Grudzień 2007

Od HLDS.pl
Wersja KaszpiR (dyskusja | edycje) z dnia 22:31, 2 sty 2008
(różn.) ← poprzednia wersja | zobacz aktualną wersję (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania

Spis treści

2007.12.31

Happy new year 2008.gif

2007.12.30

  • Jesli ktoś nie grał w Half-Life ani Half-Life 2 to macie film z gry ;D
<center>


</center>

2007.12.24

Santa.jpg


Życzę Ci abyś potrafił z zadowoleniem obejrzeć się za siebie. Spójrz choćby na miniony rok. W sylwestrową noc składamy sobie wzajemnie życzenia z okazji Nowego Roku. Czy nie powinniśmy także złożyć sobie gratulacji z okazji minionego roku? Życzę Ci, aby Twój nowy rok nie musiał wstydzić się przed starym.

2007.12.21

  • Kolejna aktualizacja klienta Steam.
    • Poprawiono kompatybilność nakładki z Frapsem oraz ATI Tray Tools.
    • Naprawiono błąd który powodował niepokazywanie się nakładki w Civilizacji IV.
    • Naprawiono zmianę rozdzielczości kiedy nakładka była aktywna.
    • Naprawiono spadek wydajności gdy nakładka była uruchomiona.
  • Sporej aktualizacji doczekała się także gra Team Fortress 2, listę zmian znajdziecie na http://www.teamfortress.pl

2007.12.19

  • Trudno o tym nie napisać ;D
Duke-nukem-forever-teaser.jpg
  • Firma 3DRealms ogłosiła, że dzisiaj albo jutro pokaże oficjalny trailer z gry Duke Nukem Forever .
  • Edit, już jest trailer, między innymi na torrencie.

2007.12.13

  • Po dłuższej przewie wracam z newsami. Przed momentem została wydana aktualizacja klienta Steam. Lista zmian jest następująca:
    • Dodano możliwość kupowania prezentów dla znajomych.
    • Dodano w grach trzecich możliwość wpisywania klucza aktywującego wewnątrz gry, która nie ma zintegrowanej automatycznej obsługi kluczy Steam.

2007.12.07

syn_button.jpg

Światło dzienne ujrzała wreszcie pełna wersja darmowego moda Synergy, umożliwiającego przejście Half-Life 2 w trybie cooperative, czyli walcząc z kolegami w zespole jako rebelianci przeciwko armia zła najczęściej ucieśnianą w formie żołnierzy combine. Tak więc jak masz Half-Life 2 i znudziło ci się zabijanie się nawzajem to może zabawa ze znajomymi w pokonywaniu tej samej trasy. Gwarantuję, że jest wesoło - pamiętam jak w tkaim trybie przechodziłem z kumplami Quake :)


ingame_canals_01.jpg hl2spc_01.jpg d3_breen_010043.jpg

2007.11.28

Pojawiła się łatka dla serwerów Insurgency Beta 2.

Łatka zawiera:

  • Obniżenie użycia CPU, obniżenie użycia pamięci - by zapewnić lepsza wydajność
  • Ma zapewnić lepszą stabilność (zapobiec częstym crash'om)


Download:


Temat na forum Insurgency

2007.11.21

  • Insurgency ma poslizg w czasie z wypuszczeniem patcha z powodu nagłego buga z rakietnicą. Ale pliki będą już dostępne dzisiaj o 19 naszego czasu. Więcej na http://insurgency.pl

2007.11.17

  • Valve ostatnio szleje z aktualizacjami do SourceSDK, jak jeszcze jakiś czas temu aktualizacje tego pakietu odbywały się raz na rok-dwa, tak teraz jest średnio dwa razy na tydzień. Wprawdzie są to raczej malutkie poprawki ale dosyć krytyczne. Tak też lista zmian wygląda następująco:
    • Naprawiono wywalanie się przeglądarki modeli gdy otwierane było okienko 'Load Models...'.
    • Dodano przykładowe źródło mapy dla Team Fortress 2.

2007.11.16

  • W nocy miała miejsce spora aktualizacja nowego silnika Source 2007 oraz TeamFortress 2. Aktualizacja poprawia sporo dość istotnych błędów. Standardowo lista zmian poniżej:
    • Silnik Source 2007
      • Naprawiono błąd w kodzie sieciowym gdzie zachodziła potrzeba robienia pełnej aktualizacji od wszystkich graczy gdy podzielony pakiet nie został poprawnie odczytany.
      • Ogólna optymalizacja linii śledzących.
      • Naprawiono odtwarzanie plików .dem.
      • Dodano kod umożliwiający oglądanie dem nagranych na protokole 12 pod protokołem 13.
      • Gdy pokazuje się komunikat WARNING: Connection Problem teraz widać odliczanie za ile sekund nastąpi auto rozłączenie z serwerem.
      • Naprawiono błąd z pokazywaniem NULLNAME na tablicy wyników przez krótki okres czasu.
    • Team Fortress 2
      • Naprawiono eksploit gdzie obserwator mógł się pojawić na mapie nie będąc w żadnej drużynie.
      • Zmiany na mapach:
        • Hydro:
          • Naprawiono eksploit pozwalający graczom wyskoczyć poza mapę.
        • Granary:
          • Zmieniono ukształtowanie terenu na pierwszym punkcie kontrolnym dla obu drużyn. Zmiana powoduje że drużyna broniąca mniej widzi a co za tym idzie drużyna atakująca łatwiej może przejąć punkt.
          • Drużyna która trzyma więcej punktów dostaję większy bonus czasowy podczas odradzania się (odradzanie się jest szybsze).
          • Mniejsze ulepszenia wizualne pomiędzy drugim a trzecim punktem niebieskich.
          • Wycięto możliwość super wysokich skoków Demomana na środkowej arenie.
          • Zwiększono podstawowy licznik czasu do 10 minut.
          • Dodano okno z widokiem na ostatni punkt przy wyjściu na kładkę na rurze.
          • Mniejsze zmiany w oświetleniu na środkowej arenie.
          • Przeniesiono środkowe spawny bardziej do przodu (oszczędza 6-7 sekund na dojście Heaviego na punkt drugi przeciwnika).
          • Zredukowane bonus/karę na +/- 6 sekund za przejęcie ostatniej flagi.
          • Naprawiono błędy w interpretacji materiałów i modeli w pokoju z rakietami przy spawnie.
    • SourceTV
      • Zwiększono standardową przepustowość z 5 na 8 KB/s dla obserwatorów.
      • Zwiększono rozmiar bufora dem SourceTV dla tablicy opisów klas z 64 na 96KB.
      • Zwiększono wydajność kopiowania niepewnych buforów do klientów SourceTV.
      • Uaktualniono listę zdarzeń w TF2 dla trybu reżyserskiego.

2007.11.15

  • Wyszła mała aktualizacja do SourceSDK. Lista zmian:
    • Naprawiono wywalanie się przeglądarki modeli w edytorze Hammer.
  • Dokładna data wydania wersji beta 2 moda Insurgency została podana. Mod zostanie wydany 21 listopada i będzie można go ściągnąć z popularnej strony FilePlanet. Natomiast wersja serwerowa swoją premierę będzie miała trzy dni wcześniej, czyli dla niekumatych 19. Standardowo linki do plików zostaną umieszczone w dziale Download na stronie http://insmod.net

2007.11.14

  • Valve wypuściło kolejną aktualizację klienta Steam. Standardowo lista zmian:
    • Naprawiono błąd z Call of Duty 4: Modern Warfare gdy nie chciał się uruchomić.
    • Pozwolono zrobić dwa skróty do tej samej aplikacji.
    • Dodano możliwość dodania skrótu na pulpicie z aplikacji nonsteamowych.
    • Naprawiono powiadomienia od znajomych.
    • Naprawiono błąd że gra mogła być odpalona tylko w języku angielskim.
    • Naprawiono nicki znajomych gdzie czasem były wyświetlane nazwy klanów.
    • Naprawiono rzadkie wywalanie się przy próbie instalacji gry.
    • Naprawiono bład na liscie znajomych gdzie nie była pokazywana ostatnio dodana osoba.
    • Naprawiono menu na ikonce przy zegarze aby można było je zamknąć nie klikając w żadną opcję.
  • Dodatkowo dodano nową ankietę na temat sprzętu. Wyniki starej ankiety można zobaczyć tutaj natomiast na bierzaco aktualizowane wyniki nowej ankiety tutaj

2007.11.13

  • Valve wydało aktualizację serwera dedykowanego Source. Aktualizacja obejmuje poprawki do CS:S, DoD:S i HL2:MP.
    Lista zmian:
    • Naprawiono błąd w HL2:DM związany z rożnymi prędkościami na serwerach Linuksowych i Windowsowych.
    • Naprawiono potencjalny błąd w przeglądarce serwerów.
    • Naprawiono błąd z sv_pure, niektóre pliki nie były chronione.
    • Naprawiono błąd spamowania CSoundEnt na serwerach z dużą ilością slotów.
    • Naprawiono błąd z chatem na serwerach linuksowych.
    • Mniejsza aktualizacja panelu podłączania się.
    • Poprawiono kolumnę z adresami IP.
    • Łatka bezpieczeństwa przy transferze plików.
    • Poprawiono błąd ze znikającymi nickami graczy na tablicy wyników.

2007.11.12

ins_nov07.jpg


  • Zapowiedziano zbliżającą się aktualzację Insurgency, patch 1.2 powinen być w ciągu tygodnia. Więcej tutaj.
  • Wiciu napisal tutaj tekst analizujacy gry online. Moze pare osob sie zainteresuje ;)

2007.11.09

  • Przed kilkoma minutami miała miejsce aktualizacja SourceSDK. W tej aktualizacji naprawiono kilka błędów które powstały w wyniku dodania obsługi gier z pakietu OrangeBox.
    Lista zmian:
    • Naprawiono błąd z budowaniem środowiska map dla Team Fortress 2, Portal i Half-Life 2: Episode Two
    • Dodano brakujące modele oraz tekstury dla edytora Hammer i przeglądarki modeli.
    • Naprawiono problem z ładowaniem pliku FileSystemOpenDialog.dll w edytorze Hammer oraz przeglądarce modeli.
    • Zmieniono logikę konfiguracji obsługi gier. Standardowo w będą dostępne tylko gry na silniku Source 2007 lub jak kto woli OrangeBox Engine, aby mieć obsługę 'starego' silnika Source trzeba w opcjach uruchamiania SourceSDK dopisać: -engine ep1.
    • Tymczasowo wyłączono podgląd oświetlenia w edytorze Hammer ponieważ były problemy z niekompatybilnością adresowania.

2007.11.08

  • Dzisiaj w nocy Valve wydało kolejną aktualizację do Team Fortress 2.
    Oto lista zmian:
    • Poprawiono śledzenie strony pamięci w swap’ie.
    • Naprawiono błąd przy imporcie loga z pliku jpeg który był uznany za prawidłowy lecz w rzeczywistości tak nie było.
    • Naprawiono śledzenie statystyk uber-charge u Medyka.
    • Naprawiono błąd w liczeniu zniszczonych budowli Inżyniera.
    • Inżynierowie nie będą już mogli nabijać sobie punktów przez używanie własnych teleportów.
    • Podczas robienia screena naszemu zabójcy użyta teraz będzie komenda “jpeg”.
    • Naprawiono exploit u Szpiega gdy można było zabijać będą przebranym nie ujawniając się.
    • Naprawiono błąd umożliwiający Szpiegom podkładaniu ładunku przez cienkie ściany.
    • Naprawiono kilka exploitów przy zmianie broni białej.
    • Naprawiono exploit umożliwiający graczom teleportowanie się z danymi wywiadowczymi.
    • Naprawiono wywalanie się gry przy odtwarzaniu MP3.
    • Poprawiono zwracanie statystyk u gracza gdy połączenie do serwera statystyk nie może być zrealizowane. Naprawiono przypadki gdzie statystyki były tracone.
  • Właśnie doczekaliśmy się drugiego kandydata do wersji finalnej Sourcebans. Dla tych co nie wiedzą co to jest w skrócie napiszę że to o wiele bardziej rozbudowana wersja AMXBans tyle że dla silnika Source. Niestety lista zmian jest zbyt długa aby ja tłumaczyć. Poniżej znajduje się bardzo skrócona lista zmian, jeśli ktoś chce przeczytać całość, to trzeba kliknąć tutaj.
    • Lista najważniejszych zmian:
      • Dodano tryb deweloperski, w try tym pokazane są wszystkie błędy.
      • Przekonwertowano wszystkie strony aby używały Smarty, teraz kod strony (PHP) jest całkowicie rozdzielony od kodu skórek (HTML).
      • Dodano menu banów SourceBans do menu SourceModa.

2007.11.07

  • Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się SourceSDK.
    • Valve wreszcie wydało aktualizację dzięki któremu będzie można tworzyć bez najmniejszych problemów mapy dla Half-Life 2: Episode Two, Portal i Team Fortress 2.
    • W skład SourceSDK należą:
      • Hammer World Editor w którym tworzy się dodatkowe poziomy dla gier na silniku Source.
      • Narzędzie do Valve Faceposer umożliwiające tworzenie reżyserowanych sekwencji dla gier na silniku Source.
      • Przeglądarka modeli umożliwiająca szybki i wygodny podgląd modeli i ich animacji.
      • Kod źródłowy umożliwiający tworzenie nowych modów multiplayer jak i singleplayer bazujących na silniku Source.
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia własnych tekstur i modeli dla gier na silniku Source.

2007.11.04

  • Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!!
    • Serwis działa szybciej
    • Krótkie adresy artykułów
    • Trawa powinien zacząć pisać newsy bo zaczął pisać na swoim blogu - jego metoda forsowanie niektórych rzeczy na mnie - dopóki nie przeniosę serwisu to nie będzie na wiki pisał ;D
  • Mając chwilę czasu jedząc pizzę spłodziłem pasek boczny, ten chory i obrzydliwy pomysł tłukł mi się po głowie od jakiegoś czasu ale jakoś mi odechciewało się go wykonać z powodu druzgocącej prędkości działania serwera. Teraz na nowym hostingu poszło całkiem sprawnie. Z czasem dorzucę tam rzeczy naprawdę sensowne w logicznej kolejnosći, bo aktualnie jedynym elementem który tam umieściłem w 100% poprawnym miejscu jest podanie o zdejmowanie banów na VAC.
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia