Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2008.09.17)
Linia 1: Linia 1:
 +
=2008.09.24=
 +
{{news|Nowa wersja [[HLSW]]|
 +
Kilka dni temu pojawiła się nowa wersja znakomitego programu do zdalnego zarządzania serwerami gier [[HLSW]]. Nowa wersja oznaczona jest numerkiem 1.3.0.
 +
 +
'''Główne zmiany'''
 +
* Dodano nową zakładkę z globalną listą serwerów.
 +
** Dodano technikę "drag and drop".
 +
** Dodano "Create Server List" do menu kontekstowego widoku globalnego.
 +
* Nowa gra: Challenge Quake 3
 +
* Nowa gra: Frontlines-Fuel of War
 +
* Nowa gra: Far Cry
 +
* Dodano nowe funkcje dla pluginów.
 +
* Dodano sporo modów do plików konfiguracyjnych.
 +
* BugFix: HLSW zminimalizowane do zasobnika nie przestawało odpytywać serwerów.
 +
 +
'''Ogólne zmiany'''
 +
* Dodano możliwość podglądania gry dla Multi Thefts Auto - Vice City.
 +
* Zmieniono wygląd głównej zakładki na globalna, klasyczną, listę znajomych oraz administrację.
 +
* Dodano możliwość powrotu i przejścia dalej na widokach html.
 +
* Dołączono Tureckie tłumaczenie.
 +
* Filtr wyszukiwarki graczy: dodano parametr dla wersji.
 +
* Zwiększono szybkość działania.
 +
* Dodano możliwość eksportu bazy danych GloballID do SQLite.
 +
* Włączono możliwość uruchomienia menu kontekstowego przez wciśnięcie shift+f10 lub klawisza menu kontekstowego.
 +
* Ustawiono priorytet procesu HLSW na "Poniżej normalnego" gdy jest zminimalizowany do zasobnika systemowego.
 +
* Games.cfg: Dodano zmienną 'IRCBot' do modów.
 +
* ETQW: Wspiera zapytania getInfoEx.
 +
* ETQW: Dodano wykrywanie czy serwer jest rankingowy.
 +
* D3: Lepsze wsparcie [[Rcon]]a.
 +
* Prey: Zmiana mapy przez [[rcon]] już działa.
 +
* Server List View -> Context Menu -> Send to Buddy: Niedostępni znajomi także będą pokazywani.
 +
* Wsparcie dla parametrów konta dla metody "Param"-Parameter (Games.cfg).
 +
* CoD2/4: Używanie "onlykick" jako komendę [[rcon]] do wykopywania graczy.
 +
* UT3: Lepsze wsparcie protokołu (wykrywanie hasła i mutatorów).
 +
* Menu kontekstowe gracza może być konfigurowane (rcon.cfg) aby otwierać URLe zaraz po wykonaniu komendy [[rcon]].
 +
* Dodano możliwość linkowania nazwy serwera przez zasadę 'hlsw_url'.
 +
* Wyłączono dokańczanie komend w konsoli rcon.
 +
 +
'''Poprawione błędy'''
 +
* BugFix: Historia znajomych zapisuje teraz tylko wiadomości.
 +
* BugFix: Nie była możliwa zmiana liczby linii rcon w Settings -> Rcon.
 +
* BugFix: Zwiększono rozmiar okienka z filtrem listy serwerów w celu usprawnienia wyświetlania różnych języków.
 +
* BugFix: ETQW: Wykrywanie hasła na serwerze.
 +
* BugFix: Była wyświetlana stara flaga lokalizacji serwera zamiast braku flagi.
 +
* BugFix: Problem z funkcją wyszukiwania w konsoli rcon.
 +
* BugFix: ETQW rcon już działa.
 +
* BugFix: HL2: Parsowanie komendy status" działa już poprawnie z serwerami na których aktywne jest [[SourceTV]].
 +
* BugFix: CoD4: Lista map wyświetlała złe mapy.
 +
* BugFix: CoD4: Naprawiono parsowanie komendy rcon status.
 +
* BugFix: Otwarcie edytora GlobalID w okienku graczy nie wybierała gracza.
 +
* BugFix: Obciążenie procesora w edytorze GlobalID.
 +
* BugFix: Wywalanie się "trace route".
 +
* BugFix: Wywalanie się edytora GlobalID przy eksporcie bazy danych (banned.cfg).
 +
* BugFix: Teraz pole z hasłem jest aktywne domyślnie w okienku logowania.
 +
* BugFix: Import ulubionych ze [[Steam]]a.
 +
* BugFix: Auto status generował bana.
 +
}}
 +
 +
 
=2008.09.17=
 
=2008.09.17=
 
{{news|Google zakupi Valve|
 
{{news|Google zakupi Valve|
Linia 7: Linia 66:
 
Ci, którzy grali w samą grę [[Portal]] mogli czuć się nienasyceni grą z powodu ilości mapek. Oczywiście można było dossać z netu dodatkowe mapy i dodatki. Jednakże o wiele więcej nas czeka w dodatku [http://www.portalprelude.com/ Portal: Prelude] - przedstawiającym wydarzenia jeszcze przed samym Portalem. Mod jest olbrzymi, większy niż pierwotna gra, gdyż dodaje dodatkowych 8 rozdziałów, 19 nowych map, nowy wątek oraz ponad 400 linii dialogów. Zobaczcie [http://www.portalprelude.com/ Portal: Prelude] aby dowiedzieć się o modzie więcej i zobaczyć trailer w wersji oryginalnej.
 
Ci, którzy grali w samą grę [[Portal]] mogli czuć się nienasyceni grą z powodu ilości mapek. Oczywiście można było dossać z netu dodatkowe mapy i dodatki. Jednakże o wiele więcej nas czeka w dodatku [http://www.portalprelude.com/ Portal: Prelude] - przedstawiającym wydarzenia jeszcze przed samym Portalem. Mod jest olbrzymi, większy niż pierwotna gra, gdyż dodaje dodatkowych 8 rozdziałów, 19 nowych map, nowy wątek oraz ponad 400 linii dialogów. Zobaczcie [http://www.portalprelude.com/ Portal: Prelude] aby dowiedzieć się o modzie więcej i zobaczyć trailer w wersji oryginalnej.
 
{{video|youtube|X2XExZ1FFoU}}
 
{{video|youtube|X2XExZ1FFoU}}
 
Edit.
 
Jak można przeczytać na stronie moda, autorzy planują wydanie na 10 października 2008 - w pierwszą rocznicę wydania OrangeBox'a
 
}}
 
 
=2008.09.16=
 
{{news|Kolejna wersja [[SourceMod]]a|
 
Jest to następna wersja z cyklu "tylko poprawki błędów i zero nowości". Poniżej lista zmian jakie wprowadzono w wersji 1.0.4.
 
 
* Naprawiono <ins>amb1986</ins>: ''Format()'' z bardzo długim ciągiem znaków mógł się wysypać jeśli bufor wejściowy i wyjściowy był pełny.
 
* Naprawiono <ins>amb1938</ins>: kompilator tracił wiele znaków w makropoleceniach preprocesora.
 
* Naprawiono <ins>amb1935</ins>: Elementy menu głównego nie były zwalniane gdy kategoria była usuwana.
 
* Naprawiono <ins>amb1929</ins>: Banowanie przez konsolę wyrzucało błąd runtime.
 
* Naprawiono <ins>amb1918</ins>: Menu banów powinno porównywać id użytkowników a nie ich indeks.
 
* Naprawiono <ins>amb1916</ins>: Opóźnienie kolejki zapytań wynosi teraz 50ms zamiast 500ms.
 
* Naprawiono <ins>amb1899</ins>: Zduplikowane wpisy map przy automatycznej generacji listy map.
 
* Naprawiono <ins>amb1891</ins>: ''Basechat'' nie sprawdzał czy nie wysłano pustej prywatnej wiadomości.
 
* Naprawiono <ins>amb1853</ins>: Potrójny operator z ciągiem znaków mógł pociąć ciąg.
 
* Naprawiono <ins>amb1815</ins>: Niestandardowe menu administratora nie przyjmowało znaku wyjścia.
 
* Naprawiono <ins>amb1808</ins>: Funkcja ''KickClient()'' działa z opóźnieniem aby uniknąć wywalenia się serwera, funkcja ''KickClientEx'' działa jak dotychczas ''KickClient''.
 
* Naprawiono <ins>amb1802</ins>: Możliwe wywalenie się serwera gdy gracz wychodził z serwera.
 
* Naprawiono <ins>amb1801</ins>: Usprawniono wykrywanie botów i naprawiono wywalanie się serwera gdy komenda ''bot'' znajdowała się w ''server.cfg'' w grach opartych o silnik [[OrangeBox]].
 
* Naprawiono <ins>amb1780</ins>: ''admin-sql-threaded'' miał włączone komendy informacyjne o debugowaniu.
 
* Naprawiono <ins>amb1779</ins>: Wywalanie się serwera przy użyciu ''GetTeamName()'' na modów, które nie wspierają tej funkcji.
 
* Naprawiono <ins>amb1763</ins>: Status wywoływania funkcji jest teraz czyszczony przy pierwszym wywołaniu.
 
* Naprawiono <ins>amb1749</ins>: Uaktualniono i usprawniono ''SDKTools'' dla [[Day of Defeat: Source]].
 
* Naprawiono wywalanie się  serwera przy używaniu funkcji drużyny z ''SDKTools'' dla modów jak np. [[Insurgency_(mod)|Insurgency]].
 
* Naprawiono róże wycieki przy operowaniu na plikach.
 
 
}}
 
 
=2008.09.15=
 
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
 
{{Logo-steam}}
 
* Zmieniono kreator subskrypcji aby nie pozwalało kliknąć przycisku ''Finish'' dopóki nie zostały wysłane informacje.
 
* Dodano w menu kontekstowym ''View game account'' dla gier subskrybowanych.
 
* Dodano wsparcie dla firewalla dla gier w Windows Vista.
 
* Dodano tłumaczenia Odznaczeń dla przyszłych gier.
 
* Zmieniono kolejność argumentów linii poleceń dla [[Red Orchestra]] aby było ''<-mod>''.
 
* Zaktualizowano adres URL sponsora przy łączeniu się z serwerem w grach opartych o silnik [[Half-Life]].
 
* Naprawiono możliwość wycieku pamięci.
 
* Naprawiono błąd brakującego pliku ''mss32_s.dll'' przy uruchamianiu niektórych gier.
 
* Dodano wsparcie dla nadchodzących premier gier.
 
* Dołączono kilka usprawnień dla API [[Steamworks]] dla przyszłych gier.
 
 
}}
 
 
=2008.09.12=
 
{{news|Aktualizacja [[Counter-Strike]] [[Steamworks]] Beta|
 
Przed kilkunastoma minutami pojawiła się aktualizacja Bety [[Counter-Strike 1.6]] pracującej na [[Steamworks]]. Poniżej lista zmian
 
* Umożliwiono wybór rozmiaru celownika.
 
* [[HLTV]] działa już z betą.
 
* Naprawiono niezwracanie danych przez A2S_RULES.
 
 
}}
 
 
=2008.09.10=
 
{{news|Insurgency w ESL|
 
Jak zwykle 'świeży' news sprzed 2 tygodni.
 
 
[[Grafika:Inurgency-ESL.jpg|right]]
 
 
Jak można wyczytać chociażby na [http://tinyurl.com/5jofw2 forum Insurgecny] albo na [http://www.esl.eu/eu/insurgency/news/62945/Insurgency-goes-ESL/ stronie ESL], Insurgecny mod w wersji 2.1 został zakwalifikowany do modyfikacji nadającej się do rozgrywek ligowych w systemie ESL.
 
 
 
Jak chcecie wziąć udział w Opening Cup to trzeba natychmiast spinać poślady razem z kolegami z teamu. Dlaczego? bo rejestracja jest '''do 12 września'''! Więcej info [http://www.esl.eu/eu/insurgency/5on5/opening_cup/leagueinfo/ tutaj] (potrzeba 5 graczy w teamie).
 
 
 
Jak widać już jest 13 zespołów na 16, a mecze rozpoczynają się od 22 września. [http://www.esl.eu/eu/insurgency/5on5/opening_cup/rankings/ Drabinka] aż się prosi o flagę naszego kraju :)
 
 
}}
 
 
=2008.09.04=
 
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
 
{{Logo-steam}}
 
* Dodano Czeskie i Węgierskie tłumaczenie [[Steam]]a.
 
* Zoptymalizowano pobieranie listy dostępnych aplikacji i subskrypcji przez graczy.
 
* Ulepszono ''API Steamworks'' dla przyszłych gier.
 
* Zmieniono pliki ''.ico'' i ''.tga'' listy gier aby były ściągane na żądanie, aby nie blokowały ściągania podczas startu.
 
* Naprawiono ''Serwery'' aby lista serwerów była odświeżana przy starcie.
 
* Naprawiono ankietę o sprzęcie, która nie zapisywała, to co było w niej podane.
 
* Naprawiono wiadomości od ''Przyjaciół'' aby nie wyskakiwały na pierwszy plan minimalizując gry.
 
* Naprawiono błąd gdzie był usuwany jeden znak na linie przy kopiowaniu i wklejaniu tekstu do chatu.
 
* Naprawiono wywalanie się niektórych gier na silniku [[Source]] przy wychodzeniu z nich.
 
* Naprawiono kilka złych napisów w Polskim tłumaczeniu listy ''Przyjaciół''.
 
 
 
}}
 
 
=2008.08.29=
 
{{news|Counter-Strike 1.6 Beta|
 
Przed kilkoma minutami [[Valve]] umieściło na swojej platformie [[Steam]] Betę Counter-Strike 1.6, oto lista zmian jaką możemy przeczytać na forach [[Steam]]
 
* Nick gracza jest automatycznie ustawiany na nick używany w 'Znajomych'
 
* W Scoreboardzie wyświetlane są avatary graczy (te ze SteamCommunity)
 
* Poprawiono exploity związane z Cvarami (nie podano dokładnie jakie)
 
 
Screen:
 
[[Grafika:Cs16beta.jpg|thumb|center]][[Grafika:Cs16beta2.jpg|thumb|center]]
 
 
 
Aktualizacja:
 
Beta zmieniła nazwę na Counter-Strike SteamWorks Beta! Może [[Valve]] ma zamiar dodać osiągnięcia również do CS'a :)
 
 
Aktualizacja2:
 
Binarki Linuxowe zostały naprawione.
 
}}
 
 
=2008.08.11=
 
{{news|[[Valve]] użyczyło platformy [[Steam]] twórcom modów|
 
W [[Kwiecie%C5%84_2008#2008.04.22|Kwietniu]] tego roku piałem, że na [[Steam]] pojawią się modyfikacje stworzone na bazie [[Half-Life 2]]. Wtedy była to tylko niepotwierdzona plotka. Dzisiaj już wiadomo że okazało się to prawdą, mało tego, wiadomo już dokładnie jakie mody! Poniżej lista:
 
* [http://www.diprip.com/ D.I.P.R.I.P. Warm Up] (nasza rodzima produkcja!)
 
* [http://www.insmod.net/ Insurgency: Modern Infantry Combat]
 
* [http://www.zombiepanic.org/ Zombie Panic! Source]
 
* [http://synergymod.net/ Synergy]
 
* [http://www.age-of-chivalry.com/ Age of Chivalry]
 
 
Z pewnego, acz anonimowego źródła wiemy, że premiera tych modów na platformie [[Steam]] ma nastąpić już w ten piątek! Wiadomo także niektóre (o ile nie wszystkie) powyższe gry będą dostępne na nowym silniku OrangeBox.
 
 
Dodatkowym potwierdzeniem jest zawartość plików:
 
*app_17500.vdf
 
\D  � common �name Zombie Panic! Source �gameid 17500 ��
 
*app_17515.vdf
 
kD  � common �name Age of Chivalry Dedicated Server �gameid 17515 ��
 
*app_17530.vdf
 
D  � common �name D.I.P.R.I.P. Dedicated Server �gameid 17535 ��
 
*app_17700.vdf
 
$E  � common �name Insurgency �gameid 17700 ��
 
które znajdują się w folderze ''Steam\appcache''.
 
 
Jako bonus dodam iż w pliku ''app_11600.vdf'' znajduje się następujący ciąg znaków '''Counter-Strike Online'''.
 
 
PS.Jesteśmy pierwszym polskim serwisem, który opublikował tę informację.
 
 
 
}}
 
 
=2008.08.03=
 
{{news|Porównanie procesorów nie tylko w grach|
 
Na [http://tinyurl.com/6el7gq IN4.pl] można się zapoznać z ciekawym artykułem na temat procesorów z serii Intel Core oraz konkurencyjnych produktów firmy AMD. Warto przeczytać przed naborem nowego komputera :)
 
}}
 
 
=2008.07.31=
 
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
 
{{Logo-steam}}
 
* Naprawiono niepoprawne pauzowanie ściągania podczas uruchamiania gry.
 
* Ulepszono sprawdzanie montowania cacheu. To powinno skrócić czas uruchamiania się Garry's Moda.
 
* Naprawiono wysyłanie informacji o aplikacjach podczas startu Steam1.
 
* Naprawiono rzadkie wywalanie się spowodowane błędem w cacheu podczas defragmentacji.
 
* Naprawiono wywalanie się graficznego interfejsu podczas przyciskania pageup/pagedown w panelu z sekcjami.
 
* Naprawiono rzadkie wywalanie się podczas ściągania.
 
* Naprawiono używanie -voicerelay w linii komend aby faktycznie wymuszało transmisję.
 
 
 
}}
 
 
=2008.07.18=
 
{{news|Oficjalny patch do gry bazujący na nielegalnej wersji gry|
 
Na [http://tinyurl.com/54st2e HardForum] mozna przeczytać jak ktoś znalazł dowody, iż oficjalny patch do Rainbow 6 Vegas bazowany jest na nielegalnej wersji gry...hmm łamanie własnych zasad co do legalności oprogramowania to jedno, a kradzież czyjegoś cracka to drugie ;D
 
 
http://kthxbye.us/wp-content/uploads/2008/07/r6vegas2.png
 
 
}}
 
 
=2008.07.14=
 
{{news|Zmiana serwera|
 
Zmieniliśmy serwer na większy, pewnie znowu będą jakieś 'nieudokumentowane funkcje' ;D
 
}}
 
 
=2008.07.13=
 
{{news|Wolfentein wraca w nowej formie|
 
[[Grafika:Wolfenstein 3D title screen.jpg|center]]
 
 
Oni powrócą ale w nowym silniku, prawdopodobnie na id Tech 5, który opracował id Software. Zdaje się, że giera zostanie pokazana na QuakeConie albo na E3. Tymczasem można nacieszyć oko obrazkami z netu - skany z gazety.
 
 
[http://i38.tinypic.com/2zf4ai9.jpg]
 
[http://i33.tinypic.com/1zlxg7s.jpg]
 
[http://i33.tinypic.com/2nuj7v4.jpg]
 
[http://i36.tinypic.com/116ner6.jpg]
 
[http://i38.tinypic.com/10f0to3.jpg]
 
[http://i34.tinypic.com/27ydh1l.jpg]
 
[http://i38.tinypic.com/2rnvjhc.jpg]
 
[http://i35.tinypic.com/zjxgyt.jpg]
 
[http://i38.tinypic.com/103djd0.jpg]
 
 
A na dokładkę trailer z [http://www.gametrailers.com/player/8011.html GameTrailers] sprzed 2 lat :/
 
screeny ownuja film.
 
}}
 
 
=2008.07.11=
 
{{news|FarCry 2|
 
Co tu dużo mówić - lepiej zobaczyć [http://www.dailymotion.com/video/x63dwl_far-cry-2-tuer-par-la-ruse_videogames tutaj].
 
}}
 
{{news|Kolejna komercha czyli film Max Payne|
 
 
{{video|youtube|Q2jAEoBz6RY}}
 
}}
 
 
=2008.07.08=
 
{{news|Coś o silnikach gier|
 
Dawno w sumie newsa nie było, więc rzucam coś ciekawego do poczytania na temat nadchodzącego nowego silnika gry Rage - będzie na nim bazowany nowy produkt id Software, Doom 4. Tekst [http://games.kikizo.com/features/todd-hollenshead-id-software-interview-p1.asp po angielsku tutaj].
 
}}
 
 
=2008.07.03=
 
{{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]]|
 
W końcu stało się to co nieuniknione, DoD:S Beta przestała być już betą i zastąpiła oryginalną grę. Dokładnej listy zmian nie będę podawał gdyż macie ją w kilku poprzednich newsach, jedynie przytoczę najważniejsze zmiany:
 
 
*'''Palermo''': Nowa a właściwie to stara mapka stworzona przez Magnar "insta" Jenssena. Mapa została stworzona na wzór małego Włoskiego miasteczka portowego o tej samej nazwie co oryginalna mapa, bardzo popularna wśród społeczności graczy, czyli "Salerno". Palermo posiada pięć punktów do przejęcia, cztery z nich znajdują się obok baz każdej ze stron konfliktu a piąty punkt jest umieszczony w centralnym, najbardziej strategicznym miejscu.
 
 
*'''Integracja ze Społecznością Steam''': Avatary z Społeczności Steam znajdują się teraz obok nazwy każdego gracza na tablicy wyników, na panelu końcowym rundy oraz na nowo dodanym zatrzymaniu kamery po śmierci. Jeśli ktoś z twoich znajomych będzie grał tam gdzie ty, obok jego avatara na tablicy wyników zobaczysz specjalną ramkę.
 
 
*'''Odznaczenia''': W tej chwili jest 51 unikalnych odznaczeń które mogą być odblokowane podczas gry. Zostały zaprojektowane tak aby wyróżniać każdy sposób gry i specjalizację oraz aby rozpoznać niektóre bardzo rzadkie i zadziwiające sytuacje. Dla przykładu odznaczenie "Jack of All Trades" nagradza za zabicie z Machine Guna, Sniper Rifle, Rifle, Sub-Machine Gun i Granatu na jednym życiu.
 
 
*'''Statystyki Graczy''': Gracze [[Day of Defeat: Source]] mogą teraz popisywać się swoimi statystykami oraz zdobytymi odznaczeniami w Społeczności Steam używając sposobu podobnego jaki występuje w [[Team Fortress 2]]. Szczegółowe statystyki, wliczając w to jak często dana broń i klasa jest używana, będą zbierane i wyświetlane dając graczowi możliwość oceny umiejętności.
 
 
*'''Zatrzymanie Kamery''': Zostałeś zabitym przez snajpera nie mając zielonego pojęcia gdzie on był? [[Day of Defeat: Source]] posiada teraz zatrzymanie kamery na osobie która cię zabiła pozwalając Ci zobaczyć gdzie się znajdowała. Podczas zatrzymania kamery jest czas na zrobienie zdjęcia swojego oprawcy dla potomnych. Jeśli zabijesz jakiegoś gracza trzy razy (a on Ciebie ani razu) wtedy zostajesz okrzyknięty jego "Dominatorem".
 
 
 
}}
 
}}

Wersja z 11:37, 24 wrz 2008

2008.09.24

Nowa wersja HLSW

Kilka dni temu pojawiła się nowa wersja znakomitego programu do zdalnego zarządzania serwerami gier HLSW. Nowa wersja oznaczona jest numerkiem 1.3.0.

Główne zmiany

  • Dodano nową zakładkę z globalną listą serwerów.
    • Dodano technikę "drag and drop".
    • Dodano "Create Server List" do menu kontekstowego widoku globalnego.
  • Nowa gra: Challenge Quake 3
  • Nowa gra: Frontlines-Fuel of War
  • Nowa gra: Far Cry
  • Dodano nowe funkcje dla pluginów.
  • Dodano sporo modów do plików konfiguracyjnych.
  • BugFix: HLSW zminimalizowane do zasobnika nie przestawało odpytywać serwerów.

Ogólne zmiany

  • Dodano możliwość podglądania gry dla Multi Thefts Auto - Vice City.
  • Zmieniono wygląd głównej zakładki na globalna, klasyczną, listę znajomych oraz administrację.
  • Dodano możliwość powrotu i przejścia dalej na widokach html.
  • Dołączono Tureckie tłumaczenie.
  • Filtr wyszukiwarki graczy: dodano parametr dla wersji.
  • Zwiększono szybkość działania.
  • Dodano możliwość eksportu bazy danych GloballID do SQLite.
  • Włączono możliwość uruchomienia menu kontekstowego przez wciśnięcie shift+f10 lub klawisza menu kontekstowego.
  • Ustawiono priorytet procesu HLSW na "Poniżej normalnego" gdy jest zminimalizowany do zasobnika systemowego.
  • Games.cfg: Dodano zmienną 'IRCBot' do modów.
  • ETQW: Wspiera zapytania getInfoEx.
  • ETQW: Dodano wykrywanie czy serwer jest rankingowy.
  • D3: Lepsze wsparcie Rcona.
  • Prey: Zmiana mapy przez rcon już działa.
  • Server List View -> Context Menu -> Send to Buddy: Niedostępni znajomi także będą pokazywani.
  • Wsparcie dla parametrów konta dla metody "Param"-Parameter (Games.cfg).
  • CoD2/4: Używanie "onlykick" jako komendę rcon do wykopywania graczy.
  • UT3: Lepsze wsparcie protokołu (wykrywanie hasła i mutatorów).
  • Menu kontekstowe gracza może być konfigurowane (rcon.cfg) aby otwierać URLe zaraz po wykonaniu komendy rcon.
  • Dodano możliwość linkowania nazwy serwera przez zasadę 'hlsw_url'.
  • Wyłączono dokańczanie komend w konsoli rcon.

Poprawione błędy

  • BugFix: Historia znajomych zapisuje teraz tylko wiadomości.
  • BugFix: Nie była możliwa zmiana liczby linii rcon w Settings -> Rcon.
  • BugFix: Zwiększono rozmiar okienka z filtrem listy serwerów w celu usprawnienia wyświetlania różnych języków.
  • BugFix: ETQW: Wykrywanie hasła na serwerze.
  • BugFix: Była wyświetlana stara flaga lokalizacji serwera zamiast braku flagi.
  • BugFix: Problem z funkcją wyszukiwania w konsoli rcon.
  • BugFix: ETQW rcon już działa.
  • BugFix: HL2: Parsowanie komendy status" działa już poprawnie z serwerami na których aktywne jest SourceTV.
  • BugFix: CoD4: Lista map wyświetlała złe mapy.
  • BugFix: CoD4: Naprawiono parsowanie komendy rcon status.
  • BugFix: Otwarcie edytora GlobalID w okienku graczy nie wybierała gracza.
  • BugFix: Obciążenie procesora w edytorze GlobalID.
  • BugFix: Wywalanie się "trace route".
  • BugFix: Wywalanie się edytora GlobalID przy eksporcie bazy danych (banned.cfg).
  • BugFix: Teraz pole z hasłem jest aktywne domyślnie w okienku logowania.
  • BugFix: Import ulubionych ze Steama.
  • BugFix: Auto status generował bana.


2008.09.17

Google zakupi Valve

Jak donosi The Inquirer Google zamierza kupić Valve aby stać się właścicielem systemu do dystrybucji danych Steam. Oznacza to absolutną śmierć dla wszelkiego rodzaju konkurentów na polu dystrybucji jakie stworzył Steam. Pytanie tylko jakie statystyki będzie zbierał Google i gdzie wciskał reklamy.... Czy teraz będziemy mieli Voogle, czy Golve? Zobaczymy jeśli ta zdementowana pogłoska stanie się faktem.

Portal Prelude
background-top-right.png

Ci, którzy grali w samą grę Portal mogli czuć się nienasyceni grą z powodu ilości mapek. Oczywiście można było dossać z netu dodatkowe mapy i dodatki. Jednakże o wiele więcej nas czeka w dodatku Portal: Prelude - przedstawiającym wydarzenia jeszcze przed samym Portalem. Mod jest olbrzymi, większy niż pierwotna gra, gdyż dodaje dodatkowych 8 rozdziałów, 19 nowych map, nowy wątek oraz ponad 400 linii dialogów. Zobaczcie Portal: Prelude aby dowiedzieć się o modzie więcej i zobaczyć trailer w wersji oryginalnej.



Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia