Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania

Spis treści

2010.12.08

Aktualizacje Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Team Fortress 2

2010.12.04

Need for Speed: Hot Pursuit - Zrób fotkę i wygraj Xboksa 360 + parę gadżetów
needforspeedhotpursuitz.jpg

Konkurs przeznaczony jest dla posiadaczy gry Need for Speed: Hot Pursuit na dowolną platformę. By wziąć w nim udział, należy złapać fotkę podczas Gry, korzystając z wbudowanego w nią narzędzia trybu Foto. Chodzi o to, by było to zdjęcie jak najbardziej efektowne. Musi też pochodzić wprost z gry, nie można go edytować innymi narzędziami, niż te dostępne w Need for Speed: Hot Pursuit. Takie zdjęcie należy umieścić na swoim Autologu, a za jego pośrednictwem również na stronie NeedForSpeed.com

Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedno zdjęcie. Linki zbierane są do przyszłego czwartku, do godziny 16.00. W następny piątek zostanie przygotowany specjalny formularz, głosowanie odbywać się będzie przez weekend, zwycięzca otrzyma konsolę Xbox 360 (250 GB) oraz zestaw gadżetów związanych z grą - kurtkę i czapkę. Gadżety otrzymają również dwie osoby, które w głosowaniu internautów zdobędą drugie i trzecie miejsce.

Fundatorem nagród jest firma Electronic Arts. Pełny regulamin konkursu dostępny jest w siedzibie organizatora.

Powodzenia!

Aktualizacja Left 4 Dead 2

Left 4 Dead 2

  • Naprawiono sporadyczne przerywanie nagrywania głosu na Macach
  • Naprawiono nie działający na PC-tach playback MP3

2010.12.03

Aktualizacja Left 4 Dead 2
  • Nowa mutacja: Hard Eight
  • Naprawiono problem, który powodował, że serwery dedykowane nie odpalały się gdy w ścieżce instalacyjnej występował zwrot hl2
  • Zezwolono m60 na spawn w oryginalnych kampaniach
  • Naprawiono zarys zainfekowanych graczy
  • Wprowadzono kilka poprawek do ustawień poświaty ocalonych w celu łatwiejszego rozpozniania
  • Poprawiono przejście kolorów poświaty
  • Dodano cvary do kontroli zachowań poświaty ocalałych
    • cl_glow_survivor_health_bleed_pulse
    • cl_glow_survivor_health_bleed_pulse_speed
    • cl_glow_survivor_health_bleed_pulse_amount
    • cl_glow_survivor_health_include_buffer
  • Gameplay
    • Zwiększono odrobinę czas spawnu specjalnie zainfekowanych w trybie Realism Versus
    • Usunięto możliwość ukoronowania czarownicy w realistycznych trybach gry
Kolejna aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Team Fortress 2

  • Naprawiono Wirniczek Pyra, którego nie można było pomalować
  • Naprawiono problem z oświetleniem kilku kapeluszy Żołnierza
  • Naprawiono kilka problemów związanych z DX8 odnośnie różnych czapek
Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Team Fortress 2

  • Dodano sprawdzanie punktów kontrolnych w celu zapobiegnięciu pojawienia się znaków kontrolnych w nazwach i opisach przedmiotów (zastąpione przez spacje)
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom przejęcie punktów podczas gdy należały one już do ich drużyny
  • Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane wyrzucaniem gracza, który nie został jeszcze do końca połączony z serwerem
  • Naprawiono Szpiega, który mógł niszczyć sapery przy użyciu komendy destroy
  • Naprawiono Inżyniera, który mógł niszczyć budynki z podłożonymi ładunkami przez wydanie komendy bezpośrednio z konsoli
  • Naprawiono błąd z pomalowanymi czapkami, które były niewłaściwie wyświetlane podczas podglądania Ducha Drużyny
  • Naprawiono błąd, w którym gracze widzieli swoje lokalne statystyki gracza/duelu na tablicy wyników
  • Zaktualizowano zdarzenie plyer_hunt aby zawsze ustawiało "damageamount" nawet jeśli atakującym jest świat (obrażenia na skutek upadku)
  • Aktualizacja przedmiotów:
    • Wiele czapek jest widocznych podczas ulepszania. Czapki, które się da pomalować od teraz wyglądem przypominają czapkę z konturami, a nie kolorową plamę jak to było przedtem
    • Dołączono kilka ulepszeń, które zostały nadesłane przez społeczność
    • Od teraz można malować następujące przedmioty: Kapelusz Instruktora Musztry, Wirniczek Pyra, Okulary Ryzykanta, Wąsatego Dżentelmena, Nauszniki Ochronne, Pas Zdobyczy, Beret Francuza, Brodę z Aparatem, Zerwaną Głowa Maxa, Pasożyta z Alien Swarm, Czapkę Ellisa oraz Makabrycznego Rozłupywacza
    • Można od teraz pakować przedmioty Sama i Maxa, a także Broszkę Kostki Towarzyszącej

Dodatkowo została udostępniona publiczna beta TF2.

2010.12.01

Polski akcent wśród gier na Steamie

Od kilku godzin na Steamie dostępna jest nowa gra o dosyć specyficznej nazwie - nail`d. Polskim akcentem jest fakt, że gra jest dziełem wrocławskiego Techlandu. nail`d to wyścigówka, w której prędkość odgrywa kluczową rolę. Ogromne prędkości, wiele przeszkód i niezłe efekty sprawiają, że gra wygląda smakowicie. Gra normalnie jest w cenie 29,99€, ale Steam wydał grę w promocji -10% i gra kosztuje 26,99€. Wideo z gry do obejrzenia poniżej.


Premiera DLC Private Military Company do Operation Arrowhead

Wczoraj swoją premierę miał dodatek do ARMA 2: Operation Arrowhead. Private Military Company daje możliwość rozegrania nowej kampanii oraz zawiera nowe właściwości zachowania się broni oraz pojazdów.

