Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2007.11.08)
(2007.11.08)
Linia 1: Linia 1:
 +
=2007.11.09=
 +
* Przed kilkoma minutami miała miejsce aktualizacja [[SourceSDK]]. W tej aktualizacji naprawiono kilka błędów które powstały w wyniku dodania obsługi gier z pakietu OrangeBox.<br /> Lista zmian:
 +
** Naprawiono błąd z budowaniem środowiska map dla [[Team Fortress 2]], [[Portal]] i [[Half-Life 2: Episode Two]]
 +
** Dodano brakujące modele oraz tekstury dla edytora Hammer i przeglądarki modeli.
 +
** Naprawiono problem z ładowaniem pliku ''FileSystemOpenDialog.dll'' w edytorze Hammer oraz przeglądarce modeli.
 +
** Zmieniono logikę konfiguracji obsługi gier. Standardowo w będą dostępne tylko gry na silniku [[Source 2007]] lub jak kto woli [[OrangeBox Engine]], aby mieć obsługę 'starego' silnika [[Source]] trzeba w opcjach uruchamiania [[SourceSDK]] dopisać: '' -engine ep1''.
 +
** Tymczasowo wyłączono podgląd oświetlenia w edytorze Hammer ponieważ były problemy z niekompatybilnością adresowania.
 +
 +
 
=2007.11.08=
 
=2007.11.08=
 
*Dzisiaj w nocy [[Valve]] wydało kolejną aktualizację do [[Team Fortress 2]].<br />Oto lista zmian:
 
*Dzisiaj w nocy [[Valve]] wydało kolejną aktualizację do [[Team Fortress 2]].<br />Oto lista zmian:
Linia 14: Linia 23:
 
** Poprawiono zwracanie statystyk u gracza gdy połączenie do serwera statystyk nie może być zrealizowane. Naprawiono przypadki gdzie statystyki były tracone.
 
** Poprawiono zwracanie statystyk u gracza gdy połączenie do serwera statystyk nie może być zrealizowane. Naprawiono przypadki gdzie statystyki były tracone.
  
* Właśnie doczekaliśmy się drugiego kandydata do wersji finalnej [[Sourcebans]]. Dla tych co nie wiedzą co to jest w skrócie napiszę że to o wiele bardziej rozbudowana wersja [[AMXBans]] tyle że dla silnika [[Source]]. Niestety lista zmian jest zbyt długa aby ja tłumaczyć. Poniżej znajduje się bardzo skrócona lista zmian, jeśli ktoś chce przeczytać to trzeba kliknąć [http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=550644#post550644 tutaj].
+
* Właśnie doczekaliśmy się drugiego kandydata do wersji finalnej [[Sourcebans]]. Dla tych co nie wiedzą co to jest w skrócie napiszę że to o wiele bardziej rozbudowana wersja [[AMXBans]] tyle że dla silnika [[Source]]. Niestety lista zmian jest zbyt długa aby ja tłumaczyć. Poniżej znajduje się bardzo skrócona lista zmian, jeśli ktoś chce przeczytać całość, to trzeba kliknąć [http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=550644#post550644 tutaj].
 
** Lista najważniejszych zmian:
 
** Lista najważniejszych zmian:
 
*** Dodano tryb deweloperski, w try tym pokazane są wszystkie błędy.
 
*** Dodano tryb deweloperski, w try tym pokazane są wszystkie błędy.

Wersja z 00:40, 10 lis 2007

Spis treści

2007.11.09

  • Przed kilkoma minutami miała miejsce aktualizacja SourceSDK. W tej aktualizacji naprawiono kilka błędów które powstały w wyniku dodania obsługi gier z pakietu OrangeBox.
    Lista zmian:
    • Naprawiono błąd z budowaniem środowiska map dla Team Fortress 2, Portal i Half-Life 2: Episode Two
    • Dodano brakujące modele oraz tekstury dla edytora Hammer i przeglądarki modeli.
    • Naprawiono problem z ładowaniem pliku FileSystemOpenDialog.dll w edytorze Hammer oraz przeglądarce modeli.
    • Zmieniono logikę konfiguracji obsługi gier. Standardowo w będą dostępne tylko gry na silniku Source 2007 lub jak kto woli OrangeBox Engine, aby mieć obsługę 'starego' silnika Source trzeba w opcjach uruchamiania SourceSDK dopisać: -engine ep1.
    • Tymczasowo wyłączono podgląd oświetlenia w edytorze Hammer ponieważ były problemy z niekompatybilnością adresowania.


