Ze wszystkiego można wydoić kasę, a najłatwiej z dzieci i graczy :). Jak podaje [http://news.filefront.com/ea-will-charge-extra-for-certain-weapons-in-bad-company-beta/ FileFront] w najnowszej grze z Electronic Arts, pod tytułem [http://ww1.www.ea.pl/games/9781/home/ Battlefield:Bad Company] - i to jescze w wersji beta - będzie można kupić w grze broń za realne pieniądze poprzez [http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/ Xbox Live Marketplace]. Oczywiście nie będzie to prawdziwa broń na ostrą amunicję, ale zablokowanych 10 giwer do użycia w grze dopiero po zakupie mikropłatności. W związku z tym faktem od razu pojawia się problem - w jakim stopniu kupiona broń ułatwi życie graczom ją posiadającą. Przecież znajdzie się dużo ludzi co nie zechcą wydać kasę na ekstra zabawkę, albo na przykład ich nie stać. I czy kupiona broń w wersji beta będzie także już dostępna w pełnej wersji.
+
Ze wszystkiego można wydoić kasę, a najłatwiej z dzieci i graczy :). Jak podaje [http://news.filefront.com/ea-will-charge-extra-for-certain-weapons-in-bad-company-beta/ FileFront] w najnowszej grze z Electronic Arts, zatytuowanej [http://ww1.www.ea.pl/games/9781/home/ Battlefield: Bad Company], będzie można kupić w grze broń za realne pieniądze poprzez [http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/ Xbox Live Marketplace]. Oczywiście nie będzie to prawdziwa broń na ostrą amunicję, ale zablokowanych 10 giwer do użycia w grze dopiero po zakupie mikropłatności. W związku z tym faktem od razu pojawia się problem - w jakim stopniu kupiona broń ułatwi życie graczom ją posiadającą. Przecież znajdzie się dużo ludzi co nie zechcą wydać kasę na ekstra zabawkę, albo na przykład ich nie stać. I czy kupiona broń w wersji gry beta będzie także już dostępna w pełnej wersji.
−
Przypadki gdzie płaci się za dodatki są właściwie we wszystkich spotykanych produktach - w grach często objawia się to jako ekstra mapka, koszulka, jakaś figurka i tak dalej. No ale to było coś ekstra, gdzie gra już stanowiła całość. A tu mamy taki wyskok, to tak jabyś za patcha do gry musiał płacić.... A znamy tytuły gdzie pewne bronie są odblokowywane wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia gracza w rozgrywce online.
+
Przypadki gdzie płaci się za dodatki są właściwie we wszystkich spotykanych produktach - w grach często objawia się to jako ekstra mapka, koszulka, jakaś figurka i tak dalej. No ale to było coś ekstra, gdzie gra już stanowiła całość. A tu mamy taki wyskok, to tak jakbyś za patcha do gry musiał płacić.... A znamy tytuły gdzie pewne bronie są odblokowywane wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia gracza w rozgrywce online.
−
Pół biedy, że trzeba w niektórych grach płacić miesięcznie pewną sumę za to, że możemy grać online. Cóż, najwyraźniej handlowcy z EA starają się doić kasę maksymalnie jak się da. A może to panowie z Microsoft?
+
Wali komerchą bo gra na bazie filmu, to już znamy od dawna, nawet się już przyzwyczailiśmy. Pół biedy, że trzeba w niektórych grach płacić miesięcznie pewną sumę za to, że możemy grać online. Cóż, najwyraźniej handlowcy z EA starają się doić kasę maksymalnie jak się da. A może to panowie z Microsoft?
Ze wszystkiego można wydoić kasę, a najłatwiej z dzieci i graczy :). Jak podaje FileFront w najnowszej grze z Electronic Arts, zatytuowanej Battlefield: Bad Company, będzie można kupić w grze broń za realne pieniądze poprzez Xbox Live Marketplace. Oczywiście nie będzie to prawdziwa broń na ostrą amunicję, ale zablokowanych 10 giwer do użycia w grze dopiero po zakupie mikropłatności. W związku z tym faktem od razu pojawia się problem - w jakim stopniu kupiona broń ułatwi życie graczom ją posiadającą. Przecież znajdzie się dużo ludzi co nie zechcą wydać kasę na ekstra zabawkę, albo na przykład ich nie stać. I czy kupiona broń w wersji gry beta będzie także już dostępna w pełnej wersji.
Przypadki gdzie płaci się za dodatki są właściwie we wszystkich spotykanych produktach - w grach często objawia się to jako ekstra mapka, koszulka, jakaś figurka i tak dalej. No ale to było coś ekstra, gdzie gra już stanowiła całość. A tu mamy taki wyskok, to tak jakbyś za patcha do gry musiał płacić.... A znamy tytuły gdzie pewne bronie są odblokowywane wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia gracza w rozgrywce online.
Wali komerchą bo gra na bazie filmu, to już znamy od dawna, nawet się już przyzwyczailiśmy. Pół biedy, że trzeba w niektórych grach płacić miesięcznie pewną sumę za to, że możemy grać online. Cóż, najwyraźniej handlowcy z EA starają się doić kasę maksymalnie jak się da. A może to panowie z Microsoft?
2008.03.19
Aktualizacja strony
_KaszpiR_ w przypływie ekstazy zaktualizował silnik strony (czytaj zrobił upgrade do nowszej wersji Mediawiki). Wszystko byłoby cacy gdybym nie zrobil zamiast upgrade niechcący downgrade do starszej wersji x). Na szczęście był backup. Po upgrade trzeba sprawdzić co nie działa - wiem, że Link do Darów pieniężnych na lewo w menu nie działa (a taa szkoda, taka fajna graficzka tam była), oraz wali się generacja losowego obrazka w kolumnie na prawo.
PawelS mozesz zaszaleć z templatkami jak chcesz, tylko napisz jak ich uzywać
W nastepnej kolejnosci _KaszpiR_ dostał uszkodzenia mózgu i zaczął modyfikacje wyglądu. Hyhy, pod IE6 serwis wyglada troche od czapy :D.
- Z tymi kolorami czuje sie jakost tak swojsko... tworzylem to jakbym byl natchniony logo windows majaczacym przed oczami X) --_KaszpiR_ 02:02, 20 mar 2008 (CET)
Do poprawki
Trzeba dorzucić parę template, oraz poprawić skin... czy też olać skin?
Co nie działa
random image
rss/atom
Znak równości a więc i niektóre linki z parametrami nie sa parsowane w szablonach - kompletnie umiera szablon :/ Jak na razie obejsciem jest stosowanie http://tinyurl.com (ale tylko tego serwisu, inaczej bedzie notka o probie spamu)
2008.03.18
Tłumy botów
Grzebiąc w internecie natrafiłem na ciekawą stronę nt symulacji ludzi i tłumu - szczególnie warto obejrzeć filmik na dole tej strony, aczkolwiek ładuje sie strasznie długo.
2008.03.17
Sourcemod 1.0.0
W przeciwieństwie do poprzedniego newsa ten jest świeżutki jak bułeczki wyjęte z piecyka. W końcu została wydana wersja 1.0.0SourceModa. W nowej wersji pozmieniało się troszkę:
Zmieniono nazwy pluginów:
basefuncommands na funcommands
basefunvotes na funvotes
Następujące komendy zostały usunięte:
sm_randomcycle_file (z randomcycle). Będzie używać pliku "randomcycle" z maplists.cfg.
sm_rtv_file (z rockthevote). Będzie używać pliku "rockthevote" z maplists.cfg.
sm_mapvote_file (z mapchooser). Będzie używać pliku "mapchooser" z maplists.cfg.
Usunięto niektóre funkcje:
IsPlayerInGame
KvJumpFirstSubKey
KvJumpNextSubKey
StrBreak
StrCopy
StrCompare
ExtinguishPlayer (zobacz ExtinguishEntity)
FloatRound (zobacz RoundFloat)
IgnitePlayer (zobacz IgniteEntity)
TeleportPlayer (zobaczTeleportEntity)
GetNativeFloat (zobacz GetNativeCell)
GetNativeHandle (zobacz GetNativeCell)
Tłumaczenia
Niestety nie udało się dodać tłumaczeń. Tłumaczenia zostaną dodane w następnej wersji.
2008.03.16
CPL is dead
My jak zwykle na czasie X), 3 dni temu rozwiązano organizację CPL - oficjalne oświadczenie na stronie CPL.
2008.03.14
Aktualizacja TF2
Wczoraj wyszła kolejna aktualizacja Team Fortress 2. Poprawia ona jedną rzecz, a mianowicie:
Naprawiono ładowanie się map na linuksowych serwerach wyposażonych w procesory AMD Athlon. Nie wywala już błędu "bad_bone_weight".
Dodatkowo zmieniła się kolejność (przynajmniej u mnie) wyświetlania odnośników menu na stronie Steam :D.
2008.03.12
Atari na Steamie
Od dzisiaj na Steam są dostępne gry wytwórni Atari.
Kilka dodanych gier:
Act of War: Direct Action
Act of War: High Treason
ArmA: Combat Operations
Atari® 80 Classics in 1
Death to Spies
Desperados® 2: Cooper’s Revenge
Indigo Prophecy®
RollerCoaster Tycoon® 3: Platinum
Tycoon City™: New York
Wszystko pięknie, ale od dnia dzisiejszego cieszyć się dodanymi tytułami do Steama mogą wyłącznie gracze z Ameryki Północnej. My, europejczycy pewnie za jakiś czas będziemy mogli się nimi cieszyć. Wiadomo... bo to takie "Amerykanckie".
Wiedźmin w Saunie i NwN
Dodatkowo, w następnych tygodniach na platformie będzie dostępny polski tytuł The Witcher, czyli nasz Wiedźmin. A także Neverwinter Nights™ 2 oraz paczuszka NeverWinter Nights™ 2: Mask of the Betrayer.
2008.03.11
Mody do RedOrchestra
Przez ostatnie dni trochę się działo. Chociażby na scenie Red Orchestry bo o niej dziś słów kilka. 1 marca premierę miał dotychczas największy mod do RO. Zwie się on Mare Nostrum i przenosi gracza nad Morze Śródziemne. Początkowo była dostępna tylko jedna nowa nacja – Brytyjczycy, ale po aktualizacji sprzed kilku dni (patch 1.1) doszła następna (wojska Autralijskie), która zastąpiła na kilku mapach tę wcześniejszą. Oprócz nacji wprowadziła ona kilka istotnych zmian na 4 mapach (Akaba, Bardia, Tobruk Central, Fallen Empire), które są w dodatku. Dodam, że nie jest to finalna wersja dodatku, a zaledwie krztyna tego, czego się możemy po nim spodziewać.
Kontynuując temat modów do Red Orchestra, to w weekend wyszedł kolejny trailer Carpathian Crosses, którego premiera jest zapowiadana na miesiąc kwiecień. Do obejrzenia trailer:
Anticheat pod RO
Na zakończenie w kwestii RO coś o zabezpieczeniu przeciw cheaterom w RO. Jak dobrze wiadomo VAC w Red Orchestrze się nie sprawdza. No i właśnie dlatego, worluk i jeszcze paru ludzi z otoczenia wzięli się za tworzenie mutatora. Nikogo wcześniej o tym nie informując stworzyli jakże przydatne “narzędzie” o nazwie AntiBS. Jest to malutki mutator, który ma opcje kickowania, banowania na sesję oraz banowania permanentnego takiego delikwenta, który ma za mało ambicji w sobie. Dodatkowo informuje administratorów serwerów w logach o graczach używających głębi 16 bitowej. Do zassania stąd.
Steam znowu zaktualizowany
Wczoraj miała miejsce aktualizacja Steama, a poniżej lista zmian:
Naprawiono błędnie wyświetlany komunikat błędu "Steam has found a problem with your local game files" w przypadkach gdy połączenie z serwerem nie mogło być uzyskane.
Lista zawartości serwerów ładuje się szybciej oraz poprawiono przypadki gdy zatrzymano ściąganie starej listy.
Naprawiono zdarzenie gdy Steam wyświetlał przedwcześnie status 100% załadowanej gry. Odnosi się to do błędnego komunikatu z grą Frontlines: Fuel of War.
Inną rzeczą związaną z platformą Steam jest umożliwienie graczom ukrywanie swojego profilu w SteamCommunity. Jak wynika z wypowiedzi MikeBlas jest on (wraz z ekipą) w trakcie tworzenia profilu prywatności oraz opcji ignorowania. Podobno ów opcje mają zostać zaimplementowane wkrótce, lecz jak to bywa z wieloma rzeczami u Valve zawsze następuje spore opóźnienie. Tak też należy przeliczyć "wkrótce" na Czas Valve.