Październik 2009

Od HLDS.pl
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania


Spis treści

2009.10.31

Aktualizacja Steam
Steam-logo.png
  • Ulepszono proces aktualizacji usługi systemowej Steam.
  • Naprawiono przypadek który powodował błąd odszyfrowania plików dla nowo wydanych gier.
  • Naprawiono wywalanie się steama przy uruchomieniu Left 4 Dead 2 Demo.
  • Naprawiono rzadki przypadek wywalania się steama gdy otrzymujemy wiadomość od użytkownika, który nie jest bezpośrednio naszym znajomym.
Aktualizacja dema Left 4 Dead 2
Left4dead-logo.png
  • Naprawiono błąd który powodował, że po pewnym czasie nie można było podłączyć się do serwera. Trzeba było restartować serwer lub wysłać informację heartbeat.
  • Naprawiono exploit dzięki któremu można było po zakończeniu kampanii wrócić do poczekalni bez głosowania.
  • Gracze nie będą dobierani do poczekalni, które są nieaktywne dłuższy okres czasu. Takie poczekalnie będą oznaczane jako "Tylko dla znajomych".
  • Serwery LAN będą pokazywały serwery typu listen dla pojedynczej osoby jako takie, do których nie można się podłączyć i ich typ gry też będzie pokazywany również jako tryb pojedynczego gracza.

Trawiator 11:59, 31 paź 2009 (UTC)

2009.10.29

Aktualizacja Steam
Steam-logo.png
  • Naprawiono listę ostatnio granych gier u osób grających w dużo gier na Windows 7.
  • Status Steam jest teraz częścią paka w Windows 7.
  • Naprawiono problemy z wydajnością na Windows 7 u użytkowników mających dużo znajomych oraz, którzy są w wielu grupach.

Trawiator 19:33, 28 paź 2009 (UTC)

2009.10.28

Aktualizacja klienta Steam
  • Usprawniono wsparcie Steamworks dla nadchodzących gier.
Left 4 Dead 2 Demo - Opóźnienie

Wczoraj miało pojawić się demo Left 4 Dead 2 dla osób, które kupiły grę przed premierą. Niestety jak to u Valve bywa wszystko się posypało i dema nie ma. Najpierw premierę przesunięto na dzień dzisiejszy na godzinę 7 rano, później znów przesunięto wydanie dema na godzinę 21. Ciekawe czy dotrzymają tego terminu.

Aktualizacja Insurgency

Krótka lista zmian:

  • Dodano w pełni konfigurowalny system protekcji spawnów.
  • Nowy system morele i punktowania.
  • Gracze mogą pobierać amunicję ze skrzynek co pewien okres czasu.
  • Dodano tryb widoku z pierwszej osoby dla obserwatorów.
  • Naprawiono hitboxy gdy gracz leży.
  • Zaktualizowano mapy:
    • ins_almaden
    • ins_Baghdad
    • ins_Buhriz
    • ins_karkar
    • ins_Karam
    • ins_Ramadi

Trawiator 15:30, 28 paź 2009 (UTC)

2009.10.16

Gimnastyka szyi
Tool.png

Jakis czas temu przedstawiłem informacje nad projektem John'a Lee - odpowiednie ustawienie wiimote powoduje, że ekran staje się niejako oknem do trójwymiarowego świata komputerowego - ściśle związanego z grami typu First Person shooter. Lee preszedł następnie do projektu Natal. Jednakże jego prace stały się insiracją dla innych. Tym razem pod tym adresem możemy zobaczyć gimnastykę szyi :)



Filmik wyjaśnia wszystko: byle web-kamera + faceAPI + Half-Life 2 = większa interakcja i ciekawsze doznania w grze. Myślę, że przyczyni się to także do lepszej kondycji fizycznej graczy. --_KaszpiR_ 22:18, 15 paź 2009 (UTC)

2009.10.07

Uwaga na XfireStore
guess_what.jpg

UWAGA niedawno pojawił się serwis o nazwie *.XfireStore.com, który wygląda jak nowo powstały sklep Xfire, jednakże tak naprawdę służy do wyłudzania kont od nieświadomych użytkowników. Wszelkie subdomeny są xfirestore.com są podejrzane.

Wystarczy kliknąć w Help a potem w byle tytuł gry i pokazuje się zwalona strona.

2009.10.05

Deweloperzy DotA dołączają do Valve

Icefrog, tajemniczy deweloper popularnego moda do Warcraft 3 o nazwie Defend of the Ancients:Allstars (DOTA), został przedstawiony jako szef nowego zespołu w Valve. Ujawnił on także, iż fani DOTA powinni oczekiwać w niedługim czasie wspaniałych wieści.

IceFrog rozwijał mod od roku 2005, kontynuując prace Steve 'Guinsoo' Feak'a, który pracuje w Riot Games nad wywodzącej się z DOTA grze pt League of Legends.

Świeżo nabyty przez Valve programista w dość ogólnikowych słowach stwierdza, że wreszcie będzie mógł wprowadzić zmiany, które obalą bariery jakie otaczały go w poprzednim projekcie. Wspomniał o dopracowaniu mechaniki gry, lepszym zbalansowaniu rozgrywki oraz zwiększeniu wrażeń podczas gry. Teoretycznie chodzi o kontynuację rozwoju DOTA ale zobaczymy czy nie przerodzi się to w nowy projekt Valve.

Jak to zwykle bywa wiele szumu typu 'wow robimy coś f@jnego' ale zero konkretów. Bajkę o Counter-Strike 2 też znamy.--_KaszpiR_ 22:47, 5 paź 2009 (UTC)

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia