Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2007.12.31)
Linia 96: Linia 96:
 
Temat na forum [[Insurgency (mod)| Insurgency]]
 
Temat na forum [[Insurgency (mod)| Insurgency]]
 
* [http://forums.insmod.net/index.php?showtopic=13712 Server-side hotfix released, INS 2.0b server-only hotfix]
 
* [http://forums.insmod.net/index.php?showtopic=13712 Server-side hotfix released, INS 2.0b server-only hotfix]
 
=2007.11.21=
 
* Insurgency ma poslizg w czasie z wypuszczeniem patcha z powodu nagłego buga z rakietnicą. Ale pliki będą już dostępne dzisiaj o 19 naszego czasu. Więcej na http://insurgency.pl
 
 
=2007.11.17=
 
* [[Valve]] ostatnio szleje z aktualizacjami do [[SourceSDK]], jak jeszcze jakiś czas temu aktualizacje tego pakietu odbywały się raz na rok-dwa, tak teraz jest średnio dwa razy na tydzień. Wprawdzie są to raczej malutkie poprawki ale dosyć krytyczne. Tak też lista zmian wygląda następująco:
 
** Naprawiono wywalanie się przeglądarki modeli gdy otwierane było okienko 'Load Models...'.
 
** Dodano przykładowe źródło mapy dla [[Team Fortress 2]].
 
 
=2007.11.16=
 
* W nocy miała miejsce spora aktualizacja nowego silnika [[Source 2007]] oraz TeamFortress 2. Aktualizacja poprawia sporo dość istotnych błędów. Standardowo lista zmian poniżej:
 
** <strong>Silnik Source 2007</strong>
 
*** Naprawiono błąd w kodzie sieciowym gdzie zachodziła potrzeba robienia pełnej aktualizacji od wszystkich graczy gdy podzielony pakiet nie został poprawnie odczytany.
 
*** Ogólna optymalizacja [http://developer.valvesoftware.com/wiki/TraceLines linii śledzących].
 
*** Naprawiono odtwarzanie plików .dem.
 
*** Dodano kod umożliwiający oglądanie dem nagranych na protokole 12 pod protokołem 13.
 
*** Gdy pokazuje się komunikat ''WARNING: Connection Problem'' teraz widać odliczanie za ile sekund nastąpi auto rozłączenie z serwerem.
 
*** Naprawiono błąd z pokazywaniem NULLNAME na tablicy wyników przez krótki okres czasu.
 
** <strong>Team Fortress 2</strong>
 
*** Naprawiono eksploit gdzie obserwator mógł się pojawić na mapie nie będąc w żadnej drużynie.
 
*** Zmiany na mapach:
 
**** Hydro:
 
***** Naprawiono eksploit pozwalający graczom wyskoczyć poza mapę.
 
****Granary:
 
***** Zmieniono ukształtowanie terenu na pierwszym punkcie kontrolnym dla obu drużyn. Zmiana powoduje że drużyna broniąca mniej widzi a co za tym idzie drużyna atakująca łatwiej może przejąć punkt.
 
***** Drużyna która trzyma więcej punktów dostaję większy bonus czasowy podczas odradzania się (odradzanie się jest szybsze).
 
***** Mniejsze ulepszenia wizualne pomiędzy drugim a trzecim punktem niebieskich.
 
***** Wycięto możliwość super wysokich skoków Demomana na środkowej arenie.
 
***** Zwiększono podstawowy licznik czasu do 10 minut.
 
***** Dodano okno z widokiem na ostatni punkt przy wyjściu na kładkę na rurze.
 
***** Mniejsze zmiany w oświetleniu na środkowej arenie.
 
***** Przeniesiono środkowe spawny bardziej do przodu (oszczędza 6-7 sekund na dojście Heaviego na punkt drugi przeciwnika).
 
***** Zredukowane bonus/karę na +/- 6 sekund za przejęcie ostatniej flagi.
 
***** Naprawiono błędy w interpretacji materiałów i modeli w pokoju z rakietami przy spawnie.
 
**<strong>SourceTV</strong>
 
*** Zwiększono standardową przepustowość z 5 na 8 KB/s dla obserwatorów.
 
*** Zwiększono rozmiar bufora dem [[SourceTV]] dla tablicy opisów klas z 64 na 96KB.
 
*** Zwiększono wydajność kopiowania niepewnych buforów do klientów [[SourceTV]].
 
*** Uaktualniono listę zdarzeń w TF2 dla trybu reżyserskiego.
 
 
=2007.11.15=
 
* Wyszła mała aktualizacja do [[SourceSDK]]. Lista zmian:
 
** Naprawiono wywalanie się przeglądarki modeli w edytorze Hammer.
 
* Dokładna data wydania wersji beta 2 moda [[Insurgency (mod) | Insurgency]] została podana. Mod zostanie wydany 21 listopada i będzie można go ściągnąć z popularnej strony FilePlanet.  Natomiast wersja serwerowa swoją premierę będzie miała trzy dni wcześniej, czyli dla niekumatych 19. Standardowo linki do plików zostaną umieszczone w dziale Download na stronie http://insmod.net
 
 
=2007.11.14=
 
* [[Valve]] wypuściło kolejną aktualizację klienta [[Steam]]. Standardowo lista zmian:
 
** Naprawiono błąd z Call of Duty 4: Modern Warfare gdy nie chciał się uruchomić.
 
** Pozwolono zrobić dwa skróty do tej samej aplikacji.
 
** Dodano możliwość dodania skrótu na pulpicie z aplikacji nonsteamowych.
 
** Naprawiono powiadomienia od znajomych.
 
** Naprawiono błąd że gra mogła być odpalona tylko w języku angielskim.
 
** Naprawiono nicki znajomych gdzie czasem były wyświetlane nazwy klanów.
 
** Naprawiono rzadkie wywalanie się przy próbie instalacji gry.
 
** Naprawiono bład na liscie znajomych gdzie nie była pokazywana ostatnio dodana osoba.
 
** Naprawiono menu na ikonce przy zegarze aby można było je zamknąć nie klikając w żadną opcję.
 
 
* Dodatkowo dodano nową ankietę na temat sprzętu. Wyniki starej ankiety można zobaczyć [http://www.steampowered.com/status/survey_v6.html tutaj] natomiast na bierzaco aktualizowane wyniki nowej ankiety [http://www.steampowered.com/status/survey.html tutaj]
 
 
=2007.11.13=
 
*Valve wydało aktualizację serwera dedykowanego [[Source]]. Aktualizacja obejmuje poprawki do CS:S, DoD:S i HL2:MP. <br />Lista zmian:
 
** Naprawiono błąd w HL2:DM związany z rożnymi prędkościami na serwerach Linuksowych i Windowsowych.
 
** Naprawiono potencjalny błąd w przeglądarce serwerów.
 
** Naprawiono błąd z sv_pure, niektóre pliki nie były chronione.
 
** Naprawiono błąd spamowania CSoundEnt na serwerach z dużą ilością slotów.
 
** Naprawiono błąd z chatem na serwerach linuksowych.
 
** Mniejsza aktualizacja panelu podłączania się.
 
** Poprawiono kolumnę z adresami [[IP]].
 
** Łatka bezpieczeństwa przy transferze plików.
 
** Poprawiono błąd ze znikającymi [[nick]]ami graczy na tablicy wyników.
 
 
=2007.11.12=
 
<center>[http://insurgency.pl http://www.insmod.net/media/news/Nov/ins_nov07.jpg]</center>
 
<br/>
 
*Zapowiedziano zbliżającą się aktualzację [[Insurgency (mod)|Insurgency]], patch 1.2 powinen być w ciągu tygodnia. Więcej [http://insurgency.pl tutaj].
 
* Wiciu napisal [http://gry.inea.pl tutaj tekst] analizujacy gry online. Moze pare osob sie zainteresuje ;)
 
 
=2007.11.09=
 
* Przed kilkoma minutami miała miejsce aktualizacja [[SourceSDK]]. W tej aktualizacji naprawiono kilka błędów które powstały w wyniku dodania obsługi gier z pakietu OrangeBox.<br /> Lista zmian:
 
** Naprawiono błąd z budowaniem środowiska map dla [[Team Fortress 2]], [[Portal]] i [[Half-Life 2: Episode Two]]
 
** Dodano brakujące modele oraz tekstury dla edytora Hammer i przeglądarki modeli.
 
** Naprawiono problem z ładowaniem pliku ''FileSystemOpenDialog.dll'' w edytorze Hammer oraz przeglądarce modeli.
 
** Zmieniono logikę konfiguracji obsługi gier. Standardowo w będą dostępne tylko gry na silniku [[Source 2007]] lub jak kto woli [[OrangeBox Engine]], aby mieć obsługę 'starego' silnika [[Source]] trzeba w opcjach uruchamiania [[SourceSDK]] dopisać: '' -engine ep1''.
 
** Tymczasowo wyłączono podgląd oświetlenia w edytorze Hammer ponieważ były problemy z niekompatybilnością adresowania.
 
 
=2007.11.08=
 
*Dzisiaj w nocy [[Valve]] wydało kolejną aktualizację do [[Team Fortress 2]].<br />Oto lista zmian:
 
** Poprawiono śledzenie strony pamięci w swap’ie.
 
** Naprawiono błąd przy imporcie loga z pliku jpeg który był uznany za prawidłowy lecz w rzeczywistości tak nie było.
 
** Naprawiono śledzenie statystyk uber-charge u Medyka.
 
** Naprawiono błąd w liczeniu zniszczonych budowli Inżyniera.
 
** Inżynierowie nie będą już mogli nabijać sobie punktów przez używanie własnych teleportów.
 
** Podczas robienia screena naszemu zabójcy użyta teraz będzie komenda “''jpeg''”.
 
** Naprawiono exploit u Szpiega gdy można było zabijać będą przebranym nie ujawniając się.
 
** Naprawiono błąd umożliwiający Szpiegom podkładaniu ładunku przez cienkie ściany.
 
** Naprawiono kilka exploitów przy zmianie broni białej.
 
** Naprawiono exploit umożliwiający graczom teleportowanie się z danymi wywiadowczymi.
 
** Naprawiono wywalanie się gry przy odtwarzaniu MP3.
 
** Poprawiono zwracanie statystyk u gracza gdy połączenie do serwera statystyk nie może być zrealizowane. Naprawiono przypadki gdzie statystyki były tracone.
 
 
* Właśnie doczekaliśmy się drugiego kandydata do wersji finalnej [[Sourcebans]]. Dla tych co nie wiedzą co to jest w skrócie napiszę że to o wiele bardziej rozbudowana wersja [[AMXBans]] tyle że dla silnika [[Source]]. Niestety lista zmian jest zbyt długa aby ja tłumaczyć. Poniżej znajduje się bardzo skrócona lista zmian, jeśli ktoś chce przeczytać całość, to trzeba kliknąć [http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=550644#post550644 tutaj].
 
** Lista najważniejszych zmian:
 
*** Dodano tryb deweloperski, w try tym pokazane są wszystkie błędy.
 
*** Przekonwertowano wszystkie strony aby używały [[Smarty]], teraz kod strony ([[PHP]]) jest całkowicie rozdzielony od kodu skórek (HTML).
 
*** Dodano menu banów [[SourceBans]] do menu [[SourceMod]]a.
 
 
=2007.11.07=
 
* Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się [[SourceSDK]].
 
** Valve wreszcie wydało aktualizację dzięki któremu będzie można tworzyć bez najmniejszych problemów mapy dla [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Portal]] i [[Team Fortress 2]].
 
** W skład [[SourceSDK]] należą:
 
*** Hammer World Editor w którym tworzy się dodatkowe poziomy dla gier na silniku [[Source]].
 
*** Narzędzie do Valve Faceposer  umożliwiające tworzenie reżyserowanych sekwencji dla gier na silniku [[Source]].
 
*** Przeglądarka modeli umożliwiająca szybki i wygodny podgląd modeli i ich animacji.
 
*** Kod źródłowy umożliwiający tworzenie nowych modów multiplayer jak i singleplayer bazujących na silniku [[Source]].
 
*** Wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia własnych tekstur i modeli dla gier na silniku [[Source]].
 
 
=2007.11.04=
 
* Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!!
 
**Serwis działa szybciej
 
**Krótkie adresy artykułów
 
**Trawa powinien zacząć pisać newsy bo zaczął pisać na swoim blogu - jego metoda forsowanie niektórych rzeczy na mnie - dopóki nie przeniosę serwisu to nie będzie na wiki pisał ;D
 
*Mając chwilę czasu jedząc pizzę spłodziłem pasek boczny, ten chory i obrzydliwy pomysł tłukł mi się po głowie od jakiegoś czasu ale jakoś mi odechciewało się go wykonać z powodu druzgocącej prędkości działania serwera. Teraz na nowym hostingu poszło całkiem sprawnie. Z czasem dorzucę tam rzeczy naprawdę sensowne w logicznej kolejnosći, bo aktualnie jedynym elementem który tam umieściłem w 100% poprawnym miejscu jest podanie o zdejmowanie banów na VAC.
 

Wersja z 22:32, 2 sty 2008

Spis treści

2008.01.02

Cspromod.gif
  • Wyszedł CSPromod 1.02 Beta ostatniego dnia poprzedniego roku. Lista zmian:
    • dodano indykatory obrażeń w pierwszej osobie
    • naprawiono bug pojawiania się w ścianach
    • mapy zawierają 20 spawnów na stronę
    • dodano menu kupna ekwipunku, \o/
    • dodano trójwymiarowe bryzgi przy headshotach
    • poprawiono w karabinach spread oraz recoil podczas strzelania seriami oraz jednorazowych kliknięć
    • poprawiono łuk lotu,prędkość i odbijanie się granatów
    • poprawiono prędkość ruchu przy włączonym zoomie
    • poprawiono pozycję wyświetlania komunikatów śmierci graczy - wędrowały po zmianach składów itd
    • komunikaty śmierci poprawnie są wyświetlane po wyjściu gracza z gry
    • przełączenie się na nóż po strzale z jakiejkolwiek broni nie powoduje natychmiastowego zatrzymania odtwarzania dźwięku
    • dodano dźwięki odbijających się granatów
    • dodano dźwięki podczas upadku ciała
    • indykator bomby dodany do scoreboardu, ale tylko dla zespołu Terro
    • czas po końcu rundy jest przedłużony o 5s
    • strzelanie podczas rozbrajania nie jest już możliwe ;D
    • mp_restartgame odbywa się teraz natychmiast
    • poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy strzale z AWP
    • poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy przeładowywaniu jakiejkolwiek broni
    • dodano opcję automatycznego przydzielania do zespołu w grze
    • odbezpieczenie granatu na końcu rundy nie powoduje jego rzucenia podczas freezetime następnej rundy
    • dodano grafikę do komunikatów śmierci dla zabójstw granatem
    • poprawiono animację podczas zoom'owania AWP
    • zmiany nazwy gracza podczas leżenia trupem już nie są możliwe

2007.12.31

Happy new year 2008.gif

2007.12.30

  • Jesli ktoś nie grał w Half-Life ani Half-Life 2 to macie film z gry ;D
<center>


</center>

2007.12.24

Santa.jpg


Życzę Ci abyś potrafił z zadowoleniem obejrzeć się za siebie. Spójrz choćby na miniony rok. W sylwestrową noc składamy sobie wzajemnie życzenia z okazji Nowego Roku. Czy nie powinniśmy także złożyć sobie gratulacji z okazji minionego roku? Życzę Ci, aby Twój nowy rok nie musiał wstydzić się przed starym.

2007.12.21

  • Kolejna aktualizacja klienta Steam.
    • Poprawiono kompatybilność nakładki z Frapsem oraz ATI Tray Tools.
    • Naprawiono błąd który powodował niepokazywanie się nakładki w Civilizacji IV.
    • Naprawiono zmianę rozdzielczości kiedy nakładka była aktywna.
    • Naprawiono spadek wydajności gdy nakładka była uruchomiona.
  • Sporej aktualizacji doczekała się także gra Team Fortress 2, listę zmian znajdziecie na http://www.teamfortress.pl

2007.12.19

  • Trudno o tym nie napisać ;D
Duke-nukem-forever-teaser.jpg
  • Firma 3DRealms ogłosiła, że dzisiaj albo jutro pokaże oficjalny trailer z gry Duke Nukem Forever .
  • Edit, już jest trailer, między innymi na torrencie.

2007.12.13

  • Po dłuższej przewie wracam z newsami. Przed momentem została wydana aktualizacja klienta Steam. Lista zmian jest następująca:
    • Dodano możliwość kupowania prezentów dla znajomych.
    • Dodano w grach trzecich możliwość wpisywania klucza aktywującego wewnątrz gry, która nie ma zintegrowanej automatycznej obsługi kluczy Steam.

2007.12.07

syn_button.jpg

Światło dzienne ujrzała wreszcie pełna wersja darmowego moda Synergy, umożliwiającego przejście Half-Life 2 w trybie cooperative, czyli walcząc z kolegami w zespole jako rebelianci przeciwko armia zła najczęściej ucieśnianą w formie żołnierzy combine. Tak więc jak masz Half-Life 2 i znudziło ci się zabijanie się nawzajem to może zabawa ze znajomymi w pokonywaniu tej samej trasy. Gwarantuję, że jest wesoło - pamiętam jak w tkaim trybie przechodziłem z kumplami Quake :)


ingame_canals_01.jpg hl2spc_01.jpg d3_breen_010043.jpg

2007.11.28

Pojawiła się łatka dla serwerów Insurgency Beta 2.

Łatka zawiera:

  • Obniżenie użycia CPU, obniżenie użycia pamięci - by zapewnić lepsza wydajność
  • Ma zapewnić lepszą stabilność (zapobiec częstym crash'om)


Download:


Temat na forum Insurgency

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia