Wyniki wyszukiwania
Utwórz stronę „Serwery gier” na tej wiki.
- [[Kategoria:Serwery gier]]785 B (101 słów) - 13:06, 11 gru 2008
- [[Kategoria:Serwery gier]]488 B (77 słów) - 16:15, 17 cze 2006
- ...zem z bazą danych, udostępnia konta na procesy w tle jak BNC czy serwery gier ;D. [[Kategoria:Serwery gier]]3 KB (557 słów) - 22:10, 9 sty 2008
- ...ppid.txt''', w którym trzeba wpisać odpowiednią wartość dla każdej z gier: [[Kategoria:Serwery gier]]5 KB (859 słów) - 02:21, 3 lut 2009
- ...lbo gry [[Source]] czyli [[SRCDS]], ale jest też spotykany w większości gier FPP, takich jak [[Quake 3]], [[Unreal Tournament]] itd. Moze to byc serwer ...serwery są na tym samym ip ale różnych portach i mają rożne hasła na serwery9 KB (1531 słów) - 08:16, 17 cze 2008
- W większości gier FPP (first person shooter) jak kupujesz grę to kupujesz obie rzeczy na raz Większość dodatków pod serwery dedykowane działa na serwerach listen, ale nie odwrotnie (tzn. nie wszystk4 KB (680 słów) - 10:15, 14 lip 2006
- ...omiony na serwerze gry i jest przeznaczony '''wyłącznie''' na dedykowane serwery internetowe (''nie będzie działał na serwerach na LAN''). Jego działani [[Kategoria:Serwery gier]]5 KB (730 słów) - 19:17, 15 sie 2006
- [[Kategoria:Serwery gier]]186 B (22 słowa) - 18:11, 17 sie 2006
- [[Cheat]]y, czyli oszustwa, istniały w grze od początku gier i nie tylko - mają na celu pomóc graczowi osiągnąć lepszy wynik stosuj ...[Half-Life]], ale bardzo często podobne rozwiązania istnieją dla innych gier (''szczególnie [[FPP]]'').4 KB (523 słowa) - 13:59, 1 sty 2008
- MOD_NAME="/home/users/serwery/srcds/dod"; #Wpisz tutaj sciezke bezwzgledna do moda jaki odpalasz (cstrike [[Kategoria:Serwery gier]]2 KB (349 słów) - 16:47, 6 mar 2007
- [[Kategoria:Serwery gier]]3 KB (431 słów) - 15:49, 6 wrz 2006
- ...]], albo gier na silniku [[Source]] czyli [[SRCDS]] i jest przeznaczony na serwery internetowe, a nie na LAN. ...ostaje dodane do czarnej listy i taki delikwent nie ma wstępu na wszelkie serwery używające systemu SteamBans na swoich serwerach.1 KB (193 słowa) - 16:58, 12 mar 2007
- ...a nie z samej gry. Dlatego mozna dostosować ssServer i ssClienta do wielu gier. *działa na wielu rodzajach serwerów gier.6 KB (917 słów) - 18:11, 21 lis 2006
- ...formacje jakie powinieneś mieć na uwadze, jeśli stawiasz własny serwer gier. Serwery [[SRCDS]] konsumują o wiele więcej.6 KB (1069 słów) - 15:30, 6 lut 2009
- [[Kategoria:Serwery gier]]5 KB (874 słowa) - 12:50, 11 wrz 2007
- [[Kategoria:Serwery gier]]2 KB (341 słów) - 12:40, 17 sie 2009
- [[kategoria:Serwery gier]]7 KB (1241 słów) - 22:05, 14 mar 2009
- ...nych w środnku zmiench, charakterystycznych dla danej gry. W większości gier komenda [[rcon]] działa tak samo. [[Kategoria:serwery gier]]22 KB (3304 słowa) - 20:02, 15 cze 2006
- ...e publiczne serwery gier, na które może wejść każdy. Są to zazwyczaj serwery o wyrównanym poziomie gry, na których nie trzeba trzymać się zasad ligo757 B (126 słów) - 00:40, 9 lis 2009
- [[kategoria:serwery gier]] *Net_Graph FAQ dla gier [[Steam]] i przed Steam.19 KB (3179 słów) - 22:11, 3 sie 2008
- ... na steamie, nie mam najmniejszych problemów z połączeniem się na inne serwery. [[Kategoria:Serwery gier]]2 KB (301 słów) - 10:25, 3 sty 2008
- [[kategoria:Serwery gier]]488 B (55 słów) - 08:43, 14 lip 2006
- // zaleca sie trzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze // zaleca sie trzymanie wartosci 10 ze wzgledu na serwery HLTV21 KB (2924 słowa) - 16:20, 14 lis 2013
- [[kategoria:Serwery gier]]189 B (29 słów) - 13:11, 11 lut 2007
- [[kategoria:serwery gier]]7 KB (1019 słów) - 16:21, 14 lis 2013
- [[kategoria:Serwery gier]]6 KB (946 słów) - 17:24, 14 lip 2006
- [[Kategoria:Serwery gier]]3 KB (545 słów) - 16:57, 7 paź 2007
- [[kategoria:Serwery gier]]990 B (148 słów) - 18:21, 10 sie 2006
- ... drugi napisany został w czasie kiedy Valve wprowadziło ważne zmiany do gier i wymagana była aktualzacja MetaMod-a, a oficjalna strona nie dawała życ [[Kategoria:serwery gier]]24 KB (3504 słowa) - 16:40, 2 maj 2008
- Serwery [[Source]] (''[[SRCDS]]'') zajmują o wiele więcej niż serwery [[Half-Life]] (''[[HLDS]]''), więc ściąganie ich zawartości trwa jeszcz ==Lista gier==7 KB (989 słów) - 19:48, 9 maj 2008
- Serwery [[Source]] (''[[SRCDS]]'') zajmują o wiele więcej niż serwery [[Half-Life]] (''[[HLDS]]''), więc ściąganie ich zawartości trwa jeszcz ...wy instalacji gry - w środku jest plik '''[[hlds.exe]]''' lub w przypadku gier na silniku [[Source]] [[srcds.exe]] którym odpalamy serwer gry.9 KB (1175 słów) - 13:25, 21 lut 2010
- ...arna lista. Oznacza listę osób które nie są mile widziane na serwerach gier za występki - najczęściej za [[cheat]]owanie. ...lbo [[SRCDS]] najczęściej oznacza polską czarną listę (nik niżej), a serwery ładują aktualizowana co jakis czas listę w pliku banned.cfg1 KB (188 słów) - 13:59, 1 sty 2008
- ...ualizacji [[Steam]] oraz pewnych warunków na jakich są hostowane serwery gier, pluginy do SourceMM są często dostępne także jako ładowane bezpośred3 KB (479 słów) - 08:26, 26 maj 2010
- Pod serwery [[Source]] zobacz [[SRCTV]] =Oglądanie gier=37 KB (5992 słowa) - 10:40, 24 cze 2009
- ...iele bardziej odpicowane. Największym atutem tej wersji jest wsparcie dla gier na silniku [[Half-Life]] oraz aktualizacje. ...General Settings'' oraz ''Game Settings''. Pamiętaj, aby poprawnie dodać serwery, bez tego HLStatsX:CE nie będzie działał poprawnie.6 KB (842 słowa) - 16:41, 2 lip 2010
- ...tem lików w [[Red Orchestra]] w wersji beta - przyśpiesza ładowanie sie gier nawet trzykrotnie. Aby aktywować ten tryb należy wylogowac się ze steam * Prawie 100 artykułów odnośnie różnych spraw związanych s serwerami gier. Aby wiedzieć jak zainstalować [[AMX Mod]] musisz znac jakieś conajmniej11 KB (1776 słów) - 19:46, 2 gru 2006
- *można dodać więcej niż np 3 serwery *bardzo często można dodać różne serwery gier, np Half-Life, Quake 3, Unreal Tournament 2004 i tym podobne.13 KB (2149 słów) - 19:36, 15 lut 2010
- ...bele PsychoStats do danej konfiguracji, użyteczne jak mamy na przykład 2 serwery hl i chcemy rozdzielić statystyki, szczególnie jak mamy cstrike i innego Znowu klikamy enter a installka wyrzuca tekst na temat logów serwera gier.14 KB (2470 słów) - 16:38, 2 lut 2007
- ...a którym działa [[HLTV]]. Przydatne, gdy w danym systemie działa serwer gier. ..., jak za dużo gadają to nie sposób czytać, w tym ustawieniu wszystkie serwery (''master i relay proxy'') muszą mieć także ustawione chatmode 2, aby od13 KB (2167 słów) - 16:09, 14 cze 2007
- ...abyś nie miał żadnego firewall'a albo odblokowane połączenia na porty gier. Następnie konfigurujesz serwer albo serwery - chodzi o ''$server[]''17 KB (2532 słowa) - 22:07, 27 gru 2010
- Serwer srednio powinien miec 60-70 fps, dobre serwery maja powyzej 100. Serwery na LAN na mecze np ESL maja wysokie ustawienia (okolo 200fps) i dlatego daj13 KB (1961 słów) - 11:04, 2 sty 2010
- ...na przez firmę Sierra Online, której zadaniem była komunikacja z serią gier, między innymi tych bazowanych na [[Half-Life]]. ...ych przekazywana była autoryzacja klientów grających online - tak zwane serwery auth, sprawdzające czy klient posiada odpowiedni CD-Key aby grac online.961 B (147 słów) - 21:25, 17 wrz 2006
- Serwery gier (i wiele innych programów) uruchamiamy najczęściej z parametrami. Większość serów gier rozpoznaje komendy po znaku plus. Ale to zależy wyłącznie od programu ja2 KB (399 słów) - 20:37, 17 wrz 2006
- ...w .gcf, wielkich archiwów do [[Steam]] zawierających pliki potrzebne do gier. chcą odchudzić serwery z niepotrzebnych plików albo uruchamiać specjalne konfiguracje serwerowe.3 KB (381 słów) - 00:18, 6 mar 2007
- '''SourceTV''' - system oferujący możliwość oglądania gier na silniku [[Source]] przez teoretycznie nieograniczoną liczbę obserwator =Obserwowanie Gier=14 KB (2111 słów) - 19:11, 20 wrz 2009
- [[Kategoria:Serwery gier]]2 KB (343 słowa) - 21:49, 19 lut 2007
- ...w skryptu, czyli klanu '''[Dumb]''' - znajdziecie tam nowszą wersję pod serwery [[Source]] i nie tylko - (wersaj pod Windows). * [http://www.int64.org/docs/gamestat-protocols/index.html Protokoły Gier]3 KB (436 słów) - 19:39, 23 sty 2008
- ...iać serwer gry ;D. Przykład na [[HLDS]] ale można zastosować do innych gier. *Teraz robimy dwie komendy uruchamiające serwery, na przykład dla pierwszego komenda będzie wyglądało tak:4 KB (712 słów) - 16:49, 23 lis 2006
- ...broń - tym droższa i odwrotnie z tymi rzadziej kupowanymi. Co 24 godziny serwery będą wysyłały informacje o naszych "zakupach". Ceny znajdziemy pod [htt ...a niskim zainteresowaniem forum publicznym graczy jak i adminów serwerów gier w rozwoju tego programu, oraz dlatego ze zaoferowana ilość kasy była pew7 KB (1140 słów) - 19:47, 2 gru 2006
- define("_SERVERS","Serwery"); define("_ALLGAMETYPES","wszystkie typy gier");9 KB (1214 słów) - 14:55, 5 paź 2007
Zobacz (poprzednie 50 | następne 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)