Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2010.11.13)
(2010.11.13)
Linia 35: Linia 35:
  
 
Dodatkowo została wydana poprawka do poprawki, bo gra kolidowała z wersją Lite na serwerach.  
 
Dodatkowo została wydana poprawka do poprawki, bo gra kolidowała z wersją Lite na serwerach.  
http://www.arma2.com/index.php?option=com_rokdownloads&view=file&task=download&id=430%3Aarma-2-british-armed-forces-update-1-00-to-1&Itemid=20&lang=
+
[http://www.arma2.com/index.php?option=com_rokdownloads&view=file&task=download&id=430%3Aarma-2-british-armed-forces-update-1-00-to-1&Itemid=20&lang= Patch file].
  
 
}}
 
}}

Wersja z 20:31, 13 lis 2010

Spis treści

2010.11.13

Aktualizacja ARMA 2, ARMA 2: Operation Arrowhead i ARMA 2: British Armed Forces
Arma2 logo.png

Tytuł ARMA 2 oraz "podtytuły" doczekały się wspólnej aktualizacji na Steamie.

ARMA 2 w ostatnich godzinach przeszło aktualizację. Wprowadzona aktualizacja zmieniła numer wersji z 1.07 na 1.08.

Główne zmiany to:

  • Liczne poprawki mające na celu polepszenie stabilności i funkcjonalności
  • Dodanie wielu nowych poleceń skryptowych
  • Rozmaite wizualne optymalizacje
  • Usprawnione zachowanie AI

Pełna lista zmian: http://store.steampowered.com/news/4647/

ARMA 2: Operation Arrowhead po aktualizacji jest wersją 1.55. A głównymi zmianami w updacie są:

  • Liczne poprawki mające na celu polepszenie stabilności i funkcjonalności
  • Przerobiony selektor w SP/MP
  • Różnorakie optymalizacje wizualne
  • Dodanie wielu nowych poleceń skryptowych
  • Usprawnione zachowanie AI

Pełna lista zmian: http://store.steampowered.com/news/4646/

ARMA 2: British Armed Forces doczekało się wersji 1.01, zmianami przewodnimi są:

  • Nowa optyka granatnika
  • Podwojona jakość doświadczenia BAF-Lite
  • Szeroki zakres poprawek i usprawnień

Pełna lista zmian: http://store.steampowered.com/news/4648/

Dodatkowo została wydana poprawka do poprawki, bo gra kolidowała z wersją Lite na serwerach. Patch file.

2010.11.12

Aktualizacja Left 4 Dead 2

Left 4 Dead 2

  • Nowa mutacja: Taaannnkk!!!
  • Vote kick znajduje zastosowanie nawet wtedy gdy gracz, który ma wylecieć jest nieobecny na serwerze podczas głosowania
  • Dodatkowe polecenia skryptów są chronione przed czitami
Aktualizacja trybu multiplayer w CoD:BO

Call of Duty: Black Ops - Multiplayer

  • Poprawiono wydajność gry na procesorach dwu i cztero rdzeniowych


Nadal trwają prace nad dołączaniem przyjaciół do gry oraz wyświetlaniem znajomych w przeglądarce gry.

2010.11.11

Aktualizacja TF:2, CSS:S, DoD:S, HL2:DM

Zmiany silnika gry

  • Naprawiono bug ze zrywaniem nagrywania głosu pojawiającym się po chwili grania mapy (Mac)
  • Naprawiono u klienta rzadkie wywalanie się związane z renderowaniem tekstu (Mac)
  • Zaktualizowano pliki tłumaczeń przeglądarki serwerów

2010.11.10

Aktualizacja CSS:Source
Counter-strike-source.png

Zmiany silnika gry

  • Dodano wsparcie dla podłączanych myszek. Teraz informacje są pobierane głównie z myszki, tym samym blokując ustawienia w panelu sterowania. Zmiana jest adresowana dla graczy mających myszki z wysokim DPI. Zapewnia bardziej niezawodny kontroler w różnych rozdzielczościach.
  • Ulepszono akcelerację myszki w grze
  • Zaktualizowano konfigurację myszki w panelu użytkownika dla wsparcia "surowo podłączonych" myszy oraz akceleracji; dodano podpowiedzi.
  • Poprawiono interfejs użytkownika, tak, że podpowiedzi są wyświetlane w pierwszej kolejności.

Zmiany w grze

  • Zaktualizowano interfejs w multiplayerze tak, że możliwa jest większa ingerencja w opcje celownika
  • Dodano opcje włączenia kropki po środku krzyżyka
  • Kiedy dynamiczny celownik jest wyłączony, krzyżyk celownika jest kompletnie nieruchomy
  • Poprawiono mipmapy w kwestii awatarów. Obie strony wyglądają teraz jedynie w swoim rodzaju
  • Poprawiono pozycjonowanie hud_targetid; teraz jest prawidłowo widoczny w całej proporcji ekranu oraz podczas podglądania
  • Główny test właściwości gry. Dodano opcję w grze, która wyświetla gdzie jaka broń się znajduje. Ta opcja (weapon_debug_spread_show) jest domyślnie włączona.

2010.11.09

Obniżka DoD:S

Stary i wysłużony Day of Defeat:Sorce doczekał się kolejnej promocji. Cena DoD:S na Steamie została obniżona o 75% i kosztuje teraz 2€. Promocja potrwa do północy w czwartek.

Dod s.jpg

http://store.steampowered.com/app/300/

Call of Duty : Black Ops dostępne na Steamie

Od dnia dzisiejszego na platformie Steam dostępny jest kolejny tytuł Call of Duty. Dzisiaj padło na Black Ops. Nie ma jednak serwerów dla graczy ze starego kontynentu. Kiedy będą? Nie wiadomo. Nowe Call of Duty jest do kupienia na Steamie za 59,99€.

Black ops.jpg

http://store.steampowered.com/app/42700/

2010.10.04

Newsów brak

Cóż, nikomu nie chce się pisać newsów. Serwis jest praktycznie martwy. Szkoda.

Pinkczacha.jpg

PS. Tak na zapas. 14 lutego 2011 obchodzony będzie międzynarodowy dzień taniego wina.

2010.08.26

Aktualizacja Steam
Steam-logo.png
  • Naprawiono przypadek, gdzie instalacji pełnej wersji gry z demo może powodować nieściągnięcie się wszystkich plików aż do czasu pierwszego uruchomienia gry.
  • Naprawiono błąd z pobieraniem wielkości pakietów w ISteamNetworking dla partnerów Steamworks.
  • Usprawniono Steam Cloud, aby wspierał zapisane stany gry w większej ilości przypadków dla partnerów Steamworks.
  • Windows: Naprawiono problem z zawieszaniem się klienta przy starcie lub zamykaniu podczas tworzenia zrzutu pamięci.
  • Windows: Naprawiono wyciek pamięci, który prowadził do zajmowania za dużej ilości pamięci (o rly? - przyp. trawa) lub wywalenia się aplikacji jeśli użytkownik był przez kilka dni na chacie bardzo aktywnej grupy.
  • Mac: Naprawiono bardzo rzadki błąd otwierania się skryptów w edytorze tekstu.
Aktualizacja Counter-Strike: Source
Counter-strike-source.png
  • Silnik Engine ( TF2, DoD:S, CS:S )
    • Naprawiono wieszanie się gry/serwera przy wpisaniu dwa razy pod rząd komendy "map".
  • Counter-Strike: Source
    • Granaty dymne:
      • Rozmazują się szybciej.
      • Są mniej przejrzyste.
      • Naprawiono "jednostronny" dym.
    • Szybkość chodzenia wynosi 0,52x szybkości biegania (tak jak w Counter-Strike 1.6 ).

2010.08.26

Aktualizacja Team Fortress 2 oraz Counter-Strike: Source
Tf2 logo.png
  • Zmiany w silniku Source (CS:S, DoD:S, TF2)
    • Naprawiono wywalanie się gry przy niektórych sterownikach od kary graficznej.
    • Naprawiono problem resetowania się konfiguracji głośników na Windows Vista / 7.
    • Naprawiono problem nie rysowania modeli po powrocie z alt-tab.
    • Znaczek „X” do zamykania okienka odznaczeń jest teraz widoczny w rozdzielczości 1280x720.
    • Wiadomości odłączenia się gracza z serwera są teraz zawijane do następnej linijki a nieobcinane.
    • Wiadomości odłączenia / wyrzucenia gracza z serwera są bardziej czytelne.
  • Team Fortress 2
    • Naprawiono błąd w raportowaniu statystyk Steamworks.
    • Poprawiono czapkę z Wormsów, aby odgrywała właściwy dźwięk przy drwinie z Wyrównywacza (Equalizera).
    • Naprawiono cykl map, teraz cykl staruje od mapy wybranej przez gracza a nie wraca do pierwszej mapy.
    • Naprawiono wycieki pamięci w serwerze dedykowanym.
  • Counter-Strike: Source
    • Naprawiono wycieki pamięci w serwerze dedykowanym.
    • Naprawiono problem, który powodował szybkie rozszerzanie się celownika krótko po zwolnieniu spustu.
    • Celownik rozszerza się niezależnie od ilości posiadanych fps, celownik zawsze zachowuje się jak przy 100fps. Nie ma to najmniejszego wpływu na odrzut, szybkość strzału oraz rozrzut – tylko i wyłącznie na celownik. Dodano zmienną cl_legacy_crosshair, która domyślnie ustawia nowe zachowanie celownika.
    • Celownik przy Glocku i Famasie zmienia się poprawnie, przy strzałach seriami (burst mode).
    • Usunięto możliwość wskakiwania w niedozwolone miejsca za pomocą granatu ogłuszającego (flashboosting). Dodano zmienną sv_enableboost (standardowo 0), dla osób lubiących to zachowanie.
    • Naprawiono problem z nieodpowiednim zabieraniem pancerza przy wybuchu granatu. Dodano zmienną sv_legacy_grenade_damage (standardowo 0), aby pozwolić serwerom ustawić stary model obrażeń.
    • Naprawiono przypadek, gdzie czasem było słychać dźwięk z kameny ustawionej na sztywno podczas obserwowania gracza, który zginął.
    • Naprawiono problem, który powodował generowanie znaczków-śmieci przez KeyHintText.
    • Ragdolle nie dostaną już „ataku”, gdy została użyta komenda jointeam.
    • Zdefiniowano problem uniemożliwiający oddalenie przybliżenia podczas automatycznego przeładowania, gdy skończyły się naboje w magazynku.
    • Naprawiono problem z AWP I Scoutem, gdzie krótko po przeładowaniu ich przybliżenie wibrowało.
    • Naprawiono cykl map, teraz cykl staruje od mapy wybranej przez gracza a nie wraca do pierwszej mapy.
    • Naprawiono komendę mp_restartgame, która teraz resetuje graczy MVP, wynik oraz liczbę zabójstw I śmierci.
    • Ograniczono wyświetlanie się ostrzeżeń o wyłączonych odznaczeniach do jednego, co 60 sekund.
    • Postać pojawiająca się po wciśnięciu AUTO-SELECT na ekranie Terrorystów pasuje teraz do ramki.
    • Naprawiono opcję blokowania rotacji radaru.
    • Naprawiono potencjalną możliwość wywalenia się gry, gdy używany był niestandardowy HUD.
    • Naprawiono błąd w predykcji chodzenia.

2010.08.20

Aktualizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Nowe funkcje
    • Zaktualizowano okienko rozmów ze znajomymi, teraz wiadomości otwierają się w zakładkach (można wyłączyć tę funkcję w Ustawienia->Znajomi).
    • Zaktualizowano przeglądarkę www w nakładce, aby używała zakładek (kliknięcie ŚPM na linku otworzy go w zakładce).
    • Zakładki używają klawiszy skrótów:Ctrl-Tab i Ctrl-Shift-Tab zmieniają aktywną zakładkę. Ctrl-W, Ctrl-F4 lub ŚPM zamykają zakładkę.
    • Zaktualizowano kod silnika przeglądarki WebKit (ulepszono stabilność i wydajność na OSX oraz wprowadzono inne pomniejsze usprawnienia).
    • Windows: dodano 64bitową nakładkę (używana tylko w grach spoza Steam, które są 64bitowe).
    • Windows: dodano 64bitowe biblioteki Steamworks (dla przyszłych gier).
  • Poprawki
    • Okienko usuwania gier nie blokuje już Steama.
    • Przyśpieszono czas wyłączania się Steama.
    • Naprawiono niektóre przypadki przywieszania się Steama na 5-10 sekund, gdy zostaje wydana aktualizacja dla jakiejś gry.
    • Naprawiono pokazywanie się nieużywanych informacji o grach.
    • Naprawiono występującą czasem potrzebę restartu Steama po instalacji PhysX.
    • Zmieniono wykrywanie klawiszy skrótów nakładki, tak aby kombinacja klawiszy ctrl-shift-tab nie była rozpoznawana jako shift-tab. To pozwoliło używać pierwszej kombinacji w zakładkach.
    • Naprawiono pokazywanie się "ukrytych" odznaczeń na stronie informacji o grze oraz w nakładce w sekcji "Tak blisko...".
    • Naprawiono wywalanie się Steama przy zamykaniu.
    • Naprawiono problem z sortowaniem wejścia w okienku czatu grupy.
    • Zwiększono czas timeoutu wysyłania plików do Steam Cloud
    • Naprawiono stronę płatności Rabobank, gdzie nie pokazywało się poprawnie zestawienie iDEAL w kliencie Steam.
    • naprawiono błąd z parsowaniem niektórych tagów HTML w sekcji Wiadomości.
    • Naprawiono problem z górną połową awatarów w okienku chatu, na które nie można było kliknąć.
    • Naprawiono możliwość wywalenia się Steama, gdy parsowanie danych statystyk/odznaczeń nie udało się.
    • Naprawiono błąd/exploit ze zdeformowanymi adresami www w okienku chatu.
    • Windows: Naprawiono "zacinanie się" klawisza alt w nakładce po użyciu kombinacji alt-tab.
    • Windows: Ulepszono kompatybilność nakładki z aplikacjami, które wcześniej powodowały problemy.
    • Windows: Naprawiono pasek postępu na Windows 7, który utrzymywał status zatrzymanych oraz ukończonych transferów.
    • OSX: Naprawiono kilka wycieków pamięci.
    • OSX: Naprawiono dodawanie losowych znaków przy kopiowaniu/wklejaniu.

2010.08.12

Counter-Strike Source Beta.
Counter-strike-source.png

7 sierpnia została otwarta kolejna beta Conter-Strike: Source z powodu, jak to określili twórcy, "chcemy być pewni, że nie zdestabilizujemy gry". Tym razem beta jest dostępna dla wszystkich posiadaczy CSS, no prawie wszystkich, ponieważ beta nie jest dostępna dla użytkowników, niezbyt popularnych u nas w kraju, "Makówek".

Wczoraj została wydana aktualizacja, lista zmian:

  • Naprawiono błąd powodujący resetowanie się niektórych ustawień graficznych przy restarcie silnika gry.
  • Naprawiono przypadki nierównej wydajności na wielordzeniowych maszynach.
  • Zmniejszono nakładanie się dźwięku w kodzie.
  • Naprawiono przypadki, gdzie dźwięk mógł przeskakiwać.
  • Naprawiono problem nieładowania wkompilowanych w mapę materiałów, kiedy te były wrzucone do głównego katalogu.
  • Statystyki:
    • Naprawiono problem mogący spowodować utratę statystyk gracza jeśli zostało utracone połączenie internetowe zaraz po rozpoczęciu gry.
    • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie złej ulubionej broni w statystykach w przypadku, gdy gracz zdobył najwięcej zabójstw nożem lub granatami.
    • Nowo osiągnięte odznaczenia oraz statystyki są od razu aktualizowane na stronie osiągnięć i statystyk. Przedtem były tam wyświetlane nieaktualne dane.
  • Prośby społeczności:
    • Dodano zamienną "serwerową" sv_competitive_minspec, która wymusza używanie przez graczy poniższych ustawień:
      • r_drawdetailprops 1
      • r_staticprop_lod (-1 do 3)
      • fps_max minimalnie 60 (lub 0)
      • cl_detailfade minimalnie 400
      • cl_detaildist minimalnie 1200
      • cl_cmdrate minimalnie 60
      • cl_updaterate minimalnie 60
      • rate minimalnie 30,000

Planowane jest wprowadzenie powyższych zmian do właściwej gry w poniedziałek 16 sierpnia.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia