Szablon:Newsy
(Różnice między wersjami)
(→2008.01.21) |
(→2008.01.21) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
*Pojawiła się nowa wersja [[QWPA]] do [[ETQW]] oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4. | *Pojawiła się nowa wersja [[QWPA]] do [[ETQW]] oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4. | ||
*Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze... | *Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze... | ||
− | * Coś dla fanów gry [[Portal]] - jak zrobić obudowę do kompa w kształcie Cube Companion :) | + | * Coś dla fanów gry [[Portal]] - jak zrobić [http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 obudowę do kompa w kształcie Cube Companion] :) |
<center>[http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 http://www.bit-tech.net/content_images/2008/01/the_weighted_companion_pc/twcpc30_s.jpg]</center> | <center>[http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 http://www.bit-tech.net/content_images/2008/01/the_weighted_companion_pc/twcpc30_s.jpg]</center> | ||
Wersja z 17:54, 21 sty 2008
Spis treści |
2008.01.21
- Pojawiła się nowa wersja QWPA do ETQW oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.
- Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze...
- Coś dla fanów gry Portal - jak zrobić obudowę do kompa w kształcie Cube Companion :)
2008.01.17
- Może kogoś zainteresuje artykuł o postępie generacji grafiki w grach (i nie tylko) - więcej po angielsku w trzech częściach z okresu roku:pierwsza, druga i trzecia część trylogii :).
Hmmm, Intel ciśnie w rdzenie po maxie, id Software szykuje coś od dłuższego czasu - Carmack na QuakeConie wspomniał o rozwoju technologii megatexture na wszystkie obiekty (a nie jak teraz, tylko na grunt pod stopami gracza). Czyzbyśmy w przyszłym roku mieli poznać nowy engine a razem z nim nowe karty graficzne? Może niekoniecznie, ale za kilka lat - może dwa - czemu nie?
2008.01.15
- Enemy Territory: QUAKE Wars wypuszcza patcha 1.4, od godziny 17:00 sobie nie pogramy ani nie zalogujemy się do swoich kont - aktualizacja master server'ów a potem rankingowych a my w tym czasie poczekamy na pliki dla serwerów gier oraz klientów.
- Dzisiaj jest judgement night dla tej gry - jeśli patch nie poprawi wielu kitów to masa ludzi kompletnie daruje sobie tę grę, chyba że doczekamy się szybkiej ekspansji ETQWPro. Poczekamy - zobaczymy czy będzie pacz czy płacz. A jak nie przypasi to jescze jest nadzieja w Official Competition modzie oraz ETQWPro oraz innych modach. Ciekawe, ile będzie ważył no i jakie dokładnie zmany prowadzi (changelog)...
- Edit: Niestety serwer linuksowy jest niestabilny - mam nadzieję, że patch pojawi się jutro i będzie można grać. Na pocieszenie chciałbym podkreślić, że wszystkie serwery linuksowe - zarówno rankingowe czy nierankingowe - zdychają. Problem nie dotyczy serwerów na platformach Windows - aczkolwiek tez potrzebowały poprawki.
2008.01.11
- Headshot.pl kończy z transmisjami CS ? Pytanie czy prawda czy fake ;) Zobaczymy...
01.11 00:49:49 HS`Sensi Koniec z CS'em w HSTV 01.11 00:50:33 _KaszpiR_@ why? 01.11 00:51:47 HS`Sensi licencja sie skonczyla 01.11 00:51:54 HS`Sensi :( 01.11 00:52:13 _KaszpiR_@ na cs? 01.11 00:52:17 _KaszpiR_@ O_o 01.11 00:52:26 _KaszpiR_@ na co mielisci licencje? 01.11 00:52:34 HS`Sensi no na transmisje 01.11 00:52:43 HS`Sensi a myslisz ze z valve to tak latwo? 01.11 00:52:48 _KaszpiR_@ omg 01.11 00:52:51 HS`Sensi nie ma, chcesz pokazywac ich gre publicznie musisz bulic 01.11 00:52:57 _KaszpiR_@ nie mow ze chcialo za to kase 01.11 00:53:03 _KaszpiR_@ ja pier... 01.11 00:53:21 HS`Sensi no i dostawaly 01.11 00:53:26 HS`Sensi ale teraz 01.11 00:53:28 _KaszpiR_@ cierkawe ile 01.11 00:53:34 _KaszpiR_@ i ze zesice zrezygnowali? 01.11 00:53:45 _KaszpiR_@ czyby cod4 byl 4 free i dlatego sie na niego przeruzcacie? 01.11 00:53:47 HS`Sensi jak gaz podrozal, prad podrozal, to i oni zrobili podwyzke 01.11 00:53:55 HS`Sensi a no i ropa 01.11 00:53:56 _KaszpiR_@ aha...hmmmm 01.11 00:53:59 HS`Sensi no i nas nie stac 01.11 00:54:29 _KaszpiR_@ az mi sie nie chce wierzyc ;) 01.11 00:54:47 _KaszpiR_@ toz dzieci borda to wasza podstawa zycia ;) 01.11 00:55:06 HS`Sensi na szczescie cod ma teraz nawet wiecej dzieci 01.11 00:55:10 HS`Sensi co myslelismy ze jest niemozliwe 01.11 00:55:25 HS`Sensi wiec nie umrzemy, licencja na coda tansza o polowe 01.11 00:55:30 HS`Sensi wiec bedzie dobrze
(tekst zmoderowany X)
- Nowy anticheat na horyzoncie?
2008.01.10
- Aktualizacja klienta Steam. Lista zmian:
- Dodano nową informacje na chacie która jest pokazywana gdy po raz pierwszy kontaktujemy się z nieznaną osobą.
- Dodano kilka ostrzeżeń o bezpieczeństwie w Przyjaciołach.
- Dodano możliwość połączeń z kilkoma serwerami z zawartością Steam aby zwiększyć prędkość transferów.
- Dodano opcję "View Forum" w menu kontekstowym na liście gier.
- Naprawiono automatycznie przechodzenie w tryb "zaraz wracam" gdy osoba faktycznie jest aktywna.
- Najprawdopodobniej naprawiono błąd ze znikaniem gier z listy gier.
- Poprawiono znikanie gier spoza Steam z listy gier.
- Naprawiono Nakładkę aby po paru minutach gry się nie zawieszała/zwalniała.
- Naprawiono niepokazywanie się Nakładki w Windows 2000.
- Ulepszono kompatybilność Nakładki z ATI Tool.
- Ekipa odpowiedzialna za platformę Steam zrobiła nam bardzo niezły prezent. (pisząc 'nam' mam namyśli użytkowników kart graficznych firmy Nvidia). Za całkowitą darmochę można dodać sobie na konto Steam następujące gry:
- Portal: First Slice
- Half-Life 2: Deathmatch
- Half-Life 2: Episode One
- Peggle Extreme
Aby dostać gry trzeba kliknąć w obrazek:
- Niespodziewanie Valve wydało poprawkę do Counter-Strike oraz do Counter-Strike: Condition Zero. Lista zmian jest następująca:
- Poprawiono pozycję przycisków w przeglądarce serwerów.
- Uniemożliwiono używania znaczka '&' w nazwach graczy.
- Uniemożliwiono spamowanie pustymi znakami na chacie.
- Naprawiono skalowanie decali w trybie software.
- Skopiowano reklamy wewnątrz gry z Counter-Strike do Counter-Strike: Condition Zero.
2008.01.09
- Ciekawostka techniczna - baaardzo panoramiczny ekran :)
2008.01.04
- CSPromod Beta 1.02 został wydany, aby go pobrać kliknij na jeden z linków CSPromod Beta 1.02 Full (Client + Server) lub CSPromod Beta 1.0/1.01 to 1.02 Patch (Client + Server) gdy masz już wersję 1.0/1.01. Listę zmian możecie przeczytać w poprzednim newsie.
2008.01.02
- Jeszcze nie wyszedł CSPromod 1.02 Beta, ale jest już w testach, informacja kiedy zostanie wydany publicznie wkrótce. Lista zmian:
- dodano indykatory obrażeń w pierwszej osobie
- naprawiono bug pojawiania się w ścianach
- mapy zawierają 20 spawnów na stronę
- dodano menu kupna ekwipunku, \o/
- dodano trójwymiarowe bryzgi przy headshotach
- poprawiono w karabinach spread oraz recoil podczas strzelania seriami oraz jednorazowych kliknięć
- poprawiono łuk lotu,prędkość i odbijanie się granatów
- poprawiono prędkość ruchu przy włączonym zoomie
- poprawiono pozycję wyświetlania komunikatów śmierci graczy - wędrowały po zmianach składów itd
- komunikaty śmierci poprawnie są wyświetlane po wyjściu gracza z gry
- przełączenie się na nóż po strzale z jakiejkolwiek broni nie powoduje natychmiastowego zatrzymania odtwarzania dźwięku
- dodano dźwięki odbijających się granatów
- dodano dźwięki podczas upadku ciała
- indykator bomby dodany do scoreboardu, ale tylko dla zespołu Terro
- czas po końcu rundy jest przedłużony o 5s
- strzelanie podczas rozbrajania nie jest już możliwe ;D
- mp_restartgame odbywa się teraz natychmiast
- poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy strzale z AWP
- poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy przeładowywaniu jakiejkolwiek broni
- dodano opcję automatycznego przydzielania do zespołu w grze
- odbezpieczenie granatu na końcu rundy nie powoduje jego rzucenia podczas freezetime następnej rundy
- dodano grafikę do komunikatów śmierci dla zabójstw granatem
- poprawiono animację podczas zoom'owania AWP
- zmiany nazwy gracza podczas leżenia trupem już nie są możliwe