|
|
Linia 1: |
Linia 1: |
| + | =2009.02.17= |
| + | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]] oraz [[Day of Defeat: Source]]| |
| + | {{logo-tf2}} |
| + | *'''Team Fortress 2''' |
| + | ** Zostały obniżone obrażenia zadawane przez bomby przylepne z bliska (tak jak Rakietnica i Karabin na strzykawki). |
| + | *** Ostatecznie obniża zadawane obrażenia dla wrogów znajdujących się mniej niż 512 jednostek od Demomana. ''(tu pewnie chodzi o odległość od bomb a nie Demomana - przyp. trawa)'' |
| + | ** Przesunięto system odblokowania przedmiotów: |
| + | *** Dodano okienko informacyjne mówiące graczowi o niemożliwości pobrania przez serwer jego odblokowanego ekwipunku. |
| + | ** Zmienna "''tf_damage_disablespread''" może być wpisana przez gracza w konsoli i zwróci ona wartość tej zmiennej ustawionej na serwerze. |
| + | ** Zmieniono nazwę zmiennej "''mp_stalemate_at_timelimit''" na "''mp_match_end_at_timelimit''", aby lepiej wyjaśnić jej działanie. |
| + | ** Poprawiono pokazywanie się efektu wylatywania łusek oraz 'muzzle flashes' przy wyłączonym widoku broni. |
| + | ** W przeglądarce serwerów można filtrować serwery po ich tagach. |
| + | |
| + | *'''Team Fortress 2 oraz Day of Defeat: Source''' |
| + | ** Uniemożliwiono wykorzystywanie większej ilości komend przez graczy. |
| + | }} |
| + | |
| + | |
| =2009.02.10= | | =2009.02.10= |
| {{news|VALVE zamyka swoje listy mailingowe| | | {{news|VALVE zamyka swoje listy mailingowe| |
Aktualizacja Team Fortress 2 oraz Day of Defeat: Source |
- Team Fortress 2
- Zostały obniżone obrażenia zadawane przez bomby przylepne z bliska (tak jak Rakietnica i Karabin na strzykawki).
- Ostatecznie obniża zadawane obrażenia dla wrogów znajdujących się mniej niż 512 jednostek od Demomana. (tu pewnie chodzi o odległość od bomb a nie Demomana - przyp. trawa)
- Przesunięto system odblokowania przedmiotów:
- Dodano okienko informacyjne mówiące graczowi o niemożliwości pobrania przez serwer jego odblokowanego ekwipunku.
- Zmienna "tf_damage_disablespread" może być wpisana przez gracza w konsoli i zwróci ona wartość tej zmiennej ustawionej na serwerze.
- Zmieniono nazwę zmiennej "mp_stalemate_at_timelimit" na "mp_match_end_at_timelimit", aby lepiej wyjaśnić jej działanie.
- Poprawiono pokazywanie się efektu wylatywania łusek oraz 'muzzle flashes' przy wyłączonym widoku broni.
- W przeglądarce serwerów można filtrować serwery po ich tagach.
- Team Fortress 2 oraz Day of Defeat: Source
- Uniemożliwiono wykorzystywanie większej ilości komend przez graczy.
|
VALVE zamyka swoje listy mailingowe |
20 lutego 2009 VALVE zamyka swoje listy mailingowe, jednocześnie informując użytkowników aby używali for Steam.
Odpowiednie tematy na forum:
VALVE nie podało powodu swojej decyzji. Możemy się jedynie domyślać że robią to ponieważ nie mogą kontrolować treści pisanej przez użytkowników list mailingowych, a na forum mogą usuwać 'co im się podoba'.
Cały wątek możecie przeczytać tutaj.
|
Nowa wersja SourceBans |
Dwa dni temu pojawiła się nowa wersja SourceBans. Nie wnosi ona żadnych nowości jednakże poprawia kilka poważnych błędów z wersji poprzedniej. Głównie chodzi o błędne banowanie SteamID np. zbanujemy kogoś ze STEAM_0:0:123 to bana dostawał każdy kto miał SteamID zaczynające się od tych cyfr np. STEAM_0:0:123678, STEAM_0:0:1269222 itd.
|
Kolejne mody dostępne w Steam |
Kolejnymi modami które zostały wydane na platformie Steam są:
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Lista zmian:
- Nowe opcje u gracza:
- Dodano nowy suwaczek w zaawansowanych opcjach multiplayer aby zmienić FOV widoku broni.
- Dodano możliwość schowania widoku broni w zaawansowanych opcjach multiplayer.
- Dodano obsługę własnych celowników.
- Dodano obrazek celownika, skale oraz ustawienia koloru w zakładce Options->Multiplayer.
- Przeniesiono opcje 'HUD minimal mode' oraz 'Disable Spray' do zaawansowanych opcji multiplayer.
- Dodano komendę "open_charinfo_direct" która okienko z ekwipunkiem klasy, którą aktualnie grasz.
- Zmieniono wpis "Open Loadout" w okienku options->keys na nową komendę. Aby to zaczęło działać zmień binda lub zresetuj swój config.
- Nowe opcje serwera:
- Dodano komendę "tf_damage_disablespread" aby wyłączyć 25% rozrzut obrażeń.
- Dodano wsparcie dla limitu klas w trybie tournament.
- Ustawienie zmiennej "tf_tournament_classlimit_X" ustala maksymalna liczbę osób mogących grać daną klasą. X - oznacza nazwę klasy.
- Dodano zmienną "tf_tournament_hide_domination_icons", która pozwala w trybie turniejowym wyłączyć powiadomienia o Dominacjach i Zemstach.
- Zmiany w rozgrywce:
- Zmodyfikowano kalkulację strzałów krytycznych. Teraz krytyki są bardziej zależne umiejętności.
- Bazowa szansa wynosi teraz 2% (było 5%).
- Bonus zasięgu krytyka zmieniono z 0%-15% na 0%-10.
- Zasięg obrażeń zmieniono z 0-1600 na 0-800.
- Zredukowano losowy rozrzut obrażeń dal wszystkich graczy z +-25% na +-10%.
- Niewielka redukcja rozrzutu miniguna.
- Zwiększono obrażenia po bezpośrednim trafieniu flary z 20 na 30.
- Przepisano kod odpowiadający za spowalnianie przez Natasche.
- Snajperka dostaje teraz normalnego Crit Boost'a (np. Kritzkrieg powoduje ciągłe strzelanie krytami).
- Niewidzialni szpiedzy nie mogą brać teczki.
- Zwiększono ilość rakiet Soldiera z 16 do 20.
- Poprawki błędów:
- Naprawiono wywalanie się gry przy przy użyciu trybu narzędzi.
- Dodano sprawdzanie UTIL_IsCommandIssuedByServerAdmin() dla niektórych skryptów "physics_" CON_COMMAND aby zapobiec naduzywania ich przez graczy.
- Poprawiono błąd z teleportem pozwalający Inżynierom wybudować go z ogromną ilością życia.
- Naprawiono pokazywanie ilości UberCharge przy minimalnym HUDzie.
|
Aktualizacja HLSW |
Kilka dni temu pojawiła się nowa wersja popularnego programu do zarządzania i/lub podglądania serwerów HLSW. Nowa wersja oznaczona jest numerkiem 1.3.1. Lista największych zmian:
- Nowe gry:
- Crysis Wars + Wsparcie Rcon
- Call of Duty: World at War (CoDWW) + Wsparcie Rcon
- Left 4 Dead (L4D) + Wsparcie Rcon
- Inne:
- Wsparcie dla UPnP, dzieki któremu mozliw bedzie automatycznie przekierowanie portów.
- Plugin do komunikatorów internetowych dla Windows Vista.
|
Aktualizacja Team Fortress 2 oraz Day of Defeat: Source |
Lista zmian:
- Dodano opcję "Szybkiego widoku" do listy serwerów.
- Naprawiono bład w linuxowych serwerach DOD:S, który nie pozwalał graczom na dołączenie do serwera.
|
SourceMod oficjalnie w wersji 1.1 |
Lista największych zmian jakich dokonano:
- Nowe pluginy do zarządzania mapami.
- Nowe usprawnienia przy rezerwacji slotów.
- Automatyczne aktualizacje dla plików GameData.
- Tłumaczenia na różne języki (w tym polski).
- Rozszerzenie dla ustawień graczy.
- Przezroczysty debugger.
|
Ceny w Steam Store |
Ciebie też denerwuje zmiana waluty z $ na €? Drażni cię cenzura oraz banowanie użytkowników piszących w sprawie sklepu na forum Steam? Dowiedz się więcej oraz wyraź swoją opinie na steamunpowered.eu!
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
- Inżynier może ulepszyć teleportery do poziomu trzeciego. Im wyższy poziom tym teleporter szybciej się ładuje.
- Inżynier może ulepszyć Zasobniki do poziomu trzeciego. Im wyższy poziom Zasobnika tym szybciej daje życie i metal.
- Szpiedzy mogą teraz odradzać zdolność do bycia niewidzialnym poprzez podnoszenie skrzynek z amunicją lub apteczek.
- Zmiany w drugiej części pierwszego stage'a na Goldrush aby dać atakującym większą przewagę.
- Wszystkie bronie które strzelają kulami mogą przesuwać bomby samoprzylepne Demomana.
- Ikona na HUDzie informująca Medyka, że ktoś go woła zawiera teraz więcej informacji (ilość życia osoby wzywającej, czy się pali itp.)
- Dodano możliwość śledzenia stanu osiągnięcia, które chce się wykonać.
- Dodano nowe ikonki śmierci informujące o tym czy gracz został zabity za pomocą krytycznego strzału.
- Dodano nowy efekt gdy gracz znajduje się pod wodą.
- Dodano dym wydobywający się ze stóp Żołnierza, gdy ten wykonuje rocket jumpa.
- Gdy gracz ma życie doładowane przez Medyka wokół jego modelu będą latały małe cząsteczki.
|
Doom - 15 lat minęło... |
15 lat temu, 10 grudnia 1993 roku pojawił się Doom, tutaj możecie w niego zagrać.
|
Black Mesa Official Trailer |
Co tu dożo pisać to trzeba zobaczyć!
Download:
Black Mesa to projekt przeniesienia fabuły Half-Life 1 na silnik Source. Jak widać zapowiada się nieźle!
|
Aktualizacja MetaMod:Source oraz SourceMod |
- MetaMod:Source w nowej wersji, oznaczonej numerem 1.7 obsługuje wszystkie trzy wersje silnika Source (zwykłą, orangebox oraz left4dead). Dodatek sam wykrywa, która wersja silnika gry jest używana.
- SourceMod w wersji oznaczonej numerkiem 1.2 nie zmieniło się właściwie nic w porównaniu z wersją poprzednią. Dodano tylko wsparcie dla Left 4 Dead. Uwaga! tą wersje należy traktować jako niestabilna i testową!
|
Aktualizacja D.I.P.R.I.P |
Wersja 1.0.0.5
- Dodano:
- Statystyki rozgrywki.
- Osiągnięcie Destroyer of Worlds.
- Mapę dm_dam
- Zmieniono:
- Skrypty fizyki pojazdów.
- Nieznaczne zwiększenie siły hamulca ręcznego.
- Uaktualnienie mapy de_dam.
- Dodano nowe tekstury.
- Dodano więcej amunicji.
- Małe poprawki graficzne
- Uaktualnienie mapy dm_refinery.
- Uaktualnienie mapy ur_refinery.
- Zwiększono startową ilość amunicji.
- Małe poprawki terenu.
- Uaktualniono diprip.fgd.
- Team ammo pickup może mieć ustawioną drużynę neutralną (działa w trybie deathmatch).
|
Aktualizacja Left 4 Dead |
- Naprawiono wywalanie się gry przy alt-tab w niektórych sytuacjach.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Naprawiono ponowne pobieranie pewnych plików podczas uruchomiania Left 4 Dead.
|
10 lat Half-Life |
Jezu, to juz dekada jak ta gra wyszla, a kto wie ile ma tetris...
Dla fanow HL czekoladka: http://pown.it/2478
|
Aktualizacja Left 4 Dead Demo |
- Naprawiono problem z przeglądarką serwerów, która wyświetlała serwery grup których gracz nie był członkiem.
- Naprawiono problem z dzieleniem pakietów podczas zmiany mapy. Problem powodował wrażenie lagowania po zmianie mapy.
- Naprawiono wywalenie się gry przy połączeniu do serwera dedykowanego.
|
Aktualizacja Left 4 Dead Demo |
- Naprawiono problem, który nie pozwalał graczom łączyć się do serwerów dedykowanych.
- Naprawiono błąd z przeglądarką grup nie pokazującą listy grup serwerów.
- Naprawiono błąd z komendami rcon.
Aktualizacja #2:
- Naprawiono błąd gdzie podczas łączenia się do serwera pojawia się plansza ładowania w nieskończoność.
- Zmienna sv_steamgroup_exclusive nie jest brana pod uwagę przy tworzeniu meczu. Usunięto zmienną sv_unreserve, prywatne serwery powinny używać sv_steamgroup_exclusive.
- Usprawniono prędkość wyszukiwania poczekalni gry.
- Naprawiono błąd powodujący wyszukiwanie poczekalni gier w nieskończoność.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Skrócono czas uruchamiania się.
- Dodano wsparcie dla grup serwerów w Left 4 Dead.
- Ulepszono zachowanie się Steama gdy gra wywali się.
- Zaktualizowana tłumaczenia na różne języki.
- Dodano komunikaty o błędach dla niektórych rzadkich i dziwnych wywaleniach się kreatora instalacji.
- Naprawiono konta 'cybercafe', miały problem z wyszukiwaniem serwerów Left 4 Dead.
- Naprawiono błąd w interfejsie użytkownika powodujący niepokazywanie się informacji o i zdobyciu odznaczenia.
- Naprawiono wycieki pamięci w kontrolce HTML.
- Naprawiono nakładkę wideo aby działała na Viscie z Fallout 3.
- Naprawiono błąd 'tracenia myszki' w menu Sacred 2 po użyciu nakładki wideo.
- Naprawiono przypadek gdzie nakładka wideo mogła zostać w grze.
- Naprawiono przypadek gdzie nakładka wideo mogła spowodować wywalenie się gry po przywróceniu gry po alt-tabie.
- Ulepszono integrację z GFW dla gier które z tego korzystają.
|
Aktualizacja Left 4 Dead Demo |
- Dodano możliwość 'podczepienia' grupy SteamCommunity do serwera gry. Osoby będące w grupie powiązanej z serwerm zobaczą serwer bezpośrednio w menu gry.
- Naprawiono eksploit z 'setinfo'.
- Naprawiono wywalanie się gry przy wyjściu.
- Naprawiono kilka rzeczy powodujących wywalanie się gry przy użyciu alt-tab.
- Naprawiono problem powodujący uszkodzenia tekstur na niektórych kartach ATI.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie hordy zainfekowanych w niektórych momentach.
|
Aktualizacja silnika Half-Life |
- Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane specjalnie stworzonym ciągiem znaków przy połączeniu.
|
Aktualizacja Left4Dead Demo |
- Ulepszono tworzenie gier aby wyszukiwać lepszye serwery.
- Dodano opcję tworzenia nowej gry na własnym serwerze.
- Ulepszono i zoptymalizowano kod sieciowy.
- Ulepszono wykrywanie niewspieranych kart graficznych.
- Naprawiono rzadkie wywalanie się gry gdy ktoś zostanie wykopany z serwera.
- Naprawiono pewne eksploity.
- Poprawiono tłumaczenia.
- Zwiększono automatyczny zakres portów na serwerze dedykowanym dla Linuksa.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Poprawiono nadmierne zużywanie procesora przez bibliotekę 'omijająca' NAT podczas tworzenia gry w Left4Dead.
- Poprawiono kilka błędów w tłumaczeniach.
- Poprawiono błąd kreatora instalacji który podczas instalacji dema jeszcze nieopublikowanej gry wymuszał instalację pełnej gry.
- Dodano l4d.com do białej listy stron na chacie.
|
Aktualizacja Left4Dead Demo |
Kilka godzin po wydaniu dema doczekaliśmy się pierwszej aktualizacji. Poniżej lista zmian:
- Naprawiono kilka problemów z tworzeniem gier oraz serwerami z hasłem.
- Usprawniono tworzenie gier aby zapewnić lepsze rezultaty wyszukiwania.
- Poprawiono błąd gdzie serwery mogły zostać w trybie tworzenia gry w nieskończoność.
- Zoptymalizowano wydajność i kod sieciowy.
- Poprawiono błąd gdzie gra mogła powodować nadmierne zużycie procesora przez proces Steama.
- Naprawiono resetowanie się muzyki przy zmianie ustawień graficznych.
- Naprawiono pewne nieprawidłowości z niemożliwością chatowania i/lub połączenia z innym użytkownikiem.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Dodano możliwość robienia zakupów bezpośrednio na stronie Steam.
- Dodano wsparcie dla Left 4 Dead.
- Dodano wsparcie dla Steam Cloud.
- Zaktualizowano tłumaczenia dla różnych języków.
- Naprawiono ponowne wykonywanie się komend linii poleceń (np -install) przy zmianie użytkownika lub zmianie języka.
- Naprawiono odświeżanie listy gier oraz przeglądarki serwerów.
- Poprawiono listę przyjaciół dla bardziej licznych klanów która znikała kiedy włączone było pokazywanie przyjaciół tylko online.
- Poprawiono listę gier, która się nie odświeżała po otrzymaniu aktualizacji licencji.
- Naprawiono wewnętrzną kontrolę dla IE, był problem z przewijaniem strony lub odpowiedzią na przyciśnięte przyciski.
- Poprawiono wydajność kontroli IE.
|