Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2010.01.07)
(2010.01.07)
Linia 2: Linia 2:
 
{{news2
 
{{news2
 
|tytul= Hl2 Pc Achivements & HDR  
 
|tytul= Hl2 Pc Achivements & HDR  
|tresc=W zeszłym roku bo 31 grudnia, na forum Steam można było przeczytać o nowej modyfikacji do Half-Life 2 dla sersji PC. Aby w nią zagrać trzeba posiadać Alf-Life 2 oraz Half-Life 2: Episode Two.
+
|tresc=W zeszłym roku bo 31 grudnia, na forum Steam można było przeczytać o nowej modyfikacji do Half-Life 2 dla wersji PC. Aby w nią zagrać trzeba posiadać Alf-Life 2 oraz Half-Life 2: Episode Two.
 
   
 
   
 
Half-Life 2 Update Mod:
 
Half-Life 2 Update Mod:
Linia 9: Linia 9:
 
- dodano HDR (High Dynamic Range) Lighting.
 
- dodano HDR (High Dynamic Range) Lighting.
 
- zakutalizowano modele i tekstury.
 
- zakutalizowano modele i tekstury.
- dodano 32 osiągnięcia do zdobycia.
+
- dodano 32 osiągnięcia do zdobycia - [http://strategywiki.org/wiki/Half-Life_2/Achievements lista].
↗ Includes 32 Steam Achivements - [http://strategywiki.org/wiki/Half-Life_2/Achievements lista].
+
  
 
{{video|youtube|-R5Z8Vfv32s}}
 
{{video|youtube|-R5Z8Vfv32s}}
Linia 16: Linia 15:
 
{{video|youtube|r1o1lepo0uM}}
 
{{video|youtube|r1o1lepo0uM}}
  
Dla osó, ktoóre już grały w Cinematic Mod 10 nie będzie to nadzwyczajnym zaskoczeniem, no ale przynajmniej zajmuje tylko 1.5GB.
+
Dla osób, które już grały w Cinematic Mod 10 nie będzie to nadzwyczajnym zaskoczeniem, no ale przynajmniej zajmuje tylko 1.5GB.
 
}}
 
}}
  

Wersja z 14:22, 7 sty 2010

Spis treści

2010.01.07

Hl2 Pc Achivements & HDR

W zeszłym roku bo 31 grudnia, na forum Steam można było przeczytać o nowej modyfikacji do Half-Life 2 dla wersji PC. Aby w nią zagrać trzeba posiadać Alf-Life 2 oraz Half-Life 2: Episode Two.

Half-Life 2 Update Mod:

- aktualizacja do silnika Orange Box. - dodano HDR (High Dynamic Range) Lighting. - zakutalizowano modele i tekstury. - dodano 32 osiągnięcia do zdobycia - lista.





Dla osób, które już grały w Cinematic Mod 10 nie będzie to nadzwyczajnym zaskoczeniem, no ale przynajmniej zajmuje tylko 1.5GB.

2010.01.01

Szczęśliwego Nowego Roku

Szczęśliwego Nowego Roku, samych pozytywnych niespodzianek i zrealizowania noworocznych postanowień życzy ekipa hlds.pl

Btw, trzeba się do nowej daty przywyczaić ;D

2009.12.25

Wesołych Świąt!
Tool.png

Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzy ekipa HLDS.pl.

Won od komputera pogadać z rodziną, a nie tylko w te gry naparzać....

2009.12.18

Soldier wygrywa wojnę TeamFortress 2
Tf2 logo.png
Solider-wins.png


Solider wygrywa wojnę w Teamfortress 2. Dziękujemy za ponad 30 tyś martwych demomanów.

2009.12.14

Medal Of Honor

Aż chce się dodać do tytułu Modern Warfare 3 po obejrzeniu tego filmiku. Edit: Youtube wita.


2009.12.13

Forum pod forum.hlds.pl
Tool.png

Dla spragnionych kontaktu z nami w sprawach mumble: http://forum.hlds.pl Uwaga, forum nie będzie do supportu jak komuś nie działa serwer gry itd.

2009.12.11

Aktualizacja Team Fortress 2 The WAR Update!
Tf2 logo.png
Tf2 war.jpeg

Blog

Strona WAR Update

I pamiętajcie Soldier MUSI wygrać ;-)

2009.12.10

Aktualizacja Steam
Steam-logo.png
  • Naprawiono przypadek gdzie gry przywieszały się ze statusem "Download starting...".
  • Ulepszono listę na pasku w Windows 7. Dodano więcej aplikacji do listy ostatnio granych gier, dodano link do serwerów i zmniejszono ilość zajmowanego miejsca na ekranie.
  • Naprawiono nakładkę, która czasem powodowała złe wyświetlanie tekstur w grach używających OpenGL.
  • Ulepszono wsparcie dla przyszłych usprawnień Steamworks.

2009.12.08

Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Silnik

  • Uniemożliwiono wymianę plików typu .smx, .gcf oraz .sys pomiędzy klientem a serwerem.
  • Naprawiono exploit z wysyłaniem/pobieraniem plików ze spacją w rozszerzeniu lub separatorem na początku żądanego pliku.

Team Fortress 2

  • Naprawiono system cząsteczek wewnątrz map, które powodowały problemy z wyświetlaniem ich na późniejszych mapach. (likwiduje ten problem)
  • Naprawiono rzadkie problemy z fizyką.
  • Naprawiono podświetlanie tła zegara na mapach KOTH w minimalnym HUDzie.
  • Naprawiono chowanie rąk przez Heaviego podczas tauntu.
  • Naprawiono pokazywanie się efektu critboosta na niewidzialnym Szpiegu
  • Naprawiono możliwość spamowania komunikatem "Dołącza się do gry" przez zbanowanego gracza.
  • Naprawiono pokazywanie złej liczby klas jeśli nastąpiła zamiana drużyn podczas otwartego menu wyboru klas.
  • Naprawiono możliwość przebrania się Szpiega podczas tauntu.
  • Naprawiono potrzebę podwójnego przyciśnięcia klawisza odpowiadającego za komunikację głosową jeśli menu zamknęło się z powodu nieaktywności (chodzi o menu głosowania w grze).
  • Naprawiono okienko "Confirm Delete" w menu przedmiotów, które nie reagowało poprawnie na wciśnięte klawisze.
  • Naprawiono zasobnik, który nie leczył z prawidłową prędkością jeśli był ulepszony podczas gdy gracze już się przy nim leczyli.
  • Naprawiono wykonywanie się plików .cfg dla danej klasy jeszcze przed jej zmianą.

2009.12.06

Mani Admin Plugin 1.2 T oraz MetaMod:Source 1.8 Beta
Mani-admin-plugin-logo.png

MAP znowu zaczął być supportowany tym razem dużo poprawek i parę nowości

Poprawki:

  • Ponowiono wsparcie dla rezerwowych slotów.
  • Naprawiono problemy z MySQL V.5.1.
  • Naprawiono "statsme" oraz TOP<10 powodujący crash serwa dla TF2/DoD:S.
  • Dodano wsparcie dla Windows 7 (plik CreateVdf.exe).
  • Usunięto gimpphrases.txt.
  • Usunięto błąd ładujący defaults.cfg na starcie.
  • Naprawiono złe naliczanie do ranku dla broni "Dead Ringer" w TF2.
  • Naprawiono exploit pozwalający na obejście restrykcji broni na serwerze, gdy używa się więcej niż 30 znaków w nazwie broni.
  • Naprawiono błąd powodujący crash jeżeli używa się Weapon Restriction Management System.
  • Naprawiono bug powodujący wyświetlanie się głosowania na koniec mapy nawet jeżeli komenda mani_voting była ustawiona na 0.
  • Włączenie głosowania przez admina jest teraz zawsze możliwe, nawet jeżeli jest ustawiona komenda mani_voting 0.
  • Naprawiono crash podczas restartu rundy na rozgrzewce w TF2/DoD:S.
  • Naprawiono odwrotne działanie komendy mani_weapon_restrict_prevent_pickup.
  • Naprawiono błędne pokazywanie "Map will change at end of round" po głosowaniu rtv zamiast "Map will change after 5 seconds".
  • Dodatkowe configi z pliku mani_server.cfg są teraz poprawnie ładowane.
  • Przeniesiono ustawienia skinów z mani_server.cfg do osobnego pliku.
  • Naprawiono niepoprawne działanie ma_akick_steam oraz ma_aban_pname.
  • Uwzględniono działające komendy cexec w ramach downloadu.
  • Naprawiono niepoprawne działanie mani_dead_alltalk.

Nowości:

  • Dodano token #self więc możliwe są teraz komendy w stylu ma_setcash #self 16000.
  • Dodano nową auto instalację VSP lub jako plugin pod MMS:
meta load addons/mani_admin_plugin/bin/mani_admin_plugin_mm

lub

plugin_load ../<<game>>/addons/mani_admin_plugin
  • Dodano możliwość zbanowania kogoś podając powód:
ma_ban <osoba> <czas w minutach, 0 = permanent> <powód>
  • Dodano możliwość odbanowania kogoś przez menu.
  • Dodano możliwość podania powodu oraz czasu dla komendy ma_mute
ma_mute  <osoba> <długość mute 0 = permanent> <powód>
  • Rozwinięto mute zarówno na chat jak i komunikację głosową.
  • Dodano możliwość mute na nick, nie tylko na SteamID/IP.
  • Dodano flagę 'b' dla admina ustalającą na jak długo może dać mute.
  • Dodano zabezpieczenie antyspamowe, dla graczy próbujących zlagować serwer przez komendy timeleft, nextmap etc.
  • Dodano możliwość wyboru, czy muzyka puszczana na serwerze ma się miksować z innymi dźwiękami, czy też ma lecieć tylko jeden dźwięk w danej chwili.
  • Dodano możliwość dołączenia na serwer zabezpieczony hasłem bez wpisywania hasła, dla adminów z flagą 'admin' tak długo dopóki nie jest włączony war mode (ma_war 1).
  • Dodano domyślne pozycje reklam naściennych dla Hl2:DM, DoD:S i TF:2.

MetaMod: Source:

  • Dodano wsparcie dla nowego silnika, na którym działa Left 4 Dead 2

Slepy korzen 20:51, 6 gru 2009 (UTC)

2009.12.02

10 lat Quake 3
250px-Quake3Title.jpg

Dzisiaj mija dokładnie 10 lat od wydania Quake 3 pod Windows. Pomyślcie ile gier nie jest granych po roku, a co dopiero po 10 latach. Jeśli nie wiesz co to Quake 3 Arena albo Quake Live to chyba masz sporą lukę w wiedzy o grach :)

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia