Szablon:Newsy
m (→2008.10.10) |
(→2008.10.10) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{news|Blotter w [[Steam]]| | {{news|Blotter w [[Steam]]| | ||
{{Logo-steam}} | {{Logo-steam}} | ||
− | Wczorajszego wieczora pojawił się w [[Steam]] Blotter. W skrócie można powiedzieć że jest to log wydarzeń w których uczestniczą twoi ' | + | Wczorajszego wieczora pojawił się w [[Steam]] Blotter. W skrócie można powiedzieć że jest to log wydarzeń w których uczestniczą twoi '[[Steam]]owi' znajomi. Z Blottera możecie dowiedzieć się między innymi z kim ostatnio zaprzyjaźnili się twoi znajomi, do jakiej grupy dołączyli, jakie osiągnięcia zdobyli czy nawet jakie gry kupili :) Jeżeli chcecie sami zobaczyć Blotter zajrzyjcie do Społeczności w [[Steam]]. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
}} | }} | ||
Linia 16: | Linia 12: | ||
− | Wersja 1.0.0.3 | + | '''Wersja 1.0.0.3''' |
− | Naprawiono | + | *Naprawiono |
− | * częsty błąd krytyczny serwera spowodowany błędem w systemie naprowadzania rakiet | + | ** częsty błąd krytyczny serwera spowodowany błędem w systemie naprowadzania rakiet |
− | * błąd krytyczny serwera spowodowany próbą stworzenia przez klienta nieistniejącego typu pojazdu | + | ** błąd krytyczny serwera spowodowany próbą stworzenia przez klienta nieistniejącego typu pojazdu |
− | * błąd krytyczny klienta spowodowany błędem w obliczeniach znikania obiektów | + | ** błąd krytyczny klienta spowodowany błędem w obliczeniach znikania obiektów |
− | * wybuch nuklearny bomby w jej punkcie startowym po dostarczeniu bomby do celu | + | ** wybuch nuklearny bomby w jej punkcie startowym po dostarczeniu bomby do celu |
− | * głos komentatora odgrywający się za głośno podczas upuszczenia lub uratowania beczki z uranem | + | ** głos komentatora odgrywający się za głośno podczas upuszczenia lub uratowania beczki z uranem |
+ | *Dodano | ||
+ | ** strażnik opóźnienia jako opcja serwera ( domyślnie włączony) | ||
+ | *** diprip_latency_keeper 1 (włączenie/wyłączenie strażnika opóźnienia) | ||
+ | *** diprip_latency_keeper_safe_time 30 (okres, przez który klient musi przekraczać wartość diprip_max_ping, aby zostać wyrzuconym z serwera) | ||
+ | *** diprip_max_ping 200 (maksymalna dopuszczalna wartość ping klienta) | ||
− | + | '''Wersja 1.0.0.2''' | |
− | * | + | *Naprawiono |
− | ** | + | ** błąd krytyczny serwera spowodowany nadpisywaniem pamięci przez system symulacji fizyki pojazdów |
− | ** | + | ** błąd krytyczny serwera spowodowany śmiercią gracza trzymającego hamulec ręczny w czasie eksplozji nuklearnej |
− | ** | + | ** znacznik celu odczepiający się od właściwej pozycji podczas dużych opóźnień na serwerze |
+ | ** znikająca bomba i beczka z uranem podczas dużych opóźnień na serwerze | ||
+ | ** osiągnięcie Hero nagradzane w niewłaściwych sytuacjach | ||
+ | ** niepoprawne wyświetlanie HUD'a w trybie destruction podczas dużych opóźnień serwera | ||
+ | *Zmieniono | ||
+ | ** zmieniony sztywny limit graczy na serwerze z 16 na 32 (zalecana wartość 14) | ||
− | + | *Dodano | |
− | + | ** limit punktów w trybie Uranium Run jako opcja serwera | |
− | + | ||
− | * | + | |
− | * | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | * limit punktów w trybie Uranium Run jako opcja serwera | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
}} | }} | ||
{{news|Insurgency - Zapowiedź nowej mapy| | {{news|Insurgency - Zapowiedź nowej mapy| | ||
− | Ins_Karam bo o niej mowa jest to mapa osadzona w realiach Afganistanu a rebelianci będą walczyć przeciwko siłom ISAF. Na | + | Ins_Karam bo o niej mowa, jest to mapa osadzona w realiach Afganistanu a rebelianci będą walczyć przeciwko siłom ISAF. Na mapie znajduje się wiele wzgórz i wzniesień, przez środek przebiega koryto wyschniętej rzeki które zapewnia schronienie dla walczących tam żołnierzy. Znajdą się tam również dwie wioski chronione murami. Obóz ISAF położony jest na wzgórzu, które znajduje się nad jedną z wiosek, osłaniany jest przez bunkry oraz rowy z workami piachu. Prace nad Ins_Karam, przez ostatnie miesiące mocno przyśpieszyły i mapa jest już prawie gotowa do testów (a po nich dostarczenia jej do was bezpośrednio przez [[Steam]]). |
Screeny: | Screeny: | ||
Linia 65: | Linia 53: | ||
[http://insmod.net/img/ins_karam_3.jpg http://insmod.net/img/ins_karam_3s.jpg] [http://insmod.net/img/ins_karam_7.jpg http://insmod.net/img/ins_karam_7s.jpg]</center> | [http://insmod.net/img/ins_karam_3.jpg http://insmod.net/img/ins_karam_3s.jpg] [http://insmod.net/img/ins_karam_7.jpg http://insmod.net/img/ins_karam_7s.jpg]</center> | ||
− | |||
− | |||
Wersja z 20:19, 10 paź 2008
Spis treści |
2008.10.10
Blotter w Steam |
Wczorajszego wieczora pojawił się w Steam Blotter. W skrócie można powiedzieć że jest to log wydarzeń w których uczestniczą twoi 'Steamowi' znajomi. Z Blottera możecie dowiedzieć się między innymi z kim ostatnio zaprzyjaźnili się twoi znajomi, do jakiej grupy dołączyli, jakie osiągnięcia zdobyli czy nawet jakie gry kupili :) Jeżeli chcecie sami zobaczyć Blotter zajrzyjcie do Społeczności w Steam.
|
Aktualizacja D.I.P.R.I.P. |
Nius troszeczkę spóźniony ale lepiej późno niż wcale :) Mod polskiej produkcji D.I.P.R.I.P. miał niedawno kolejną aktualizacje (do wersji 1.0.3) a jako że nie napisałem nic o poprzedniej aktualizacji w tym niusie znajdą się zmiany obu aktualizacji.
Wersja 1.0.0.2
|
Insurgency - Zapowiedź nowej mapy |
Ins_Karam bo o niej mowa, jest to mapa osadzona w realiach Afganistanu a rebelianci będą walczyć przeciwko siłom ISAF. Na mapie znajduje się wiele wzgórz i wzniesień, przez środek przebiega koryto wyschniętej rzeki które zapewnia schronienie dla walczących tam żołnierzy. Znajdą się tam również dwie wioski chronione murami. Obóz ISAF położony jest na wzgórzu, które znajduje się nad jedną z wiosek, osłaniany jest przez bunkry oraz rowy z workami piachu. Prace nad Ins_Karam, przez ostatnie miesiące mocno przyśpieszyły i mapa jest już prawie gotowa do testów (a po nich dostarczenia jej do was bezpośrednio przez Steam). Screeny:
|
2008.10.09
Portal: Prelude wydane! |
Mod Portal:Prelude jest dostępny dzięki FilePlanet i Planet Half-Life jeden dzień wcześniej niż zapowiadali twórcy. Nie będę się rozpisywał jak wygląda mod i czy jest fajny :) Możecie sami się przekonać czytając ten artykuł lub od razu ściągając mod. Dodam jedynie że instalator zajmuje 775MB oto linki:
Aktualizacja Portal:Prelude został już wydany 'normalnie' a więc udostępniono dodatkowe mirrory, oto oficjalna lista:
|
2008.10.04
Drobna aktualizacja Steam |
|
50 GBit transferu na w sieci Steam |
Pięc modów wyszło wczoraj wieczorem, na statystykach Steam widać, że w sumie wszystkie serwery Steam wysyłające dane do graczy dobija do 50 Gigabitów. I rośnie ;D |
2008.10.03
Beta wersja Steam Bootstrapper |
Bootstrapping - w informatyce pojęcie to oznacza coś, co może samo się zaktualizować lub nadpisać swój kod. U Valve to nic innego jak steam.exe.
|
Mody w Steam wydane! |
Mody zostały WYDANE! Więcej info wkrótce.
|
2008.10.02
Aktualizacja klienta Steam |
|
2008.10.01
Aktualizacja wersji beta klienta Steam |
|
Left4Dead Blog |
Twórcy gry Left4Dead uruchomili na swojej stronie blog w którym jak sami piszą chcą bezpośrednio rozmawiać ze społecznością. W blogu jest już pierwszy wpis - możecie go przeczytać tutaj.
|
2008.09.30
Dostępna kolejna wersja testowa klienta Steam |
|
2008.09.27
5 największych modów na silniku Source będzie na Steam |
News na Steam jest dla nas długo oczekiwaną wiadomością, gdyż zapowiadaliśmy go jakiś czas temu - niestety organizacja Valve musiała pewnie przemielić swój stos formalnych papierków aby insynuacja stała się faktem. Od przyszłego tygodnia na Steam wszyscy posiadacze jakiejkolwiek gry na silniku source będą mogli pobrać za darmo i grac za darmo w każdy z pięciu modów:
Smaczku dodaje fakt, że będą one później przeniesione na ulepszonym silniku source, czyli OrangeBox, ten jaki możemy podziwiać w takich grach jak Team Fortress 2 czy Day of Defeat: Source.
|
Oficjalne wymagania sprzętowe dla Left 4 Dead |
Valve podało oficjalne wymagania sprzętowe dla Left4Dead oto one:
|
Aktualizacja Counter-Strike 1.6 Beta |
|
2008.09.26
Nóż pod żebra moderatorowi |
Jak możemy przeczytać na Kotaku, zdarzają się i takie okrucieństwa. Niemiecki gracz został aresztowany, gdyż jest podejrzany o udział w morderstwie brytyjskiego studenta, niejakiego Matthew Pyke. Podejrzany nie zgadzał się z Pyke na forum Wars Central - forum fanów serii gier Advance Wars, które Pyke moderował. Policja zauważyła, że niemiecki obywatel przejechał do Nottingham w Wielkiej Brytanii oraz uzyskał dostęp do mieszkania Pyke'a, gdzie następnie go zaatakował nożem. Ciało Pyke'a zostało odnalezione przez jego dziewczynę w zeszły piątek. To tylko udowadnia, że należy się wystrzegać podawania osobistych informacji publicznie, bo w takiej masie w internecie łatwo o psychola. |
2008.09.24
Nowa wersja HLSW |
Kilka dni temu pojawiła się nowa wersja znakomitego programu do zdalnego zarządzania serwerami gier HLSW. Nowa wersja oznaczona jest numerkiem 1.3.0. Główne zmiany
Ogólne zmiany
Poprawione błędy
|
2008.09.17
Google zakupi Valve |
Jak donosi The Inquirer Google zamierza kupić Valve aby stać się właścicielem systemu do dystrybucji danych Steam. Oznacza to absolutną śmierć dla wszelkiego rodzaju konkurentów na polu dystrybucji jakie stworzył Steam. Pytanie tylko jakie statystyki będzie zbierał Google i gdzie wciskał reklamy.... Czy teraz będziemy mieli Voogle, czy Golve? Zobaczymy jeśli ta zdementowana pogłoska stanie się faktem. |
Portal Prelude |
Ci, którzy grali w samą grę Portal mogli czuć się nienasyceni grą z powodu ilości mapek. Oczywiście można było dossać z netu dodatkowe mapy i dodatki. Jednakże o wiele więcej nas czeka w dodatku Portal: Prelude - przedstawiającym wydarzenia jeszcze przed samym Portalem. Mod jest olbrzymi, większy niż pierwotna gra, gdyż dodaje dodatkowych 8 rozdziałów, 19 nowych map, nowy wątek oraz ponad 400 linii dialogów. Zobaczcie Portal: Prelude aby dowiedzieć się o modzie więcej i zobaczyć trailer w wersji oryginalnej.
|