Arma Private Military Company.jpg

http://store.steampowered.com/agecheck/app/65720/

Aktualizacja dodatków do ARMA 2: Operation Arrowhead i British Armed Forces

ARMA 2: Operation Arrowhead Główne zmiany:

  • Wszystkie mundury, pojazdy i bronie z Private Military Company zostały dodane. Całość zawiera pliki

audio oraz gorszej jakości tekstury. Aby mieć tekstury, których jakość jest lepsza trzeba zapłacić...

  • ARMEX - możliwość wypróbowania wszystkich broni i każdego modelu pojazdu z ARMA 2 w dynamicznie generowanych misjach, w których może grać nawet 8 osób na LANie.

Lista zmian

Gra:

  • Dodano więcej kamuflaży (możliwe do wymiany tekstury) dla pojazdów
  • Naprawiono brakujące cienie oraz głowy u niektórych postaci
  • Dodano pancerz MP

Silnik:

  • Komenda exThreads=3 jest domyślną dla procesorów dwurdzeniowych
  • Działanie komendy cpuCount zostało ulepszone dla 6 i więcej niż 8 rdzeniowych procesorów
  • Naprawiono błąd z kolizjami niektórych pojazdów
  • Ulepszono odrobinę osłanianie się AI
  • Dodano w opcjach wideo synchronizację pionową
  • Naprawiono błąd z częstym lataniem postaci po kolizji


ARMA 2: British Armed Forces Główne zmiany:

  • Ulepszenie AI żołnierzy Jej Królewskiej Mości
  • Kilka napraw oraz ulepszeniem mających wpływ na funkcjonalność

Lista zmian

  • Dodano portrety oraz obrażenia dla pracowników PMC
  • Naprawiono odporność pocisków CM
  • Od teraz misję posiadają nowe nagłówki
  • Skorygowano wrażliwość żołnierzy Jej Królewskiej Mości
  • Skorygowano wartości wielu przedmiotów
  • Utwory muzyczne mają wyświetlane swoje nazwy
  • L111A1 lepiej brzmi na Jackalsie
  • Plecaki są od teraz używalne w edytorze
  • Naprawiono nazwy EID
  • Dopasowano HMD pilotów w Apache oraz BAF, tak aby piloci mogli lepiej celować nienaprowadzanymi rakietami
  • Od teraz snajperzy poprawnie obsługują AS50
  • Poprawiono widok rozmycia wirnika Merlina w kokpicie

2010.11.24

Przedświąteczne podarunki od Valve
Steam-logo.png

Świąteczna machina marketingowa coraz bardziej się rozkręca. Do grona instytucji, firm i tym podobnych, dla których święta zaczynają się w listopadzie dołączyło Valve. Od dzisiaj na Steamie rozpoczęła się wyprzedaż oraz rozdawanie gier dla graczy pod nazwą Give & Get. Każdego dnia będą duże upusty steamowskich gier oraz dodatkowo, codziennie, do końca akcji, Valve rozda 30 osobom po pięć gier z ich listy życzeń. Aby załapać się na upominki należy dopisać do swojej listy życzeń minimum 10 gier. Give & Get potrwa do wtorku.

Super Meat Boy
asdfgj.png

Tak to już dokładnie za jedyne 5 Dni i 18 Godzin zostanie wydany Super Meat Boy, której producentem i wydawcą jest Team Meat. Gra została wyceniona na 13,99€ lecz na dzień dzisiejszy jest procentowa zniżka aż -33% - tak więc mozna ją sobie załatwić za 9,39€. Dostępna jest wersją demo - Super Meat Boy - sprawdź zanim kupisz!

Dla osób które zakupią SMB dodatkowym prezentem jest do unikalnej postaci z serii gier Half-Life - kosmiczny zwierzak headcrab. Zastąpi on w grze Gisha, czyli jedną z postaci do odblokowania na Xboksie 360. Potworek, który przyprawił niejednego gracza o stan przedzawałowy w pierwszej odsłonie Half-Life'a, będzie mógł pełzać po ścianach i wykonywać długie poziome susy. Autorzy nie ujawnili jeszcze wszystkich informacji i niespodzianek - wiadomo natomiast, że mają pojawić się jeszcze dwie specjalne postaci.

Super Meat Boy zdecydowanie nie jest grą dla początkujących - potrzebne są tutaj zręczne palce, szybki refleks i przede wszystkim cierpliwość, gdyż niektóre poziomy mogą wywołać zawroty głowy. "Nie sztuką jest zrobienie trudnej gry - sztuką jest stworzenie jej tak, żeby jednocześnie wciągała, ale i nie odrzucała zbyt wysoko ustawioną poprzeczką".



Super Meat Boy to kilkaset poziomów, świetne sterowanie, wciągająca i trudna rozgrywka oraz dziesiątki komicznych nawiązań do klasyków. Ta gra to czysty hardkor :P

2010.11.23

Fallout: New Vegas
falloutz.jpg

Zaczniemy od ciekawostki która niezbyt uszczęśliwia wszystkich fanów Fallouta, ponieważ gra jest możliwa do kupienia tylko przez osoby mające ukończone 18lat. Tak więc nie wybieraj sie do sklepu nie mając skończonych 18lat ponieważ sprzedaż zostanie odmówiona Koszt Fallout New Vega wynosi 49,99€


Fallout New Vegas jest grą FPP, wykorzystującą silnik Fallouta 3. New Vegas to całkiem inną, nowa fabuła. Dzieło zostało opracowane przez studio Obsidian Entertainment, za którego założenie odpowiadali byli członkowie firmy Black Isle Studios, producenta dwóch pierwszych odsłon marki Fallout.

Producenci skupili się na ukazaniu konfliktu trzech frakcji: New California Republic, Caesar’s Legion oraz mieszkańców New Vegas. Gracz wciela się w kuriera. Rozgrywka w New Vegas jest dokładnym odzwierciedleniem mechaniki ukazanej w Fallout 3. Kontrolujemy tu zatem nieustannie rozwijającego się bohatera, a akcję obserwujemy z perspektywy odsłony TPP lub FPP . Powraca także system walki o nazwie V.A.T.S., umożliwiający w oparciu o punkty akcji m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwników.



Gracz posiada nowe ruchy i ciosy na bliski dystans. Wśród nowości znalazły się również niedostępne wcześniej bronie. Broń można modyfikować na różnorodne sposoby, by udoskonalić jej właściwości. Twórcy powiązali systemu dialogów z umiejętnościami ( tak więc dla postaci z wysokim poziomem umiejętności będzie to - sukces a niskim poziomem umiejętności - porażka ), w podróżach nie zabraknie także towarzyszów naszych wspaniałych pomocników - od 1 do 3 ( można wydawać im polecenia, takie jak "atakuj", "podążaj", "zostań"). Udostępniony jest także system zdobywania reputacji, osobny od systemu karmy.

Grafika jest tak super zrobiona, że otaczające nas środowisko jest pokazane bardzo szczegółowo a budynki są tak wymodelowane , że każdy kto będzie przechodził obok, nie przejdzie byle jak, nie sprawdzając jego wnętrza.

Jest także dostępny tryb "hardcore", skutkuje on tym, że simapaki leczą o wiele wolniej i dopiero po danym upływie czasu, amunicja będzie odpowiednio ważyła, a bohater będzie mógł umrzeć z powodu odwodnienia.

Poker Night at the Inventory
pokeret.jpg

Na pierwszy rzut oka na Pokera może on zadziwić, i zbudzić pewne zainteresowanie, Poker Night at the Inventory trafił już do sieci cyfrowej dystrybucji. Poniżej trailer.



Gra w Pokera odbywa się przy udziale bohaterów z Team Fortress, Sam & Max, Penny Arcade i Strong Bad. Gra ma ponoć więcej niż kilka niespodzianek i korzystać będzie z pakietu Steamworks - będą więc osiągnięcia, przenoszenie zapisanych stanów gry między komputerami i tym podobne udogodnienia. Miejmy nadzieję, że gra sprawi sporo humoru dla internautów, a wskaźnik sprzedaży uderzy sporo w górę. Koszt to 3,99€.

Premiera dodatku do Mafii II Joe`s Adventures
Mafiaii joe adventures logo.jpg

Dzisiaj tuż po północy wyszedł kolejny DLC do Mafii II. W dodatku gracz wcieli się w Joego, podczas gdy Vito siedzi w więzieniu. DLC ma zapewnić znacznie dłuższą grę niż poprzednie dodatki.

Na kanale 2K w serwisie Ustream.tv zostało zamieszczone wideo ukazujące nowy DLC - novuum prezentują producent 2K Danby Grace oraz Dan Schmittou, a towarzyszyła im Elizabeth Tobey. Wideo do obejrzenia tutaj.

2010.11.20

Aktualizacja Call of Duty: Black Ops oraz trybu multiplayer

Call of Duty: Black Ops

  • Zwiększono wydajność procesora
  • Ulepszono tworzenie gier z Zombie
  • Naprawiono zablokowany ADS po wciśnięciu Shift+Tab w celu przejścia do okna Steama
  • Naprawiono ADS w trakcie trzymania Shifta będąc sniperem

Multiplayer

  • Zwiększono wydajność procesora
  • Poprawiono buga oraz ulepszono przeglądarkę serwerów w celu częstszego używania szybszego odświeżania
  • Poprawiono wywalanie się gry podczas przeglądania leaderbordów jeżeli gracz ma więcej niż 99 znajomych
  • Naprawiono zablokowany ADS po wciśnięciu Shift+Tab w celu przejścia do okna Steama
  • Naprawiono ADS w trakcie trzymania Shifta będąc sniperem
Aktualizacja TF:2, CSS:S, DoD:S, HL2:DM

Aktualizacja została wydana wczoraj.

Zmiany silnika gry

  • Dodano wsparcie dla podłączanych myszek. Teraz informacje są pobierane głównie z myszki, tym samym blokując ustawienia w panelu sterowania. Opcja kierowana w stronę myszek z wysokim DPI oraz umożliwiająca bardziej niezawodny, solidny dobór ustawień pod różne DPI.
  • Ulepszono akcelerację myszki
  • Zaktualizowano konfigurację myszki w panelu użytkownika dla wsparcia "surowo podłączonych" myszy oraz akceleracji; dodano podpowiedzi.
  • Poprawiono interfejs użytkownika, tak, że podpowiedzi są wyświetlane w pierwszej kolejności.

Team Fortess 2

  • Dodano farbę "Team Spirit"
  • Dodano przedmioty Telltale Games:
    • Okulary Dangeresque, Too?: Strong Bad's (wyposażenie Demomana)
    • Licencja na okaleczenie (wszystkie klasy)
    • The Enthusiast's Timepiece: ulubiony czasomierz Tycho`a (wyposażenie Szpiega)
  • Zaktualizowano niektóre możliwości przedmiotów:
    • Odznaki pracowników mogą od teraz mieć własne nazwy
    • Stickybomb Jumper może być w zapakowany w papier pakunkowy (od prezentów)
    • Czapki Spine-Chilling Skulla i Voodoo Juju`a można malować
    • Poprawiono pozycję czapek Spine-Chilling Skulla i Voodoo Juju`a podczas strzelania ze sniperki
  • Dodano orginalne wyśmianie Vita-Sawa przez Ubersawa
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał grę na systemach z systemem plików FAT32
  • Naprawiono problem z osiągnięciem "Sackston Hale", który czasem nie został przyznawany prawidłowo
    • Od teraz muzyczka hallowen może uruchomić się losowo w menu
  • Naprawiono liczne błędy WebAPI
  • Naprawiono exploit, który umożliwiał Grubemu bieganie na pełnej szybkości podczas strzelania
  • Naprawiono exploit, który dawał Inżynierom niekończone krycie podczas życia/rundy
  • Poprawiono zapętloną animację przeładowywania shotguna u Żołnierza/Pyra/Grubego
  • Poprawiono pokazywanie się stopnia ładowania mediguna - od teraz procenty lecą płynnie
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie możliwe było zapalenie się kolejnych strzał po wystrzeleniu pierwszej podpalonej
  • Zaktualizowano pliki tłumaczeń

Dzisiejsza aktualizacja:

  • Poprawiono zachowanie Crit-a-Coli, która działała jak Bonk! Atomich Punch.

2010.11.19

Aktualizacja Men of War: Assault Squad

Ogólne

  • Dodano nowy shader aby naprawić problemy z wydajnością niektórych specyfikacji systemu
  • Dodano nowy główny interfejs
  • Dodano nowe odgłosy czołgów
  • Zmieniono M4A3E2 76 Jumbo aby zawsze nadchodził z osłonami w celu łatwiejszej identyfikacji
  • Zmieniono balans czołgów aby walki trwały dłużej i były trudniejsze
  • Zmieniono dokładność czołgów aby dostosować walki w taki sposób aby odbywały się na większym dystansie
  • Zmieniono śmierci załogi w wyniku penetracji na bardziej efektywne
  • Zmieniono kolory raportu o zniszczeniach aby łatwiej było rozróżnić czołgi zdolne i niezdolne do naprawy
  • Zmieniono zasięg FG42 w taki sposób aby dorównywał innym karabinom
  • Zmieniono przyrządy optyczne w pistoletach maszynowych, Carbinie oraz MG na odróżniające się od tych z czołgu
  • Zmieniono moździerze; od teraz strzelają pojedynczo
  • Zmieniono niektóre efekty wizualne w grze
  • Zmieniono system drobnych uszkodzeń od broni palnej
  • Zwiększono moc APCRów na krótkim zasięgu
  • Zwiększono ilość APCRów dla weteranów Tygrysa z 5 na 10
  • Zwiększono szybkość Nebelwerfera 41
  • Zwiększono ilość pocisków Nebelwerfera 41
  • Zwiększono celność FG42
  • Zwiększono tempo strzelania FG42
  • Wydłużono czas przeładowywania FG42
  • Zwiększono modyfikator uszkodzeń w G43
  • Zwiększono modyfikator uszkodzeń w G43 (wersja z lunetą)
  • Zwiększono modyfikator uszkodzeń w SVT 40
  • Zwiększono zasięg Shotguna M12 z 25 do 30m
  • Zwiększono odrobinę obszar rażenia Shotguna M12
  • Zwiększono system drobnych uszkodzeń od broni palnej
  • Zwiększono pancerz w Boforsach
  • Zwiększono limit namierzeń dla Boforsów
  • Zwiększono nieznacznie obrażenia zdrowia zadane przez Browninga 50cal.
  • Zmniejszono odrobinę penetrację w zakresie 50 - 120m
  • Zmniejszono szansę na zniszczenia kadłuba podczas penetracji
  • Zmniejszono ryzyko defektu kadłuba podczas penetracji
  • Zmniejszono możliwość zniszczenia wieży podczas jej penetracji
  • Zmniejszono ryzyko uszkodzenia zbiornika
  • Zmniejszono ryzyko uszkodzenia gąsienic
  • Zmniejszono szybkość obracania się wieży w Tygrysie
  • Zmniejszono moc APCRów na duże odległości
  • Usunięto niepotrzebne raporty o uszkodzeniach
  • Usunięto worki z piaskiem z haubicy M8
  • Naprawiono widok z wieży M4A3E2 Jumbo
  • Naprawiono widok z wieży M4A3E2 76 Jumbo
  • Poprawiono niektóre odgłosy czołgów
  • Naprawiono buga, w którym moździerze nie mogły ustawić się do pozycji atakującego
  • Naprawiono kilka błędów związanych z lokalizacjami
  • Poprawiono pojemność inwentarza samochodów dostawczych do rozmiarów ekranu

Multiplayer

  • Dodano mapę Glubinka
  • Dodano mapę Farmland
  • Dodano mapę Westland
  • Dodano linię frontu w Moskwie
  • Zmieniono niektóre grafiki w interfejsie czatu
  • Zmieniono punkty spawnu na Farmstead
  • Zwiększono cenę M4A3E2 Jumbo z 950 MP do 1000 MP
  • Zmniejszono liczbę haubic do 2-óch dla strony atakującej
  • Zmniejszono liczniki w czołgach ze 120 do 60s.
  • Naprawiono tramwaje na Tramway Depot, aby nie mogły do nich wsiąść pasażerowie
  • Naprawiono kilka mniejszych błędów na mapach
  • Poprawiono limit CP dla strony atakującej
  • Poprawiono budynki w Gublince aby było widać wnętrze gdy się do nich wejdzie
  • Poprawiono ustawienia nasycenia niektórych przedmiotów na mapach

Potyczka

  • Zmniejszono trudność na poziomie gry "normal"
  • Poprawiono ustawienia nasycenia niektórych przedmiotów na mapach
Premiera Portala 2 przesunięta o dwa miesiące
Portal2 logo.png

Portal 2 miał mieć swoją premierę 9 lutego 2011 roku. Ta data jest już nieaktualna. Valve poinformowało o przesunięciu daty premiery nowej części Portala. Data ta od teraz brzmi: 18 kwietnia 2011. Dokładnych powodów zaledwie dwumiesięcznej zwłoki nie podano. Komentarz producenta gry jest taki: "Ta dwumiesięczna obsuwa to nie tylko najkrótsze opóźnienie w dumnej historii historii opóźnień Valve, ale także zwiastun czasu Valve i czasu realnego. Pomimo tego, że zbieżność ta zapowiada zgubę ludzkości to nie wpłynie ona na nową datę wydania gry Portal 2".

Aktualizacja Killing Floor

Killing Floor

  • Naprawiono dźwięki broni MAC-10 podczas grania z trzeciej osoby
  • Naprawiono problem podwajania kasy na koniec fali
  • Exploit serwera został naprawiony
Aktualizacja Left 4 Dead 2

Główna zmiana

  • Nowa mutacja: Gib Fest!

Poniższe zmiany dotyczą PC i będą dostępne na XBOXa 360 w przyszłej aktualizacji gry.

Tryby współzawodnictwa

  • Usunięto muzyczkę na spawnie specjalnych zarażonych
  • Dodano zarys wiedźmy - widoczny tylko dla drużyny zainfekowanych
  • Dodano komendę director_allow_infected_bots dla confogl i innych konfigów

Ocaleni

  • Skorygowano przejścia kolorów zarysu w połączeniu z szybkością ruchu przejść
  • Użyto kombinacji stałego i tymczasowego życia podczas obliczeń koloru zarysu
  • Zmniejszono nieco pulsowanie zarysu kiedy ocalony jest na tymczasowym życiu

Realistyczny tryb współzawodnictwa

  • Skrócono o połowę czas spawnu dla specjalnie zarażonych

Całość

  • Naprawiono ruch kulejącego ocalonego zwiększając mu nieco szybkość w wodzie
  • Naprawiono sporadyczne zatrzymywanie nagrywania głosu na Macach

Wtyczki po stronie klienta

  • Gracze chcący używać niepodpisanych wtyczek (pluginów) muszą uruchomić grę z parametrem -insecure (parametr ten wyłaczą VAC po stronie gracza)
  • Nie chronieni gracze nie mogą połączyć się z serwerami z VACem
  • Serwery posiadają opcję zezwalającą na grę graczy, którzy używają niepodpisanych wtyczek
  • Chronieni gracze mogą łączyć się zarówno z serwerami z VACem i bez
Rekomendacje gier na Steamie
Steam-logo.png

Valve ogłosiło dzisiaj, że wprowadziło do Steama nową usługę - "Rekomendowane dla Ciebie". Opcja ta ma na celu pomoc graczom w odkrywaniu nowych gier oraz dodatków DLC w oparciu o ich gusta, listę ostatnich zakupów oraz oczywiście polecenia od przyjaciół. Rekomendacje są wysyłane przez znajomych do znajomych i widoczne będą w zakładce "Recommended For You" oraz na News Blotterze.

Red Orchestra: Heroes of Stalingrad w pierwszym kwartale 2011!

Dzisiaj nad ranem światło dzienne ujrzała strona Red Orchestra: HoS w systemie gier na Steamie. Tym samym można dodać grę do swojej listy życzeń. Jednak najciekawszą informacją jest fakt, że kolejna odsłona Red Orchestry ma pojawić się w pierwszym kwartale przyszłego roku. Na ostudzenie emocji dodam, że Yoshiro na oficjalnym forum RO:HoS napisał, że data wydania oraz wymagania gry mogą ulec zmianie.

Ro hos logo.jpg

Red Orchestra: Heroes of Stalingrad ma posiadać w odróżnieniu do swojej poprzedniczki tryb gry jednoosobowej, a także możliwość kooperacji. RO:HoS będzie mieć system osiągnięć. W RO:OST system ten również jest obecny, ale nie od początku gry. Dodatkowo gra ma posiadać dwa antycheaty: podstawowy VAC ze Steama oraz ten, który wybiorą twórcy gry. Nie wiadomo jeszcze, który będzie zaimplementowany w grze, ale gracze mają swój typ.

Wymagania systemowe:

  • System operacyjny: Windows XP2, Vista lub 7
  • Procesor: posiadający taktowanie 2.0+ GHz albo więcej (zalecana jest wersja z dwoma rdzeniami)
  • Pamięć: 1GB (zalecane 2GB)
  • Karta graficzna: karta obsługująca technologię Pixel Shader 3.0 - minimalna opcja - GF6800 (lub odpowiednik z ATI), natomiast rekomendowana jest karta GF8800 albo lepsza oraz jej odpowiedniki ATI
  • DirectX®: DirectX® 9
  • Dysk twardy: 1,5 GB
  • Karta dźwiękowa: komptybilna z DirectX® 9

Więcej informacji o grze w języku polskim na Red.Orchestra.pl.

2010.11.18

Beta Men of War: Assault Squad już dostępna

Od wczoraj na Steamie dostępna jest dla każdego wersja beta gry Men of War: Assault Squad. Assault Squad to kolejna odsłona gry z serii Men of War. Jest to strategia czasu rzeczywistego (RTS), osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której do wyboru mamy (a raczej będziemy mieli) 5 nacji: Rosjanie, Amerykanie, Niemcy, Japonia oraz kraje z Brytyjskiej Wspólnoty Narodów (Commonwealth). Jednak w becie mamy do czynienia jedynie z dwoma - są to Amerykanie oraz Niemcy.

Men of war assault sqaud logo.jpg

W grze będzie dostępny zarówno tryb jednoosobowy jak i wieloosobowy z możliwością kooperacji.

http://store.steampowered.com/app/64000/

2010.11.16

Aktualizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Naprawiono synchronizację Steam Cloud, która pojawiała się w nieskończoność w przypadku niektórych gier.
  • Naprawiono przypadek, w którym Steamworks tracił niektóre słowa na czacie podczas wyszukiwania nowego serwera.
  • Naprawiono problem, gdzie niektóre okna mogły pojawiać się na krótko przed tym kiedy były gotowe do ukazania się.
  • Naprawiono opóźnienie ściągania gry występujące u niektórych użytkowników podczas pobierania gier z DLC.
  • Windows: Naprawiono błąd powodujący przeciążenie łącza przy aktualizacji Steam dla niektórych użytkowników z modemami HSDPA.
  • Windows: Naprawiono kompatybilność nakładki w grach, które używają funkcji GetRawInputBuffer.
  • Windows: Zwiększono wydajność zapisywania plików .dmp, przy wywaleniu się aplikacji.
  • OSX: Ulepszono instalator gier z pudełek, aby maksymalnie zminimalizować ilość danych, które muszą być ściągnięte po zakończeniu instalacji.
  • OSX: Naprawiono znaczek, który wyświetlał na liście "1" po automatycznym dołączeniu do serwera używając przeglądarki serwerów.

2010.11.14

Trailer Joe`s Adventures

Na dniach ukazał się trailer do nadchodzącego, kolejnego już po Renegade Pack, Greaser Pack i Jimmy's Vendetta, DLC do Mafii 2. Joe`s Adventures, bo taka jest jego nazwa, ma ukazać się 23 listopada. Będzie to najobszerniejszy pod względem treści dodatek do Mafii 2. DLC ma zapewnić zabawy na około 8 godzin. Podczas tego czasu będzie można jako Joe Barbaro pojeździć w nowych samochodach, po nowych terenach miasta Empire Bay. Dodatkowo będzie można posłuchać nowych utworów, przebrać się w nowe ubrania oraz pozbierać kolejne Playboye.




Nowe screeny z dodatku do obejrzenia tutaj.

Dodatkowo 2K udostępniło do ściągnięcia kilka utworów z gry. Pliki do pobrania stąd.

2010.11.13

Aktualizacja ARMA 2, ARMA 2: Operation Arrowhead i ARMA 2: British Armed Forces
Arma2 logo.png

Tytuł ARMA 2 oraz "podtytuły" doczekały się wspólnej aktualizacji na Steamie.

ARMA 2 w ostatnich godzinach przeszło aktualizację. Wprowadzona aktualizacja zmieniła numer wersji z 1.07 na 1.08.

Główne zmiany to:

  • Liczne poprawki mające na celu polepszenie stabilności i funkcjonalności
  • Dodanie wielu nowych poleceń skryptowych
  • Rozmaite wizualne optymalizacje
  • Usprawnione zachowanie AI

Pełna lista zmian: http://store.steampowered.com/news/4647/

ARMA 2: Operation Arrowhead po aktualizacji jest wersją 1.55. A głównymi zmianami w updacie są:

  • Liczne poprawki mające na celu polepszenie stabilności i funkcjonalności
  • Przerobiony selektor w SP/MP
  • Różnorakie optymalizacje wizualne
  • Dodanie wielu nowych poleceń skryptowych
  • Usprawnione zachowanie AI

Pełna lista zmian: http://store.steampowered.com/news/4646/

ARMA 2: British Armed Forces doczekało się wersji 1.01, zmianami przewodnimi są:

  • Nowa optyka granatnika
  • Podwojona jakość doświadczenia BAF-Lite
  • Szeroki zakres poprawek i usprawnień

Pełna lista zmian: http://store.steampowered.com/news/4648/

Dodatkowo została wydana poprawka do poprawki, bo gra kolidowała z wersją Lite na serwerach. Plik z patchem tutaj.

2010.11.12

Aktualizacja Left 4 Dead 2

Left 4 Dead 2

  • Nowa mutacja: Taaannnkk!!!
  • Vote kick znajduje zastosowanie nawet wtedy gdy gracz, który ma wylecieć jest nieobecny na serwerze podczas głosowania
  • Dodatkowe polecenia skryptów są chronione przed czitami
Aktualizacja trybu multiplayer w CoD:BO

Call of Duty: Black Ops - Multiplayer

  • Poprawiono wydajność gry na procesorach dwu i cztero rdzeniowych


Nadal trwają prace nad dołączaniem przyjaciół do gry oraz wyświetlaniem znajomych w przeglądarce gry.

2010.11.11

Aktualizacja TF:2, CSS:S, DoD:S, HL2:DM

Zmiany silnika gry

  • Naprawiono bug ze zrywaniem nagrywania głosu pojawiającym się po chwili grania mapy (Mac)
  • Naprawiono u klienta rzadkie wywalanie się związane z renderowaniem tekstu (Mac)
  • Zaktualizowano pliki tłumaczeń przeglądarki serwerów

2010.11.10

Aktualizacja CSS:Source
Counter-strike-source.png

Zmiany silnika gry

  • Dodano wsparcie dla podłączanych myszek. Teraz informacje są pobierane głównie z myszki, tym samym blokując ustawienia w panelu sterowania. Opcja kierowana w stronę myszek z wysokim DPI oraz umożliwiająca bardziej niezawodny, solidny dobór ustawień pod różne DPI.
  • Ulepszono akcelerację myszki w grze
  • Zaktualizowano konfigurację myszki w panelu użytkownika dla wsparcia "surowo podłączonych" myszy oraz akceleracji; dodano podpowiedzi.
  • Poprawiono interfejs użytkownika, tak, że podpowiedzi są wyświetlane w pierwszej kolejności.

Zmiany w grze

  • Zaktualizowano interfejs w multiplayerze tak, że możliwa jest większa ingerencja w opcje celownika
  • Dodano opcje włączenia kropki po środku krzyżyka
  • Kiedy dynamiczny celownik jest wyłączony, krzyżyk celownika jest kompletnie nieruchomy
  • Poprawiono mipmapy w kwestii awatarów. Obie strony wyglądają teraz jedynie w swoim rodzaju
  • Poprawiono pozycjonowanie hud_targetid; teraz jest prawidłowo widoczny w całej proporcji ekranu oraz podczas podglądania
  • Główny test właściwości gry. Dodano opcję w grze, która wyświetla gdzie jaka broń się znajduje. Ta opcja (weapon_debug_spread_show) jest domyślnie włączona.

2010.11.09

Obniżka DoD:S

Stary i wysłużony Day of Defeat:Sorce doczekał się kolejnej promocji. Cena DoD:S na Steamie została obniżona o 75% i kosztuje teraz 2€. Promocja potrwa do północy w czwartek.

Dod s.jpg

http://store.steampowered.com/app/300/

Call of Duty : Black Ops dostępne na Steamie

Od dnia dzisiejszego na platformie Steam dostępny jest kolejny tytuł Call of Duty. Dzisiaj padło na Black Ops. Nie ma jednak serwerów dla graczy ze starego kontynentu. Kiedy będą? Nie wiadomo. Nowe Call of Duty jest do kupienia na Steamie za 59,99€.

Black ops.jpg

http://store.steampowered.com/app/42700/

2010.10.04

Newsów brak

Cóż, nikomu nie chce się pisać newsów. Serwis jest praktycznie martwy. Szkoda.

Pinkczacha.jpg

PS. Tak na zapas. 14 lutego 2011 obchodzony będzie międzynarodowy dzień taniego wina.

2010.08.26

Aktualizacja Steam
Steam-logo.png
  • Naprawiono przypadek, gdzie instalacji pełnej wersji gry z demo może powodować nieściągnięcie się wszystkich plików aż do czasu pierwszego uruchomienia gry.
  • Naprawiono błąd z pobieraniem wielkości pakietów w ISteamNetworking dla partnerów Steamworks.
  • Usprawniono Steam Cloud, aby wspierał zapisane stany gry w większej ilości przypadków dla partnerów Steamworks.
  • Windows: Naprawiono problem z zawieszaniem się klienta przy starcie lub zamykaniu podczas tworzenia zrzutu pamięci.
  • Windows: Naprawiono wyciek pamięci, który prowadził do zajmowania za dużej ilości pamięci (o rly? - przyp. trawa) lub wywalenia się aplikacji jeśli użytkownik był przez kilka dni na chacie bardzo aktywnej grupy.
  • Mac: Naprawiono bardzo rzadki błąd otwierania się skryptów w edytorze tekstu.
Aktualizacja Counter-Strike: Source
Counter-strike-source.png
  • Silnik Engine ( TF2, DoD:S, CS:S )
    • Naprawiono wieszanie się gry/serwera przy wpisaniu dwa razy pod rząd komendy "map".
  • Counter-Strike: Source
    • Granaty dymne:
      • Rozmazują się szybciej.
      • Są mniej przejrzyste.
      • Naprawiono "jednostronny" dym.
    • Szybkość chodzenia wynosi 0,52x szybkości biegania (tak jak w Counter-Strike 1.6 ).

2010.08.26

Aktualizacja Team Fortress 2 oraz Counter-Strike: Source
Tf2 logo.png
  • Zmiany w silniku Source (CS:S, DoD:S, TF2)
    • Naprawiono wywalanie się gry przy niektórych sterownikach od kary graficznej.
    • Naprawiono problem resetowania się konfiguracji głośników na Windows Vista / 7.
    • Naprawiono problem nie rysowania modeli po powrocie z alt-tab.
    • Znaczek „X” do zamykania okienka odznaczeń jest teraz widoczny w rozdzielczości 1280x720.
    • Wiadomości odłączenia się gracza z serwera są teraz zawijane do następnej linijki a nieobcinane.
    • Wiadomości odłączenia / wyrzucenia gracza z serwera są bardziej czytelne.
  • Team Fortress 2
    • Naprawiono błąd w raportowaniu statystyk Steamworks.
    • Poprawiono czapkę z Wormsów, aby odgrywała właściwy dźwięk przy drwinie z Wyrównywacza (Equalizera).
    • Naprawiono cykl map, teraz cykl staruje od mapy wybranej przez gracza a nie wraca do pierwszej mapy.
    • Naprawiono wycieki pamięci w serwerze dedykowanym.
  • Counter-Strike: Source
    • Naprawiono wycieki pamięci w serwerze dedykowanym.
    • Naprawiono problem, który powodował szybkie rozszerzanie się celownika krótko po zwolnieniu spustu.
    • Celownik rozszerza się niezależnie od ilości posiadanych fps, celownik zawsze zachowuje się jak przy 100fps. Nie ma to najmniejszego wpływu na odrzut, szybkość strzału oraz rozrzut – tylko i wyłącznie na celownik. Dodano zmienną cl_legacy_crosshair, która domyślnie ustawia nowe zachowanie celownika.
    • Celownik przy Glocku i Famasie zmienia się poprawnie, przy strzałach seriami (burst mode).
    • Usunięto możliwość wskakiwania w niedozwolone miejsca za pomocą granatu ogłuszającego (flashboosting). Dodano zmienną sv_enableboost (standardowo 0), dla osób lubiących to zachowanie.
    • Naprawiono problem z nieodpowiednim zabieraniem pancerza przy wybuchu granatu. Dodano zmienną sv_legacy_grenade_damage (standardowo 0), aby pozwolić serwerom ustawić stary model obrażeń.
    • Naprawiono przypadek, gdzie czasem było słychać dźwięk z kameny ustawionej na sztywno podczas obserwowania gracza, który zginął.
    • Naprawiono problem, który powodował generowanie znaczków-śmieci przez KeyHintText.
    • Ragdolle nie dostaną już „ataku”, gdy została użyta komenda jointeam.
    • Zdefiniowano problem uniemożliwiający oddalenie przybliżenia podczas automatycznego przeładowania, gdy skończyły się naboje w magazynku.
    • Naprawiono problem z AWP I Scoutem, gdzie krótko po przeładowaniu ich przybliżenie wibrowało.
    • Naprawiono cykl map, teraz cykl staruje od mapy wybranej przez gracza a nie wraca do pierwszej mapy.
    • Naprawiono komendę mp_restartgame, która teraz resetuje graczy MVP, wynik oraz liczbę zabójstw I śmierci.
    • Ograniczono wyświetlanie się ostrzeżeń o wyłączonych odznaczeniach do jednego, co 60 sekund.
    • Postać pojawiająca się po wciśnięciu AUTO-SELECT na ekranie Terrorystów pasuje teraz do ramki.
    • Naprawiono opcję blokowania rotacji radaru.
    • Naprawiono potencjalną możliwość wywalenia się gry, gdy używany był niestandardowy HUD.
    • Naprawiono błąd w predykcji chodzenia.

2010.08.20

Aktualizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Nowe funkcje
    • Zaktualizowano okienko rozmów ze znajomymi, teraz wiadomości otwierają się w zakładkach (można wyłączyć tę funkcję w Ustawienia->Znajomi).
    • Zaktualizowano przeglądarkę www w nakładce, aby używała zakładek (kliknięcie ŚPM na linku otworzy go w zakładce).
    • Zakładki używają klawiszy skrótów:Ctrl-Tab i Ctrl-Shift-Tab zmieniają aktywną zakładkę. Ctrl-W, Ctrl-F4 lub ŚPM zamykają zakładkę.
    • Zaktualizowano kod silnika przeglądarki WebKit (ulepszono stabilność i wydajność na OSX oraz wprowadzono inne pomniejsze usprawnienia).
    • Windows: dodano 64bitową nakładkę (używana tylko w grach spoza Steam, które są 64bitowe).
    • Windows: dodano 64bitowe biblioteki Steamworks (dla przyszłych gier).
  • Poprawki
    • Okienko usuwania gier nie blokuje już Steama.
    • Przyśpieszono czas wyłączania się Steama.
    • Naprawiono niektóre przypadki przywieszania się Steama na 5-10 sekund, gdy zostaje wydana aktualizacja dla jakiejś gry.
    • Naprawiono pokazywanie się nieużywanych informacji o grach.
    • Naprawiono występującą czasem potrzebę restartu Steama po instalacji PhysX.
    • Zmieniono wykrywanie klawiszy skrótów nakładki, tak aby kombinacja klawiszy ctrl-shift-tab nie była rozpoznawana jako shift-tab. To pozwoliło używać pierwszej kombinacji w zakładkach.
    • Naprawiono pokazywanie się "ukrytych" odznaczeń na stronie informacji o grze oraz w nakładce w sekcji "Tak blisko...".
    • Naprawiono wywalanie się Steama przy zamykaniu.
    • Naprawiono problem z sortowaniem wejścia w okienku czatu grupy.
    • Zwiększono czas timeoutu wysyłania plików do Steam Cloud
    • Naprawiono stronę płatności Rabobank, gdzie nie pokazywało się poprawnie zestawienie iDEAL w kliencie Steam.
    • naprawiono błąd z parsowaniem niektórych tagów HTML w sekcji Wiadomości.
    • Naprawiono problem z górną połową awatarów w okienku chatu, na które nie można było kliknąć.
    • Naprawiono możliwość wywalenia się Steama, gdy parsowanie danych statystyk/odznaczeń nie udało się.
    • Naprawiono błąd/exploit ze zdeformowanymi adresami www w okienku chatu.
    • Windows: Naprawiono "zacinanie się" klawisza alt w nakładce po użyciu kombinacji alt-tab.
    • Windows: Ulepszono kompatybilność nakładki z aplikacjami, które wcześniej powodowały problemy.
    • Windows: Naprawiono pasek postępu na Windows 7, który utrzymywał status zatrzymanych oraz ukończonych transferów.
    • OSX: Naprawiono kilka wycieków pamięci.
    • OSX: Naprawiono dodawanie losowych znaków przy kopiowaniu/wklejaniu.

2010.08.12

Counter-Strike Source Beta.
Counter-strike-source.png

7 sierpnia została otwarta kolejna beta Conter-Strike: Source z powodu, jak to określili twórcy, "chcemy być pewni, że nie zdestabilizujemy gry". Tym razem beta jest dostępna dla wszystkich posiadaczy CSS, no prawie wszystkich, ponieważ beta nie jest dostępna dla użytkowników, niezbyt popularnych u nas w kraju, "Makówek".

Wczoraj została wydana aktualizacja, lista zmian:

  • Naprawiono błąd powodujący resetowanie się niektórych ustawień graficznych przy restarcie silnika gry.
  • Naprawiono przypadki nierównej wydajności na wielordzeniowych maszynach.
  • Zmniejszono nakładanie się dźwięku w kodzie.
  • Naprawiono przypadki, gdzie dźwięk mógł przeskakiwać.
  • Naprawiono problem nieładowania wkompilowanych w mapę materiałów, kiedy te były wrzucone do głównego katalogu.
  • Statystyki:
    • Naprawiono problem mogący spowodować utratę statystyk gracza jeśli zostało utracone połączenie internetowe zaraz po rozpoczęciu gry.
    • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie złej ulubionej broni w statystykach w przypadku, gdy gracz zdobył najwięcej zabójstw nożem lub granatami.
    • Nowo osiągnięte odznaczenia oraz statystyki są od razu aktualizowane na stronie osiągnięć i statystyk. Przedtem były tam wyświetlane nieaktualne dane.
  • Prośby społeczności:
    • Dodano zamienną "serwerową" sv_competitive_minspec, która wymusza używanie przez graczy poniższych ustawień:
      • r_drawdetailprops 1
      • r_staticprop_lod (-1 do 3)
      • fps_max minimalnie 60 (lub 0)
      • cl_detailfade minimalnie 400
      • cl_detaildist minimalnie 1200
      • cl_cmdrate minimalnie 60
      • cl_updaterate minimalnie 60
      • rate minimalnie 30,000

Planowane jest wprowadzenie powyższych zmian do właściwej gry w poniedziałek 16 sierpnia.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia