7 sierpnia została otwarta kolejna beta Conter-Strike: Source z powodu, jak to określili twórcy, "chcemy być pewni, że nie zdestabilizujemy gry". Tym razem beta jest dostępna dla wszystkich posiadaczy CSS, no prawie wszystkich, ponieważ beta nie jest dostępna dla użytkowników, niezbyt popularnych u nas w kraju, "Makówek".
Wczoraj została wydana aktualizacja, lista zmian:
- Naprawiono błąd powodujący resetowanie się niektórych ustawień graficznych przy restarcie silnika gry.
- Naprawiono przypadki nierównej wydajności na wielordzeniowych maszynach.
- Zmniejszono nakładanie się dźwięku w kodzie.
- Naprawiono przypadki, gdzie dźwięk mógł przeskakiwać.
- Naprawiono problem nieładowania wkompilowanych w mapę materiałów, kiedy te były wrzucone do głównego katalogu.
- Statystyki:
- Naprawiono problem mogący spowodować utratę statystyk gracza jeśli zostało utracone połączenie internetowe zaraz po rozpoczęciu gry.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie złej ulubionej broni w statystykach w przypadku, gdy gracz zdobył najwięcej zabójstw nożem lub granatami.
- Nowo osiągnięte odznaczenia oraz statystyki są od razu aktualizowane na stronie osiągnięć i statystyk. Przedtem były tam wyświetlane nieaktualne dane.
- Prośby społeczności:
- Dodano zamienną "serwerową" sv_competitive_minspec, która wymusza używanie przez graczy poniższych ustawień:
- r_drawdetailprops 1
- r_staticprop_lod (-1 do 3)
- fps_max minimalnie 60 (lub 0)
- cl_detailfade minimalnie 400
- cl_detaildist minimalnie 1200
- cl_cmdrate minimalnie 60
- cl_updaterate minimalnie 60
- rate minimalnie 30,000
Planowane jest wprowadzenie powyższych zmian do właściwej gry w poniedziałek 16 sierpnia.
|