Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania

Spis treści

2009.07.23

Aktualizacja Counter-Strike 1.6


Aktualizacja naprawia błędy:

  • HLTV nie było całkowicie ładowane
  • Główne serwery nie były znajdowane przy starcie gry


2009.07.22

Aktualizacja Left4Dead
Left4dead-logo.png
  • Poczekalnie oraz gry do których gracz się dołączył i zaraz rozłączył są ignorowane przez dwie minuty. Ma to zapobiec ponownemu dołączaniu do tej samej poczekalni/gry gdy gracz szuka dalej.
  • Przywrócono menu "Find a Game Lobby/Find a Game in Progress" w menu wyszukiwania dostępnych gier.
  • Zaktualizowano tłumaczenia.
  • Naprawiono problem z "VPK.EXE"", który nie rozpakowywał wszystkich plików.


2009.07.17

Aktualizacja Left4Dead
Left4dead-logo.png

Gra:

  • "Zagraj na serwerze Grupy Steam" teraz wyświetla której grupy serwer jest wyszukiwany.
  • Po wywołaniu głosowania na zmianę poziomu trudności gra poprawnie zaktualizuje informację o tym.

Dodatkowe Kampanie:

  • Po ściągnięciu nowej wersji dodatkowej kampanii, podczas instalacji (po podwójnym kliknięciu na plik .VPK) zostaną poprawnie nadpisane stare pliki, nawet gdy gra jest uruchomiona.
  • Gra wyświetli teraz odpowiedni komunikat gdy są zainstalowanie różne misje o tych samych nazwach.
  • Serwery Grupy Steam teraz poprawnie oferują linki do ściągnięcia niestandardowych kampanii.

Serwer:

  • Serwer teraz będzie informować jeśli długość publicznych bądź prywatnych tagów zostanie przekroczona. Tagi publiczne mają długość max 63 znaki natomiast tagi prywatne mogą mieć do 1024 znaków.

SDK:

  • Narzędzia VPK mogą teraz otwierać kampanie mające więcej niż 500MB.
  • Można używać przeciągania i opuszczania plików VPK na narzędzie vpk.exe w celu rozpakowania plików do folderu z dodatkami. Jest to lustrzane odbicie funkcjonalności przeciągania katalogu na narzędzie w celu utworzenia pliku VPK.
  • Pliki "Detail.vbsp" oraz "lights.rad" zostały dodane do SDK.


2009.07.15

Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Serwer Dedykowany Linux:

  • Ulepszono logikę połączenia serwera aby pomóc serwerom, które nie połączyły się automatycznie do sieci Steam.

Silnik:

  • Naprawiono pokazywanie się błędów nawet jeśli w parametrach startowych było ustawione "-nocrashdialog".

Gra:

  • Dodano możliwość utworzenia osobnego pliku "_particles.txt" dla każdej mapy. Plik powinien być zlokalizowany w katalogu z mapami, wiec autorzy mogą za jego pomocą ładować dodatkowe efekty.
  • Naprawiono zadawanie mniejszych obrażeń z minikrytyków z broni na bliskich odległościach.
  • Naprawiono niepoprawną szybkość regeneracji Cloak and Dagger.
  • Naprawiono explita z "setinfo" dzięki któremu można było zmienić zastrzeżone zmienne podczas gry na serwerze.
  • Naprawiono tryb turniejowy, który był uszkodzony jeśli zakończył się czas mapy (mp_timelimit) przed tym zanim obie rundy zostały rozegrane.
  • Naprawiono exploita z wchodzeniem do niezdefiniowanej drużyny za pomocą komendy "jointeam unassigned".
  • Naprawiono możliwość odrodzenia się podczas czasu oczekiwania na zmianę mapy.
  • Naprawiono możliwość wywalenia serwera przy pomocy ustawienia wysokiej wartości komendy "sensitivity".
  • Uniemożliwiono wykonania kilku exploitów bazujących na zmianie zmiennej "mat_dxlevel" w grze.
  • Zaktualizowano efekt falowania wody w celu ulepszenia wydajności gry.


Aktualizacja silnika GoldSrc oraz Counter-Strike 1.6

Silnik Half-Life:

  • Dodano komendę startową "-sys_ticrate" do wymuszenia tckrate.
  • Uniemożliwiono więcej przypadków przekierowania na inny serwer graczy.

Counter-Strike 1.6/Condition Zero:

  • Dodano komendę startową "-nobots" aby uniemożliwić dodawanie botów na serwerze.

2009.07.14

Aktualizacja America's Army 3
Aa logo.jpg
  • Dodano wiadomości o nieudanych próbach połączenia do serwera np. informacja o pełnym serwerze.
  • Więcej usprawnień w implementacji PunkBustera.
  • Dodano możliwość zmieniania widoku na mapie podczas sprawdzania przez PunkBustera oraz dodano informację, że coś się dzieje.
  • Ulepszono sposób łączenia się z serwerem.
  • Ustawiono logikę czyszczenia plików ftmp na serwerze aby działała poprawnie.
  • Dodano nowy SDK do autoryzacji naprawiający problemy z zapytaniami MBS, wywalanie się serwerów oraz wycieków pamięci.
  • Ulepszono informację dla gracz który nie zakwalifikował się na treningu.
  • Naprawiono wyświetlanie ilości graczy w przeglądarce internetowej.
  • Naprawiono zmniejszanie się ilości granatów wyświetlanych na ekranie kiedy zmieniany był typ amunicji w M320.
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem ilości granatów ręcznych.
  • Przy starcie gry plik ze statystykami zostanie wyczyszczony, więc niepoprawne statystyki nie będą blokować możliwości robienia treningów.
  • Usunięto wiadomość "player didn't play in round" z logów.
  • Naprawiono problem z utratą statystyk gdy gracz był martwy i runda skończyła się przegrana.
  • Ulepszono wsparcie tagów klanowych, teraz tag może być wyświetlany przed nickiem, za nickiem oraz w stary sposób of xxx.
  • Uniemożliwiono położenie się gdy rzucany jest granat.
  • Gdy użytkownik zostanie wyrzucony z serwera dostanie teraz informację o tym, że serwer był pełny lub podał nieprawidłowe hasło.
  • Dodano możliwość odświeżenia statusu serwera w przeglądarce po kliknięciu na niego lewym przyciskiem myszki. Serwer odświeży się jeśli ostatnie posiadane informacje na jego temat są starsze niż 10 minut.
  • Dodano plik pbsetup oraz prosty plik bat (Binaries\pbsetup_help.bat) do aktualizacji PunkBustera.
  • Dodano instalacje PunkBustera do kroków instalacyjnych gry.

2009.07.07

Mani Admin Plugin wydany na licencji GPL!
Mani-admin-plugin.jpg
  • Pod koniec czerwca Mani - twórca pluginu - wskrzesił swoja stronę i zapowiedział, że upubliczni kod swojego dzieła na licencji GPL. Dwa dni temu na stronie projektu pojawiła się wiadomość o poszukiwaniu ludzi chcących kontynuować projekt. Szkoda, że stało się to dopiero teraz, gdy MAP nie jest kompatybilny z większością gier na silniku Source a jego rozwój stał w miejscu przez naprawdę długi okres. Przez to plugin jest na etapie wymierania i nie ma najmniejszych szans konkurować z silnie rozwijanym SourceModem. W tej chwili MAP używają go tylko administratorzy serwerów Counter-Strike: Source oraz domorośli admini innych gier opartych na silniku Source.

2009.07.03

Aktualizacja America's Army 3
Aa logo.jpg
  • Usprawniono pomoc w konsoli.
  • Dodano wsparcie dla tagów klanowych. Tag wpisuje się w ustawieniach konta w grze.
  • Usprawnienia VoIPa dla adminów.
  • Dodano komendę konsolową "version" aby wyświetlić wersję gry.
  • Ulepszono wydajność przeglądarki serwerów.
  • naprawiono łączenie się z serwerami z hasłem, teraz nie będzie się łączyć z serwerem, który znajduje się pod kursorem myszy w momencie przyciśnięcia klawisza "Join".
  • Naprawiono niepoprawne zamykanie menu ustawień kiedy przyciśnięty został klawisz ESC, gracz zostawał wtedy bez menu i możliwości kontroli nad grą.
  • Zoptymalizowano generacje misji.
  • Naprawiono problem podczas logowania się serwerze, czasem pobierało profil innego żołnierza.
  • Zintegrowano nowy SDK od TeamSpeaka 3.
  • Ulepszono sposób w jaki serwer zarządza zautoryzowanymi obiektami.
  • Naprawiono problem z zapisywaniem wszystkich punktów gracza gry gracz był dodany do systemu punktowania.
  • Naprawiono problem gdzie gracz nie był zalogowany do MBS kiedy wylogował się z serwera przed autoryzacją.
  • Rozwiązano problem z podczepianiem granatnika M320.
  • Pasek tytułowy serwera dedykowanego pokazuje teraz aktualną misję oraz informację o graczach.
  • Naprawiono pokazywanie się informacji "Waiting for other players".
  • Usunięto niektóre logi z serwera.
  • Zwiększono komunikację aby zapewnić wsparcie kiedy wszyscy gracze użyją ciężkiego załadunku. To może rozwiązać problemy z niepojawianiem się graczy na spawnie lub dostawaniem niepoprawnej broni.
  • Naprawiono możliwość dostania dodatkowej amunicji do M320.
  • Naprawiono błędy przy zmianie hasła w ustawieniach konta.
  • Naprawiono niedziałający link do IRCa.
  • Naprawiono wyświetlanie typu misji w planie misji (assault/defense/itd). Po zamianie stron teraz będzie wyświetlana poprawna wartość.

2009.07.01

Aktualizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Dodano wsparcie D3D9Ex w nakładce wideo (dla ArmA 2).
  • Poprawiono niepotrzebne tworzenie zrzutów pamięci kiedy Steam nie może się połączyć.
  • Naprawiono poczekalnie gier/chaty, które próbowały wysłać metadane przy rozłączeniu z serwerami Steam.
  • Dodano link do DLC na stronach produktów (które je mają) w sklepie Steam.
  • Naprawiono potencjalną możliwość wycieku pamięci przy pojawieniu się informacji o dostępności znajomych przy przechodzeniu z trybu pełno ekranowego na pulpit.
  • Dodano limit jednocześnie wyskakujących informacji o znajomych, teraz wyskoczy maksymalnie szesnaście informacji.
  • Naprawiono potencjalny przypadek odrzucania zdarzeń wejścia w nakładce wideo.
  • Poprawiono kompatybilność nakładki wideo z OSD ostatnich wersji RivaTuner.
  • Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline.
  • Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych.


Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia