Szablon:Newsy
(→2008.04.17) |
(→2008.04.17) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | =2008.04.18= | ||
+ | {{news|Zombie Panic: Source 1.25b| | ||
+ | Wyszła nowa wersja moda Zombie Panic: Source oznaczona numerkiem 1.25b. Nowa wersja jest do pobrania ze [http://www.zombiepanic.org/site/index.php strony projektu]. Lista zmian: | ||
+ | * Dodano kilka ulepszeń stabilności, serwery nie powinni się tak często wywalać. | ||
+ | * Poprawiono TPose kiedy gracz wykonywał kombinację skakania, kucania oraz strzelania. | ||
+ | * Zaimplementowano nowy system wyróżniania broni. | ||
+ | * Zedytowano animacje dla weapon_emptyhands. | ||
+ | * Ulepszono mapy Asylum, Zpo Subway i Silence. | ||
+ | * Zaktualizowano tekstry Remingtona. | ||
+ | * Wszystkie modele zostały zrekompilowane oraz zmieniono ich nazwy aby zapobiec błędom animacji oraz ostrzeżeniom na serwerach linuksowych. | ||
+ | }} | ||
+ | |||
=2008.04.17= | =2008.04.17= | ||
{{news|Trackmania Nations Forever na [[Steam]] za kompletną darmochę!| | {{news|Trackmania Nations Forever na [[Steam]] za kompletną darmochę!| |
Wersja z 08:02, 18 kwi 2008
Spis treści |
2008.04.18
Zombie Panic: Source 1.25b |
Wyszła nowa wersja moda Zombie Panic: Source oznaczona numerkiem 1.25b. Nowa wersja jest do pobrania ze strony projektu. Lista zmian:
|
2008.04.17
Trackmania Nations Forever na Steam za kompletną darmochę! |
Od wczorajszego wieczora na platformie Steam jest dostępna świetna gra wyścigowa Trackmania Nations Forever. Aby w nią pograć wystarczy mieć zainstalowanego Steama, kliknąć w link steam://install/11020 i poczekać aż się ściągnie. Gra wymaga co najmniej 750MB wolnego miejsca na dysku. |
2008.04.15
Aktualizacja silnika Half-Life |
Oczy Was nie mylą, Valve wypuściło małą aktualizację dla gier działających na silniku Half-Life 1. W oficjalnej liście zmian aktualizacja zapobiega wykorzystywaniu exploitów różnych zmiennych w grach. Niestety nie ma żadnych szczegółów. |
2008.04.14
EventScripts beta 2 z opcją autoinstalacji |
Najnowszy build EventScripts 2.0 zawiera wsparcie dla komendy konsolowej es_install. Komenda pozwala na ściągnięcie i instalację zatwierdzonych skryptów z addons.eventscripts.com z poziomu konsoli serwera. Przykład działania komendy: es_install gungame4 autoload Za pomocą tej komendy serwer automatycznie ściągnie najnowszą wersję GunGame 4.0 i załaduje go po restarcie serwera. |
2008.04.06
Red Orchestra - nowości |
Przed chwilą został wydany trailer Carpathian Crosses. Dodatek będzie miał swoją premierę za 2 dni, czyli 11 kwietnia.
|
2008.04.06
SourceMod 1.1 - nowe funkcje |
Dzisiaj rano Bailopan przedstawił listę dodatkowych rzeczy jakie znajdą się w najnowszym wydaniu SourceModa. Lista zmian nie jest długa ale niezwykle imponująca, ponieważ dodaje do SourceModa naprawdę wiele niesamowitych funkcji. Lista poniżej:
|
X-RaY dodaje support dla gry Enemy Territory oraz Insurgency Mod |
X-RaY jest anticheatem podobnym do PunkBustera rozwijanym w społeczności Enemy Down w wielkiej Brytanii. Działa też na zasadzie client-server, wykonując u gracza screeny i wrzucając je na serwer www xraygaming, skanuje także w komputerze listę podejrzanych procesów. Zrzuty ekranu są jednak wrzucane po wyłączeniu gry, a nie w czasie grania. Aby go używać trzeba się zarejestrować na stronie xray oraz zalogować się w aplikacji podczas startu. Na szczęście korzystanie aplikacji jest darmowe (no, trzeba oglądać reklamy) i nie wymaga instalacji jakichś kosmosów na serwerach czy też grania tylko na wybranych serwerach hostingowych. Tak więc można go używać gdzie się chce. Aktualnie wspierane są poniższe gry:
|
2008.04.03
Kolejna aktualizacja Team Fortress 2 |
Lista zmian:
|
2008.04.02
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Lista zmian:
|
Aktualizacja Klienta Steam |
Lista zmina:
|
2008.03.27
Aktualizacja Klienta Steam |
Zmiany jakie zostały wprowadzone w tej aktualizacji:
|
2008.03.25
Aktualizacja Source SDK |
Wczoraj została wydana kolejna aktualizacja SourceSDK. Lista zmian wygląda następująco:
|
2008.03.23
Red Orchestra |
Co na podwórku Red Orchestry? A jakoś leci, w sumie to wiele się dzieje. Ostatnimi czasy wyszedł patch do RO. A było to 20 marca. Nie zapowiadany patch, po tym jak były już słowa ze strony twórców jakoby pracowali oni nad nową grą. Niewątpliwie tak jest jeśli nagrodą do rozgrywanego obecnie WCIII jest nagroda w postaci nowej gry (w wersji beta bodajże) i zamknięte testy ich nowego dzieła. No zobaczymy co z tego będzie... A obecnie TWI znalazło chwilę aby stworzyć kolejną łatkę. Niestety... Ale komercyjną. Nie dość, że poszła bardzo w stronę Steama to jeszcze są z tym problemy. Mianowicie wyszukiwarka serwerów nie działa poprawnie w grze, to jeszcze została dodana nowa do Steama, która nie przypadła do gustu rzeszy graczy. Dodatkowo lista znajomych została usunięta, od teraz należy szukać znajomych w nie tak dawno dodanej społeczności Steamowskiej - też niezbyt dobre posunięcie ze strony TWI. To znaczy dla nas nie dobre, dla nich na pewno ;) Oprócz tych działań w patchu znalazły się drobne poprawki błędów oraz, jak twierdzą twórcy w oficjalnym changelogu, poprawa bezpieczeństwa - czyżby dobrze się sprawował AntiBS? Wczoraj miał premierę patch Open Bety dodatku Mare Nostrum. Łatka z numerem 1.2 jest kompatybilna z tym ostatnim patchem RO. Chodzi o to, że po tym patchu jest dodana wyszukiwarka serwerów Mare Nostrum, ale... nie można poprzez nią się łączyć do serwerów. Bez tego "dodatku" w łatce znajdują się małe korekty techniczne. Łatka do ściągnięcia stąd. Na koniec krótka wzmianka o mutatorze ArmoredBeasts. Na święta Amizaur postanowił zrobić nam prezent swą pracą w postaci kolejnej odsłony jego mutatora. ArmoredBeasts 2.08 do ściągnięcia stąd. Smacznego jajka życzy Mati!
|
2008.03.22
Cip cip cip ;D |
Redakcja HLDS.pl składa <colorize>najserdeczniejsze</colorize> życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy wszystkim odwiedzającym: spokojnych, pogodnych, smacznych ;). A w poniedziałek abyście mogli olać wszystko \o/
|
2008.03.21
Trzy kałasze na wynos proszę... |
Ze wszystkiego można zrobić kasę, a najłatwiej na dzieciach i graczach gier online. Jak podaje FileFront w najnowszej grze z Electronic Arts, zatytułowanej Battlefield: Bad Company, będzie można kupić w grze broń za realne pieniądze poprzez Xbox Live Marketplace. Oczywiście nie będzie to prawdziwa broń na ostrą amunicję, ale zablokowanych 10 giwer do użycia w grze dopiero po zakupie mikropłatności. W związku z tym faktem od razu pojawia się problem - w jakim stopniu kupiona broń ułatwi życie graczom ją posiadającą. Przecież znajdzie się dużo ludzi co nie zechcą wydać kasę na ekstra zabawkę, albo na przykład ich nie stać. I czy kupiona broń w wersji gry beta będzie także już dostępna w pełnej wersji. Przypadki gdzie płaci się za dodatki są właściwie we wszystkich spotykanych produktach - w grach często objawia się to jako ekstra mapka, koszulka, jakaś figurka i tak dalej. No ale to było coś ekstra, gdzie gra już stanowiła całość. A tu mamy taki wyskok, to tak jakbyś za patcha do gry musiał płacić.... A znamy tytuły gdzie pewne bronie są odblokowywane wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia gracza w rozgrywce online. Wali komerchą bo gra na bazie filmu - do tego się już nawet przyzwyczailiśmy... Pół biedy, kiedy trzeba w niektórych grach płacić miesięcznie pewną sumę za to, że możemy grać online czy też by nam postać nie wyparowała. Ale kasa za ekstra giwerę, która pozostanie nieaktywna w menu bo nie zabuliłeś, pomimo faktu posiadania pełnej gry? Cóż, najwyraźniej handlowcy z EA starają się doić kasę maksymalnie jak się da. A może to panowie z Microsoft? |
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Lista zmian:
|
2008.03.19
Aktualizacja strony |
- Z tymi kolorami czuje się jakoś tak swojsko... tworzyłem to jakbym był natchniony logo Windows majaczącym przed oczami X) --_KaszpiR_ 02:02, 20 mar 2008 (CET) |
Do poprawki |
|
2008.03.18
Tłumy botów |
|
2008.03.17
Sourcemod 1.0.0 |
|
2008.03.16
CPL is dead |
|
2008.03.14
Aktualizacja TF2 |
|
2008.03.12
Atari na Steamie |
|
Wiedźmin w Saunie i NwN |
|
2008.03.11
Mody do RedOrchestra |
|
Anticheat pod RO |
|
Steam znowu zaktualizowany |
|