|
|
Linia 96: |
Linia 96: |
| *Inną rzeczą związaną z platformą [[Steam]] jest umożliwienie graczom ukrywanie swojego profilu w SteamCommunity. Jak wynika z wypowiedzi MikeBlas jest on (wraz z ekipą) w trakcie tworzenia profilu prywatności oraz opcji ignorowania. Podobno ów opcje mają zostać zaimplementowane wkrótce, lecz jak to bywa z wieloma rzeczami u [[Valve]] zawsze następuje spore opóźnienie. Tak też należy przeliczyć "wkrótce" na [[Czas VALVE|Czas Valve]]. | | *Inną rzeczą związaną z platformą [[Steam]] jest umożliwienie graczom ukrywanie swojego profilu w SteamCommunity. Jak wynika z wypowiedzi MikeBlas jest on (wraz z ekipą) w trakcie tworzenia profilu prywatności oraz opcji ignorowania. Podobno ów opcje mają zostać zaimplementowane wkrótce, lecz jak to bywa z wieloma rzeczami u [[Valve]] zawsze następuje spore opóźnienie. Tak też należy przeliczyć "wkrótce" na [[Czas VALVE|Czas Valve]]. |
| }} | | }} |
− | =2008.02.23=
| |
− | * [[SourceMod]] w wersji 1.0 zbliża się wielkimi krokami. Jaki informuje BAILOPAN nie będzie to jeszcze finalna wersja, lecz wersja stabilna 1.0 (dla przypomnienia, [[SourceMod]] jest jeszcze w fazie [[beta]]). Kiedy dokładnie zostanie wydana wersja stabilna jeszcze nie jest jeszcze wiadome. W ciągu najbliższych dni developerzy opublikują informacje dla osób które będą chciały zająć się tłumaczeniem SourceModa (my już mamy niemalże gotowe [[SourceMod_tłumaczenie|polskie tłumaczenie]]). Lista znanych zmian które nastąpią w wersji 1.0 w stosunku do obecnych nocnych buildów:
| |
− | **Następujące pluginy zmienią nazwę:
| |
− | ***<tt>basefuncommands</tt> na <tt>funcommands</tt>
| |
− | ***<tt>basefunvotes</tt> na <tt>funvotes</tt>
| |
− | **Następujące komendy zostaną usunięte:
| |
− | ***<tt>sm_randomcycle_file</tt> (z <tt>randomcycle</tt>). Będzie używać pliku "randomcycle" z maplists.cfg.
| |
− | ***<tt>sm_rtv_file</tt> (z <tt>rockthevote</tt>). Będzie używać pliku "rockthevote" z maplists.cfg.
| |
− | ***<tt>sm_mapvote_file</tt> (z <tt>mapchooser</tt>). Będzie używać pliku "mapchooser" z maplists.cfg.
| |
− |
| |
− | =2008.02.22=
| |
− | * Prawie 3D wykorzystując zwykły ekran monitora oraz dwa piloty Wii. Z początku nudne ale po 2 minutach zaczyna się naprawde fajny bajer ;). Tylko czekać aż wprowadzą to do gier. Więcej na [http://johnnylee.net/ http://johnnylee.net/].
| |
− | {{video|youtube|Jd3-eiid-Uw}}
| |
− |
| |
− | =2008.02.20=
| |
− | *Z dniem wczorajszym dwie nowe wersje [[MetaMod:Source|SourceMM]] doczekały się oficjalnej premiery. Nowe wersje są oznaczone numerkami 1.4.3 dla silnika [[Source]] oraz 1.6.0 dla silnika [[OrangeBox Engine]] (aka. [[Source 2007]]). Lista zmian jest dosyć długa i możecie ją przeczytać na [http://www.sourcemm.net/ oficjalnej stronie projektu]. Do najważniejszych zmian należną:
| |
− | ** Dodanie możliwości ładowania SourceMM z plików VDF, nie będzie już konieczna modyfikacja ''gameinfo.txt''.
| |
− | ** Dodanie możliwości ładowania pluginów SourceMM z plików VDF, struktura pliku będzie wyglądać mniej więcej tak:
| |
− | "Metamod Plugin"
| |
− | {
| |
− | "alias" "sourcemod"
| |
− | "file" "addons/sourcemod/bin/sourcemod_mm"
| |
− | }
| |
− |
| |
− | =2008.02.19=
| |
− | *[[Valve]] wydało kolejną aktualizację [[Team Fortress 2]].
| |
− | *Lista zmian:
| |
− | ** Naprawiono błędy i brakujące textury na Badlands
| |
− | ** Naprawiono sytuacje kiedy szpieg zabijał ciosem w plecy stojąc z przed ofiarą
| |
− | ** Naprawiono błędnie raportowane statystyki
| |
− | ** Leżąca broń ładuje amunicję do połowy
| |
− | ** Dodano automatyczne wykonywanie cfg gdy gracz zmieni klasę
| |
− | ** Przywrócono ustawienie mp_forcecamera na 1
| |
− |
| |
− | =2008.02.16=
| |
− | Kolejna aktualizacja Team Fortress 2
| |
− | * Naprawiono crash'e serwera spowodowane ustawieniem mp_forcecamera na 1 (powrócono do poprzedniego zachowania)
| |
− | * Naprawiono rekordy statystyk które czasami były przypisywane do złej klasy (przykład)
| |
− | * Naprawiono SourceTV które się nie włączało gdy serwer startował z poleceniem +tv_enable 1
| |
− | * Serwer gry będzie teraz sprawdzał 32 porty podczas startu (by znaleźć wolny). Poprzednio sprawdzał tylko 10.
| |
− |
| |
− | =2008.02.15=
| |
− | *Aktualizacja klienta STEAM właśnie została wydana. Oto lista zmian:
| |
− | ** Naprawiono ściąganie gier, ich status sam zmieniał się na zapałzowany.
| |
− | ** Ulepszono prędkość ściągania plików.
| |
− | ** Aplikacja włącza się teraz szybciej.
| |
− | ** Gdy linki w rozmowie zawierały np. przecinek były ucinane przez Steama, zostało to naprawione.
| |
− | ** Zmieniono powiadomienie dotyczące grup.
| |
− |
| |
− | *[http://amnesty.org Amnesty International] - istnieją różne formy reklamy.
| |
− | {{video|youtube|xWXLCebU26I}}
| |
− |
| |
− | =2008.02.14=
| |
− | * Dzisiaj o godzinie 20 ma nastąpić dość duży update [[Team Fortress 2]]. Już teraz znana jest lista zmian, którą możecie przeczytać poniżej.
| |
− | **Silnik [[Source]]
| |
− | *** Zmieniono sposób w jaki mapa oświetlenia jest ładowana do karty graficznej przy ładowaniu poziomu. Na niektórych konfiguracjach sprzętowych może to skrócić czas ładowania mapy.
| |
− | *** Zoptymalizowano niektóre systemy aby zwiększyć wydajność na niektórych konfiguracjach sprzętowych.
| |
− | *** Statystyki graczy będą teraz wysyłane co zmianę, do tej pory były wysyłane gdy gracz zginął.
| |
− | *** Ulepszono odgrywanie dźwięków.
| |
− | *** Naprawiono wywalanie się gry spowodowane wciśnięciem kombinacji klawiszy alt-tab podczas ładowania mapy.
| |
− | *** Wyeliminowano niepotrzebną tymczasową alokacje pamięci w pliku sceny.
| |
− | **Team Fortress 2
| |
− | *** Wydano nową mapę Badlands
| |
− | *** Zmiany na Dustbowl
| |
− | **** Dodano nowy punkt dostępu do etapu drugiego przy bramie drużyny atakującej (na lewo od respawnu), pozwala to atakującym dotrzeć do lewej ścieżki bez narażenia ich na spam granatów, rakiet i atak działek.
| |
− | **** Naprawiono dziurę w etapie trzecim - na punkcie pierwszym - która pozwalała graczowi chodzić po 'suficie'.
| |
− | **** Naprawiono dziurę za etapem pierwszym - na punkcie pierwszym.
| |
− | **** Naprawiono dziurę w dachu punktu pierwszego na domku w etapie pierwszym.
| |
− | **** Naprawiono miejsce, w którym było widać przezroczyste tekstury i skyboxa (etap 1 punkt 2 - gdzieś koło skał).
| |
− | **** Naprawiono kilka miejsc gdzie rakiety albo granaty mogły przelatywać przez obiekty.
| |
− | **** Załatano dziurę przy etapie pierwszym koło bramy.
| |
− | **** Zmniejszono rozmiar okien na etapie 3 aby uniemożliwić działkom strzelanie.
| |
− | *** Zmiany na Well (CTF)
| |
− | **** Naprawiono błąd kiedy pociągi nie jeździły.
| |
− | **** Usunięto błąd gdy konsola pokazywała błędny komunikat o brakującym punkcie kontrolnym.
| |
− | *** Zmiany na Granary
| |
− | **** Usunięto przewagę czasową respawnu drużyny znajdującej się na środku (z -3 do 0).
| |
− | **** Naprawiono kilka błędów związanych z patrzeniem na modele postaci z wysokich miejsc (czerwoni, niebieski punkt przy bramie i niebieski punkt drugi przy bramie).
| |
− | **** Naprawiono kilka miejsc gdzie gracze mogli utknąć pomiędzy kontenerami i silosami.
| |
− | **** Dostosowano przenikanie postaci na czerwonym kontenerze który sprawiał, że wydawało się, iż gracze latali.
| |
− | *** Dodano małe opóźnienie (200 milisekund) zanim snajper z włączonym zoomem mógł trafić kogoś z krytykiem.
| |
− | *** Dodano komendę po stronie serwera (mp_fadetoblack) - po śmierci nie widzimy nic oprócz czarnego ekranu.
| |
− | *** Dodano dźwięk skwierczenia gdy Pyro pali kogoś.
| |
− | *** Poprawiono efekt po wybuchu aby był nieco ciemniejszy.
| |
− | *** Naprawiono błąd powodujący nieusuwania graczy nic nie robiących gdy na serwerze było ustawione mp_allowspectators na 0.
| |
− | *** Dodano ctf_well do standardowego pliku mapcycle.txt
| |
− | *** Dodano ctf_well do standardowego pliku motd.txt
| |
− | *** Poprawiono teksturę kafelek na podłodze.
| |
− | *** Poprawiono informacje o obrażeniach niektórych broni które nie były naliczane w statystykach gry TF2.
| |
− | *** Dokonano kilku zmian w widoku Demomana związanych z problemami z wydajnością.
| |
− | *** Dodano wykonywanie się pliku konfiguracyjnego przy wyborze postaci <klasa>.cfg.
| |
− | *** Dodano nowy zegar na HUDzie pokazujący wartość zmiennej mp_timelimit. Jest to przydatne przy grze na czas na 2Forcie gdy jedynym ograniczeniem jest limit czasu.
| |
− | *** Dodano logowanie zdarzenia zniszczenia budowli przez właściciela.
| |
− | *** Naprawiono przenikanie cienia działa Inżyniera.
| |
− | *** Zaktualizowana teksturę szkła.
| |
− | **[[SourceTV]]
| |
− | *** SourceTV teraz używa ukrytego slotu na serwerze. Teraz może grać 24 graczy oraz być podłączone SourceTV.
| |
− | *** Naprawiono niepokazywanie się płomienia z miotacza ognia Pyro na SourceTV.
| |
− |
| |
− | =2008.02.13=
| |
− | *[[Insurgency_(mod)|Insurgency]] Beta 3 na horyzoncie.
| |
− | **Insurgency Beta 3 będzie działać na nowym silniku [[Valve]] o nazwie [[OrangeBox_Engine|OrangeBox]]. Jednakże do puki aktualizowany jest SDK Base <strong>NIE trzeba będzie kupować</strong> OrangeBoxa aby pograć w Insurgency.
| |
− | **Dojdzie nowe pole działań wojennych, Kosowo.
| |
− | **Stronami walczącymi w Kosowie będzie Armia Brytyjska oraz fikcyjna organizacja paramilitarna Serbska Armia Wyzwolenia.
| |
− | **Nowa zawartość zostanie zintegrowana z istniejącą już zawartością.
| |
− | **Obecnie istniejąca zawartość zostanie przeniesiona na nowy silnik oraz zaktualizowana do nowych zdolności silnika.
| |
− | **W czasie gdy Beta 3 będzie tworzona obecna wersja Insurgency będzie wciąż wspierana. Patche i aktualizacje będą wychodziły regularnie. Wersja 2.1 przyniesie aktualizację map oraz wszystko to co będzie możliwe do zaimplementowania na tej wersji silnika.
| |
− | **Obecnie istniejące modele zostaną przemodelowane tak aby zapewnić satysfakcję oraz dobre wrażenia. Tryby gry oraz zaktualizowane mapy zostaną dokładnie przetestowane przed wydaniem.
| |
− | **Obecnie istniejące grupy uderzeniowe / składy / klasy zostaną zostaną naprawione ak aby były bardziej intuicyjne i łatwiejsze do zrozumienia.
| |
− | **Morale będą odgrywały kluczową rolę w nowej wersji. Gracze będą dostawać morale za dobrą współpracę z drużyną, za umiejętności oraz akcje wspomagające.
| |
− | **Zostanie dodany system odblokowywania poziomów. System ten będzie bazował na twoim morale - dając Ci dostęp dodatkowych broni oraz akcesoriów. System działać będzie tylko na serwerze na którym obecnie grasz, zmian serwera bądź opuszczenie go spowoduje zamknięciem poziomów uzbrojenia.
| |
− | **Lepsi gracze będą mogli osiągnąć wyższy system uzbrojenia już po kilku rundach. To nie będzie żadnym trwałym systemem statystyk.
| |
− | **Gameplay będzie przejrzysty oraz dostępny dla każdego.
| |
− | **[[GUI]] zostanie całkowicie zmieniony. Będzie łatwiej nawigować, wybrać klasę, drużynę oraz spersonalizować wygląd gracza. To jest warunkiem dla systemu personalizacji jaki dodajemy..
| |
− | **Nowy system personalizacji będzie zawierał różne możliwości wyglądy postaci, wyboru broni podstawowej jak i zapasowej.
| |
− | **RPG, C4, IEDy będą porozrzucane po mapie i każdy gracz będzie mógł z nich skorzystać podczas walki.
| |
− | **ostaną dodane nowe mapy, nie tylko z nowego rejonu walk, ale dla już istniejącego rejonu Środkowego Wschodu.
| |
− | **Zostaną dodane nowe bronie takie jak: M16 With Aimpoint, 1911 Pistol, UZI Sub Machine Gun, M240 Heavy Machine Gun, PKM Heavy Machine Gun, oraz oczywiście inne bronie należące do Brytyjczyków i Serbów. Szczegóły i inna specyfikacja broni zostaną podane kiedy indziej.
| |
− |
| |
− | =2008.02.11=
| |
− | <center>[[Grafika:Counter-strike-online.jpg]]</center>
| |
− | *Counter-Strike Online - nowy produkt Counter-Strike - preróbka Condition Zero '''na rynek azjatycki''' - rozwijany przez Nexon Corporation pod okiem Valve. Od Grudnia 2007 nadchodzący nowy KontrAtak jest już w fazie closed beta - zainteresowane osoby mogą znaleźć rodzynki pośród krzaczków na [http://csonline.nexon.com/CSO/ oficjalnej stronie] - radzę jednak używać tylko Internet Explorera. Gra nie wymaga Steam ale żeby w niego grać online trzeba płacić kasę - pewnie coś na kształt WoW, więc myślę, że można na tym nieźle zarobić :)
| |
− | **Bronie - dodatkowych 8 nowych giwer:
| |
− | ***USAS-12 - dwudziesto nabojowa strzelba terrorystów
| |
− | ***K1A - smg dla CT z magazynkiem 20 naboi
| |
− | *** MP7A1 - kolejny smg z magazynkiem na 20 pocisków
| |
− | *** FN Scar - trzydziestostrzałowy karabin dla CT
| |
− | *** XM-8 - odpowiednik tego powyższego dla Terro
| |
− | *** VSK-94 - snajpka z magazynkiem 20 naboi u CT
| |
− | *** SVD Sniper Rifle - snajpka semi-auto Terro z 10 nabojami w magazynku.
| |
− | *** QBB-95 - maszynka do mielenia dla CT gotowa zjeść 70 kul w taśmie.
| |
− | **Mapy - dodatkowe, nowe:
| |
− | *** Tunnel - mały deathmatch ;)
| |
− | *** Camouflage - ratowanie zakładników
| |
− | *** Camouflage 2 - jak wyżej ale zbilansowana (ehehhe ciekawe po co dali pierwszą...)
| |
− | *** REX - mapa z 'bombowym' zakończeniem w laboratorium.
| |
− | **Modele postaci: 8 nowych modeli.
| |
− | *** Terro w czerwonym berecie, w ubranku azjatyckiej Armii Czerwonej, we wdzianku jakiejś narodowej frakcji wyzwoleńczej (no ciekawe, że dla jednych narodowi powstańcy a dla innych terroryści... skąd my to znamy ;) oraz jako frakcja, która sama wymierza sprawiedliwość.
| |
− | *** Grzeczni CT mają inne ubranka: - południowo koreański oddział 707, oddziały specjalne tajwańskiej policji, chiński oddział diabłów oraz japoński SAT.
| |
− |
| |
− | {{video|youtube|OfT4A5fql_0}}
| |
− |
| |
− | =2008.02.10=
| |
− | * W nocy pojawił się ETQWPro w wersji [http://etqwpro.net/misc/etqwpro003.zip 0.003], poniżej lista zmian:
| |
− | **poprawiono czarne zrzuty ekranu na koniec rundy
| |
− | **nie będzie więcej message overflow i wywalania klienta
| |
− | **działa wybór spawnów i wybór klas na respawn
| |
− | ***setspawnpoint pokazuje listę spawnów
| |
− | ***setspawnpoint <id> respawnuje na danym punkcie
| |
− | ***setspawnpoint -1 wkrzesza na najbardziej wysuniętym do przodu respie
| |
− | ***class <classid> <weaponid> wskrzesza z daną klasą gracza i bronią, numeracja od 0
| |
− | **usunięto restrukcje klas graczy (broni) bo była do du...., ograniczono inne klasy
| |
− | **automatycznie nagrywane dema teraz mają format data_czas_mapa, zaczynają się nagrywać w chwili rozpoczęcia odliczania rozgrzewki, a wyłączają się na koniec rundy/mapy albo zresetowania meczu
| |
− | ** FireTeam pokazuje punkty zdrowia druzyny
| |
− | **bardzo głośne dźwięki trafień :)
| |
− | **zmiana rozrzutu broni (nie podano których)
| |
− | **dodano opcję pauzy - każdy team ma 3 pauzy które mogą trwać 2 minuty, odpauzowanie następuje 5 sekund po wpisaniu komendy i mogą je wpisywać tylko admini albo członkowie zespołów.
| |
− | **poprawiono ready Team aczkolwiek mogą się pojawić bugi
| |
− | **w związku z powyższymi zmianami wprowadzono aliasy w konsoli:
| |
− | ***pause -> pauseGame
| |
− | ***unpause -> unpauseGame
| |
− | ***readyteam -> teamReady
| |
− | ***setspawnpt -> setspawnPoint
| |
− | *Niestety już znalazłem błąd w tej wersji - jak się nałoży restrykcję na pojazdy to potem nie można jej zdjąć - przynajmniej z latającymi był taki zonk.
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | =2008.02.09=
| |
− | <center>[http://pigmod.scottbrooks.ca/ http://pigmod.scottbrooks.ca/strogified-pig.jpg]</center>
| |
− | *Wyszła nowa wersja [http://pigmod.scottbrooks.ca/ PigModa] do [[ETQW]] o nazwie Beta 5, 7 lutego. Zmiany:
| |
− | ** aktualizacja konfigów
| |
− | ** pig_vehicle_killbox domyslnie 0, ustaw na 1 aby włączyć killboxy pojazdów na mapach - aktualnie tylko dla Refinery i Sewer. Sprawdza czy pojazdy są w niedozwolonych strefach i niszczy pojazdy
| |
− | ** pig_player_killbox domyslnie 0, ustaw na 1 aby włączyć killboxy dla graczy na mapach - dzięki temu ma się uniknąć niekórych exploitów.
| |
− | ** zmiana gui klienta - w liscie broni nie pokazują się niedozwolone przedmioty (np deploy radar)
| |
− | ** strona administracyjna rozszerzona o adminSet (flaga dla grupy), dzieki której dane osoby mogą dostosować parametry pigmoda
| |
− | ** wyświetlanie informacji o pigmodzie podczas startu
| |
− |
| |
− | =2008.02.04=
| |
− | [[Grafika:Hlsw_468.jpg|center]]
| |
− | *Znane większości osób narzędzie o nazwie [[HLSW]] doczekało się kolejnej stabilnej wersji, tym razem jest to 1.2.1. W najnowszej wersji dodano kilka nowych bajerów oraz obsługę nowych gier. Poniżej lista najważniejszych zmian:
| |
− | ** Dodano obsługę skórek
| |
− | ** Dodano obsługę [[Windows|Windows Vista]]
| |
− | ** Dodano obsługę CoD 4
| |
− | ** Dodano obsługę [[Crysis]]
| |
− | ** Dodano obsługę SWAT 4: The Stetchkov Syndicate
| |
− | ** Dodano obsługę F.E.A.R. Perseus Mandate
| |
− | ** Dodano obsługę Armed Assault
| |
− | ** Dodano obsługę Unreal Tournament 3
| |
− | ** Dodano obsługę [[ETQW]] w wersji 1.4
| |
− | ** Poprawiono kilka błędów z wywalaniem się HLSW
| |
− |
| |
− | =2008.02.02=
| |
− | <center>[http://www.etqwpro.net/ http://hlds.pl/images/Etqw-promod.jpg]</center>
| |
− | *Zapomnialem dodać, że wyszedł [http://www.etqwpro.net/news.php ETQWPRo w wersji 0.02]. Postawiłem na serwerze [http://gry.inea.pl INEA] do testów. Mod posiada wiele niedociągnięć ale przynajmniej jakiś postęp.
| |
− |
| |
− | =2008.01.29=
| |
− | <center>[http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards http://hlds.pl/images/Moty_vote_released.jpg]</center>
| |
− | *Pojawiły się wyniki w rankingu [http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards Mod Of The Year] na [http://moddb.com ModDB]. W seckji Unreleased Mods zwyciężył mod o nazwie [http://www.zombiepanic.org/ Zombie Panic: Source], nad którym pracuje nasz znajomy MapMan - gratulacje!!! Co więcej mod już został wydany i można się wczuć w zombiaka albo biednego ludzika \o/. W seckji Released Mods wygrał Insurgency - realistyczny mod także pod Half-Life 2.
| |
− |
| |
− | =2008.01.24=
| |
− | * Pokazał się [http://www.gametrailers.com/player/29864.html trailer do trailera] (sic!) gry FarCry 2. Szczerże przynam, że `uwielbiam` jak filmiki składają się z 80% z napisów i logo firm :/
| |
− |
| |
− | =2008.01.23=
| |
− | * Za dwa dni pojawi się nieoficjalny patch do [[Red Orchestra]] wyprodukowany przez ekipę o nazwie Minion Workz. Co ciekawego się szykuje? Zobaczcie sami na [http://www.red.orchestra.pl/page.php?id=358 RedOrchestra.pl] - załączony filmik twórców patcha.
| |
− | <center>[http://www.red.orchestra.pl/page.php?id=358 http://hlds.pl/images/Romwz_release.jpg]</center>
| |
− | *Wczoraj wyszedł [http://pigmod.scottbrooks.ca/ PIGmod beta 3] pod [[ETQW]] - mod który ma na celu narzucenie restrykcji na grę w trybie klanowym typu infantry, głównie pod lię [[CAL]] w Stanach Zjednoczonych.
| |
− |
| |
− | =2008.01.22=
| |
− | *Pewnie ostanio właściciele serwerów z PunkBusterem zauważyli, że nie działa streaming do [http://pbbans.com/ PBBans] - jak na razie nie wiadomo dlaczego. Na IRCu poddenerwowani twórcy serwisu sugerują ustawienie streamingu do PunksBusted. Trzeba czekać, bo wyglada na to, że im wygasła domena :D
| |
− | ----
| |
− | [[Grafika:Etqw-promod.jpg|center]]
| |
− | *[http://www.etqwpro.net/ ETQWPro] przoeprowadzi 23.01.2008 zamknięty test wersji beta modu. Po tym zostanie podjęta decyzja czy wypuścić pierwszą betę publicznie w okolicach weekendu.
| |
− |
| |
− | =2008.01.21=
| |
− | *Zapowiedziano grę twórców bry BattleField o nazwe Battlefield Heroes. Podobno ma być za darmo oraz do pobrania w lato tego roku - graficznie ma przypominać TeamFortress 2 - pod względem grafiki jak z kreskówek. Co do rozgrywki twórcy zapowiadają, że to gracze będą tworzyć zasady - ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Na stronie oprócz fotki z okładki magazynu w którym jest wywiad z twórcami gry nie ma nic ;). Kolejna produkcja ze stajni EA - widać, że mogą cisnąc kasą w marketing promując produkt bazując na poprzednich tytułach. Tytuł z okładki wskazuje, że ''gra jest skazana na sukces''. Hmmm to chyba gracze ocenią.
| |
− | <center>[http://www.battlefield-heroes.com/ http://hlds.pl/images/Battlefield-heroes.jpg]</center>
| |
− | *Pojawiła się nowa wersja [[QWPA]] do [[ETQW]] oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.
| |
− | *Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze...
| |
− | * Coś dla fanów gry [[Portal]] - jak zrobić [http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 obudowę do kompa w kształcie Cube Companion] :)
| |
− | <center>[http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 http://www.bit-tech.net/content_images/2008/01/the_weighted_companion_pc/twcpc30_s.jpg]</center>
| |