Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2009.07.15)
(+Archiwum)
Linia 111: Linia 111:
 
* Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline.
 
* Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline.
 
* Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych.
 
* Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych.
 
}}
 
 
 
 
=2009.06.25=
 
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
 
{{logo-tf2}}
 
 
'''Linux Dedicated Server:'''
 
 
*Poprawiono logikę nawiązywania połączenia, aby wspomóc serwery, które automatycznie łączą się ze Steamem, oraz dodano dodatkowe logowanie, aby ją śledzić.
 
*Dodano dodatkowe systemy gromadzenia danych, aby pomóc nam zrozumieć i ulepszyć serwer dedykowany dla Linuxa.
 
 
'''Team Fortress 2:'''
 
 
*Komenda cl_flipviewmodels nie może być teraz ustawiana, gdy jest się połączonym z serwerem.
 
*Naprawiono problem z przyciskiem "Back" w menu wyboru broni.
 
*Naprawiono problem, w którym obserwator mógł ustawiać pole widzenia modeli obserwowanych graczy.
 
*Naprawiono błąd, w którym uderzenia pięścią Heaviego nie zgrywały się z kliknięciami myszy kiedy modele były odwrócone.
 
*Naprawiono błąd związany z liczbą Bonk!ów po podejściu do szafeczki w respie.
 
*Naprawiono błąd związany z redukcją obrażeń przez Dead Ringera przy tauncie szpiega.
 
*Przywrócono wpływ Force-A-Nature i pchnięcia powietrzem na przebranych szpiegów.
 
 
'''Nie opisane poprawki z wcześniejszej aktualizacji:'''
 
 
*Ambassador nie strzela już na wylot przez budowle.
 
*Razorback nie powoduje już zmniejszenia prędkości poruszania się.
 
 
Źródło:[http://www.teamfortress.pl www.teamfortress.pl]
 
}}
 
 
=2009.06.24=
 
{{news|Aktualizacja [[Insurgency]]|
 
Po kilku miesiącach ciszy dzisiaj doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji moda [[Insurgency]]. Lista zmian nie jest imponująca, ale zawsze to jakaś aktualizacja. Lista zmian:
 
* Dodano nową mapę: Ins_Karam.
 
* Dodano nowe dźwięki przy podnoszeniu amunicji ze skrzynek oraz nowy dźwięk odbezpieczania granatu M67.
 
 
}}
 
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
 
{{logo-tf2}}
 
'''Team Fortress 2, Episode 1 & 2 oraz Portal''':
 
* Dodano wsparcie dla Novint Falcon.
 
 
'''Ogólne''':
 
* Dodano opcję zmiany strony widoku modelu broni w zaawansowanych opcjach multiplayer.
 
* Naprawiono błąd gdzie było widać latające czapki gracza który był w trybie obserwatora.
 
* Naprawiono pojawiającą się dodatkową rękę szpiega podczas gry innymi postaciami.
 
* Dodatkowe animacje śmierci są teraz odgrywane w 25% czasu.
 
* Naprawiono niemożliwość budowania teleportów w niektórych miejscach gdzie powinno dać się je budować (np. jaskinia na Badwater Basin).
 
* Naprawiono rzadkie wywalanie się gry przy łączeniu się do serwera i zmianie mapy.
 
* Usunięto ślady strzałów na wodzie ze względu na wydajność.
 
* Dodano wpisy w logach do akcji ugaszenia kogoś za pomocą mediguna, jarate, podmuchu powietrza oraz zasobnika.
 
* Zaczęto śledzić ustawienia lokalizacyjne aby w przyszłości mogły powstawać lepsze tłumaczenia.
 
* naprawiono czarny pasek postępu w górnym lewym rogu gdy schemat gracza został przeładowany.
 
 
'''Snajper''':
 
* Naprawiono osiągnięcie "Friendship is Golden".
 
* Zmieniono opis osiągnięcia "Triple Prey", teraz jest lepiej opisane co trzeba wykonać.
 
* Krytyczne strzały z łuku teraz mają ślad i są poprawnie naliczane obrażenia.
 
* The Huntsman domyślnie jest teraz trzymany w prawej ręce.
 
* Strzały Snajperów z drużyny nie wydają przelatującego dźwięku.
 
* Naprawiono kilka rzeczy odpowiedzialnych za lot strzały.
 
 
'''Szpieg''':
 
* Naprawiono błąd w przebraniu szpiega, który powodował, że wyglądał jak by miał nieśmiertelność.
 
* Naprawiono problem z nagłymi zmianami modelu szpiega podczas gry.
 
* Naprawiono miganie widzialnego szpiega gdy ten otrzymuje obrażenia.
 
* The Cloak and Dagger regeneruje się teraz w odpowiednim tempie.
 
* Zwiększono tempo regeneracji Cloak and Daggera.
 
* Zmniejszono tempo upływu energii w Dead Ringerrze dajac dodatkową sekundę bycia niewidzialnym przy pełnym naładowaniu zegarka.
 
* Ujawnienie się z niewidzialności zabiera 40% z paska energii zamiast 100%. Działa to tylko gdy ma się co najmniej 60% energii.
 
* Energia Dead Ringera może być regenerowana za pomocą paczek z amunicją.
 
* Ambasador strzela krytycznie tylko przy dobrym przycelowaniu i nie przebija już przeciwników.
 
* Szpieg nie może zmienić broni gdy jego nóż jest pod działaniem Razorbacka.
 
* Efekt Force-A-Nature  i  podmuchu miotacza ognia nie działa na przebranych szpiegów.
 
* Naprawiono pojawianie się złego efektu teleportacji gdy przebrany szpieg użył wrogiego teleportu.
 
 
}}
 
 
=2009.06.23=
 
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
 
{{Logo-steam}}
 
 
* Zwiększono szybkość włączania się Steama.
 
* Naprawiono wywalanie się Steama po kliknięciu na bardzo długi link w okienku chatu.
 
* Naprawiono nakładkę w grze, która nie pokazywała się w aplikacjach D3D9.
 
* Naprawiono przypadek gdzie nakładka stawała się czasowo niedostępna z powodu użycia skórki, która generowała złe kształty.
 
* Naprawiono przypadki prób wysyłania danych do serwerów Steam gdy klient był rozłączony.
 
* Naprawiono okienko chatu w nakładce, w którym był tekst z poza gry i przez to okienko nie przewijało się automatycznie na dół.
 
* Naprawiono uszkadzanie plików logów z nakładki.
 
* Naprawiono problem z ściąganiem cache aplikacji u użytkowników z wolnym łączem.
 
 
}}
 
 
=2009.06.21=
 
{{news|1=Zmiana serwera|2=<span style="font-size:2em;color:#f00;">Zmiana serwera w tym tygodniu.</span><br/><br/>
 
Czyli jak wam serwis hlds.pl, mumble i pare innych nie działa to znaczy, że trzeba poczekać, zmiany nastąpią w ciągu najbliższych trzech dni. Serwisy prawdopodobnie zmienią dns'y jakoś rano pewnego dnia.
 
Tak więc cierpliwości.
 
}}
 
 
=2009.06.20=
 
{{news|Aktualizacja America's Army 3|2=
 
[[Grafika:Aa logo.jpg|right]]
 
 
Po niesamowitych problemach z autoryzacją na serwerach głównych AA twórcy gry wydali pierwszą (właściwie to drugą) łatkę do gry.
 
Lista zmian:
 
* Usunięto lagi spowodowane przez innych graczy w momencie ich podłączania lub rozłączania się z serwera.
 
* Naprawiono problemy ze spawnem na początku rundy.
 
* Rozwiązano problem z niezapisywaniem wyników treningów.
 
* Usprawniono komunikacje z serwerami autoryzującymi.
 
* Wyeliminowano ściny podczas przejścia z misji treningowej do innej.
 
* Wyeliminowano wahanie podczas misji treningowych.
 
* Znacząco zredukowano liczbę połączeń pomiędzy graczem a serwerem autoryzacji.
 
* Rozwiązano problem z zapisywaniem i wyświetlaniem odznaczeń.
 
* Ulepszono komunikację przy logowaniu z serwerami autoryzującymi.
 
* Ulepszono śledzenie statystyk graczy aby były bardziej dokładne.
 
* Ulepszono ogólną wydajność.
 
 
}}
 
 
=2009.06.17=
 
{{news|Nowe bajerki na stronie [http://steamcommunity.com/ Społeczności Steam]|
 
{{Logo-steam}}
 
* Dodano możliwość komentowania ogłoszeń grupy.
 
* Dodano możliwość komentowania wydarzeń w grupie.
 
* Stare wydarzenia zostały - użytkownicy mogą je oglądać i komentować.
 
* Różne zmiany w wyglądzie strony.
 
}}
 
{{news|1=A propos ograniczania przemocy w grach w Niemczech|2=Ten link myślę, że idealnie się nadaje ;) http://www.pown.it/3494?r=563665
 
}}
 
 
=2009.06.16=
 
{{news|Aktualizacja [[Steam]]|
 
{{Logo-steam}}
 
 
*Naprawiono błąd powodujący nieznikanie aplikacji z listy gier.
 
 
}}
 
{{news|Aktualizacja [[Source SDK]]|
 
* Dodano źródła map z [[Team Fortress 2]]
 
** arena_lumberyard
 
** arena_ravine
 
** cp_badlands
 
** cp_dustbowl
 
** cp_granary
 
** cp_gravelpit
 
** ctf_2fort
 
** pl_badwater
 
** pl_goldrush
 
** tc_hydro
 
 
* Dodano i naprawiono mnóstwo innych rzeczy. Pełna lista dostępna [http://store.steampowered.com/news/2579/ tutaj].
 
 
}}
 
 
=2009.06.15=
 
{{news|Exploit na serwerach [[Counter-Strike: Source]] oraz [[Team Fortress 2]]|
 
Uwaga na ludzi używających luki w serwerach CSS i TF2! Przeprowadzają oni DOS Attack na serwery stosując exploit, który pozwala na przejęcie hasła [[RCON]], crash serwera, wzrost pingu u wszystkich graczy powyżej 600 itp. Jeżeli na twoim serwerze dzieją się dziwne rzeczy warto zabezpieczyć się przed ewentualnym włamaniem. Tu znajdziecie więcej info:
 
[http://www.cadred.org/Forums/Thread/50102/ http://www.cadred.org/Forums/Thread/50102/]
 
 
Uwaga w pliku dosattackfix.vdf jest błąd! Nie zapomnij usunąć końcówki '''.dll''' aby plugin poprawnie działał.
 
 
 
Nie wiem kto to pisał ale ten plugin nie działa ;) Jedynym i skutecznym rozwiązaniem jest ''wycięcie'' w fw połączeń ''TCP'' na port serwera (np 27015)
 
 
}}
 
 
=2009.06.10=
 
{{news|America's Army 3 na [[Steam]] za darmo|2=
 
[[Grafika:Aa logo.jpg|right]]
 
Od dzisiaj na Steam można zacząć preload America's Army 3. Aby zacząć preload trzeba zalogować się w oficjalnym sklepie Steam i wejść w [http://store.steampowered.com/app/13140 ten link], gra się doda do konta i będzie można zacząć ściągać. Zgodnie z zapowiedziami America's Army 3 zostanie odblokowana 17 czerwca.
 
 
Dla tych którzy nie wiedzą co to jest AA (''a są w ogóle tacy?'') odsyłam pod poniższe linki:
 
* [http://www.americasarmy.com/ Oficjalna strona gry]
 
* [http://www.americasarmy.pl/ Polska strona gry]
 
* [http://pl.wikipedia.org/wiki/America%27s_Army Polska Wikipedia]
 
 
}}
 
 
=2009.06.06=
 
{{news|[[SourceMod]] wersja 1.2.1|
 
2=Tydzień temu pojawiła się nowa wersja [[SourceMod]]a oznaczona numerkiem 1.2.1. Standardowo poprawili kilka błędów i też kilka zostawili. Niestety w tej wersji nie zostały zaktualizowane pliki językowe (w wersji developerskiej błąd został już dawno poprawiony) i wciąż pojawia się problem z polskim tłumaczeniem przy głosowaniu na następną mapę. Osoby chcące mieć poprawione tłumaczenie muszą ściągnąć wersję developerską polskiego tłumaczenia dostępną [http://www.sourcemod.net/translator/?go=translate&op=status tym adresem] (wystarczy kliknąć na przycisk ''export'' przy języku polskim).
 
 
}}
 
 
=2009.06.02=
 
{{news|Koniec dnia dziecka|
 
Chcieliśmy aby dzieci neo płakały w dzień dziecka, iż nie mogą się dostać na nasz serwer - udało się ;)
 
 
A tak na serio to mieliśmy awarie dysku, ale nic nie zostało stracone - jedynie nerwy i czas.
 
 
Poniżej kilka obrazków dla zainteresowanych - dzięki [http://munin.projects.linpro.no/ Muninowi].
 
 
[[Plik:Ovh-iostat-week.png]]
 
 
Jak wykresy się nie pokrywają to jest bardzo źle. Jak widać /dev/sdb zapisywał jak należy, a /dev/sda walczył z odczytem. Padł /dev/sda.
 
 
 
[[Plik:Ovh-load-week.png]]
 
 
Obciążenie w kosmos, ale głównie przez IO wait.
 
 
 
[[Plik:Ovh-mysql threads-week.png]]
 
 
MySQL walczy i zwiększa ilość wątków, chyba wykresu liczby połączeń nie muszę pokazywać ;)
 
 
 
 
Ciekawostka, pod koniec miesiąca migrujemy na nową maszynę, a tutaj taki zonk ;)
 
}}
 
 
=2009.05.30=
 
{{news|1=Natural Selection 2|2=Natural Selection 2, mod do [[Half-Life]] 1 wyewoluował i został przeniesiony na silnik Source, ujrzy światło dzienne na jesień 2009. Niestety teraz będzie płatny, jest do zamówienia w preorderze w różnych konfiguracjach, ale jak wynika z krótkiego wywiadu z osoba należącą do teamu rozwijającego grę - 98% osób zamówiła najbardziej wypasioną wersję.
 
 
Więcej na [http://www.rockpapershotgun.com/2009/05/29/natural-selection-2-unknown-worlds-explain-all/#more-12343 rock paper shotgun]. Tymczasem oczy oraz wyobraźnię można nakarmić poniższym teaserem gry.
 
 
{{video|youtube|PxfjfBeC6tQ}}
 
 
}}
 
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
 
{{logo-tf2}}
 
 
* Dodano Kamienie Milowe do odznaczeń Snajpera/Szpiega jako alternatywny sposób zdobywania broni.
 
* Tryb Arena:
 
** Dodano zmienną ''tf_arena_use_queue''. Włączenie tej komendy spowoduje użycie starej kolejki oczekiwania na grę.
 
** Dodano zmienną ''tf_arena_round_time'' w celu ustawienie limitu czasowego rundy.
 
* Dodano podawanie ID gracza który wybudował teleport w zdarzeniu ''player_teleported''.
 
* Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane zdarzeniem zabójstwa.
 
* Naprawiono błąd powodujący, że Szpieg nie był telefragowany gdy stał na teleporcie przeciwnika z włączonym Dead Ringerem.
 
* Naprawiono pokazywanie się atakującemu informacji o mini krytycznym strzale gdy w rzeczywistości był to strzał krytyczny kiedy przeciwnik był pod działaniem Jarate.
 
* Naprawiono Ambasadora tak aby zadawał obrażenia budowlą.
 
* Naprawiono przebranie Szpiega, gdy ten przebierał się za kogoś ze swojej drużyny nie było widać efektów krwi.
 
* Naprawiono pokazywanie się złej ikony śmierci gdy gracz ginął z podpalonej strzały.
 
 
}}
 
 
=2009.05.28=
 
{{news|1=Unreal Tournament 3 - [[FreeWeekend]]|
 
2=* Znów będziemy mogli za darmo pograć w '''Unreal Tournament 3''' na [[Steam]]. Tym razem przez trzy dni nadchodzącego weekendu, grę można pobierać już teraz, wystarczy [steam://install/13210 kliknąć w linka].
 
 
}}
 
 
=2009.05.27=
 
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
 
{{logo-tf2}}
 
 
* Ambasador zadaje teraz krytyczne obrażenia przy trafieniu w głowę zamiast "mini" krytycznych.
 
* Od teraz Dead Ringer zabiera cały pasek ukrycia, nawet jak szpieg wyjdzie z ukrycia szybciej.
 
* Naprawiono niepokazywanie się menu wyboru przebrania u Szpiega, gdy włączony jest minimalny HUD.
 
* Serwer loguje nowe zdarzenia do pliku:
 
** Dodano zdarzenie "player_extinguish" gdy Pyro zgasi płomienie z podmuchu powietrza.
 
** Poprawiono opis zabójstw za pomocą  Force-A-Nature i Sandmana, teraz w logach są odróżniane.
 
** Dodano identyfikacje fałszywych śmierci Szpiega w logach serwera.
 
* Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane przez Jarate.
 
}}
 
 
=2009.05.23=
 
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
 
{{logo-tf2}}
 
 
* Naprawiono Ambasadora, który nie używał hitboxów, teraz broń traktowana jest jak inne strzelające kulami.
 
* Naprawiono strzelanie Ambasadora przez kraty.
 
* Naprawiono błąd powodujący, że Ambasador nie strzelał krytykami po wygranej rundzie.
 
* Naprawiono złą nazwę punktu kontrolnego na Arena Sawmill.
 
* Naprawiono fałszywą śmierć szpiega, nie była pokazywana na tablicy wyników.
 
* Naprawiono efekt Jarate na DX8.
 
* Naprawiono rzadki błąd powodujący wywalanie się gry przy osiągnięciu "A Cut Above".
 
* Naprawiono ikonkę inwentarza, prześwitywała przez komunikat o niedostępności serwerów Steam.
 
* Naprawiono niemieckie tłumaczenie gry, przy respawnie pojawiało się "''%1"''.
 
 
}}
 
 
=2009.05.22=
 
{{news|Aktualizacja dla Szpiega i Snajpera - [[Team Fortress 2]]|
 
{{logo-tf2}}
 
'''Mapy''':
 
* Dodano nową mapę, Pipeline. Pipeline jest pierwszą mapą z nowym trybem gry nazwany wyścigiem wózków.
 
* Dodano nową mapę arena Sawmill.
 
* Dodano nową mapę arena Nucleus.
 
* Dodano nową mapę payload Hoodoo.
 
* Zaktualizowano Dustbowl aby naprawić niemożliwość wskoczenia przez okno do pierwszego budynku w drugiej części mapy.
 
 
'''Zmiany u Snajpera''':
 
* Dodano nową broń zastępującą karabin snajperski, łuk ''The Huntsman''.
 
* Dodano nową broń zastępującą SMG, słoik ''Jarate''.
 
* Dodano nową broń zastępującą SMG, tarczę ''The Razorback''.
 
* Standardowa broń snajperska może teraz przestrzeliwać przez swoją drużynę.
 
* Dodano 54 nowe linie z głosem Snajpera.
 
