Szablon:Newsy
(Różnice między wersjami)
(→2006.09.15) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
=2006.09.15= | =2006.09.15= | ||
− | * [[AMX Mod 2006.3]] ujrzał światło dzienne. [http://djeyl.net/forum/index.php?showtopic=51982 | + | * [[AMX Mod 2006.3]] ujrzał światło dzienne. [http://djeyl.net/forum/index.php?showtopic=51982 Tutaj] link do forum. |
+ | |||
=2006.09.12= | =2006.09.12= | ||
* [[AMX Mod X]] w wersji 1.76 będzie w jeszcze bardziej kompatybilny z pluginami [[AMX Mod]]. Oczywiście już teraz istnieje możliwość kompilacji plików .sma na .amxx, która w większości przypadków zachodzi bezproblemowo. Jednak teraz nowa wersja [[AMX Mod X]] będzie w stanie ładować stare pliki .amx bezpośrednio do plugins.ini. Aby aktywować tę funkcję trzeba będzie mieć aktywny plugin amx_compat.amxx w plugins.ini. Jednak nie wszystko da się konwertować - ale miejmy nadzieję, że będzie to znikoma część. Więcej na [http://wiki.amxmodx.org/index.php/AMX_Mod_Compatibility_Layer_%28AMX_Mod_X%29 AMX Mod X Wiki] | * [[AMX Mod X]] w wersji 1.76 będzie w jeszcze bardziej kompatybilny z pluginami [[AMX Mod]]. Oczywiście już teraz istnieje możliwość kompilacji plików .sma na .amxx, która w większości przypadków zachodzi bezproblemowo. Jednak teraz nowa wersja [[AMX Mod X]] będzie w stanie ładować stare pliki .amx bezpośrednio do plugins.ini. Aby aktywować tę funkcję trzeba będzie mieć aktywny plugin amx_compat.amxx w plugins.ini. Jednak nie wszystko da się konwertować - ale miejmy nadzieję, że będzie to znikoma część. Więcej na [http://wiki.amxmodx.org/index.php/AMX_Mod_Compatibility_Layer_%28AMX_Mod_X%29 AMX Mod X Wiki] |
Wersja z 17:01, 15 wrz 2006
Spis treści |
2006.09.15
- AMX Mod 2006.3 ujrzał światło dzienne. Tutaj link do forum.
2006.09.12
- AMX Mod X w wersji 1.76 będzie w jeszcze bardziej kompatybilny z pluginami AMX Mod. Oczywiście już teraz istnieje możliwość kompilacji plików .sma na .amxx, która w większości przypadków zachodzi bezproblemowo. Jednak teraz nowa wersja AMX Mod X będzie w stanie ładować stare pliki .amx bezpośrednio do plugins.ini. Aby aktywować tę funkcję trzeba będzie mieć aktywny plugin amx_compat.amxx w plugins.ini. Jednak nie wszystko da się konwertować - ale miejmy nadzieję, że będzie to znikoma część. Więcej na AMX Mod X Wiki
2006.09.11
Garry's Mod 10 już jest w zapowiedziach, ale nie ma daty kiedy pojawi się w sieci Steam z kilku przyczyn - między innymi z powodu papierkowej roboty oraz przygotowania tego tak, aby właśnie system dystrybucji Steam był w stanie to przetworzyć i rozprowadzić po klientach. Sam autor podaje, że nie chce podawać daty ponieważ nie wie ile czasu mu zajmie obrobienie się ze wszystkim. Nie to co kiedyś - był zip i koniec. Co więcej teraz Garry's mod jest płatny.
- LanmaniaX odsłania nową mapkę : CS Wolfenstein - mapka z RTCW pod Source może być ciekawą odmianą po pyle map dust ;D
- Z powodu niedziałającej całkowicie dobrze (po aktualizacji) wersji "zi" Mani-Admin-Plugin'u pojawiła się "zj".
2006.09.10
- Squares poprawi ci celność :)
- Myszka odkryta na nowo, czyli co można wykombinować z optycznej myszki bezprzewodowej.
- Mapconfig (amx plugin) pewnie paru osobom wyjaśni jak na każdej mapie mieć inna konfigurację serwera - np zmienne, inne MOTD czy wykonać inne komendy w zależności od mapy.
- Po kolejnych aktualizacjach Mani-Admin-Plugin'u najnowszą betą jest N RC2.7.
2006.09.08
- Światło dzienne ujrzała nowa wersja BAT (Basic Admin Plugin) oznaczona numerkiem: 1.3.0 RC1.
- Ważniejsze zmiany w tej wersji:
- System MultiLanguage
- MapVote/ExtendMapVote na koniec mapy
- Opcja AdminVote: admin_vote <"question"> <"Command to run on server">
- admin_psay, czyli pisanie do poszczególnego gracza
- Więcej znajdziemy tutaj
- Ważniejsze zmiany w tej wersji:
2006.09.06
- Pomyślałem sobie, że ten filmik może wam się spodobać, mimo że nie jest związany z HLDS tylko samochodami.
2006.09.04
- Rozpoczął się nowy rok szkolny, cieszycie się ? :D
- HLGuard 1.9 właśnie wszedł w fazę testową! Co nowego:
- Detekcja SpeedHack'a - koniec z blokowaniem, więcej detekcji (i w związku z tym więcej banów)
- Detekcja SpinHack'a i spinbotów - wykorzystywanych przy AimBotach
- SteamBans - powraca w implementacji SBSRV 3.1, dzięki czemu będzie można ściągać globalne blacklisty.
- Data wydania - nieznana, ale w niedalekiej przyszłości. Info po angielsku tutaj.