2007.11.08

  • Dzisiaj w nocy Valve wydało kolejną aktualizację do Team Fortress 2.
    Oto lista zmian:
    • Poprawiono śledzenie strony pamięci w swap’ie.
    • Naprawiono błąd przy imporcie loga z pliku jpeg który był uznany za prawidłowy lecz w rzeczywistości tak nie było.
    • Naprawiono śledzenie statystyk uber-charge u Medyka.
    • Naprawiono błąd w liczeniu zniszczonych budowli Inżyniera.
    • Inżynierowie nie będą już mogli nabijać sobie punktów przez używanie własnych teleportów.
    • Podczas robienia screena naszemu zabójcy użyta teraz będzie komenda “jpeg”.
    • Naprawiono exploit u Szpiega gdy można było zabijać będą przebranym nie ujawniając się.
    • Naprawiono błąd umożliwiający Szpiegom podkładaniu ładunku przez cienkie ściany.
    • Naprawiono kilka exploitów przy zmianie broni białej.
    • Naprawiono exploit umożliwiający graczom teleportowanie się z danymi wywiadowczymi.
    • Naprawiono wywalanie się gry przy odtwarzaniu MP3.
    • Poprawiono zwracanie statystyk u gracza gdy połączenie do serwera statystyk nie może być zrealizowane. Naprawiono przypadki gdzie statystyki były tracone.
  • Właśnie doczekaliśmy się drugiego kandydata do wersji finalnej Sourcebans. Dla tych co nie wiedzą co to jest w skrócie napiszę że to o wiele bardziej rozbudowana wersja AMXBans tyle że dla silnika Source. Niestety lista zmian jest zbyt długa aby ja tłumaczyć. Poniżej znajduje się bardzo skrócona lista zmian, jeśli ktoś chce przeczytać całość, to trzeba kliknąć tutaj.
    • Lista najważniejszych zmian:
      • Dodano tryb deweloperski, w try tym pokazane są wszystkie błędy.
      • Przekonwertowano wszystkie strony aby używały Smarty, teraz kod strony (PHP) jest całkowicie rozdzielony od kodu skórek (HTML).
      • Dodano menu banów SourceBans do menu SourceModa.

2007.11.07

  • Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się SourceSDK.
    • Valve wreszcie wydało aktualizację dzięki któremu będzie można tworzyć bez najmniejszych problemów mapy dla Half-Life 2: Episode Two, Portal i Team Fortress 2.
    • W skład SourceSDK należą:
      • Hammer World Editor w którym tworzy się dodatkowe poziomy dla gier na silniku Source.
      • Narzędzie do Valve Faceposer umożliwiające tworzenie reżyserowanych sekwencji dla gier na silniku Source.
      • Przeglądarka modeli umożliwiająca szybki i wygodny podgląd modeli i ich animacji.
      • Kod źródłowy umożliwiający tworzenie nowych modów multiplayer jak i singleplayer bazujących na silniku Source.
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia własnych tekstur i modeli dla gier na silniku Source.

2007.11.04

  • Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!!
    • Serwis działa szybciej
    • Krótkie adresy artykułów
    • Trawa powinien zacząć pisać newsy bo zaczął pisać na swoim blogu - jego metoda forsowanie niektórych rzeczy na mnie - dopóki nie przeniosę serwisu to nie będzie na wiki pisał ;D
  • Mając chwilę czasu jedząc pizzę spłodziłem pasek boczny, ten chory i obrzydliwy pomysł tłukł mi się po głowie od jakiegoś czasu ale jakoś mi odechciewało się go wykonać z powodu druzgocącej prędkości działania serwera. Teraz na nowym hostingu poszło całkiem sprawnie. Z czasem dorzucę tam rzeczy naprawdę sensowne w logicznej kolejnosći, bo aktualnie jedynym elementem który tam umieściłem w 100% poprawnym miejscu jest podanie o zdejmowanie banów na VAC.

2007.10.30

AMX Mod X 1.8.0 Released!

Nowa wersja AMXMODX'a jest już dostępna w wersji Finalnej, czyli bez żadnych "Beta", "Alpha", etc.. Jak sami autorzy piszą lista zmian jest WielkaWielka :). Przed wypuszczeniem nowej wersji, testowali ją na ponad 250 serwerach. (Ale jak wiadomo wszystkie błędy, oraz niedociągnięcia znając życie dopiero się pokażą).

Jedną z nowych rzeczy którą chwalą jest moduł "Ham Sandwich".

2007.10.25

2007.10.18

2007.10.16

  • Super swiezy news - ponad dwa tygodnie temu :) wyszła przenośna wersja HLSW o nazwie PocketHLSW, współpracujący z gadzetami Google Desktop i iGoogle. Więcej po angielsku tutaj.

2007.09.29

  • Whoa, miesiąc stagnacji... _KaszpiR_ pyka w Enemy Territory: QUAKE Wars a trawiator w TeamFortress 2, a dzisiaj czytam, że CSPromod, czyli wersja CS:S dla progamerów mająca scalić plusy obu wersji, a raczej cs 1.6 fizyke na nowym engine Source, wypuszcza 3 klucze do wersji beta swojego produktu.

Starczy zarejestrować się na ich stronie, dołączyć do grupy CSPromod na Steam Community i o godzinie 23 naszego czasu pojawić się na kanale IRC #CSPromod na sieci IRC.GameSurge.net . Wtedy to zostanie rozpoczęty system rozdania kluczy oraz zostaną ujawione informacje o szczegółach wypusczenia promoda jako wersji oficjalnej.

top_header_lft_logo1.jpg
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia