Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2009.01.18)
m (2009.02.03)
Linia 4: Linia 4:
 
Lista zmian:
 
Lista zmian:
 
*'''Nowe opcje u gracza:'''
 
*'''Nowe opcje u gracza:'''
** Dodano nowy suwaczek w zaawansowanych opcjach multiplayer dla 'Viewmodel FOV'.
+
** Dodano nowy suwaczek w zaawansowanych opcjach multiplayer aby zmienić [[FOV]] widoku broni.
 
** Dodano możliwość schowania widoku broni w zaawansowanych opcjach multiplayer.
 
** Dodano możliwość schowania widoku broni w zaawansowanych opcjach multiplayer.
 
** Dodano obsługę własnych celowników.
 
** Dodano obsługę własnych celowników.
 
*** Dodano obrazek celownika, skale oraz ustawienia koloru w zakładce Options->Multiplayer.
 
*** Dodano obrazek celownika, skale oraz ustawienia koloru w zakładce Options->Multiplayer.
 
*** Przeniesiono opcje 'HUD minimal mode' oraz 'Disable Spray' do zaawansowanych opcji multiplayer.
 
*** Przeniesiono opcje 'HUD minimal mode' oraz 'Disable Spray' do zaawansowanych opcji multiplayer.
** Dodano komendę "open_charinfo_direct" która okienko z informacjami dla klasy, którą aktualnie grasz.
+
** Dodano komendę "''open_charinfo_direct''" która okienko z ekwipunkiem klasy, którą aktualnie grasz.
 
*** Zmieniono wpis "Open Loadout" w okienku options->keys na nową komendę. Aby to zaczęło działać zmień binda lub zresetuj swój config.
 
*** Zmieniono wpis "Open Loadout" w okienku options->keys na nową komendę. Aby to zaczęło działać zmień binda lub zresetuj swój config.
  
 
*'''Nowe opcje serwera:'''
 
*'''Nowe opcje serwera:'''
** Dodano komendę "tf_damage_disablespread" aby wyłączyć 25% rozrzut obrażeń.
+
** Dodano komendę "''tf_damage_disablespread''" aby wyłączyć 25% rozrzut obrażeń.
 
** Dodano wsparcie dla limitu klas w trybie tournament.
 
** Dodano wsparcie dla limitu klas w trybie tournament.
*** Ustawienie zmiennej "tf_tournament_classlimit_X" ustala maksymalna liczbę osób mogących grać daną klasą. X - oznacza nazwę klasy.
+
*** Ustawienie zmiennej "''tf_tournament_classlimit_X''" ustala maksymalna liczbę osób mogących grać daną klasą. X - oznacza nazwę klasy.
** Dodano zmienną "tf_tournament_hide_domination_icons" c, która pozwala w trybie turniejowym wyłączyć powiadomienia o Dominacjach i Zemstach.
+
** Dodano zmienną "''tf_tournament_hide_domination_icons''", która pozwala w trybie turniejowym wyłączyć powiadomienia o Dominacjach i Zemstach.
  
 
* '''Zmiany w rozgrywce:'''
 
* '''Zmiany w rozgrywce:'''
** Zmodyfikowano kalkulację strzałów krytycznych. Teraz krytyki są bardziej zależne umiejętności.:
+
** Zmodyfikowano kalkulację strzałów krytycznych. Teraz krytyki są bardziej zależne umiejętności.
 
*** Bazowa szansa wynosi teraz 2% (było 5%).
 
*** Bazowa szansa wynosi teraz 2% (było 5%).
 
*** Bonus zasięgu krytyka zmieniono z 0%-15% na 0%-10.
 
*** Bonus zasięgu krytyka zmieniono z 0%-15% na 0%-10.
Linia 32: Linia 32:
  
 
* '''Poprawki błędów:'''
 
* '''Poprawki błędów:'''
** Naprawiono wywalanie się gry przy przy użyciu  
+
** Naprawiono wywalanie się gry przy przy użyciu trybu narzędzi.
 