* Dodano 35 nowych odznaczeń dla Snajpera.
 
 
'''Zmiany u Szpiega''':
 
* Dodano nową broń zastępującą Rewolwer, nowy rewolwer ''The Ambassador''.
 
* Dodano nowy zegarek, ''Dead Ringer''.
 
* Dodano nowy zegarek, ''Cloak and Dagger''.
 
* Nazwa Szpiega przebranego za kogoś ze swojej drużyny jest poprawnie pokazywana.
 
* Naprawiono błąd u obserwatorów powodujący pokazywanie niewłaściwej broni przebranego szpiega.
 
* Naprawiono błąd kiedy wrogi szpieg był przebrany za szpiega nie paliły się papierosy.
 
* Naprawiono błąd kiedy przebrany szpieg miał bonus życia od medyka zła wartość była pokazywana medykowi.
 
* Szpieg przebrany za wrogiego szpiega dostaje losową maskę aby dokończyć przebranie.
 
* Szpieg przebrany za Medyka ma teraz pasek Ubercharge.
 
* Podczas przebierania się za kogoś przebranie pokazuje ilość życia jaką miała osoba za którą Szpieg się przebrał.
 
* Szpiedzy mogą podnosić apteczki aby uzupełnić życia dla przebrania, nawet jak nie są ranni.
 
* Menu przebierania się nie pokazywało się przy włączonym minimalnym HUDzie.
 
* Szpieg przebierający się za gracza z nieodblokowaną bronią będzie widoczny również z nieodblokowaną bronią.
 
* Szpieg może używać telepotrów przeciwnika.
 
* Dodano 70 nowych linijek z głosem Szpiega.
 
* Dodano 34 nowe osiągnięcia dla Szpiega.
 
 
'''Zmiany tablicy wyników''':
 
* Dominacje nie są już pokazywane po zmianie drużyny.
 
* Martwi gracze są pokazywani na ciemniejszy kolor.
 
* Zmieniono nazwy klas na ikonki klas.
 
* Gracze mogą zobaczyć ilość wszystkich dominacji.
 
 
'''Ogólne''':
 
* Nowe jak i stare bronie nie wymagają zdobywania osiągnięć, pojawiają się same w losowych momentach.
 
* Naprawiono błąd umożliwiający Scoutowi regeneracje piłeczek do Sandmana w nieodpowiednim czasie.
 
* Demoman może zdetonować 'kluski' podczas tauntu.
 
* Uderzenie powietrza z miotacza ognia gasi płomienie osób z własnej drużyny.
 
* Granaty i rakiety pod działaniem Kritzkriega odbite przez Pyro są krytyczne.
 
* Heavy i Snajper mają teraz dodatkowe animacje śmierci.
 
* Naprawiono HUD w trybie payload aby uaktualniał się podczas dołączenia do gry oraz gdy wózek jest pchany.
 
* Zasobniki Inżyniera dają teraz 20%, 30% i 40% maksymalnej amunicji na każe użycie, w zależności na którym poziomie jest zasobnik.
 
* Dodano opcje uruchamiania "''-sillygibs''" pozwalającą na wyłączenie brutalnych kawałków ciała.
 
* Dodano nowy taunt dla Kritzkriega, który leczy za 10 punktów.
 
* Ulepszono kamerę po śmierci kiedy odgrywana jest dodatkowa animacja śmierci.
 
* Dodano brakujące obrazki map z poprzedniej aktualizacji.
 
* Usunięto napis "Final" z nazw map w szybkiej liście przeglądarki serwerów.
 
 
'''Serwer''':
 
* Dodano zmienną "''sv_allow_voice_from_file''", która standardowo jest ustawiona na 1. Gdy zostanie ustawiona na 0 blokuje u graczy używanie opcji "''voice_inputfromfile''", dzięki temu nie będą mogli odtwarzać np. muzyczek.
 
* Uaktywniono zmienną  "''sv_allow_wait_command''", standardowo ustawiona jest ta 1. Gdy komenda jest ustawiona na 0 uniemożliwia graczom korzystanie z komendy "''wait''".
 
 
}}
 
 
=2009.05.21=
 
{{news|[[FreeWeekend]] z [[Team Fortress 2]]|
 
{{logo-tf2}}
 
 
 
* Z racji zbliżającej się aktualizacji dla Snajpera i Szpiega, [[Valve]] znów daje nam możliwość pogrania w pełą wersję [[Team Fortress 2]] za całkowitą darmochę. Oczywiście tylko na czas weekendu. Już w tej chwili można (a nawet trzeba) zacząć pobierać grę, wystarczy kliknąć z obrazek poniżej.
 
 
<center>[steam://preload/440 http://hlds.pl/images/Tf2preload.jpg]</center>
 
 
 
}}
 
 
=2009.05.20=
 
{{news|Aktualizacja [[Counter-Strike 1.6]]|
 
 
* Cofnięto ostatnie poprawki dotyczące buga 'Russian walking', poszukujemy mniej radykalnych rozwiązań.
 
* Poprawiono ramy otaczające bombę, uniemożliwiając ciche podkładanie bomby.
 
* Zredukowano liczbę "flashbugów".
 
* Naprawiono znikanie ikon statusu (strefy kupowania, strefy do podłożeniabomby itd) przy nagrywaniu dema lub przy doświadczeniu pełnej aktualizacji.
 
* Uniemożliwiono tworzenia aliasów o nazwie istniejącej już komendy (np. <tt>alias ex_interp</tt>).
 
* Ograniczono limit pełnych aktualizacji oraz innych komend aby zapobiec spamowaniu.
 
* Naprawiono problem z nieskończonym odbijaniem się granatów co powodowało podniesienie się chocke a nawet wywalenie się serwera.
 
 
}}
 
 
=2009.05.19=
 
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
 
{{Logo-steam}}
 
* Naprawiono problem z ponownym podłączaniem do chatów.
 
* Naprawiono problem z "duchami" na chacie gdy ktoś został rozłączony i znów podłączony do serwerów Steam.
 
* Naprawiono zawieszanie się klienta gdy okienko przeglądarki zostało zamknięte gdy okienko "Dodaj serwer" było otwarte.
 
* Naprawiono problem z niepokazywaniem się w jakiego moda się gra znajomym.
 
* Naprawiono przełączne się pomiędzy trybem pełnoekranowym a okienkowym w grach DX7 podczas włączonej nakładki.
 
* Naprawiono psucie się tekstur w grach OpenGL z włączoną nakładką.
 
* [[Steamworks]]: dodano więcej logów i ostrzeżeń do API sieciowego.
 
 
}}
 
 
=2009.05.17=
 
{{news|1=[[Team Fortress 2]] Meet The Spy|2=Oficjalny Meet The Spy pojawił się wczoraj na YouTube ;D czy to wyciek czy marketing? Mniejsza z tym zobaczcie sami bo warto ;D
 
 
 
<center>{{#ev:youtube|ngf-5zcs1bM}}</center>
 
 
 
Edit.
 
 
Na GameTrailers.com jest chyba w lepszej jakości: [http://www.gametrailers.com/player/usermovies/317637.html Klik]
 
 
Edit2.
 
 
Podmieniłem film z YouTube na taki z napisami (włączcie je sobie podczas oglądania)
 
}}
 
 
=2009.05.12=
 
{{news|Aktualizacja CS 1.6 Beta|
 
* Cofnięto ostatnie poprawki dotyczące buga 'Russian walking', poszukujemy mniej intruzyjnych rozwiązań
 
* Poprawiono ramy otaczające bombę, uniemożliwiając ciche podkładanie bomby.
 
 
Beta udate: 05/13/09
 
* Powiększono trochę ramy otaczające bombę aby poprawić inne zgłoszone problemy
 
* Usunięto niektóre niedawno dodane dźwięki skoków.
 
 
}}
 
 
=2009.05.12=
 
{{news|(Prawie) DARMOWY KLUCZ DO GRY NA STEAM!!!|
 
 
Kupujesz CD-Action, wchodzisz na adres: http://www.cdaction.pl/seriale/speedball_2
 
Odbierasz klucz i aktywujesz go w swoim koncie [[Steam]]!
 
 
 
}}
 
 
=2009.05.09=
 
{{news|1=Nominacje SourceForge|2=Używasz [[Mumble]]? Uważasz go za dobry 'soft' dla graczy? Jeżeli tak nominuj go do '''SourceForge 2009 Community Choice Awards''' wybierając kategorie '''Best Project for Gamers'''.
 
 
 
<center>[https://sourceforge.net/community/cca09/nominate/?project_name=Mumble&project_url=http%3A%2F%2Fsourceforge.net%2Fprojects%2Fmumble%2F https://sourceforge.net/community/communityhub/uploads/2009/03/cca_logo.png]</center>
 
 
 
''By nominować kliknij obrazek / wymagane konto w serwisie SourceForge.net''
 
 
}}
 
 
=2009.05.08=
 
{{news|Globalne statystyki osiągniętych Odznaczeń (Achievements)|
 
{{Logo-steam}}
 
 
* Na oficjalnej stronie [[Steam]] pojawiła się właśnie dosyć ciekawa wiadomość. Dostępne są [http://steamcommunity.com/stats/ globalne zestawienie zdobytych osiągnięć] we wszystkich gier gdzie odznaczenia są dostępne. Po wybraniu interesującej nas gry można zobaczyć ile procent graczy zdobyło dane osiągnięcie. Czyli np. 0.4% osób posiadających [[Left4Dead]] zdobyło "''LEGENDARY SURVIVOR''" (w tym ekipa HLDS.pl!).<br /> Dodatkowo po zalogowaniu się do Społeczności Steam możliwe jest porównanie swoich odznaczeń z listą ogólną.
 
 
}}
 
 
=2009.05.07=
 
{{news|1=Miks gier i filmów|2= Taka ciekawostka, jak niektórzy poprzerabiali postery filmowe mieszając je z branżą gier i konsol.
 
<center>[http://www.empireonline.com/forum/tm.asp?m=2325439&mpage=1 http://i546.photobucket.com/albums/hh406/anntelope/clockworkorange.jpg]</center>
 
}}
 
 
=2009.05.01=
 
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
 
{{Logo-tf2}}
 
* Zaktualizowano cp_egypt zgodnie z prośbami graczy, dodano dodatkowe apteczki i paczki z amunicją oraz zaktualizowano niektóre przejścia.
 
* Dodatkowe zmiany w menu wyboru broni dla wsparcia przyszłych zmian.
 
 
}}
 
{{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]]|
 
* Drobna aktualizacja dla serwera uniemożliwiająca graczom strzelanie bez jakiegokolwiek recoila.
 
 
}}
 
{{news|Aktualizacja [[Left4Dead]] Freaky Free Friday|
 
{{Logo-l4d}}
 
* Darmowy piątek został przedłużony do 17:00 czasu GMT w Sobotę. Reszta pozostaje bez zmian.
 
  
 
}}
 
}}

Wersja z 21:33, 15 lip 2009

Spis treści

2009.07.15

Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Serwer Dedykowany Linux:

  • Ulepszono logikę połączenia serwera aby pomóc serwerom, które nie połączyły się automatycznie do sieci Steam.

Silnik:

  • Naprawiono pokazywanie się błędów nawet jeśli w parametrach startowych było ustawione "-nocrashdialog".

Gra:

  • Dodano możliwość utworzenia osobnego pliku "_particles.txt" dla każdej mapy. Plik powinien być zlokalizowany w katalogu z mapami, wiec autorzy mogą za jego pomocą ładować dodatkowe efekty.
  • Naprawiono zadawanie mniejszych obrażeń z minikrytyków z broni na bliskich odległościach.
  • Naprawiono niepoprawną szybkość regeneracji Cloak and Dagger.
  • Naprawiono explita z "setinfo" dzięki któremu można było zmienić zastrzeżone zmienne podczas gry na serwerze.
  • Naprawiono tryb turniejowy, który był uszkodzony jeśli zakończył się czas mapy (mp_timelimit) przed tym zanim obie rundy zostały rozegrane.
  • Naprawiono exploita z wchodzeniem do niezdefiniowanej drużyny za pomocą komendy "jointeam unassigned".
  • Naprawiono możliwość odrodzenia się podczas czasu oczekiwania na zmianę mapy.
  • Naprawiono możliwość wywalenia serwera przy pomocy ustawienia wysokiej wartości komendy "sensitivity".
  • Uniemożliwiono wykonania kilku exploitów bazujących na zmianie zmiennej "mat_dxlevel" w grze.
  • Zaktualizowano efekt falowania wody w celu ulepszenia wydajności gry.


Aktualizacja silnika GoldSrc oraz Counter-Strike 1.6

Silnik Half-Life:

  • Dodano komendę startową "-sys_ticrate" do wymuszenia tckrate.
  • Uniemożliwiono więcej przypadków przekierowania na inny serwer graczy.

Counter-Strike 1.6/Condition Zero:

  • Dodano komendę startową "-nobots" aby uniemożliwić dodawanie botów na serwerze.

2009.07.14

Aktualizacja America's Army 3
Aa logo.jpg
  • Dodano wiadomości o nieudanych próbach połączenia do serwera np. informacja o pełnym serwerze.
  • Więcej usprawnień w implementacji PunkBustera.
  • Dodano możliwość zmieniania widoku na mapie podczas sprawdzania przez PunkBustera oraz dodano informację, że coś się dzieje.
  • Ulepszono sposób łączenia się z serwerem.
  • Ustawiono logikę czyszczenia plików ftmp na serwerze aby działała poprawnie.
  • Dodano nowy SDK do autoryzacji naprawiający problemy z zapytaniami MBS, wywalanie się serwerów oraz wycieków pamięci.
  • Ulepszono informację dla gracz który nie zakwalifikował się na treningu.
  • Naprawiono wyświetlanie ilości graczy w przeglądarce internetowej.
  • Naprawiono zmniejszanie się ilości granatów wyświetlanych na ekranie kiedy zmieniany był typ amunicji w M320.
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem ilości granatów ręcznych.
  • Przy starcie gry plik ze statystykami zostanie wyczyszczony, więc niepoprawne statystyki nie będą blokować możliwości robienia treningów.
  • Usunięto wiadomość "player didn't play in round" z logów.
  • Naprawiono problem z utratą statystyk gdy gracz był martwy i runda skończyła się przegrana.
  • Ulepszono wsparcie tagów klanowych, teraz tag może być wyświetlany przed nickiem, za nickiem oraz w stary sposób of xxx.
  • Uniemożliwiono położenie się gdy rzucany jest granat.
  • Gdy użytkownik zostanie wyrzucony z serwera dostanie teraz informację o tym, że serwer był pełny lub podał nieprawidłowe hasło.
  • Dodano możliwość odświeżenia statusu serwera w przeglądarce po kliknięciu na niego lewym przyciskiem myszki. Serwer odświeży się jeśli ostatnie posiadane informacje na jego temat są starsze niż 10 minut.
  • Dodano plik pbsetup oraz prosty plik bat (Binaries\pbsetup_help.bat) do aktualizacji PunkBustera.
  • Dodano instalacje PunkBustera do kroków instalacyjnych gry.

2009.07.07

Mani Admin Plugin wydany na licencji GPL!
Mani-admin-plugin.jpg
  • Pod koniec czerwca Mani - twórca pluginu - wskrzesił swoja stronę i zapowiedział, że upubliczni kod swojego dzieła na licencji GPL. Dwa dni temu na stronie projektu pojawiła się wiadomość o poszukiwaniu ludzi chcących kontynuować projekt. Szkoda, że stało się to dopiero teraz, gdy MAP nie jest kompatybilny z większością gier na silniku Source a jego rozwój stał w miejscu przez naprawdę długi okres. Przez to plugin jest na etapie wymierania i nie ma najmniejszych szans konkurować z silnie rozwijanym SourceModem. W tej chwili MAP używają go tylko administratorzy serwerów Counter-Strike: Source oraz domorośli admini innych gier opartych na silniku Source.

2009.07.03

Aktualizacja America's Army 3
Aa logo.jpg
  • Usprawniono pomoc w konsoli.
  • Dodano wsparcie dla tagów klanowych. Tag wpisuje się w ustawieniach konta w grze.
  • Usprawnienia VoIPa dla adminów.
  • Dodano komendę konsolową "version" aby wyświetlić wersję gry.
  • Ulepszono wydajność przeglądarki serwerów.
  • naprawiono łączenie się z serwerami z hasłem, teraz nie będzie się łączyć z serwerem, który znajduje się pod kursorem myszy w momencie przyciśnięcia klawisza "Join".
  • Naprawiono niepoprawne zamykanie menu ustawień kiedy przyciśnięty został klawisz ESC, gracz zostawał wtedy bez menu i możliwości kontroli nad grą.
  • Zoptymalizowano generacje misji.
  • Naprawiono problem podczas logowania się serwerze, czasem pobierało profil innego żołnierza.
  • Zintegrowano nowy SDK od TeamSpeaka 3.
  • Ulepszono sposób w jaki serwer zarządza zautoryzowanymi obiektami.
  • Naprawiono problem z zapisywaniem wszystkich punktów gracza gry gracz był dodany do systemu punktowania.
  • Naprawiono problem gdzie gracz nie był zalogowany do MBS kiedy wylogował się z serwera przed autoryzacją.
  • Rozwiązano problem z podczepianiem granatnika M320.
  • Pasek tytułowy serwera dedykowanego pokazuje teraz aktualną misję oraz informację o graczach.
  • Naprawiono pokazywanie się informacji "Waiting for other players".
  • Usunięto niektóre logi z serwera.
  • Zwiększono komunikację aby zapewnić wsparcie kiedy wszyscy gracze użyją ciężkiego załadunku. To może rozwiązać problemy z niepojawianiem się graczy na spawnie lub dostawaniem niepoprawnej broni.
  • Naprawiono możliwość dostania dodatkowej amunicji do M320.
  • Naprawiono błędy przy zmianie hasła w ustawieniach konta.
  • Naprawiono niedziałający link do IRCa.
  • Naprawiono wyświetlanie typu misji w planie misji (assault/defense/itd). Po zamianie stron teraz będzie wyświetlana poprawna wartość.

2009.07.01

Aktualizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Dodano wsparcie D3D9Ex w nakładce wideo (dla ArmA 2).
  • Poprawiono niepotrzebne tworzenie zrzutów pamięci kiedy Steam nie może się połączyć.
  • Naprawiono poczekalnie gier/chaty, które próbowały wysłać metadane przy rozłączeniu z serwerami Steam.
  • Dodano link do DLC na stronach produktów (które je mają) w sklepie Steam.
  • Naprawiono potencjalną możliwość wycieku pamięci przy pojawieniu się informacji o dostępności znajomych przy przechodzeniu z trybu pełno ekranowego na pulpit.
  • Dodano limit jednocześnie wyskakujących informacji o znajomych, teraz wyskoczy maksymalnie szesnaście informacji.
  • Naprawiono potencjalny przypadek odrzucania zdarzeń wejścia w nakładce wideo.
  • Poprawiono kompatybilność nakładki wideo z OSD ostatnich wersji RivaTuner.
  • Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline.
  • Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych.


Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia