|
|
Linia 1: |
Linia 1: |
| + | =2008.11.26= |
| + | {{news|Aktualizacja [[MetaMod:Source]] oraz [[SourceMod]]| |
| + | * '''MetaMod:Source''' w nowej wersji, oznaczonej numerem 1.7 obsługuje wszystkie trzy wersje silnika [[Source]] (zwykłą, orangebox oraz left4dead). Dodatek sam wykrywa, która wersja silnika gry jest używana. |
| + | * '''SourceMod''' w wersji oznaczonej numerkiem 1.2 nie zmieniło się właściwie nic w porównaniu z wersją poprzednią. Dodano tylko wsparcie dla [[Left 4 Dead]]. Uwaga! tą wersje należy traktować jako niestabilna i testową! |
| + | |
| + | }} |
| + | |
| =2008.11.25= | | =2008.11.25= |
| {{news|Aktualizacja D.I.P.R.I.P| | | {{news|Aktualizacja D.I.P.R.I.P| |
Linia 26: |
Linia 33: |
| ** uaktualniono diprip.fgd | | ** uaktualniono diprip.fgd |
| *** team ammo pickup może mieć ustawioną drużynę neutralną (działa w trybie deathmatch) | | *** team ammo pickup może mieć ustawioną drużynę neutralną (działa w trybie deathmatch) |
| + | |
| + | }} |
| + | {{news|Aktualizacja [[Left 4 Dead]]| |
| + | * Naprawiono wywalanie się gry przy alt-tab w niektórych sytuacjach. |
| | | |
| }} | | }} |
Aktualizacja MetaMod:Source oraz SourceMod |
- MetaMod:Source w nowej wersji, oznaczonej numerem 1.7 obsługuje wszystkie trzy wersje silnika Source (zwykłą, orangebox oraz left4dead). Dodatek sam wykrywa, która wersja silnika gry jest używana.
- SourceMod w wersji oznaczonej numerkiem 1.2 nie zmieniło się właściwie nic w porównaniu z wersją poprzednią. Dodano tylko wsparcie dla Left 4 Dead. Uwaga! tą wersje należy traktować jako niestabilna i testową!
|
Aktualizacja D.I.P.R.I.P |
Wersja 1.0.0.5
- Dodano:
- statystyki rozgrywki
- osiągnięcie Destroyer of Worlds
- mapę dm_dam
- Zmieniono:
- skrypty fizyki pojazdów
- nieznaczne zwiększenie siły hamulca ręcznego
- uaktualnienie mapy de_dam
- dodano nowe teskstury
- dodano więcej amunicji
- małe poprawki graficzne
- uaktualnienie mapy dm_refinery
- uaktualnienie mapy ur_refinery
- zwiększono startową ilość amunicji
- małe poprawki terenu
- uaktualniono diprip.fgd
- team ammo pickup może mieć ustawioną drużynę neutralną (działa w trybie deathmatch)
|
Aktualizacja Left 4 Dead |
- Naprawiono wywalanie się gry przy alt-tab w niektórych sytuacjach.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Naprawiono ponowne pobieranie pewnych plików podczas uruchomiania Left 4 Dead.
|
10 lat Half-Life |
Jezu, to juz dekada jak ta gra wyszla, a kto wie ile ma tetris...
Dla fanow HL czekoladka: http://pown.it/2478
|
Aktualizacja Left 4 Dead Demo |
- Naprawiono problem z przeglądarką serwerów, która wyświetlała serwery grup których gracz nie był członkiem.
- Naprawiono problem z dzieleniem pakietów podczas zmiany mapy. Problem powodował wrażenie lagowania po zmianie mapy.
- Naprawiono wywalenie się gry przy połączeniu do serwera dedykowanego.
|
Aktualizacja Left 4 Dead Demo |
- Naprawiono problem, który nie pozwalał graczom łączyć się do serwerów dedykowanych.
- Naprawiono błąd z przeglądarką grup nie pokazującą listy grup serwerów.
- Naprawiono błąd z komendami rcon.
Aktualizacja #2:
- Naprawiono błąd gdzie podczas łączenia się do serwera pojawia się plansza ładowania w nieskończoność.
- Zmienna sv_steamgroup_exclusive nie jest brana pod uwagę przy tworzeniu meczu. Usunięto zmienną sv_unreserve, prywatne serwery powinny używać sv_steamgroup_exclusive.
- Usprawniono prędkość wyszukiwania poczekalni gry.
- Naprawiono błąd powodujący wyszukiwanie poczekalni gier w nieskończoność.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Skrócono czas uruchamiania się.
- Dodano wsparcie dla grup serwerów w Left 4 Dead.
- Ulepszono zachowanie się Steama gdy gra wywali się.
- Zaktualizowana tłumaczenia na różne języki.
- Dodano komunikaty o błędach dla niektórych rzadkich i dziwnych wywaleniach się kreatora instalacji.
- Naprawiono konta 'cybercafe', miały problem z wyszukiwaniem serwerów Left 4 Dead.
- Naprawiono błąd w interfejsie użytkownika powodujący niepokazywanie się informacji o i zdobyciu odznaczenia.
- Naprawiono wycieki pamięci w kontrolce HTML.
- Naprawiono nakładkę wideo aby działała na Viscie z Fallout 3.
- Naprawiono błąd 'tracenia myszki' w menu Sacred 2 po użyciu nakładki wideo.
- Naprawiono przypadek gdzie nakładka wideo mogła zostać w grze.
- Naprawiono przypadek gdzie nakładka wideo mogła spowodować wywalenie się gry po przywróceniu gry po alt-tabie.
- Ulepszono integrację z GFW dla gier które z tego korzystają.
|
Aktualizacja Left 4 Dead Demo |
- Dodano możliwość 'podczepienia' grupy SteamCommunity do serwera gry. Osoby będące w grupie powiązanej z serwerm zobaczą serwer bezpośrednio w menu gry.
- Naprawiono eksploit z 'setinfo'.
- Naprawiono wywalanie się gry przy wyjściu.
- Naprawiono kilka rzeczy powodujących wywalanie się gry przy użyciu alt-tab.
- Naprawiono problem powodujący uszkodzenia tekstur na niektórych kartach ATI.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie hordy zainfekowanych w niektórych momentach.
|
Aktualizacja silnika Half-Life |
- Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane specjalnie stworzonym ciągiem znaków przy połączeniu.
|
Aktualizacja Left4Dead Demo |
- Ulepszono tworzenie gier aby wyszukiwać lepszye serwery.
- Dodano opcję tworzenia nowej gry na własnym serwerze.
- Ulepszono i zoptymalizowano kod sieciowy.
- Ulepszono wykrywanie niewspieranych kart graficznych.
- Naprawiono rzadkie wywalanie się gry gdy ktoś zostanie wykopany z serwera.
- Naprawiono pewne eksploity.
- Poprawiono tłumaczenia.
- Zwiększono automatyczny zakres portów na serwerze dedykowanym dla Linuksa.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Poprawiono nadmierne zużywanie procesora przez bibliotekę 'omijająca' NAT podczas tworzenia gry w Left4Dead.
- Poprawiono kilka błędów w tłumaczeniach.
- Poprawiono błąd kreatora instalacji który podczas instalacji dema jeszcze nieopublikowanej gry wymuszał instalację pełnej gry.
- Dodano l4d.com do białej listy stron na chacie.
|
Aktualizacja Left4Dead Demo |
Kilka godzin po wydaniu dema doczekaliśmy się pierwszej aktualizacji. Poniżej lista zmian:
- Naprawiono kilka problemów z tworzeniem gier oraz serwerami z hasłem.
- Usprawniono tworzenie gier aby zapewnić lepsze rezultaty wyszukiwania.
- Poprawiono błąd gdzie serwery mogły zostać w trybie tworzenia gry w nieskończoność.
- Zoptymalizowano wydajność i kod sieciowy.
- Poprawiono błąd gdzie gra mogła powodować nadmierne zużycie procesora przez proces Steama.
- Naprawiono resetowanie się muzyki przy zmianie ustawień graficznych.
- Naprawiono pewne nieprawidłowości z niemożliwością chatowania i/lub połączenia z innym użytkownikiem.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Dodano możliwość robienia zakupów bezpośrednio na stronie Steam.
- Dodano wsparcie dla Left 4 Dead.
- Dodano wsparcie dla Steam Cloud.
- Zaktualizowano tłumaczenia dla różnych języków.
- Naprawiono ponowne wykonywanie się komend linii poleceń (np -install) przy zmianie użytkownika lub zmianie języka.
- Naprawiono odświeżanie listy gier oraz przeglądarki serwerów.
- Poprawiono listę przyjaciół dla bardziej licznych klanów która znikała kiedy włączone było pokazywanie przyjaciół tylko online.
- Poprawiono listę gier, która się nie odświeżała po otrzymaniu aktualizacji licencji.
- Naprawiono wewnętrzną kontrolę dla IE, był problem z przewijaniem strony lub odpowiedzią na przyciśnięte przyciski.
- Poprawiono wydajność kontroli IE.
|