Wyniki wyszukiwania

Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
  • [[Kategoria:Serwery gier]]
    785 B (101 słów) - 13:06, 11 gru 2008
  • [[Kategoria:Serwery gier]]
    488 B (77 słów) - 16:15, 17 cze 2006
  • ...zem z bazą danych, udostępnia konta na procesy w tle jak BNC czy serwery gier ;D. [[Kategoria:Serwery gier]]
    3 KB (557 słów) - 22:10, 9 sty 2008
  • ...ppid.txt''', w którym trzeba wpisać odpowiednią wartość dla każdej z gier: [[Kategoria:Serwery gier]]
    5 KB (859 słów) - 02:21, 3 lut 2009
  • ...lbo gry [[Source]] czyli [[SRCDS]], ale jest też spotykany w większości gier FPP, takich jak [[Quake 3]], [[Unreal Tournament]] itd. Moze to byc serwer ...serwery są na tym samym ip ale różnych portach i mają rożne hasła na serwery
    9 KB (1531 słów) - 08:16, 17 cze 2008
  • W większości gier FPP (first person shooter) jak kupujesz grę to kupujesz obie rzeczy na raz Większość dodatków pod serwery dedykowane działa na serwerach listen, ale nie odwrotnie (tzn. nie wszystk
    4 KB (680 słów) - 10:15, 14 lip 2006
  • ...omiony na serwerze gry i jest przeznaczony '''wyłącznie''' na dedykowane serwery internetowe (''nie będzie działał na serwerach na LAN''). Jego działani [[Kategoria:Serwery gier]]
    5 KB (730 słów) - 19:17, 15 sie 2006
  • [[Kategoria:Serwery gier]]
    186 B (22 słowa) - 18:11, 17 sie 2006
  • [[Cheat]]y, czyli oszustwa, istniały w grze od początku gier i nie tylko - mają na celu pomóc graczowi osiągnąć lepszy wynik stosuj ...[Half-Life]], ale bardzo często podobne rozwiązania istnieją dla innych gier (''szczególnie [[FPP]]'').
    4 KB (523 słowa) - 13:59, 1 sty 2008
  • MOD_NAME="/home/users/serwery/srcds/dod"; #Wpisz tutaj sciezke bezwzgledna do moda jaki odpalasz (cstrike [[Kategoria:Serwery gier]]
    2 KB (349 słów) - 16:47, 6 mar 2007
  • [[Kategoria:Serwery gier]]
    3 KB (431 słów) - 15:49, 6 wrz 2006
  • ...]], albo gier na silniku [[Source]] czyli [[SRCDS]] i jest przeznaczony na serwery internetowe, a nie na LAN. ...ostaje dodane do czarnej listy i taki delikwent nie ma wstępu na wszelkie serwery używające systemu SteamBans na swoich serwerach.
    1 KB (193 słowa) - 16:58, 12 mar 2007
  • ...a nie z samej gry. Dlatego mozna dostosować ssServer i ssClienta do wielu gier. *działa na wielu rodzajach serwerów gier.
    6 KB (917 słów) - 18:11, 21 lis 2006
  • ...formacje jakie powinieneś mieć na uwadze, jeśli stawiasz własny serwer gier. Serwery [[SRCDS]] konsumują o wiele więcej.
    6 KB (1069 słów) - 15:30, 6 lut 2009
  • [[Kategoria:Serwery gier]]
    5 KB (874 słowa) - 12:50, 11 wrz 2007
  • [[Kategoria:Serwery gier]]
    2 KB (341 słów) - 12:40, 17 sie 2009
  • [[kategoria:Serwery gier]]
    7 KB (1241 słów) - 22:05, 14 mar 2009
  • ...nych w środnku zmiench, charakterystycznych dla danej gry. W większości gier komenda [[rcon]] działa tak samo. [[Kategoria:serwery gier]]
    22 KB (3304 słowa) - 20:02, 15 cze 2006
  • ...e publiczne serwery gier, na które może wejść każdy. Są to zazwyczaj serwery o wyrównanym poziomie gry, na których nie trzeba trzymać się zasad ligo
    757 B (126 słów) - 00:40, 9 lis 2009
  • [[kategoria:serwery gier]] *Net_Graph FAQ dla gier [[Steam]] i przed Steam.
    19 KB (3179 słów) - 22:11, 3 sie 2008
  • ... na steamie, nie mam najmniejszych problemów z połączeniem się na inne serwery. [[Kategoria:Serwery gier]]
    2 KB (301 słów) - 10:25, 3 sty 2008
  • [[kategoria:Serwery gier]]
    488 B (55 słów) - 08:43, 14 lip 2006
  • // zaleca sie trzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze // zaleca sie trzymanie wartosci 10 ze wzgledu na serwery HLTV
    21 KB (2924 słowa) - 16:20, 14 lis 2013
  • [[kategoria:Serwery gier]]
    189 B (29 słów) - 13:11, 11 lut 2007
  • [[kategoria:serwery gier]]
    7 KB (1019 słów) - 16:21, 14 lis 2013
  • [[kategoria:Serwery gier]]
    6 KB (946 słów) - 17:24, 14 lip 2006
  • [[Kategoria:Serwery gier]]
    3 KB (545 słów) - 16:57, 7 paź 2007
  • [[kategoria:Serwery gier]]
    990 B (148 słów) - 18:21, 10 sie 2006
  • ... drugi napisany został w czasie kiedy Valve wprowadziło ważne zmiany do gier i wymagana była aktualzacja MetaMod-a, a oficjalna strona nie dawała życ [[Kategoria:serwery gier]]
    24 KB (3504 słowa) - 16:40, 2 maj 2008
  • Serwery [[Source]] (''[[SRCDS]]'') zajmują o wiele więcej niż serwery [[Half-Life]] (''[[HLDS]]''), więc ściąganie ich zawartości trwa jeszcz ==Lista gier==
    7 KB (989 słów) - 19:48, 9 maj 2008
  • Serwery [[Source]] (''[[SRCDS]]'') zajmują o wiele więcej niż serwery [[Half-Life]] (''[[HLDS]]''), więc ściąganie ich zawartości trwa jeszcz ...wy instalacji gry - w środku jest plik '''[[hlds.exe]]''' lub w przypadku gier na silniku [[Source]] [[srcds.exe]] którym odpalamy serwer gry.
    9 KB (1175 słów) - 13:25, 21 lut 2010
  • ...arna lista. Oznacza listę osób które nie są mile widziane na serwerach gier za występki - najczęściej za [[cheat]]owanie. ...lbo [[SRCDS]] najczęściej oznacza polską czarną listę (nik niżej), a serwery ładują aktualizowana co jakis czas listę w pliku banned.cfg
    1 KB (188 słów) - 13:59, 1 sty 2008
  • ...ualizacji [[Steam]] oraz pewnych warunków na jakich są hostowane serwery gier, pluginy do SourceMM są często dostępne także jako ładowane bezpośred
    3 KB (479 słów) - 08:26, 26 maj 2010
  • Pod serwery [[Source]] zobacz [[SRCTV]] =Oglądanie gier=
    37 KB (5992 słowa) - 10:40, 24 cze 2009
  • ...iele bardziej odpicowane. Największym atutem tej wersji jest wsparcie dla gier na silniku [[Half-Life]] oraz aktualizacje. ...General Settings'' oraz ''Game Settings''. Pamiętaj, aby poprawnie dodać serwery, bez tego HLStatsX:CE nie będzie działał poprawnie.
    6 KB (842 słowa) - 16:41, 2 lip 2010
  • ...tem lików w [[Red Orchestra]] w wersji beta - przyśpiesza ładowanie sie gier nawet trzykrotnie. Aby aktywować ten tryb należy wylogowac się ze steam * Prawie 100 artykułów odnośnie różnych spraw związanych s serwerami gier. Aby wiedzieć jak zainstalować [[AMX Mod]] musisz znac jakieś conajmniej
    11 KB (1776 słów) - 19:46, 2 gru 2006
  • *można dodać więcej niż np 3 serwery *bardzo często można dodać różne serwery gier, np Half-Life, Quake 3, Unreal Tournament 2004 i tym podobne.
    13 KB (2149 słów) - 19:36, 15 lut 2010
  • ...bele PsychoStats do danej konfiguracji, użyteczne jak mamy na przykład 2 serwery hl i chcemy rozdzielić statystyki, szczególnie jak mamy cstrike i innego Znowu klikamy enter a installka wyrzuca tekst na temat logów serwera gier.
    14 KB (2470 słów) - 16:38, 2 lut 2007
  • ...a którym działa [[HLTV]]. Przydatne, gdy w danym systemie działa serwer gier. ..., jak za dużo gadają to nie sposób czytać, w tym ustawieniu wszystkie serwery (''master i relay proxy'') muszą mieć także ustawione chatmode 2, aby od
    13 KB (2167 słów) - 16:09, 14 cze 2007
  • ...abyś nie miał żadnego firewall'a albo odblokowane połączenia na porty gier. Następnie konfigurujesz serwer albo serwery - chodzi o ''$server[]''
    17 KB (2532 słowa) - 22:07, 27 gru 2010
  • Serwer srednio powinien miec 60-70 fps, dobre serwery maja powyzej 100. Serwery na LAN na mecze np ESL maja wysokie ustawienia (okolo 200fps) i dlatego daj
    13 KB (1961 słów) - 11:04, 2 sty 2010
  • ...na przez firmę Sierra Online, której zadaniem była komunikacja z serią gier, między innymi tych bazowanych na [[Half-Life]]. ...ych przekazywana była autoryzacja klientów grających online - tak zwane serwery auth, sprawdzające czy klient posiada odpowiedni CD-Key aby grac online.
    961 B (147 słów) - 21:25, 17 wrz 2006
  • Serwery gier (i wiele innych programów) uruchamiamy najczęściej z parametrami. Większość serów gier rozpoznaje komendy po znaku plus. Ale to zależy wyłącznie od programu ja
    2 KB (399 słów) - 20:37, 17 wrz 2006
  • ...w .gcf, wielkich archiwów do [[Steam]] zawierających pliki potrzebne do gier. chcą odchudzić serwery z niepotrzebnych plików albo uruchamiać specjalne konfiguracje serwerowe.
    3 KB (381 słów) - 00:18, 6 mar 2007
  • '''SourceTV''' - system oferujący możliwość oglądania gier na silniku [[Source]] przez teoretycznie nieograniczoną liczbę obserwator =Obserwowanie Gier=
    14 KB (2111 słów) - 19:11, 20 wrz 2009
  • [[Kategoria:Serwery gier]]
    2 KB (343 słowa) - 21:49, 19 lut 2007
  • ...w skryptu, czyli klanu '''[Dumb]''' - znajdziecie tam nowszą wersję pod serwery [[Source]] i nie tylko - (wersaj pod Windows). * [http://www.int64.org/docs/gamestat-protocols/index.html Protokoły Gier]
    3 KB (436 słów) - 19:39, 23 sty 2008
  • ...iać serwer gry ;D. Przykład na [[HLDS]] ale można zastosować do innych gier. *Teraz robimy dwie komendy uruchamiające serwery, na przykład dla pierwszego komenda będzie wyglądało tak:
    4 KB (712 słów) - 16:49, 23 lis 2006
  • ...broń - tym droższa i odwrotnie z tymi rzadziej kupowanymi. Co 24 godziny serwery będą wysyłały informacje o naszych "zakupach". Ceny znajdziemy pod [htt ...a niskim zainteresowaniem forum publicznym graczy jak i adminów serwerów gier w rozwoju tego programu, oraz dlatego ze zaoferowana ilość kasy była pew
    7 KB (1140 słów) - 19:47, 2 gru 2006
  • define("_SERVERS","Serwery"); define("_ALLGAMETYPES","wszystkie typy gier");
    9 KB (1214 słów) - 14:55, 5 paź 2007

Zobacz (poprzednie 50 | następne 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Wglądów
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia