Szablon:Newsy
(→2008.10.23) |
(→2008.10.23) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | =2008.10.23= | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Insurgency]] w toku| | ||
+ | |||
+ | Developerzy oicjalnie ogłosili, że na Steam trafia właśnie poprawka gry. Jednakże zanim rzeczywiście będzie gotowa do automatycznego zassania przez Steam musi najpierw przejść przez labirynt papierkowej roboty a to oznacza, że może to trwać 2 dni albo i 2 tygodnie. | ||
+ | |||
+ | '''Ogólne poprawki:''' | ||
+ | * Zaktualizowano kontrole wersji Client/Serwer. | ||
+ | * Poprawiono gameinfo.txt aby w pełni był wspierany edytor poziomów Hammer. | ||
+ | * Naprawiono błąd w GUI obserwatora. | ||
+ | * Naprawiono ins_minefield. | ||
+ | * Naprawiono opcje drużyny ins_trigger oraz dodano wejście "''setteam''". | ||
+ | * Naprawiono ins_tkremove | ||
+ | * W przeglądarce ustawiono nazwę gry na "insurgency". | ||
+ | * Naprawiono błąd ze złą/pustą nazwą gracza. | ||
+ | * Naprawiono eksploit z szybkim bieganiem podczas wciśniętych kilku klawiszy. | ||
+ | * Poprawki dla przyszłego systemu antycheatowego - zaadresowano kilka eksploitów. | ||
+ | * Zoptymalizowano mp_fadetoblack | ||
+ | * Obiekty na mapie są teraz resetowane poprawnie przy starcie rundy lub restarcie rundy. | ||
+ | * Status puntów do przejęcia na mapie jest teraz pokazywany poprawnie. | ||
+ | * Naprawiono tablice wyników w trybie Battle. | ||
+ | * Naprawiono wywalanie się gry gry pokazywana była minimapa (M) na starcie. | ||
+ | * Zaimplementowano ''rcon say''. | ||
+ | * Naprawiono błąd powodujący że pytanie o awans na Dowódcę był cały czas na ekranie. | ||
+ | * Naprawiono kilka innych mniejszych błędów. | ||
+ | |||
+ | '''Aktualizacje map''': | ||
+ | |||
+ | ins_almaden | ||
+ | * Punkt Alpha został usprawniony. | ||
+ | * Dodano różnego rodzaju przeszkody pomiędzy Meczetem, główną ulicą a pierwszym punktem w celu spowolnienia Rebeliantów w drodze do punktu Alpha. | ||
+ | * Dodano barierę która jest usuwana po przejęciu punktu Alpha aby wymusić na graczach USMC właściwy kierunek. | ||
+ | * Dodano drugi wejście do pokoju z pralką ("washing machine room") aby zapewnić bardziej interesującą walkę. | ||
+ | * Inne mniejsze poprawki błędów i zmiany w ogólnym wyglądzie mapy zgodnie z propozycjami graczy. | ||
+ | |||
+ | ins_abdallah | ||
+ | * Naprawiono wszystkie eksploity i błędy zgłoszone od wersji RC1. | ||
+ | * Boczna droga ze spawnu USMC do obiektu Bravo rozdziela się. | ||
+ | * Dodano nową drogę pomiędzy obiektami Bravo i Charlie. | ||
+ | * Ulepszono penetrację kula w niektórych miejscach. | ||
+ | * Ulepszono grafikę i wydajność. | ||
+ | |||
+ | ins_baghdad | ||
+ | * Naprawiono błąd z penetracją przez kule niektórych obiektów. | ||
+ | * Różnego rodzaju mniejsze poprawki bazujące na temacie z forum o mapie. | ||
+ | |||
+ | ins_karkar | ||
+ | * Zmiany w wyglądzie centralnej jaskini, więcej ochrony dla Rebeliantów przy wyjściu. | ||
+ | * Nowe wyjście ze spawnu dla Rebeliantów gdy walka toczy się o ostatni punkt. | ||
+ | |||
+ | ins_samawah | ||
+ | * Ulepszono wyjście ze spawna USMC. | ||
+ | * Drobne zmiany w ogólnym wyglądzie. | ||
+ | |||
+ | ins_samawah_day | ||
+ | * Dodano zmiany i usprawnienia z ins_samawah. | ||
+ | |||
+ | '''Dźwięk''': | ||
+ | * Poprawiono głośność różnych dźwięków gracz np. oddychanie, kroki. | ||
+ | * Dodano efekt ultradźwięków gdy kula przelatuje tuz obok gracza. | ||
+ | * Ulepszono dźwięki przeładowania i strzału w niektórych broniach. | ||
+ | * Zoptymalizowano niektóre dźwięki tła na mapach. | ||
+ | |||
+ | '''Inne zmiany''' | ||
+ | * Ulepszono wpływ uderzeń na modele pojazdów. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | }} | ||
=2008.10.23= | =2008.10.23= | ||
{{news|Migracja gier na silniku [[Half-Life]] do [[SteamWorks]]| | {{news|Migracja gier na silniku [[Half-Life]] do [[SteamWorks]]| |
Wersja z 12:30, 28 paź 2008
Spis treści[ukryj] |
2008.10.23
Aktualizacja Insurgency w toku |
Ogólne poprawki:
Aktualizacje map: ins_almaden
ins_abdallah
ins_baghdad
ins_karkar
ins_samawah
ins_samawah_day
Dźwięk:
Inne zmiany
|
2008.10.23
Migracja gier na silniku Half-Life do SteamWorks |
Stało się, po ponad miesiącu testowania Counter-Strike 1.6 na "silniku" SteamWorks wersja ta stała się wersją oficjalną. Co ciekawe nie zaktualizowana tylko samego Counter-Strike'a ale także resztę gier. W ten sposób możliwości z SteamWorks zostały dodane także do następujących gier: Counter-Strike: Condition Zero, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic, Ricochet, Day of Defeat i Half-life 1 Deathmatch. Oprócz dodania wsparcia dla SteamWorks załatano kilka innych błędów.
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
|
Aktualizacja D.I.P.R.I.P |
Wersja 1.0.0.4
|
Aktualizacja Age Of Chivalry |
|
2008.10.22
Aktualizacja klienta Steam |
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
|
2008.10.19
Counter-Strike Steamworks Beta - Aktualizacja |
Od Alfred'a:
|
Oficjalne grupy gier w Steam |
Gry które obecnie posiadają oficjalne grupy:
![]() ![]() ![]()
|
2008.10.16
Left4Dead - Pre-Order |
|
Aktualizacja Team Fortress2? - Nie w tym roku! |
Jak informuje Doug Lombardi w tym roku nie ukaże się kolejna aktualizacja klas do Team Fortress 2. Dodaje także że dalej mają zamiar rozwijać grę a gdy ukaże się Left 4 Dead usłyszymy więcej o Team Fortress 2.
|
2008.10.12
Eternal Silence - kolejny mod Steam |
|
Left4Dead - daty wydania / Kolejny wpis w Blogu |
W USA:
Reszta Świata:
W Steam:
|
2008.10.10
Blotter w Steam |
Wczorajszego wieczora pojawił się w Steam Blotter. W skrócie można powiedzieć że jest to log wydarzeń w których uczestniczą twoi 'Steamowi' znajomi. Z Blottera możecie dowiedzieć się między innymi z kim ostatnio zaprzyjaźnili się twoi znajomi, do jakiej grupy dołączyli, jakie osiągnięcia zdobyli czy nawet jakie gry kupili :) Jeżeli chcecie sami zobaczyć Blotter zajrzyjcie do Społeczności w Steam.
|
Aktualizacja D.I.P.R.I.P. |
Nius troszeczkę spóźniony ale lepiej późno niż wcale :) Mod polskiej produkcji D.I.P.R.I.P. miał niedawno kolejną aktualizacje (do wersji 1.0.3) a jako że nie napisałem nic o poprzedniej aktualizacji w tym niusie znajdą się zmiany obu aktualizacji.
Wersja 1.0.0.2
|
Insurgency - Zapowiedź nowej mapy |
Ins_Karam bo o niej mowa, jest to mapa osadzona w realiach Afganistanu a rebelianci będą walczyć przeciwko siłom ISAF. Na mapie znajduje się wiele wzgórz i wzniesień, przez środek przebiega koryto wyschniętej rzeki które zapewnia schronienie dla walczących tam żołnierzy. Znajdą się tam również dwie wioski chronione murami. Obóz ISAF położony jest na wzgórzu, które znajduje się nad jedną z wiosek, osłaniany jest przez bunkry oraz rowy z workami piachu. Prace nad Ins_Karam, przez ostatnie miesiące mocno przyśpieszyły i mapa jest już prawie gotowa do testów (a po nich dostarczenia jej do was bezpośrednio przez Steam). Screeny:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
2008.10.09
Portal: Prelude wydane! |
Mod Portal:Prelude jest dostępny dzięki FilePlanet i Planet Half-Life jeden dzień wcześniej niż zapowiadali twórcy. Nie będę się rozpisywał jak wygląda mod i czy jest fajny :) Możecie sami się przekonać czytając ten artykuł lub od razu ściągając mod. Dodam jedynie że instalator zajmuje 775MB oto linki:
Aktualizacja Portal:Prelude został już wydany 'normalnie' a więc udostępniono dodatkowe mirrory, oto oficjalna lista:
![]()
|
2008.10.04
Drobna aktualizacja Steam |
|
50 GBit transferu na w sieci Steam |
Pięc modów wyszło wczoraj wieczorem, na statystykach Steam widać, że w sumie wszystkie serwery Steam wysyłające dane do graczy dobija do 50 Gigabitów. I rośnie ;D |
2008.10.03
Beta wersja Steam Bootstrapper |
Bootstrapping - w informatyce pojęcie to oznacza coś, co może samo się zaktualizować lub nadpisać swój kod. U Valve to nic innego jak steam.exe.
|
Mody w Steam wydane! |
Mody zostały WYDANE! Więcej info wkrótce.
|
2008.10.02
Aktualizacja klienta Steam |
|
2008.10.01
Aktualizacja wersji beta klienta Steam |
|
Left4Dead Blog |
Twórcy gry Left4Dead uruchomili na swojej stronie blog w którym jak sami piszą chcą bezpośrednio rozmawiać ze społecznością. W blogu jest już pierwszy wpis - możecie go przeczytać tutaj.
|
2008.09.30
Dostępna kolejna wersja testowa klienta Steam |
|
2008.09.27
5 największych modów na silniku Source będzie na Steam |
News na Steam jest dla nas długo oczekiwaną wiadomością, gdyż zapowiadaliśmy go jakiś czas temu - niestety organizacja Valve musiała pewnie przemielić swój stos formalnych papierków aby insynuacja stała się faktem. Od przyszłego tygodnia na Steam wszyscy posiadacze jakiejkolwiek gry na silniku source będą mogli pobrać za darmo i grac za darmo w każdy z pięciu modów:
Smaczku dodaje fakt, że będą one później przeniesione na ulepszonym silniku source, czyli OrangeBox, ten jaki możemy podziwiać w takich grach jak Team Fortress 2 czy Day of Defeat: Source.
|
Oficjalne wymagania sprzętowe dla Left 4 Dead |
Valve podało oficjalne wymagania sprzętowe dla Left4Dead oto one:
|
Aktualizacja Counter-Strike 1.6 Beta |
|
2008.09.26
Nóż pod żebra moderatorowi |
Jak możemy przeczytać na Kotaku, zdarzają się i takie okrucieństwa. Niemiecki gracz został aresztowany, gdyż jest podejrzany o udział w morderstwie brytyjskiego studenta, niejakiego Matthew Pyke. Podejrzany nie zgadzał się z Pyke na forum Wars Central - forum fanów serii gier Advance Wars, które Pyke moderował. Policja zauważyła, że niemiecki obywatel przejechał do Nottingham w Wielkiej Brytanii oraz uzyskał dostęp do mieszkania Pyke'a, gdzie następnie go zaatakował nożem. Ciało Pyke'a zostało odnalezione przez jego dziewczynę w zeszły piątek. To tylko udowadnia, że należy się wystrzegać podawania osobistych informacji publicznie, bo w takiej masie w internecie łatwo o psychola. |
2008.09.24
Nowa wersja HLSW |
Kilka dni temu pojawiła się nowa wersja znakomitego programu do zdalnego zarządzania serwerami gier HLSW. Nowa wersja oznaczona jest numerkiem 1.3.0. Główne zmiany
Ogólne zmiany
Poprawione błędy
|
2008.09.17
Google zakupi Valve |
Jak donosi The Inquirer Google zamierza kupić Valve aby stać się właścicielem systemu do dystrybucji danych Steam. Oznacza to absolutną śmierć dla wszelkiego rodzaju konkurentów na polu dystrybucji jakie stworzył Steam. Pytanie tylko jakie statystyki będzie zbierał Google i gdzie wciskał reklamy.... Czy teraz będziemy mieli Voogle, czy Golve? Zobaczymy jeśli ta zdementowana pogłoska stanie się faktem. |
Portal Prelude |
![]() Ci, którzy grali w samą grę Portal mogli czuć się nienasyceni grą z powodu ilości mapek. Oczywiście można było dossać z netu dodatkowe mapy i dodatki. Jednakże o wiele więcej nas czeka w dodatku Portal: Prelude - przedstawiającym wydarzenia jeszcze przed samym Portalem. Mod jest olbrzymi, większy niż pierwotna gra, gdyż dodaje dodatkowych 8 rozdziałów, 19 nowych map, nowy wątek oraz ponad 400 linii dialogów. Zobaczcie Portal: Prelude aby dowiedzieć się o modzie więcej i zobaczyć trailer w wersji oryginalnej.
|