Szablon:Newsy
(→2008.03.19) |
(→2008.03.21) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
Wali komerchą bo gra na bazie filmu - do tego się już nawet przyzwyczailiśmy... Pół biedy, kiedy trzeba w niektórych grach płacić miesięcznie pewną sumę za to, że możemy grać online czy też by nam postać nie wyparowała. Ale kasa za ekstra giwerę, która pozostanie nieaktywna w menu bo nie zabuliłeś, pomimo faktu posiadania pełnej gry? Cóż, najwyraźniej handlowcy z EA starają się doić kasę maksymalnie jak się da. A może to panowie z Microsoft? | Wali komerchą bo gra na bazie filmu - do tego się już nawet przyzwyczailiśmy... Pół biedy, kiedy trzeba w niektórych grach płacić miesięcznie pewną sumę za to, że możemy grać online czy też by nam postać nie wyparowała. Ale kasa za ekstra giwerę, która pozostanie nieaktywna w menu bo nie zabuliłeś, pomimo faktu posiadania pełnej gry? Cóż, najwyraźniej handlowcy z EA starają się doić kasę maksymalnie jak się da. A może to panowie z Microsoft? | ||
+ | }} | ||
+ | {{news|Aktualizacja Team Fortress 2| | ||
+ | Lista zmian: | ||
+ | |||
+ | * Naprawiono kilka dziur na Dustbowl, Badlands i Well (ctf) | ||
+ | * Naprawiono niedziałające komendy FCVAR_REPLICATED i FCVAR_NOTIFY na serwerze Linuxowym | ||
+ | * Załatano dziurę gdzie serwer nie mógł wysłać kodu do klienta | ||
+ | * Naprawiono wysypywanie się gry podczas zamykania, gdy wysyłane były statsy | ||
+ | * Uaktualniono podsumowanie statsów aby zapamiętywały twoją ostatnią klasę za każdym razem jak otworzysz menu i jak zmieni się mapa | ||
+ | * Dodano komendę mp_stalemate_at_timelimit dla adminów aby zezwolić na Nagłą Śmierć kiedy mp_timelimit dobiegał końca na mapach nieoficjalnych | ||
+ | * Uaktualniono tryb CTF aby zapamiętywał gracza, który ukradł dokumenty z bazy wroga i nagradzał go jeśli flaga została złapana przez kogoś innego z jego drużyny | ||
+ | * Zamieniono podkreślenie w nazwach map na spację gdzie mapy nieoficjalne takie jak np. cp_gravel_pit pokażą się jako "GRAVEL PIT" | ||
+ | * Naciśnięcie F4 kiedy odliczanie trybu „Ready” jest włączone nie ustawi drużyny automatycznie w tryb „Not Ready” | ||
+ | * Naprawiono auto-screenshoty które nie robił się same pod koniec gry podczas pojedynku | ||
+ | * Naprawiono bramy które same się zamykały podczas „pre-round time” z aktywnym trybem pojedynku | ||
+ | * Naprawiono błąd gry GetDynamicBaseline | ||
+ | * Naprawiono rzadki błąd związany z animacją i dźwiękiem triggera | ||
}} | }} | ||
Wersja z 21:29, 21 mar 2008
Spis treści[ukryj] |
2008.03.21
Trzy kałasze na wynos proszę... |
![]() Ze wszystkiego można zrobić kasę, a najłatwiej na dzieciach i graczach gier online. Jak podaje FileFront w najnowszej grze z Electronic Arts, zatytułowanej Battlefield: Bad Company, będzie można kupić w grze broń za realne pieniądze poprzez Xbox Live Marketplace. Oczywiście nie będzie to prawdziwa broń na ostrą amunicję, ale zablokowanych 10 giwer do użycia w grze dopiero po zakupie mikropłatności. W związku z tym faktem od razu pojawia się problem - w jakim stopniu kupiona broń ułatwi życie graczom ją posiadającą. Przecież znajdzie się dużo ludzi co nie zechcą wydać kasę na ekstra zabawkę, albo na przykład ich nie stać. I czy kupiona broń w wersji gry beta będzie także już dostępna w pełnej wersji. Przypadki gdzie płaci się za dodatki są właściwie we wszystkich spotykanych produktach - w grach często objawia się to jako ekstra mapka, koszulka, jakaś figurka i tak dalej. No ale to było coś ekstra, gdzie gra już stanowiła całość. A tu mamy taki wyskok, to tak jakbyś za patcha do gry musiał płacić.... A znamy tytuły gdzie pewne bronie są odblokowywane wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia gracza w rozgrywce online. Wali komerchą bo gra na bazie filmu - do tego się już nawet przyzwyczailiśmy... Pół biedy, kiedy trzeba w niektórych grach płacić miesięcznie pewną sumę za to, że możemy grać online czy też by nam postać nie wyparowała. Ale kasa za ekstra giwerę, która pozostanie nieaktywna w menu bo nie zabuliłeś, pomimo faktu posiadania pełnej gry? Cóż, najwyraźniej handlowcy z EA starają się doić kasę maksymalnie jak się da. A może to panowie z Microsoft? |
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Lista zmian:
|
2008.03.19
Aktualizacja strony |
- Z tymi kolorami czuje się jakoś tak swojsko... tworzyłem to jakbym był natchniony logo Windows majaczącym przed oczami X) --_KaszpiR_ 02:02, 20 mar 2008 (CET) |
Do poprawki |
|
2008.03.18
Tłumy botów |
|
2008.03.17
Sourcemod 1.0.0 |
|
2008.03.16
CPL is dead |
|
2008.03.14
Aktualizacja TF2 |
|
2008.03.12
Atari na Steamie |
|
Wiedźmin w Saunie i NwN |
|
2008.03.11
Mody do RedOrchestra |
|
Anticheat pod RO |
|
Steam znowu zaktualizowany |
|