** Dodano sprawdzanie UTIL_IsCommandIssuedByServerAdmin() dla niektórych skryptów "physics_" CON_COMMAND aby zapobiec naduzywania ich przez graczy.
 
** Dodano sprawdzanie UTIL_IsCommandIssuedByServerAdmin() dla niektórych skryptów "physics_" CON_COMMAND aby zapobiec naduzywania ich przez graczy.
** Poprawiono błąd z teleportem pozwalający Inżynierom wybudować go z ogromną ilością zycia.
+
** Poprawiono błąd z teleportem pozwalający Inżynierom wybudować go z ogromną ilością życia.
 
** Naprawiono pokazywanie ilości UberCharge przy minimalnym HUDzie.
 
** Naprawiono pokazywanie ilości UberCharge przy minimalnym HUDzie.
 
}}
 
}}
 
  
 
=2009.01.18=
 
=2009.01.18=

Wersja z 21:06, 3 lut 2009

Spis treści

2009.02.03

Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Lista zmian:

  • Nowe opcje u gracza:
    • Dodano nowy suwaczek w zaawansowanych opcjach multiplayer aby zmienić FOV widoku broni.
    • Dodano możliwość schowania widoku broni w zaawansowanych opcjach multiplayer.
    • Dodano obsługę własnych celowników.
      • Dodano obrazek celownika, skale oraz ustawienia koloru w zakładce Options->Multiplayer.
      • Przeniesiono opcje 'HUD minimal mode' oraz 'Disable Spray' do zaawansowanych opcji multiplayer.
    • Dodano komendę "open_charinfo_direct" która okienko z ekwipunkiem klasy, którą aktualnie grasz.
      • Zmieniono wpis "Open Loadout" w okienku options->keys na nową komendę. Aby to zaczęło działać zmień binda lub zresetuj swój config.
  • Nowe opcje serwera:
    • Dodano komendę "tf_damage_disablespread" aby wyłączyć 25% rozrzut obrażeń.
    • Dodano wsparcie dla limitu klas w trybie tournament.
      • Ustawienie zmiennej "tf_tournament_classlimit_X" ustala maksymalna liczbę osób mogących grać daną klasą. X - oznacza nazwę klasy.
    • Dodano zmienną "tf_tournament_hide_domination_icons", która pozwala w trybie turniejowym wyłączyć powiadomienia o Dominacjach i Zemstach.
  • Zmiany w rozgrywce:
    • Zmodyfikowano kalkulację strzałów krytycznych. Teraz krytyki są bardziej zależne umiejętności.
      • Bazowa szansa wynosi teraz 2% (było 5%).
      • Bonus zasięgu krytyka zmieniono z 0%-15% na 0%-10.
      • Zasięg obrażeń zmieniono z 0-1600 na 0-800.
    • Zredukowano losowy rozrzut obrażeń dal wszystkich graczy z +-25% na +-10%.
    • Niewielka redukcja rozrzutu miniguna.
    • Zwiększono obrażenia po bezpośrednim trafieniu flary z 20 na 30.
    • Przepisano kod odpowiadający za spowalnianie przez Natasche.
    • Snajperka dostaje teraz normalnego Crit Boost'a (np. Kritzkrieg powoduje ciągłe strzelanie krytami).
    • Niewidzialni szpiedzy nie mogą brać teczki.
    • Zwiększono ilość rakiet Soldiera z 16 do 20.
  • Poprawki błędów:
    • Naprawiono wywalanie się gry przy przy użyciu trybu narzędzi.
    • Dodano sprawdzanie UTIL_IsCommandIssuedByServerAdmin() dla niektórych skryptów "physics_" CON_COMMAND aby zapobiec naduzywania ich przez graczy.
    • Poprawiono błąd z teleportem pozwalający Inżynierom wybudować go z ogromną ilością życia.
    • Naprawiono pokazywanie ilości UberCharge przy minimalnym HUDzie.

2009.01.18

Aktualizacja HLSW
Hlsw 468.jpg

Kilka dni temu pojawiła się nowa wersja popularnego programu do zarządzania i/lub podglądania serwerów HLSW. Nowa wersja oznaczona jest numerkiem 1.3.1. Lista największych zmian:

  • Nowe gry:
    • Crysis Wars + Wsparcie Rcon
    • Call of Duty: World at War (CoDWW) + Wsparcie Rcon
    • Left 4 Dead (L4D) + Wsparcie Rcon
  • Inne:
    • Wsparcie dla UPnP, dzieki któremu mozliw bedzie automatycznie przekierowanie portów.
    • Plugin do komunikatorów internetowych dla Windows Vista.

2009.01.12

Aktualizacja Team Fortress 2 oraz Day of Defeat: Source
Tf2 logo.png

Lista zmian:

  • Dodano opcję "Szybkiego widoku" do listy serwerów.
  • Naprawiono bład w linuxowych serwerach DOD:S, który nie pozwalał graczom na dołączenie do serwera.


2008.12.29

SourceMod oficjalnie w wersji 1.1

Lista największych zmian jakich dokonano:

  • Nowe pluginy do zarządzania mapami.
  • Nowe usprawnienia przy rezerwacji slotów.
  • Automatyczne aktualizacje dla plików GameData.
  • Tłumaczenia na różne języki (w tym polski).
  • Rozszerzenie dla ustawień graczy.
  • Przezroczysty debugger.


2008.12.25

Ceny w Steam Store

Ciebie też denerwuje zmiana waluty z $ na €? Drażni cię cenzura oraz banowanie użytkowników piszących w sprawie sklepu na forum Steam? Dowiedź się więcej oraz wyraź swoją opinie na steamunpowered.eu!


2008.12.12

Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png
  • Inżynier może ulepszyć teleportery do poziomu trzeciego. Im wyższy poziom tym teleporter szybciej się ładuje.
  • Inżynier może ulepszyć Zasobniki do poziomu trzeciego. Im wyższy poziom Zasobnika tym szybciej daje życie i metal.
  • Szpiedzy mogą teraz odradzać zdolność do bycia niewidzialnym poprzez podnoszenie skrzynek z amunicją lub apteczek.
  • Zmiany w drugiej części pierwszego stage'a na Goldrush aby dać atakującym większą przewagę.
  • Wszystkie bronie które strzelają kulami mogą przesuwać bomby samoprzylepne Demomana.
  • Ikona na HUDzie informująca Medyka, że ktoś go woła zawiera teraz więcej informacji (ilość życia osoby wzywającej, czy się pali itp.)
  • Dodano możliwość śledzenia stanu osiągnięcia, które chce się wykonać.
  • Dodano nowe ikonki śmierci informujące o tym czy gracz został zabity za pomocą krytycznego strzału.
  • Dodano nowy efekt gdy gracz znajduje się pod wodą.
  • Dodano dym wydobywający się ze stóp Żołnierza, gdy ten wykonuje rocket jumpa.
  • Gdy gracz ma życie doładowane przez Medyka wokół jego modelu będą latały małe cząsteczki.


2008.12.11

Doom - 15 lat minęło...

15 lat temu, 10 grudnia 1993 roku pojawił się Doom, tutaj możecie w niego zagrać.

256px-Doom-boxart.jpg

2008.12.01

Black Mesa Official Trailer


Co tu dożo pisać to trzeba zobaczyć!

Download:

Black Mesa to projekt przeniesienia fabuły Half-Life 1 na silnik Source. Jak widać zapowiada się nieźle!

2008.11.26

Aktualizacja MetaMod:Source oraz SourceMod
  • MetaMod:Source w nowej wersji, oznaczonej numerem 1.7 obsługuje wszystkie trzy wersje silnika Source (zwykłą, orangebox oraz left4dead). Dodatek sam wykrywa, która wersja silnika gry jest używana.
  • SourceMod w wersji oznaczonej numerkiem 1.2 nie zmieniło się właściwie nic w porównaniu z wersją poprzednią. Dodano tylko wsparcie dla Left 4 Dead. Uwaga! tą wersje należy traktować jako niestabilna i testową!


2008.11.25

Aktualizacja D.I.P.R.I.P
Diprip 01.jpg

Wersja 1.0.0.5

  • Dodano:
    • Statystyki rozgrywki.
    • Osiągnięcie Destroyer of Worlds.
    • Mapę dm_dam
  • Zmieniono:
    • Skrypty fizyki pojazdów.
      • Nieznaczne zwiększenie siły hamulca ręcznego.
    • Uaktualnienie mapy de_dam.
      • Dodano nowe tekstury.
      • Dodano więcej amunicji.
      • Małe poprawki graficzne
    • Uaktualnienie mapy dm_refinery.
      • Małe poprawki terenu.
    • Uaktualnienie mapy ur_refinery.
      • Zwiększono startową ilość amunicji.
      • Małe poprawki terenu.
    • Uaktualniono diprip.fgd.
      • Team ammo pickup może mieć ustawioną drużynę neutralną (działa w trybie deathmatch).


Aktualizacja Left 4 Dead
  • Naprawiono wywalanie się gry przy alt-tab w niektórych sytuacjach.


2008.11.21

Aktualizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Naprawiono ponowne pobieranie pewnych plików podczas uruchomiania Left 4 Dead.


2008.11.20

10 lat Half-Life

Jezu, to juz dekada jak ta gra wyszla, a kto wie ile ma tetris... Dla fanow HL czekoladka: http://pown.it/2478

2008.11.17

Aktualizacja Left 4 Dead Demo
  • Naprawiono problem z przeglądarką serwerów, która wyświetlała serwery grup których gracz nie był członkiem.
  • Naprawiono problem z dzieleniem pakietów podczas zmiany mapy. Problem powodował wrażenie lagowania po zmianie mapy.
  • Naprawiono wywalenie się gry przy połączeniu do serwera dedykowanego.


2008.11.15

Aktualizacja Left 4 Dead Demo
  • Naprawiono problem, który nie pozwalał graczom łączyć się do serwerów dedykowanych.
  • Naprawiono błąd z przeglądarką grup nie pokazującą listy grup serwerów.
  • Naprawiono błąd z komendami rcon.


Aktualizacja #2:

  • Naprawiono błąd gdzie podczas łączenia się do serwera pojawia się plansza ładowania w nieskończoność.
  • Zmienna sv_steamgroup_exclusive nie jest brana pod uwagę przy tworzeniu meczu. Usunięto zmienną sv_unreserve, prywatne serwery powinny używać sv_steamgroup_exclusive.
  • Usprawniono prędkość wyszukiwania poczekalni gry.
  • Naprawiono błąd powodujący wyszukiwanie poczekalni gier w nieskończoność.


2008.11.14

Aktualizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Skrócono czas uruchamiania się.
  • Dodano wsparcie dla grup serwerów w Left 4 Dead.
  • Ulepszono zachowanie się Steama gdy gra wywali się.
  • Zaktualizowana tłumaczenia na różne języki.
  • Dodano komunikaty o błędach dla niektórych rzadkich i dziwnych wywaleniach się kreatora instalacji.
  • Naprawiono konta 'cybercafe', miały problem z wyszukiwaniem serwerów Left 4 Dead.
  • Naprawiono błąd w interfejsie użytkownika powodujący niepokazywanie się informacji o i zdobyciu odznaczenia.
  • Naprawiono wycieki pamięci w kontrolce HTML.
  • Naprawiono nakładkę wideo aby działała na Viscie z Fallout 3.
  • Naprawiono błąd 'tracenia myszki' w menu Sacred 2 po użyciu nakładki wideo.
  • Naprawiono przypadek gdzie nakładka wideo mogła zostać w grze.
  • Naprawiono przypadek gdzie nakładka wideo mogła spowodować wywalenie się gry po przywróceniu gry po alt-tabie.
  • Ulepszono integrację z GFW dla gier które z tego korzystają.



Aktualizacja Left 4 Dead Demo
  • Dodano możliwość 'podczepienia' grupy SteamCommunity do serwera gry. Osoby będące w grupie powiązanej z serwerm zobaczą serwer bezpośrednio w menu gry.
  • Naprawiono eksploit z 'setinfo'.
  • Naprawiono wywalanie się gry przy wyjściu.
  • Naprawiono kilka rzeczy powodujących wywalanie się gry przy użyciu alt-tab.
  • Naprawiono problem powodujący uszkodzenia tekstur na niektórych kartach ATI.
  • Naprawiono błąd powodujący znikanie hordy zainfekowanych w niektórych momentach.


Aktualizacja silnika Half-Life
  • Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane specjalnie stworzonym ciągiem znaków przy połączeniu.


2008.11.10

Aktualizacja Left4Dead Demo
  • Ulepszono tworzenie gier aby wyszukiwać lepszye serwery.
  • Dodano opcję tworzenia nowej gry na własnym serwerze.
  • Ulepszono i zoptymalizowano kod sieciowy.
  • Ulepszono wykrywanie niewspieranych kart graficznych.
  • Naprawiono rzadkie wywalanie się gry gdy ktoś zostanie wykopany z serwera.
  • Naprawiono pewne eksploity.
  • Poprawiono tłumaczenia.
  • Zwiększono automatyczny zakres portów na serwerze dedykowanym dla Linuksa.


2008.11.07

Aktualizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Poprawiono nadmierne zużywanie procesora przez bibliotekę 'omijająca' NAT podczas tworzenia gry w Left4Dead.
  • Poprawiono kilka błędów w tłumaczeniach.
  • Poprawiono błąd kreatora instalacji który podczas instalacji dema jeszcze nieopublikowanej gry wymuszał instalację pełnej gry.
  • Dodano l4d.com do białej listy stron na chacie.


2008.11.07

Aktualizacja Left4Dead Demo

Kilka godzin po wydaniu dema doczekaliśmy się pierwszej aktualizacji. Poniżej lista zmian:

  • Naprawiono kilka problemów z tworzeniem gier oraz serwerami z hasłem.
  • Usprawniono tworzenie gier aby zapewnić lepsze rezultaty wyszukiwania.
  • Poprawiono błąd gdzie serwery mogły zostać w trybie tworzenia gry w nieskończoność.
  • Zoptymalizowano wydajność i kod sieciowy.
  • Poprawiono błąd gdzie gra mogła powodować nadmierne zużycie procesora przez proces Steama.
  • Naprawiono resetowanie się muzyki przy zmianie ustawień graficznych.
  • Naprawiono pewne nieprawidłowości z niemożliwością chatowania i/lub połączenia z innym użytkownikiem.


2008.11.04

Aktualizacja klienta Steam
Steam-logo.png
  • Dodano możliwość robienia zakupów bezpośrednio na stronie Steam.
  • Dodano wsparcie dla Left 4 Dead.
  • Dodano wsparcie dla Steam Cloud.
  • Zaktualizowano tłumaczenia dla różnych języków.
  • Naprawiono ponowne wykonywanie się komend linii poleceń (np -install) przy zmianie użytkownika lub zmianie języka.
  • Naprawiono odświeżanie listy gier oraz przeglądarki serwerów.
  • Poprawiono listę przyjaciół dla bardziej licznych klanów która znikała kiedy włączone było pokazywanie przyjaciół tylko online.
  • Poprawiono listę gier, która się nie odświeżała po otrzymaniu aktualizacji licencji.
  • Naprawiono wewnętrzną kontrolę dla IE, był problem z przewijaniem strony lub odpowiedzią na przyciśnięte przyciski.
  • Poprawiono wydajność kontroli IE.


Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia