SXe injected

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Linki)
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 13: Linia 13:
  
 
=Client=
 
=Client=
Działa on jedynie na Windows NT, 2000, XP oraz 2003. sXe <span style="red">nie działa na Windows Vista ani żadnym systemem 64bit</span>. Ale trwają prace aby na tych platformach go uruchomić.
+
Działa on jedynie na Windows NT, 2000, XP oraz 2003. sXe <span style="red">nie działa na Windows Vista, ani na żadnym systemie 64 bit</span>. Ale trwają prace, aby na tych platformach go uruchomić.
  
*Pobieramy plik '''client''' ze strony http://www.sxe-injected.com.ar/downloads - na lewo.
+
*Pobieramy plik '''client''' ze strony [http://www.sxe-injected.com.ar/downloads] (na lewo).
*Uruchamiamy instalator, klikamy next next next.....
+
*Uruchamiamy instalator, klikamy next, next, next...
*przed uruchomieniem gry włączamy program '''sXe Injected''' - wybrac z menu start, albo z ikony na pulpicie. Powinna się pojawić ikonka w trayu koło zegara w menu w pasku zadań.
+
*Przed uruchomieniem gry, włączamy program '''sXe Injected''' - wybrać z menu start, albo z ikony na pulpicie. Powinna się pojawić ikonka w tray-u koło zegara w menu w pasku zadań.
 
*Uruchamiamy grę i  podłączamy się do serwera gry.
 
*Uruchamiamy grę i  podłączamy się do serwera gry.
 
*'''W grze nie będą działać żadne aliasy.'''
 
*'''W grze nie będą działać żadne aliasy.'''
 +
 +
Poniżej obrazki z instalacji.
 +
<gallery>
 +
Grafika:Sxe-install.jpg
 +
Grafika:Sxe-install-license.jpg
 +
Grafika:Sxe-install-path.jpg
 +
Grafika:Sxe-shortcut.jpg
 +
Grafika:Sxe-tray.jpg
 +
Grafika:Sxe-window.jpg
 +
Grafika:Sxe-working.jpg
 +
Grafika:Sxe-ingame-required-running2.jpg
 +
Grafika:Sxe-ingame-required-running.jpg
 +
Grafika:Sxe-ingame-optional-not-running-enabled-hax.jpg
 +
</gallery>
  
 
=Serwer=
 
=Serwer=
 +
sXe w trybie required nie toleruje botów na serwerze - będą z niego wyrzucane.
 +
 
==Instalacja==
 
==Instalacja==
*[[MetaMod]] 1 .18
+
*[[MetaMod]] 1.18
*Pobieramy plik '''server''' ze strony http://www.sxe-injected.com.ar/downloads - na lewo. Rozpakowujemy archiwum do tymczasowego katalogu.
+
*Pobieramy plik '''server''' ze strony [http://www.sxe-injected.com.ar/downloads] (na lewo). Rozpakowujemy archiwum do tymczasowego katalogu.
*w katalogu addons/ tworzymy katalog '''sxei''' a w nim podkatalog '''dlls'''.
+
*w katalogu [[mod]]u w podkatalogu '''addons/''' tworzymy katalog '''sxei''' a w nim podkatalog '''dlls'''.
* do katalogu '''addons/sxei/dlls/''' wrzucamy resztę plików z archiwum.
+
*do katalogu '''addons/sxei/dlls/''' wrzucamy resztę plików z archiwum.
 
*do katalogu '''addons/sxei/dlls/''' wrzucamy pliki '''.so''' oraz '''.dll''
 
*do katalogu '''addons/sxei/dlls/''' wrzucamy pliki '''.so''' oraz '''.dll''
 
<pre>
 
<pre>
Linia 41: Linia 57:
 
       `-- sxei.ini
 
       `-- sxei.ini
 
</pre>
 
</pre>
 +
 
==Konfiguracja==
 
==Konfiguracja==
 
* edytujemy plik '''addons/metamod/plugins.ini''' i dodajemy poniższe linie:
 
* edytujemy plik '''addons/metamod/plugins.ini''' i dodajemy poniższe linie:
; sXe Injected
+
<ini>
win32 addons/sxei/dlls/sxei_mm.dll sxei
+
; sXe Injected
linux addons/sxei/dlls/sxei_mm_i386.so sxei
+
win32 addons/sxei/dlls/sxei_mm.dll ; sxei
* Opcjonalnie - modyfikujemy plik '''addons/sxei/sxei.ini''' i na przykład lokalizujemy komunikaty na polskie zamiast angielskich.  
+
linux addons/sxei/dlls/sxei_mm_i386.so ; sxei
* Do '''server.cfg''' dodajemy fragment poniższy, zmodyfikujcie wartości zmiennych, jeśli potrzeba.
+
</ini>
  // czy sxei dziala takze z polaczeniu z graczami z sieci lokalniej?
+
* Opcjonalnie - modyfikujemy plik '''addons/sxei/sxei.ini''' i na przykład lokalizujemy komunikaty na polskie, zamiast domyślnych angielskich.  
  // tutaj zdefinuj numer ip serwera w sieci lokalniej (jesli ma 2 ip, zewn i wewnetrzne)
+
* Do '''server.cfg''' dodajemy poniższy fragment, zmodyfikujcie wartości zmiennych, jeśli potrzeba.
 +
<c>
 +
  // czy sxei działa także z połączeniu z graczami z sieci lokalniej?
 +
  // tutaj zdefiniuj numer ip serwera w sieci lokalnej (jeśli ma 2 ip, zewnętrzne i wewnętrzne)
 
  __sxei_internal_ip 192.168.1.1
 
  __sxei_internal_ip 192.168.1.1
 
  // czy sxei jest wymagane na serwerze?
 
  // czy sxei jest wymagane na serwerze?
  // 0 - nie, ale bedzie sie pokazywal graczom nie majacym sxei komunikat zeby zainstalowali, troche denerwujacy.
+
  // 0 - nie, ale będzie się pokazywał graczom nie mającym sxei komunikat żeby zainstalowali, trochę denerwujący.
 
  // 1 - tak (domyślne)
 
  // 1 - tak (domyślne)
  // -1 - kompletnie dekatywuje działanie pluginu.
+
  // -1 - kompletnie deaktywuje działanie pluginu.
 
  __sxei_required 1
 
  __sxei_required 1
 
  // automatycznie sprawdzaj czy jest aktualizacja sxei server na oficjalniej stronie
 
  // automatycznie sprawdzaj czy jest aktualizacja sxei server na oficjalniej stronie
 
  // 0 - nie, 1 - tak
 
  // 0 - nie, 1 - tak
 
  __sxei_srv_upg 1
 
  __sxei_srv_upg 1
==Uruchamienie serwera==
+
</c>
 +
 
 +
==Uruchamianie serwera==
 
*wyłączamy aktualnie działający serwer.
 
*wyłączamy aktualnie działający serwer.
* '''Koniecznie''' do linii startowej serwera dodajemy parametry '''+ip ''publiczne_ip_serwera''''' oraz najlepiej '''-insexure''', bo jak na razie nie wiadomo czy sxei (klient) jest kompatybilny z [[VAC]].
+
* '''Koniecznie''' do linii startowej serwera dodajemy parametry '''+ip ''publiczne_ip_serwera''''' oraz najlepiej '''-insecure''', bo jak na razie nie wiadomo czy sxei (''klient'') jest kompatybilny z [[VAC]]. Dlatego daje się insecure, aby gracze nie zostali zbanowani na VAC za to ze używają anticheata :D
 
*uruchamiasz serwer.
 
*uruchamiasz serwer.
 
*po załadowaniu mapy sprawdzamy poprzez [[rcon]] czy sie załadował plugin - wpisujemy w rconie '''meta list''' i szukamy czy koło plugina jest status '''running'''
 
*po załadowaniu mapy sprawdzamy poprzez [[rcon]] czy sie załadował plugin - wpisujemy w rconie '''meta list''' i szukamy czy koło plugina jest status '''running'''
Linia 75: Linia 97:
 
</pre>
 
</pre>
  
Jeśli tak, to wszystko działa, a jak nie to narypałeś ścieżki - patrz na komunikaty błędów w logach.
+
Jeśli tak, to wszystko działa, a jak nie to narypałeś ścieżki - patrz na komunikaty błędów w logach.
 
+
 
+
 
+
  
 
=Linki=
 
=Linki=
* [http://www.sxe-injected.com.ar/sxeinjected(en) Oficjalna strona] głównie po hiszpańsku (bo to argentyński dodatek), ale opis po angielsku jest czytelny.
+
* [http://www.sxe-injected.com.ar/sxeinjected(en) Oficjalna strona] głównie po hiszpańsku (''bo to argentyński dodatek''), ale opis po angielsku jest czytelny.
 
* [http://www.cs-sxe.com/foro/forumdisplay.php?f=56 Oficjalne forum]
 
* [http://www.cs-sxe.com/foro/forumdisplay.php?f=56 Oficjalne forum]
 +
* [http://www.sxe.antycheat.com/ Polska strona sxe-injected]
 +
 
[[kategoria:anticheat]]
 
[[kategoria:anticheat]]

Aktualna wersja na dzień 13:13, 23 sie 2008

SXeInjected banner.gif

Spis treści

Opis

Prawidłowa nazwa to sXe injected.

Działa jak Cheating-Death - wymaga klienta po stronie gracza oraz pluginu Metamoda na serwerze HLDS do pełnego działania.

Nie jest kompatybilny z Cheating-Death, ani VAC 1 czy VAC 2. Więc trzeba uruchamiać serwer z parametrem -insecure.

Wymagania

  • plugin po stronie serwera.
    • serwer uruchomiony z parametrem -insecure.
    • MetaMod 1.18 albo nowszy.
  • uruchomiony program po stronie klienta.

Client

Działa on jedynie na Windows NT, 2000, XP oraz 2003. sXe nie działa na Windows Vista, ani na żadnym systemie 64 bit. Ale trwają prace, aby na tych platformach go uruchomić.

  • Pobieramy plik client ze strony [1] (na lewo).
  • Uruchamiamy instalator, klikamy next, next, next...
  • Przed uruchomieniem gry, włączamy program sXe Injected - wybrać z menu start, albo z ikony na pulpicie. Powinna się pojawić ikonka w tray-u koło zegara w menu w pasku zadań.
  • Uruchamiamy grę i podłączamy się do serwera gry.
  • W grze nie będą działać żadne aliasy.

Poniżej obrazki z instalacji.

Serwer

sXe w trybie required nie toleruje botów na serwerze - będą z niego wyrzucane.

Instalacja

  • MetaMod 1.18
  • Pobieramy plik server ze strony [2] (na lewo). Rozpakowujemy archiwum do tymczasowego katalogu.
  • w katalogu modu w podkatalogu addons/ tworzymy katalog sxei a w nim podkatalog dlls.
  • do katalogu addons/sxei/dlls/ wrzucamy resztę plików z archiwum.
  • do katalogu addons/sxei/dlls/' wrzucamy pliki .so oraz .dll
addons
|-- amxmodx
|-- metamod
|     `-- dlls
`-- sxei
       |-- dlls
       |    `-- sxei_mm_i386.so
       |-- instalacao.txt
       |-- instalacion.txt
       |-- install.txt
       `-- sxei.ini

Konfiguracja

  • edytujemy plik addons/metamod/plugins.ini i dodajemy poniższe linie:
; sXe Injected
win32 addons/sxei/dlls/sxei_mm.dll ; sxei
linux addons/sxei/dlls/sxei_mm_i386.so ; sxei 
  • Opcjonalnie - modyfikujemy plik addons/sxei/sxei.ini i na przykład lokalizujemy komunikaty na polskie, zamiast domyślnych angielskich.
  • Do server.cfg dodajemy poniższy fragment, zmodyfikujcie wartości zmiennych, jeśli potrzeba.
 
 // czy sxei działa także z połączeniu z graczami z sieci lokalniej?
 // tutaj zdefiniuj numer ip serwera w sieci lokalnej (jeśli ma 2 ip, zewnętrzne i wewnętrzne)
 __sxei_internal_ip 192.168.1.1
 // czy sxei jest wymagane na serwerze?
 // 0 - nie, ale będzie się pokazywał graczom nie mającym sxei komunikat żeby zainstalowali, trochę denerwujący.
 // 1 - tak (domyślne)
 // -1 - kompletnie deaktywuje działanie pluginu.
 __sxei_required 1
 // automatycznie sprawdzaj czy jest aktualizacja sxei server na oficjalniej stronie
 // 0 - nie, 1 - tak
 __sxei_srv_upg 1

Uruchamianie serwera

  • wyłączamy aktualnie działający serwer.
  • Koniecznie do linii startowej serwera dodajemy parametry +ip publiczne_ip_serwera oraz najlepiej -insecure, bo jak na razie nie wiadomo czy sxei (klient) jest kompatybilny z VAC. Dlatego daje się insecure, aby gracze nie zostali zbanowani na VAC za to ze używają anticheata :D
  • uruchamiasz serwer.
  • po załadowaniu mapy sprawdzamy poprzez rcon czy sie załadował plugin - wpisujemy w rconie meta list i szukamy czy koło plugina jest status running
] meta list
Currently loaded plugins:
      description      stat pend  file              vers      src  load  unlod
 [ 1] AMX              RUN   -    amx_mm.dll        v2006.3   ini  ANY   ANY  
 [ 2] sXe Injected     RUN   -    sxei_mm.dll       v5.2      ini  ANY   ANY
 [ 3] Fun              RUN   -    fun.dll           v2006.3   pl1  ANY   ANY  
 [ 4] CSStats          RUN   -    csstats.dll       v2006.3   pl1  ANY   ANY  
4 plugins, 4 running

Jeśli tak, to wszystko działa, a jak nie to narypałeś ścieżki - patrz na komunikaty błędów w logach.

Linki

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia