Sierpień 2006
Od HLDS.pl
2006.08.08
- Nowa wersja HLGuard Nightly Build -
- 1.9.n10 by Zero3Cool at 08/08/06 - 00:38
- Poprawka nagłówków z MetaModa aby nie było błędów przy ładowaniu HLGuarda (niczym nie szkodziło ale straszyło ostrzeżeniami i dzieci panikowały)
- 1.9.n9 by tintin- at 07/08/06 - 21:29
- naprawiony wallhack block pod DOD, i inne bledy z tego powodu
- zwiekszono liczbe pozycji w menu z 32 do 64
- 1.9.n10 by Zero3Cool at 08/08/06 - 00:38
2006.08.05
[08/05/06 15:45:05] <@_KaszpiR_> trawa bnapisal bys newsa ;D [08/05/06 15:45:52] <@trawiator> nie chce mi sie .... [08/05/06 15:53:] <@trawiator> I w ten oto sposob wypisuje tego newsa. [08/05/06 15:53:21] <@trawiator> * Wczoraj Valve zaczycilo nas zapowiadana juz na Grudzinen 2005 aktualizacja SourceSDK. Zmian jest dosyc sporo i nie mam zamiaru ich tlumaczyc na nasz jezyk ojczysty. Oto pelna lista zmian: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_SDK_Release_Notes .... [08/05/06 15:54:24] <@_KaszpiR_> trawa ale ja juz napisalem ;D
I w ten sposob Kaszpir napisal tego newsa ponizej:
- Dzisiaj w nocy wyszła nowa wersja Source SDK, zostaną automatycznie pobrane przy aktualizacji Steam. Co nowego:
- Half-Life 2: Episode One - ulepszenia
- Postaci w grze zostały uodświeżone
- 'Source SDK Base' - nwe narzędzie
- wykorzystuje najnowszy Source Engine (HL2: Episode One)
- zawsze pobiera najnowszą wersję jak tylko się pojawi nowae Source Engine
- twórcy modów powinni zawsze używać SteamAppId (215) w swoich modach single player i multi player
- liczne poprawki i ulepszenia.
- Pełna lista zmian na stronie Source SDK Release Notes
- HLSW zaszczyca nas wersją 1.1.0 (ups 1.1.2 to dla dev team, sorry)
2006.08.02
- Myślieliście, że w HL2 Gravity gun jest extra bo można łapać obiekty i nimi manipulować, potem dotarliście do Physics Cannon i mogliście bawić się w uśmiercanie ludzi poprzez łapanie ich za części ciała :D. No to teraz czas na przenośny portal . Ten nowy dodatek będzie jako gra single player w nadchodzącym HL2 Episode 2, a broń nazywać się będzie Aperture Science Handheld Portal Device. O ile w filmie wygląda to ciekawie i wygląda na pomysł nowatorski, to juz implementacje tego były wiele lat, temu, juz za czasów Quake 1 ( Zobacz filmik ) czy gry Prey (fimik). W HL2 plusem będzie to, że będzie widac prze teleport co jest za teleportem (mniejwięcej jak w Quake3, albo jak widać w Prey) zmiksowanie z fizyka silnika Havok robi swoje - dzięki temu takie efekty. W HL2 jednak zaczerpnięto z Narbacular Drop - gry, która wykorzystuje właśnie Portal Weapon jako jedyne narzędzie do przemieszczanie się po mapach. Valve nieoficjalnie nazywa grę Portal jako kontynuację Narbacular Drop. W między czasie warto ściągnąć darmową gierę Narbacular Drop i pobawic się :).
- No dobra, dawno nie napisałem tak nieskładnego newsa ale co tam :D