* Rozwinięto mute zarówno na chat jak i na mówienie przez mikrofon
+
* Dodano możliwość mute na nick, nie tylko na SteamID/IP
+
* Dodano flagę 'b' dla admina ustalającą na jak długo może dać mute
+
* Dodano zabezpieczenie antyspamowe, dla graczy próbujących zlagować serwer przez komendy timeleft, nextmap etc.
+
* Dodano możliwość wyboru, czy muzyka puszczana na serwerze ma się miksować z innymi dźwiękami, czy też ma lecieć tylko jeden dźwięk w danej chwili
+
* Dodano możliwość dołączenia na serwer zabezpieczony hasłem bez wpisywania hasła, dla adminów z flagą 'admin' tak długo dopóki nie jest włączony war mode (ma_war 1)
+
* Dodano domyślne pozycje reklam naściennych dla Hl2:DM, DoD:S i TF:2
+
'''MetaMod: Source''':
+
* Dodano wsparcie dla nowego slinika, na którym działa Left 4 Dead 2
Rozwinięto mute zarówno na chat jak i na mówienie przez mikrofon
Dodano możliwość mute na nick, nie tylko na SteamID/IP
Dodano flagę 'b' dla admina ustalającą na jak długo może dać mute
Dodano zabezpieczenie antyspamowe, dla graczy próbujących zlagować serwer przez komendy timeleft, nextmap etc.
Dodano możliwość wyboru, czy muzyka puszczana na serwerze ma się miksować z innymi dźwiękami, czy też ma lecieć tylko jeden dźwięk w danej chwili
Dodano możliwość dołączenia na serwer zabezpieczony hasłem bez wpisywania hasła, dla adminów z flagą 'admin' tak długo dopóki nie jest włączony war mode (ma_war 1)
Dodano domyślne pozycje reklam naściennych dla Hl2:DM, DoD:S i TF:2
MetaMod: Source:
Dodano wsparcie dla nowego slinika, na którym działa Left 4 Dead 2
2009.12.02
10 lat Quake 3
Dzisiaj mija dokładnie 10 lat od wydania Quake 3 pod Windows. Pomyślcie ile gier nie jest granych po roku, a co dopiero po 10 latach. Jeśli nie wiesz co to Quake 3 Arena albo Quake Live to chyba masz sporą lukę w wiedzy o grach :)
Naprawiono problem resetowania ustawień dźwięku i mikrofonu podczas zmiany poczekalni lub powrotu do poczekalni dla niektórych użytkowników Windows 7 i Windows Vista.
Naprawiono błąd z niekompletną instalacją (35) i (16) Left 4 Dead 2 demo.
Ulepszono logikę połączenia do sieci Steam podczas synchronizacji z Steam Cloud.
Zwiększono czas oczekiwania po stronie klienta dla żądań z Steam Cloud aby usprawnić połączenie dla graczy łączących się ze zdalnych lokalizacji.
Naprawiono przypadek gdzie Steam Cloud twierdził, że ma aktualne pliki i nie chciał ich synchronizować jeśli podczas pierwszej synchronizacji zostało przerwane połączenie z siecią Steam a gracz włączył grę na innej maszynie a później znów na pierwszej nie restartując przy tym Steama.
Naprawiono wywalanie się przeglądarki www w grze jeśli został wciśnięty klawisz backspace podczas odtwarzania flasha.
Naprawiono rzadkie wywalanie się klienta gdy był zainstalowany w długiej ścieżce ze znakami nie ASCII.
Naprawiono rzadkie wywalanie się klienta podczas nieudanej próby stworzenie nowego konta.
Klucze do Dragon Age pokazywały się tylko po ręcznym wejściu na strone gry.
Call Of Duty: Modern Warfare 2 - gorszy niż myślisz
Nie jestem fanem nowej serii COD ani też nie jestem jej przeciwnikiem, jednakże to, co ostatnio przeczytałem na tyle mocno mną ruszyło, że zdecydowałem się na news.
Jak można przeczytać na ArsTechnica.com Call Of Duty: Modern Warfare 2 na PC będzie kompletnie inną grą pod względem administracji i konfiguracji niż wersja poprzednia. Raczej z peceta chcą zrobić konsolę.
Skrót artykułu - Infinity Ward, twórca gry udzielił serwisowi Best Buy wywiadu, w którym padają odpowiedzi od których szczęka opada.
Gra obsługuje maksymalnie 9v9 - klany o większym składzie już mogą się przygotować do cięć zespołowych.
COD:MW2 nie będzie miał serwerów dedykowanych. Wszelkie gry będą hostowane na komputerach graczy. Jak hostujący grę gracz wyjdzie to nastąpi 5-sekundowa przerwa i wybór następnego komputera do hostowania rozgrywki. Gracze nie mają wpływu na to który komputer będzie następnie hostował grę. Czytaj: multiplayer będzie horrorem jak ktoś co chwilę będzie wychodził z gry. Oczywiście hostujący będzie miał ping 0 a reszta...cóż. Pytanie kto będzie miał łącze w domu na takie łącze aby pociągnąć 18 osób online, na pewno nie w Polsce. No chyba, że wykorzystają Windows P2P Networking. Do tego dochodzi ISP, wiadomo, że przycinają ruch p2p...
Pingi na serwerach IW.net mogą dochodzić do 100 ms. I będzie to gwarantowało dobrą rozrywkę.
Nie podano informacji na temat narzędzi do tworzenia customów jak chociażby mapy. Jednocześnie mapy są zbalansowane do gry 9v9.
W grze nie ma wychylania się na boki ponieważ 'gra nie jest zbalansowana pod kątem wychylania się za narożniki'. Szczerze powiedziawszy 'nie jest zbalanowana pod tym względem' jest idealnym wytłumaczeniem wszystkiego :/
W wersji PC nie będzie konsoli, nie będzie można zmienić fov, czy też zmienić obrażeń broni, usunąć bonusy (perks), zmniejszyć ilość detali. Wytłumaczenie jest proste: Infinity Ward chce aby gracze grali w grę taką jak ją twórcy stworzyli i zbalansowali.
Nie będzie można nagrywać meczów.
Nie będzie można kopać graczy z serwerów, tak więc jak cheater wejdzie to będzie masakra.
System VAC ma ustrzec przed cheaterami. HAHA!
Wersja PC nie jest bezpośrednim portem z wersji konsolowej', gdyż będą mieli kontrolę myszki, tekstowy chat w grze oraz ustawienia grafiki w menu.
Gra wymaga Steam, a do tego jeszcze trzeba założyć konto na kolejnej dedykowanej sieci do grania - IW.net. Spodziewamy się więc, że w Single Player nie pograsz bez internetu.
Pytanie co z grą zrobia koderzy, może w wersji pirackiej będzie więcej niż zrobili sami twórcy gry? Nie wiadomo. Już widzę jak rośnie community graczy wersji PC.
--_KaszpiR_ 09:53, 6 lis 2009 (UTC)