{{news2
|tytul= Hl2 Pc Achivements & HDR
|tresc=W zeszłym roku bo 31 grudnia, na forum Steam można było przeczytać o nowej modyfikacji do Half-Life 2 dla sersji PC. Aby w nią zagrać trzeba posiadać Alf-Life 2 oraz Half-Life 2: Episode Two.
Half-Life 2 Update Mod:
- aktualizacja do silnika Orange Box.
- dodano HDR (High Dynamic Range) Lighting.
- zakutalizowano modele i tekstury.
- dodano 32 osiągnięcia do zdobycia.
↗ Includes 32 Steam Achivements - lista.
Porównanie jakości:
Dla osó, ktoóre już grały w Cinematic Mod 10 nie będzie to nadzwyczajnym zaskoczeniem, no ale przynajmniej zajmuje tylko 1.5GB.">
2010.01.01
Szczęśliwego Nowego Roku
Szczęśliwego Nowego Roku, samych pozytywnych niespodzianek i zrealizowania noworocznych postanowień życzy ekipa hlds.pl
Btw, trzeba się do nowej daty przywyczaić ;D
2009.12.25
Wesołych Świąt!
Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzy ekipa HLDS.pl.
Won od komputera pogadać z rodziną, a nie tylko w te gry naparzać....
Naprawiono przypadek gdzie gry przywieszały się ze statusem "Download starting...".
Ulepszono listę na pasku w Windows 7. Dodano więcej aplikacji do listy ostatnio granych gier, dodano link do serwerów i zmniejszono ilość zajmowanego miejsca na ekranie.
Naprawiono nakładkę, która czasem powodowała złe wyświetlanie tekstur w grach używających OpenGL.
Ulepszono wsparcie dla przyszłych usprawnień Steamworks.
Uniemożliwiono wymianę plików typu .smx, .gcf oraz .sys pomiędzy klientem a serwerem.
Naprawiono exploit z wysyłaniem/pobieraniem plików ze spacją w rozszerzeniu lub separatorem na początku żądanego pliku.
Team Fortress 2
Naprawiono system cząsteczek wewnątrz map, które powodowały problemy z wyświetlaniem ich na późniejszych mapach. (likwiduje ten problem)
Naprawiono rzadkie problemy z fizyką.
Naprawiono podświetlanie tła zegara na mapach KOTH w minimalnym HUDzie.
Naprawiono chowanie rąk przez Heaviego podczas tauntu.
Naprawiono pokazywanie się efektu critboosta na niewidzialnym Szpiegu
Naprawiono możliwość spamowania komunikatem "Dołącza się do gry" przez zbanowanego gracza.
Naprawiono pokazywanie złej liczby klas jeśli nastąpiła zamiana drużyn podczas otwartego menu wyboru klas.
Naprawiono możliwość przebrania się Szpiega podczas tauntu.
Naprawiono potrzebę podwójnego przyciśnięcia klawisza odpowiadającego za komunikację głosową jeśli menu zamknęło się z powodu nieaktywności (chodzi o menu głosowania w grze).
Naprawiono okienko "Confirm Delete" w menu przedmiotów, które nie reagowało poprawnie na wciśnięte klawisze.
Naprawiono zasobnik, który nie leczył z prawidłową prędkością jeśli był ulepszony podczas gdy gracze już się przy nim leczyli.
Naprawiono wykonywanie się plików .cfg dla danej klasy jeszcze przed jej zmianą.
Rozwinięto mute zarówno na chat jak i komunikację głosową.
Dodano możliwość mute na nick, nie tylko na SteamID/IP.
Dodano flagę 'b' dla admina ustalającą na jak długo może dać mute.
Dodano zabezpieczenie antyspamowe, dla graczy próbujących zlagować serwer przez komendy timeleft, nextmap etc.
Dodano możliwość wyboru, czy muzyka puszczana na serwerze ma się miksować z innymi dźwiękami, czy też ma lecieć tylko jeden dźwięk w danej chwili.
Dodano możliwość dołączenia na serwer zabezpieczony hasłem bez wpisywania hasła, dla adminów z flagą 'admin' tak długo dopóki nie jest włączony war mode (ma_war 1).
Dodano domyślne pozycje reklam naściennych dla Hl2:DM, DoD:S i TF:2.
MetaMod: Source:
Dodano wsparcie dla nowego silnika, na którym działa Left 4 Dead 2
Dzisiaj mija dokładnie 10 lat od wydania Quake 3 pod Windows. Pomyślcie ile gier nie jest granych po roku, a co dopiero po 10 latach. Jeśli nie wiesz co to Quake 3 Arena albo Quake Live to chyba masz sporą lukę w wiedzy o grach :)