HLStatsX
(Różnice między wersjami)
(update) |
(→Obsługiwane gry) |
||
Linia 22: | Linia 22: | ||
=Obsługiwane gry= | =Obsługiwane gry= | ||
* Age of Chivalry | * Age of Chivalry | ||
+ | * Battle Grounds 2 | ||
* [[Counter-Strike: Source]] | * [[Counter-Strike: Source]] | ||
* [[Counter-Strike]] | * [[Counter-Strike]] | ||
* [[Day of Defeat: Source]] | * [[Day of Defeat: Source]] | ||
* [[Day of Defeat]] | * [[Day of Defeat]] | ||
+ | * Dystopia | ||
+ | * Fistful of Frags | ||
* Fortress Forever | * Fortress Forever | ||
− | * | + | * GoldenEye: Source |
* Half-Life 2 Capture the flag | * Half-Life 2 Capture the flag | ||
* Half-Life 2 Multiplayer | * Half-Life 2 Multiplayer | ||
* [[Insurgency|Insurgency: Modern Infantry Combat]] | * [[Insurgency|Insurgency: Modern Infantry Combat]] | ||
+ | * [[Left 4 Dead]] | ||
* Natural Selection | * Natural Selection | ||
+ | * Stargate: The Last Stand | ||
* [[Team Fortress 2]] | * [[Team Fortress 2]] | ||
* Team Fortress Classic | * Team Fortress Classic | ||
+ | * The Hidden: Source | ||
* Zombie Panic! Source | * Zombie Panic! Source | ||
− | |||
=Instalacja HLstatsX Community Edition [Linux]= | =Instalacja HLstatsX Community Edition [Linux]= |
Wersja z 08:54, 25 mar 2009
Spis treści |
Opis
Ten artykuł jest niepełny i wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie - postaraj się go uzupełnić.. Pamiętaj, że nawet najmniejsza zmiana jest cenna i pomocna :) |
HLStatsX są to statystyki bazujące na HLStats. HLStatsX jak swój pierwowzór są generowane w czasie rzeczywistym na podstawie przesłanych logów. W tej chwili HLStatsX są oficjalnie dostępne tylko w wersji Premium (płatnej), ale istnieją trzy projekty które kontynuują rozwój darmowej wersji.
- Lart's Edition - Zawiera głównie wsparcie dla Team Fortress 2 oraz kilka funkcji z płatnej wersji Premium.
- ElstatsNEO - w zasadzie to co wyżej plus jeszcze więcej bajerów wzorowanych na wersji Premium.
- HLstatsX Community Edition - to samo co wyżej, tyle że o wiele bardziej odpicowane. Największym atutem tej wersji jest wsparcie dla gier na silniku Half-Life oraz aktualizacje.
Poniżej instrukcja instalacji dla wersji HLstatsX Community Edition
Wymagania
- PERL 5 lub nowszy z zainstalowanym modułem DBI.
- PHP 5 lub nowszy.
- MySQL 4 lub nowszy.
- Rcon do serwera Source.
- Konto shell'owe.
Download
- HLstatsX Community Edition: Do zassania z forum: http://www.hlxcommunity.com/forums/viewforum.php?f=5
Obsługiwane gry
- Age of Chivalry
- Battle Grounds 2
- Counter-Strike: Source
- Counter-Strike
- Day of Defeat: Source
- Day of Defeat
- Dystopia
- Fistful of Frags
- Fortress Forever
- GoldenEye: Source
- Half-Life 2 Capture the flag
- Half-Life 2 Multiplayer
- Insurgency: Modern Infantry Combat
- Left 4 Dead
- Natural Selection
- Stargate: The Last Stand
- Team Fortress 2
- Team Fortress Classic
- The Hidden: Source
- Zombie Panic! Source
Instalacja HLstatsX Community Edition [Linux]
Instalacja
- Rozpakuj gdzieś plik z odpowiednią wersją HlstatsX CE.
- Przenieś zawartość katalogu web w miejsce gdzie mają być statystyki.
Tworzenie bazy danych dla HLStatsX CE
Przez Shella
- Stwórz bazę danych w SQL-u
shell> mysqladmin create hlstatsx
- Stwórz tabele potrzebne do pracy HLStats
shell> mysql hlstats < install.sql
- Stwórz użytkownika i hasło, dla HLStats
shell> mysql --user=root mysql mysql> GRANT ALL ON hlstats.* TO hlstats IDENTIFIED BY 'jakieshaslo';
Przez MyPhpAdmina
Konfiguracja HLStatsX CE
hlstats.conf
- Edytuj plik hlstats.conf (jest w podkatalogu perl tam gdzie został rozpakowany HLStatsX CE).
- Adres bazy SQL.
DBHost "localhost"
- Jak sama nazwa wskazuje...
DBUsername "użytkownik bazy danych"
- Hasło do bazy danych.
DBPassword "hasło"
- Nazwa bazy danych, z której HLStatsX ma korzystać.
DBName "hlstats"
- Adres IP na którym HLStatsX będzie nasłuchiwał. Najlepiej zostawić puste, wtedy będzie nasłuch na wszystkich interfejsach.
BindIP ""
- Nr. portu na którym HLStatsX będzie nasłuchiwał.
Port 27500
config.php
- Edytuj plik config.php (ten co był w katalogu web).
- Nazwa bazy danych, z której HLStatsX CE ma korzystać
define("DB_NAME", "hlstats");
- Jak sama nazwa wskazuje
define("DB_USER", "użytkownik bazy danych");
- Hasło do bazy danych
define("DB_PASS", "hasło");
- Adres bazy SQL
define("DB_ADDR", "localhost");
- Ścieżka do katalogu "includes". Standardowo ./includes. Przy standardowej instalacji nie trzeba tego ruszać.
define("INCLUDE_PATH", "./includes");
- Ścieżka do katalogu "pages". Standardowo ./pages. Przy standardowej instalacji nie trzeba tego ruszać.
define("PAGE_PATH", "./pages");
- Ścieżka do plików graficznych. Standardowo ./hlstatsimg. Przy standardowej instalacji nie trzeba tego ruszać.
define("IMAGE_PATH", "./hlstatsimg");
- Wejdź w http://www.nazwa_servera.com/hlstatsx/hlstats.php?mode=admin zaloguj się jako admin.
- Login: Admin
- Hasło: 123456
- PAMIĘTAJ, ABY ZMIENIĆ HASŁO i UŻYTKOWNIKA NA WŁASNE!!!
- Na stronie skonfiguruj, co trzeba w opcjach Games, General Settings oraz Game Settings. Pamiętaj, aby poprawnie dodać serwery, bez tego HLStatsX CE nie będzie działał poprawnie.
Uruchamianie HLStatsX CE
- Nadaj prawa do wykonywania następującym plikom: run_hlstats, hlstats.pl, hlstats-awards.pl oraz hlstats-resolve.pl
chmod +x nazwa_pliku
- Odpal plik run_hlstats z parametrem start
./run_hlstats start
aby uruchomić naliczanie statystyk.
- Jeśli chcesz dzienne nagrody to dodaj do crontab'a coś takiego:
30 00 * * * cd /droga/gdzie/zdepakowales/hlstats; ./hlstats-awards.pl
Serwer HLDS
- Dodaj w autoexec.cfg serwera gry następujące komendy:
log 1 logaddress_delall logaddress_add 1.2.3.4 27500
- 1.2.3.4 to adres (IP/host) gdzie pracuje hstats.pl a 27500 to port, na który mają być wysyłane logi (Pamiętaj że ten adres musi być identyczny, co w hlstats.conf (sekcja PORT)).
- Aby statystyki wyświetlały się w grze trzeba zainstalować plugin do AMX Mod X, który znajduje się w folderze amxmodx.
Serwer SRCDS
- Dodaj w autoexec.cfg serwera gry następujące komendy:
log 1 logaddress_delall logaddress_add 1.2.3.4:27500
- 1.2.3.4 to adres (IP/host) gdzie pracuje hstats.pl a 27500 to port, na który mają być wysyłane logi.
- Aby statystyki wyświetlały się w grze trzeba zainstalować plugin do SourceModa, który znajduje się w folderze sourcemod.
Uwagi
- W każdym pliku który trzeba edytować są bardzo dokładne objaśnienia (po angielsku oczywiście) odnośnie zmiennych także słownik w łapę i do przodu.