Modyfikacje
(Różnice między wersjami)
(→Mapy) |
(→Modele i Obiekty) |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
=Modele i Obiekty= | =Modele i Obiekty= | ||
* [[Half-Life Model Viewer]] | * [[Half-Life Model Viewer]] | ||
− | + | * [http://www.swissquake.ch/chumbalum-soft/ MilkShape 3D] do edycji modeli | |
=Sprite= | =Sprite= |
Wersja z 22:18, 2 wrz 2006
Spis treści |
Opis
Trochę dla osób zainteresowanych modyfikowaniem gry.
Ten artykuł jest niepełny i wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie - postaraj się go uzupełnić.. Pamiętaj, że nawet najmniejsza zmiana jest cenna i pomocna :) |
Kombajny
Czyli narzędzia potrafiące zrobic kilka rzeczy na raz
Mapy
- BSP Viewer dla map Half-Life
Modele i Obiekty
- Half-Life Model Viewer
- MilkShape 3D do edycji modeli
Sprite
Pewien rodzaj tekstur
Tekstury
Programy związane z tworzeniem i obróbka tekstur
- http://www.telefragged.com/wally/ edycja tesktur do half-life i innych
- http://www.texturemaker.com/ - generator tekstur
- http://www.spiralgraphics.biz/gen2tour/index.htm - generator tekstur
- http://www.scene.org/its - generator tekstur
- http://www.gimp.org/ - jak PhotoShop, ale za darmo
- http://www.allegorithmic.com/ Commercial. A program for creating "Fully Editable Procedural Maps." Looks pretty cool, if you want to pay 295$, 249€. Dont be confused, free stuff is just plugins