Lipiec 2008

Od HLDS.pl
Wersja KaszpiR (dyskusja | edycje) z dnia 11:29, 27 wrz 2008
(różn.) ← poprzednia wersja | zobacz aktualną wersję (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania

Spis treści

2008.07.31

Aktuaklizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Naprawiono niepoprawne pauzowanie ściągania podczas uruchamiania gry.
  • Ulepszono sprawdzanie montowania cacheu. To powinno skrócić czas uruchamiania się Garry's Moda.
  • Naprawiono wysyłanie informacji o aplikacjach podczas startu Steam1.
  • Naprawiono rzadkie wywalanie się spowodowane błędem w cacheu podczas defragmentacji.
  • Naprawiono wywalanie się graficznego interfejsu podczas przyciskania pageup/pagedown w panelu z sekcjami.
  • Naprawiono rzadkie wywalanie się podczas ściągania.
  • Naprawiono używanie -voicerelay w linii komend aby faktycznie wymuszało transmisję.


2008.07.18

Oficjalny patch do gry bazujący na nielegalnej wersji gry

Na HardForum mozna przeczytać jak ktoś znalazł dowody, iż oficjalny patch do Rainbow 6 Vegas bazowany jest na nielegalnej wersji gry...hmm łamanie własnych zasad co do legalności oprogramowania to jedno, a kradzież czyjegoś cracka to drugie ;D

r6vegas2.png


2008.07.14

Zmiana serwera

Zmienilismy serwer na większy, pewnie znowu będą jakieś 'nieudokumentowane funkcje' ;D

2008.07.13

Wolfentein wraca w nowej formie
Wolfenstein 3D title screen.jpg

Oni powrócą ale w nowym silniku, prawdopodobnie na id Tech 5, który opracował id Software. Zdaje się, że giera zostanie pokazana na QuakeConie albo na E3. Tymczasem można nacieszyć oko obrazkami z netu - skany z gazety.

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]

A na dokładkę trailer z GameTrailers sprzed 2 lat :/ screeny ownuja film.

2008.07.11

FarCry 2

Co tu dużo mówić - lepiej zobaczyć tutaj.

Kolejna komercha czyli film Max Payne




2008.07.08

Coś o silnikach gier

Dawno w sumie newsa nie było, więc rzucam coś ciekawego do poczytania na temat nadchodzącego nowego silnika gry Rage - będzie na nim bazowany nowy produkt id Software, Doom 4. Tekst po angielsku tutaj.

2008.07.03

Aktualizacja Day of Defeat: Source

W końcu stało się to co nieuniknione, DoD:S Beta przestała być już betą i zastąpiła oryginalną grę. Dokładnej listy zmian nie będę podawał gdyż macie ją w kilku poprzednich newsach, jedynie przytoczę najważniejsze zmiany:

  • Palermo: Nowa a właściwie to stara mapka stworzona przez Magnar "insta" Jenssena. Mapa została stworzona na wzór małego Włoskiego miasteczka portowego o tej samej nazwie co oryginalna mapa, bardzo popularna wśród społeczności graczy, czyli "Salerno". Palermo posiada pięć punktów do przejęcia, cztery z nich znajdują się obok baz każdej ze stron konfliktu a piąty punkt jest umieszczony w centralnym, najbardziej strategicznym miejscu.
  • Integracja ze Społecznością Steam: Avatary z Społeczności Steam znajdują się teraz obok nazwy każdego gracza na tablicy wyników, na panelu końcowym rundy oraz na nowo dodanym zatrzymaniu kamery po śmierci. Jeśli ktoś z twoich znajomych będzie grał tam gdzie ty, obok jego avatara na tablicy wyników zobaczysz specjalną ramkę.
  • Odznaczenia: W tej chwili jest 51 unikalnych odznaczeń które mogą być odblokowane podczas gry. Zostały zaprojektowane tak aby wyróżniać każdy sposób gry i specjalizację oraz aby rozpoznać niektóre bardzo rzadkie i zadziwiające sytuacje. Dla przykładu odznaczenie "Jack of All Trades" nagradza za zabicie z Machine Guna, Sniper Rifle, Rifle, Sub-Machine Gun i Granatu na jednym życiu.
  • Statystyki Graczy: Gracze Day of Defeat: Source mogą teraz popisywać się swoimi statystykami oraz zdobytymi odznaczeniami w Społeczności Steam używając sposobu podobnego jaki występuje w Team Fortress 2. Szczegółowe statystyki, wliczając w to jak często dana broń i klasa jest używana, będą zbierane i wyświetlane dając graczowi możliwość oceny umiejętności.
  • Zatrzymanie Kamery: Zostałeś zabitym przez snajpera nie mając zielonego pojęcia gdzie on był? Day of Defeat: Source posiada teraz zatrzymanie kamery na osobie która cię zabiła pozwalając Ci zobaczyć gdzie się znajdowała. Podczas zatrzymania kamery jest czas na zrobienie zdjęcia swojego oprawcy dla potomnych. Jeśli zabijesz jakiegoś gracza trzy razy (a on Ciebie ani razu) wtedy zostajesz okrzyknięty jego "Dominatorem".


Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia