Insurgency (mod)

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Poprawa błędów ! //Zuko)
(Linki)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
=Opis=
 
=Opis=
Insurgency to [[mod]] do na silniku [[Source]]. Realistyczny Counter-Strike w Iraku :)
+
Insurgency to [[mod]] na silniku [[Source]]. Realistyczny Counter-Strike w Iraku. :)
  
Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
+
Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha 1.2, który ma się pojawić w połowie listopada.
 
[[kategoria:gry]]
 
[[kategoria:gry]]
  
Linia 8: Linia 8:
 
*[http://www.insmod.net Oficjalna strona] po angielsku.
 
*[http://www.insmod.net Oficjalna strona] po angielsku.
 
*[http://www.insmod.net/manual Instrukcja obsługi] po angielsku.
 
*[http://www.insmod.net/manual Instrukcja obsługi] po angielsku.
 +
*[http://insurgency.pl Polska strona]
  
 
=Wymagania=
 
=Wymagania=
 
*[[Steam]]
 
*[[Steam]]
* Zainstalowana gra na silniku [[Source]], np Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source.
+
* Zainstalowana gra na silniku [[Source]], np. Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source.
 
*Sprzęt który udźwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać [[FPS]].
 
*Sprzęt który udźwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać [[FPS]].
 
*1.4 GB miejsca na dysku
 
*1.4 GB miejsca na dysku
Linia 20: Linia 21:
 
*Uruchamiamy instalatora, wybieramy katalog docelowy - powinien automatycznie to wykryć.
 
*Uruchamiamy instalatora, wybieramy katalog docelowy - powinien automatycznie to wykryć.
 
*Włączamy Steam
 
*Włączamy Steam
* Steam każe sobie dossać z netu Source SDK - jakieś 60MB, trochę poczekamy.
+
* Steam każe sobie dossać z netu Source SDK Base - jakieś 60MB, trochę poczekamy.
 
*W liście gier widzimy nowy mod Insurgency - odpalamy i konfigurujemy grę jak klawisze, grafikę itp.
 
*W liście gier widzimy nowy mod Insurgency - odpalamy i konfigurujemy grę jak klawisze, grafikę itp.
  
Linia 31: Linia 32:
 
* przeważnie 1 kula i jesteś trupem
 
* przeważnie 1 kula i jesteś trupem
 
* wychylanie sie na boki
 
* wychylanie sie na boki
* kilka trybów rozgrywki, ogólnie trzeba przejąc punkty na mapie aby zwiększyć swoja ilość kolejnych respawnow, przejmowanie w zależności ilości graczy na serwerze -czyli przy malej ilości osób sami przejmiemy, a jak jest bardzo dużo to trzeba np we 3 osoby.
+
* kilka trybów rozgrywki, ogólnie trzeba przejąć punkty na mapie aby zwiększyć swoją ilość kolejnych respawnów, przejmowanie w zależności od ilości graczy na serwerze - czyli przy malej ilości osób sami przejmiemy, a jak jest bardzo dużo to trzeba np. we 3 osoby.
* moim zdaniem gra wygląda naprawdę rewelacyjnie, nie umywa sie do cs:s - te modele biegają naturalnie, a nie jak geje-baletnice w cs:s, animacje są płynniejsze, mniej drętwe niż w RO.
+
* moim zdaniem gra wygląda naprawdę rewelacyjnie, nie umywa się do CS:S - te modele biegają naturalnie, a nie jak geje-baletnice w CS:S, animacje są płynniejsze, mniej drętwe niż w RO.
 
* duże wymagania sprzętowe, większe niż RO, ale następny patch ma poprawić ilość FPS.
 
* duże wymagania sprzętowe, większe niż RO, ale następny patch ma poprawić ilość FPS.
 
* przebijane ściany i obiekty oraz rykoszety
 
* przebijane ściany i obiekty oraz rykoszety
Linia 38: Linia 39:
 
=Błędy=
 
=Błędy=
 
Bugi jakie znalazłem jak dotąd:
 
Bugi jakie znalazłem jak dotąd:
*sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na zmianie broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabić
+
*<s>sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na zmianie broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabić</s>
 
*wychylanie sie na boki niestety nie działa podczas strafe - prostuje do pionu, poza tym uważam ze jest za słabe.
 
*wychylanie sie na boki niestety nie działa podczas strafe - prostuje do pionu, poza tym uważam ze jest za słabe.
 
*granaty trzeba rzucać bardzo wysoko - wtedy lecą daleko, są dymne i odłamkowe
 
*granaty trzeba rzucać bardzo wysoko - wtedy lecą daleko, są dymne i odłamkowe
 
*śmieszne dźwięki Irakijczyków, "frrrraaaaag auuut" ;)
 
*śmieszne dźwięki Irakijczyków, "frrrraaaaag auuut" ;)
* dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinien być jak w RO, ale jest nałożenie sie kilku obrazów jeden na drugim - trochę brakuje tu do efektu z css
+
*dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinien być jak w RO, ale jest nałożenie sie kilku obrazów jeden na drugim - trochę brakuje tu do efektu z CSS:S
 
*można sie zaciąć na mapie, na respie czasem ludzie włażą jeden na drugiego
 
*można sie zaciąć na mapie, na respie czasem ludzie włażą jeden na drugiego
*koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak sie pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociągnie seria i cały team leży
+
*koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak się pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociągnie seria i cały team leży
 
*czasem jest bug ze scope - wygięcie obrazu
 
*czasem jest bug ze scope - wygięcie obrazu
*bugi na mapach, np czasem jest przenikalna skrzynia i można w nią wleźć, czyli taki noclip
+
*<s>bugi na mapach, np. czasem jest przenikalna skrzynia i można w nią wleźć, czyli taki noclip</s> powoli usuwają błędy map
*ubogie radio menu
+
*<s>ubogie radio menu<s> - można wreszcie trochę lepiej pogadać
*brak opisów klas przy wyborze
+
*<s>brak opisów klas przy wyborze</s>  jest teraz więcej info
*serwery '''linuksowe''' są '''niekompatybilne''' z klientami = wszystkie sa puste bo nie można na nie wejść, wywala komunikat ''Different class'', czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
+
*serwery '''linuksowe''' są '''niekompatybilne''' z klientami = wszystkie puste bo nie można na nie wejść, wywala komunikat ''Different class'', czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
*serwery na Windows często zdychają, np czasem raz na 10 min, ale czasem i parę godzin działa bez problemu
+
*serwery na Windows często zdychają, np. czasem raz na 10 min, ale czasem i parę godzin działa bez problemu
  
 
=Obrazki=
 
=Obrazki=
Linia 71: Linia 72:
  
 
=Filmy=
 
=Filmy=
* [http://http//www.red.orchestra.pl/datas/kaszpir/insmod_1024.avi Film 246MB] - 1024x768, XviD, 8000kbps, 25fps, full quality in Source game.
+
* [http://www.red.orchestra.pl/datas/kaszpir/insmod_1024.avi Film] 246MB - 1024x768, XviD, 8000kbps, 25fps, full quality in Source game.

Aktualna wersja na dzień 21:53, 1 gru 2007

Spis treści

Opis

Insurgency to mod na silniku Source. Realistyczny Counter-Strike w Iraku. :)

Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha 1.2, który ma się pojawić w połowie listopada.

Linki

Wymagania

  • Steam
  • Zainstalowana gra na silniku Source, np. Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source.
  • Sprzęt który udźwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać FPS.
  • 1.4 GB miejsca na dysku

Instalacja

  • Pobieramy plik jeden z tej listy, czekamy aż zassiemy 700MB.
  • Wyłączamy Steam
  • Uruchamiamy instalatora, wybieramy katalog docelowy - powinien automatycznie to wykryć.
  • Włączamy Steam
  • Steam każe sobie dossać z netu Source SDK Base - jakieś 60MB, trochę poczekamy.
  • W liście gier widzimy nowy mod Insurgency - odpalamy i konfigurujemy grę jak klawisze, grafikę itp.

Cechy charakterystyczne

Do gry trzeba sie przyzwyczaić, poniżej lista charakterystycznych rzeczy:

  • brak celownika, jest walenie z biodra i iron sights
  • jak robimy sprint to nie można strafeować na boki oraz czułość myszki sie zmniejsza, wiec trzeba większe wymachy zrobić aby zakręcić, co więcej opuszczamy bron i nie można strzelać.
  • gra zespołowa
  • przeważnie 1 kula i jesteś trupem
  • wychylanie sie na boki
  • kilka trybów rozgrywki, ogólnie trzeba przejąć punkty na mapie aby zwiększyć swoją ilość kolejnych respawnów, przejmowanie w zależności od ilości graczy na serwerze - czyli przy malej ilości osób sami przejmiemy, a jak jest bardzo dużo to trzeba np. we 3 osoby.
  • moim zdaniem gra wygląda naprawdę rewelacyjnie, nie umywa się do CS:S - te modele biegają naturalnie, a nie jak geje-baletnice w CS:S, animacje są płynniejsze, mniej drętwe niż w RO.
  • duże wymagania sprzętowe, większe niż RO, ale następny patch ma poprawić ilość FPS.
  • przebijane ściany i obiekty oraz rykoszety

Błędy

Bugi jakie znalazłem jak dotąd:

  • sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na zmianie broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabić
  • wychylanie sie na boki niestety nie działa podczas strafe - prostuje do pionu, poza tym uważam ze jest za słabe.
  • granaty trzeba rzucać bardzo wysoko - wtedy lecą daleko, są dymne i odłamkowe
  • śmieszne dźwięki Irakijczyków, "frrrraaaaag auuut" ;)
  • dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinien być jak w RO, ale jest nałożenie sie kilku obrazów jeden na drugim - trochę brakuje tu do efektu z CSS:S
  • można sie zaciąć na mapie, na respie czasem ludzie włażą jeden na drugiego
  • koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak się pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociągnie seria i cały team leży
  • czasem jest bug ze scope - wygięcie obrazu
  • bugi na mapach, np. czasem jest przenikalna skrzynia i można w nią wleźć, czyli taki noclip powoli usuwają błędy map
  • ubogie radio menu<s> - można wreszcie trochę lepiej pogadać
  • <s>brak opisów klas przy wyborze jest teraz więcej info
  • serwery linuksoweniekompatybilne z klientami = wszystkie są puste bo nie można na nie wejść, wywala komunikat Different class, czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
  • serwery na Windows często zdychają, np. czasem raz na 10 min, ale czasem i parę godzin działa bez problemu

Obrazki

Z gry

Mapy

Tapeta

... czyli wallpaper ;)

Insurgency wallpaper 1280x1024.jpg



Filmy

  • Film 246MB - 1024x768, XviD, 8000kbps, 25fps, full quality in Source game.
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia