Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2008.01.21)
(2008.01.21)
Linia 1: Linia 1:
 
=2008.01.21=
 
=2008.01.21=
*Zapowiedziano grę twórców bry BattleField o nazwe Battlefield Heroes. Podobno ma być za darmo oraz do pobrania w lato tego roku - graficznie ma przypominać TeamFortress 2 - pod względem grafiki jak z kreskówek. Co do rozgrywki twórcy zapowiadają, że to gracze będą tworzyć zasady - ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Na stronie opróc devblog'a nie ma nic ;)
+
*Zapowiedziano grę twórców bry BattleField o nazwe Battlefield Heroes. Podobno ma być za darmo oraz do pobrania w lato tego roku - graficznie ma przypominać TeamFortress 2 - pod względem grafiki jak z kreskówek. Co do rozgrywki twórcy zapowiadają, że to gracze będą tworzyć zasady - ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Na stronie oprócz fotki z okładki magazynu w którym jest wywiad z twórcami gry nie ma nic ;). Kolejna produkcja ze stajni EA widać, że ciśnie z kasą w promocję czegoś czego kompletnie nie widać ;D
 
<center>[http://www.battlefield-heroes.com/ http://hlds.pl/images/Battlefield-heroes.jpg]</center>
 
<center>[http://www.battlefield-heroes.com/ http://hlds.pl/images/Battlefield-heroes.jpg]</center>
 
*Pojawiła się nowa wersja [[QWPA]] do [[ETQW]] oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.
 
*Pojawiła się nowa wersja [[QWPA]] do [[ETQW]] oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.

Wersja z 18:11, 21 sty 2008

Spis treści

2008.01.21

  • Zapowiedziano grę twórców bry BattleField o nazwe Battlefield Heroes. Podobno ma być za darmo oraz do pobrania w lato tego roku - graficznie ma przypominać TeamFortress 2 - pod względem grafiki jak z kreskówek. Co do rozgrywki twórcy zapowiadają, że to gracze będą tworzyć zasady - ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Na stronie oprócz fotki z okładki magazynu w którym jest wywiad z twórcami gry nie ma nic ;). Kolejna produkcja ze stajni EA widać, że ciśnie z kasą w promocję czegoś czego kompletnie nie widać ;D
Battlefield-heroes.jpg
  • Pojawiła się nowa wersja QWPA do ETQW oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.
  • Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze...
  • Coś dla fanów gry Portal - jak zrobić obudowę do kompa w kształcie Cube Companion :)
twcpc30_s.jpg

2008.01.17

  • Może kogoś zainteresuje artykuł o postępie generacji grafiki w grach (i nie tylko) - więcej po angielsku w trzech częściach z okresu roku:pierwsza, druga i trzecia część trylogii :).

q4waterCut-small.jpg

ray_screenq4rt-2.jpg

ray4.jpg

Hmmm, Intel ciśnie w rdzenie po maxie, id Software szykuje coś od dłuższego czasu - Carmack na QuakeConie wspomniał o rozwoju technologii megatexture na wszystkie obiekty (a nie jak teraz, tylko na grunt pod stopami gracza). Czyzbyśmy w przyszłym roku mieli poznać nowy engine a razem z nim nowe karty graficzne? Może niekoniecznie, ale za kilka lat - może dwa - czemu nie?

2008.01.15

ETQW.jpg
  • Enemy Territory: QUAKE Wars wypuszcza patcha 1.4, od godziny 17:00 sobie nie pogramy ani nie zalogujemy się do swoich kont - aktualizacja master server'ów a potem rankingowych a my w tym czasie poczekamy na pliki dla serwerów gier oraz klientów.
    • Dzisiaj jest judgement night dla tej gry - jeśli patch nie poprawi wielu kitów to masa ludzi kompletnie daruje sobie tę grę, chyba że doczekamy się szybkiej ekspansji ETQWPro. Poczekamy - zobaczymy czy będzie pacz czy płacz. A jak nie przypasi to jescze jest nadzieja w Official Competition modzie oraz ETQWPro oraz innych modach. Ciekawe, ile będzie ważył no i jakie dokładnie zmany prowadzi (changelog)...
  • Edit: Niestety serwer linuksowy jest niestabilny - mam nadzieję, że patch pojawi się jutro i będzie można grać. Na pocieszenie chciałbym podkreślić, że wszystkie serwery linuksowe - zarówno rankingowe czy nierankingowe - zdychają. Problem nie dotyczy serwerów na platformach Windows - aczkolwiek tez potrzebowały poprawki.

2008.01.11

  • Headshot.pl kończy z transmisjami CS ? Pytanie czy prawda czy fake ;) Zobaczymy...
01.11 00:49:49         HS`Sensi   Koniec z CS'em w HSTV
01.11 00:50:33        _KaszpiR_@  why?
01.11 00:51:47         HS`Sensi   licencja sie skonczyla
01.11 00:51:54         HS`Sensi   :(
01.11 00:52:13        _KaszpiR_@  na cs?
01.11 00:52:17        _KaszpiR_@  O_o
01.11 00:52:26        _KaszpiR_@  na co mielisci licencje?
01.11 00:52:34         HS`Sensi   no na transmisje
01.11 00:52:43         HS`Sensi   a myslisz ze z valve to tak latwo?
01.11 00:52:48        _KaszpiR_@  omg
01.11 00:52:51         HS`Sensi   nie ma, chcesz pokazywac ich gre publicznie musisz bulic
01.11 00:52:57        _KaszpiR_@  nie mow ze chcialo za to kase
01.11 00:53:03        _KaszpiR_@  ja pier...
01.11 00:53:21         HS`Sensi   no i dostawaly
01.11 00:53:26         HS`Sensi   ale teraz
01.11 00:53:28        _KaszpiR_@  cierkawe ile
01.11 00:53:34        _KaszpiR_@  i ze zesice zrezygnowali?
01.11 00:53:45        _KaszpiR_@  czyby cod4 byl 4 free i dlatego sie na niego przeruzcacie?
01.11 00:53:47         HS`Sensi   jak gaz podrozal, prad podrozal, to i oni zrobili podwyzke
01.11 00:53:55         HS`Sensi   a no i ropa
01.11 00:53:56        _KaszpiR_@  aha...hmmmm
01.11 00:53:59         HS`Sensi   no i nas nie stac
01.11 00:54:29        _KaszpiR_@  az mi sie nie chce wierzyc ;)
01.11 00:54:47        _KaszpiR_@  toz dzieci borda to wasza podstawa zycia ;)
01.11 00:55:06         HS`Sensi   na szczescie cod ma teraz nawet wiecej dzieci
01.11 00:55:10         HS`Sensi   co myslelismy ze jest niemozliwe
01.11 00:55:25         HS`Sensi   wiec nie umrzemy, licencja na coda tansza o polowe
01.11 00:55:30         HS`Sensi   wiec bedzie dobrze

(tekst zmoderowany X)


  • Nowy anticheat na horyzoncie?
Oculus.jpg

2008.01.10

  • Aktualizacja klienta Steam. Lista zmian:
    • Dodano nową informacje na chacie która jest pokazywana gdy po raz pierwszy kontaktujemy się z nieznaną osobą.
    • Dodano kilka ostrzeżeń o bezpieczeństwie w Przyjaciołach.
    • Dodano możliwość połączeń z kilkoma serwerami z zawartością Steam aby zwiększyć prędkość transferów.
    • Dodano opcję "View Forum" w menu kontekstowym na liście gier.
    • Naprawiono automatycznie przechodzenie w tryb "zaraz wracam" gdy osoba faktycznie jest aktywna.
    • Najprawdopodobniej naprawiono błąd ze znikaniem gier z listy gier.
    • Poprawiono znikanie gier spoza Steam z listy gier.
    • Naprawiono Nakładkę aby po paru minutach gry się nie zawieszała/zwalniała.
    • Naprawiono niepokazywanie się Nakładki w Windows 2000.
    • Ulepszono kompatybilność Nakładki z ATI Tool.



  • Ekipa odpowiedzialna za platformę Steam zrobiła nam bardzo niezły prezent. (pisząc 'nam' mam namyśli użytkowników kart graficznych firmy Nvidia). Za całkowitą darmochę można dodać sobie na konto Steam następujące gry:

Aby dostać gry trzeba kliknąć w obrazek:

Portal_for_free.jpg



2008.01.09

medium_2173695817_b19f16914f_o.jpg

2008.01.04

2008.01.02

Cspromod.gif
  • Jeszcze nie wyszedł CSPromod 1.02 Beta, ale jest już w testach, informacja kiedy zostanie wydany publicznie wkrótce. Lista zmian:
    • dodano indykatory obrażeń w pierwszej osobie
    • naprawiono bug pojawiania się w ścianach
    • mapy zawierają 20 spawnów na stronę
    • dodano menu kupna ekwipunku, \o/
    • dodano trójwymiarowe bryzgi przy headshotach
    • poprawiono w karabinach spread oraz recoil podczas strzelania seriami oraz jednorazowych kliknięć
    • poprawiono łuk lotu,prędkość i odbijanie się granatów
    • poprawiono prędkość ruchu przy włączonym zoomie
    • poprawiono pozycję wyświetlania komunikatów śmierci graczy - wędrowały po zmianach składów itd
    • komunikaty śmierci poprawnie są wyświetlane po wyjściu gracza z gry
    • przełączenie się na nóż po strzale z jakiejkolwiek broni nie powoduje natychmiastowego zatrzymania odtwarzania dźwięku
    • dodano dźwięki odbijających się granatów
    • dodano dźwięki podczas upadku ciała
    • indykator bomby dodany do scoreboardu, ale tylko dla zespołu Terro
    • czas po końcu rundy jest przedłużony o 5s
    • strzelanie podczas rozbrajania nie jest już możliwe ;D
    • mp_restartgame odbywa się teraz natychmiast
    • poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy strzale z AWP
    • poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy przeładowywaniu jakiejkolwiek broni
    • dodano opcję automatycznego przydzielania do zespołu w grze
    • odbezpieczenie granatu na końcu rundy nie powoduje jego rzucenia podczas freezetime następnej rundy
    • dodano grafikę do komunikatów śmierci dla zabójstw granatem
    • poprawiono animację podczas zoom'owania AWP
    • zmiany nazwy gracza podczas leżenia trupem już nie są możliwe
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia