Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2006.12.31)
(literówki)
Linia 1: Linia 1:
 
=2006.12.31=
 
=2006.12.31=
* Nowy layout [http://counter-strike.pl Counter-Strike.PL] zbliża się wielkimi krorami - jedyne co moge powiedziec, to to że będzie jasny :)
+
* Nowy layout [http://counter-strike.pl Counter-Strike.PL] zbliża się wielkimi krokami - jedyne co mogę powiedzieć, to to że będzie jasny :)
* [[AMX Mod]] oficjalnie został już zawieszony - nie będzie juz żadnych nowych wersji itd. Jak sami deweloperzy w [http://djeyl.net/forum/index.php?showtopic=53726 tym] poście piszą, czas na przesiadkę na [[AMX Mod X]].
+
* [[AMX Mod]] oficjalnie został już zawieszony - nie będzie już żadnych nowych wersji itd. Jak sami deweloperzy w [http://djeyl.net/forum/index.php?showtopic=53726 tym] poście piszą, czas na przesiadkę na [[AMX Mod X]].
 
{{clr}}
 
{{clr}}
 
[[Grafika:Happy new year 2007.gif|center]]
 
[[Grafika:Happy new year 2007.gif|center]]

Wersja z 23:55, 1 sty 2007

Spis treści

2006.12.31

  • Nowy layout Counter-Strike.PL zbliża się wielkimi krokami - jedyne co mogę powiedzieć, to to że będzie jasny :)
  • AMX Mod oficjalnie został już zawieszony - nie będzie już żadnych nowych wersji itd. Jak sami deweloperzy w tym poście piszą, czas na przesiadkę na AMX Mod X.


Happy new year 2007.gif



2006.12.28

Lanparty-pl.jpg
  • Gdyby ktoś nie zauważył ogłoszono informacje o Lan4Fun 8.
3 - 4 luty 2007 Warszawa
75zł ale może z czasem spadnie



2006.12.27

  • Trochę spóźniony news o nowej wersji HLSW oraz nowym projekcie pod nazwą Sentinel.
    • HLSW w wersji 1.1.5 naprawia problem z nowa wersją rcon'a jaka zapodał Steam na serwery - uniemozliwiało to pobranie logów z serwerów.
    • Sentinel to nowy projekt bazujący na serii LogMod, którego celem jest stworzenie bazy danych zawierającej prosty system rankingowy serwerów Half-Life 1. Aktualnie w wersji beta nie jest dostepny publicznie, jednakże jeśli ktoś napisze wiele na temat LogModa albo systemu Sentinel może liczyć na przyczynenie się w rozwoju projektu. Aby wasz serwer był w statystykach Sentinel musicie posiadac serwer z działającym LogMod w wersji 0.8.



2006.12.24


Santa-zyczenia.jpg



  • Wyszedł Nowy AMX Mod X 1.76c
    • Naprawia wcześniejsze zgłoszone błędy na forum amxmodx.

2006.12.19

Antirusher-coords.gif
  • Przerzucam resztki ze starego serwisu na wiki, bo okazuje się, że trawiator zablokował serwis chcąc cos zmienić i nie był w stanie się zalogować :)
Tymczasem dodałem artykuł o AntiRusherze oraz o Reklamach na serwerze ( jednakże ten ostatni wymaga uzupełnienia- brakuje paru plików , uzupełnie potem. --_KaszpiR_ 00:31, 20 gru 2006 (CET) )

2006.12.15

  • Jak donoszą nasi super-extra-turbo-ściśle tajni współpracownicy terroryści nasłali wielką burzę na wspaniałe USA. Prędkość wiatru dochodzi do 100mph. Burza spowodowała wielkie awarie energetyczne wskutek czego serwery sterujące Zaworami (Valve) od Pary (Steam) zostały wyłączone. Czas przywrócenia zasilania nie jest niestety znany, trzeba śledzić stronę http://www.steampowered.com lub forum Steama: http://forums.steampowered.com/forums/
ci glupi amerykance mogi by sobie ustawic cl_weather 0 ... (napisał Trawiator)
Na forum pojawiła się informacja, że dopiero jutro ma być steam on-line -- PawelS D 22:30, 15 gru 2006 (CET)
Hmm, słyszałem, że juz działa :D --_KaszpiR_ 23:08, 15 gru 2006 (CET)
Dużej ilości osób, może do tej pory nie działać, z powodu długo odświerzających się DNS'ów, może to potrwać nawet do 72h -- PawelS D 20:38, 16 gru 2006 (CET)

2006.12.14

Mani-admin-plugin.jpg

2006.12.13

  • Taka ciekawostka

Familytree11.png

2006.12.12

  • Ciekawostka Steam - jak można wyczytać z tego newsa, pod koniec tego tygodnia nastąpi aktualizacja platformy Steam i przyniesie ona ze sobą pojawienie się nowej pozycji w menu! Związane jest to z przygotowaniem się do otwarcia nowej usługi o nazwie Guest Passess. System Guest Pass będzie polegać na tym, że właściciel gier aktywnych w Steam będzie mógł wysyłać zaproszenia do znajomych aby ci mogli korzystać z czasowo ograniczonej wersji trial aktywnych gier. Aktualnie, w czasie fazy beta nowego systemu, menu pojawi sie u wszystkich graczy ale będzie nieaktywne - dostępne będzie tylko dla wybranych beta testerów. Po zakończeniu fazy testów Valve uaktywni system dla właścicieli Day of Defeat: Source, a następnie na inne gry. Podobnie jak wydarzenia pt Free Weekend, Guest pass jest kolejnym przykładem na promowanie gier. Myślę, że Steam specjalnie przygotował to z 2 powodów - nie każdy ma czas podczas Free Weekend, poza tym, wiadomo, że reklama produktu drogą nieoficjalną przez kampanie reklamowe (czyli kumpel mi polecił tą gierkę) sprawdza się najlepiej. Podejrzewam, że Steam przed i podczas Free Weekend przeżywa duże obciążenie serwerów - zarówno ściągnięcie danych jak i obsługa tylu kont stanowi problem - lepiej więc rozłożyć obciążenie w czasie. A dla graczy oznacza to to, że łatwiej będzie można się przekonać o grze zanim się ją kupi - jeden albo dwóch kumpli da ci pozwolenie na korzystanie z wersji trial gry i albo się w tym czasie przekonasz albo kompletnie zrezygnujesz. Myślę, że jest to jeden z lepszych pomysłów Steam (w porównaniu z ostatnimi chorymi pomysłami w Source).

2006.12.06

Logo steam header.jpg
  • Mały update silnika Source. Lista zmian dostępna na stronie Steam.
  • Nowa wersja BAT (1.4.0 B2) oraz ForgiveTK (1.1.7).



2006.12.04

Mani-admin-plugin.jpg

2006.12.02

ROpl-promo.gif
  • Na Steam znów organizowany jest FreeWeekend, tym razem grą w jaką będzie można pograć całkowicie za darmo ma być RedOrchestra: OstFront 41-45. FreeWeekend będzie trwał od godziny 22:00 w czwartek 7 grudnia do godziny 22:00 w niedzielę 10 grudnia. Grę można już teraz pobrać na dysk twardy, wystarczy kliknąć tutaj.
Thezproject.jpg
  • Na stronach The Z Project pojawił się news z prośbą o wzięcie udziału w ankiecie na temat dalszej przyszłości HLGuarda. Zagłosować można tutaj.

2006.11.30

  • Znów aktualizacja platformy Source. Tym razem aktualizacja niesie ze sobą dobre jak i złe zmiany.
    • Poprawiono błąd że w Garry's Mod nie były widziane żadne serwery.
    • Dodano zmienne pozwalające serwerowi wymusić na graczach 'przyzwoite' ustawienia sieciowe (rate): sv_mincmdrate, sv_maxcmdrate, sv_client_predict, sv_client_interpolate, sv_client_interp, and sv_client_cmdrate_difference
    • Dodano system ochrony zmiennej cl_restrict_server_commands aby serwer nie mógł wymusić jej zmiany (pogięło ich - przyp. trawiator)
    • Pozwolono serwerowi na wykonywanie komendy "play" na graczach
    • Dodano system sprawdzania przez serwer większej ilości zmiennych u klienta (bardzo przydatne gdy się używa np. Cvar-X)
    • Dodano pokazywanie adresu IP skąd przychodzą komendy Rcon (w końcu! - pzyp. trawiator)
    • Poprawiono tryb obserwatora w SourceTV
    • Usunięto cl_cmdbackup (ciekawe czemu, zdecydowali się, że dzisiaj nikt nie gra na modemach? - przyp _KaszpiR_)
  • Zaktualizowano także SourceMM aby działał z najnowszym updatem platformy Steam.

2006.11.22

  • Kolejna aktualizacja platformy Steam. Lista zmian:
    • Dodano wsparcie dla systemu PayPal. Użytkownicy PayPal mogą teraz spokojnie dokonywać zakupów w sklepie Steam.
    • Poprawiono błąd w silniku Source że Mody nie uruchamiały się poprawnie na systemach 64-bitowych.
    • Poprawiono błąd że Steam odpalał się kilkukrotnie na raz.
    • Poprawiono błąd że w Steam nie był pokazywany status niektórych gier gdy na koncie było ich dużo zainstalowanych.

2006.11.21

  • Tak jak było zapowiadane pojawił się Mani Admin Plugin 1.2 N beta RC2-14. Oprócz poprawionych głosowań Mani dodał nową komendę "mani_dynamicpricing", ale służy ona tylko w celu informacyjnym, czyli możemy sprawdzić czy na serwerze są dynamiczne ceny broni poprzez np. Game-Monitor.
  • Kolejny sposób jak wymusić cl_restrict_server_commands 0 na grających w gry na silniku Source. Do ściągnięcia tutaj

2006.11.20

  • Mani pracuje nad aktualizacją aby znowu działały poprawnie głosowania.
  • Jest sposób na komendę cl_restrict_server_commands! Wybrałem skrypt, sprawdziłem i przetłumaczyłem. Do ściągnięcia jest stąd. Skrypt wymaga EventScriptsa 1.21 lub nowszego.

2006.11.19

  • Dwa dni temu Valve w swoim comiesięcznym (?) biuletynie podało dość ciekawą informację na temat VACa. Oto wolne tłumaczenie:
    • Nowa technologia Valve Anti-Cheat w Counter-Strike: Source oraz innych grach w minionym tygodniu wykryła ponad 10 000 osób używających Cheatów. VAC wykrywa każdego kto używa jakiegokolwiek Cheat'a oraz banuje permanentnie jego konto Steam. Spodziewamy się zobaczyć na forum falę postów/tematów z tłumaczeniem się "to mój młodszy brat".

2006.11.17

  • Następna aktualizacja Steam'a. Poprawiono m.in. błąd związany z dynamicznymi cenami broni oraz dodano nową komendę "cl_restrict_server_commands". Dokładny opis zmian znajduje się tutaj.
  • W związku z dzisiejszą aktualizacją pojawił się Mani-Admin-Plugin 1.2 N beta RC2-13. Mani na swojej stronie napisał również, że planuje aktualizacje, dzięki której gracze z "cl_restrict_server_commands 1 lub 2" będą wyrzucani z serwera. Zalecam zmienić tą wartość na 0 aby słyszeć odtwarzane dźwięki, widzieć wyskakujące okna (np. z głosowaniami) itd. Jak na razie wiadomo, że nie ma możliwości wymuszenia tej komendy u klienta.
  • EventScripts v1.2.1 już w wersji oficjalnej, natomiast pojawiła się nowa wersja beta, oznaczona jako v1.3.0. Niestety nie działa w niej es_cexec i nie wiadomo czy kiedykolwiek zacznie działać, czyli wymuszanie komend nadal niemożliwe.

2006.11.16

  • Kolejna aktualizacja platformy Steam. Lista zmian:
    • Steam uruchamia się szybciej,
    • Nowa ankieta zbierająca informację na temat posiadanego przez nas sprzętu komputerowego.

2006.11.13

2006.11.10

  • Jeśli komuś na Counter-Strike: Source nie działa stary system broni (nadal) to najlepiej odpalić serwer z parametrem +mp_dynamicpricing 0
  • Exite Mod pod SRCDS to wersja alfa systemu Portal. Warto obejrzeć filmik :P, mimo, że już o tym wspominaliśmy

2006.11.09

  • Doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji SourceSDK, tym razem lista zmian nie jest długa:
    • Dodano wsparcie dla Visual Studio 2005
    • Dodano tryb obserwatora w Half-Life 2: Deathmatch
    • Przywrócono z powrotem kompensacje lagów w Half-Life 2: Deathmatch
    • Naprawiono błąd związany z wywalaniem się 'FacePosera' przy próbie importu lub eksportu do plików tekstowych.

2006.11.02

  • Dwa dni temu została wydana nowa wersja AMXX oznaczona numerkiem 1.76b. Link do listy zmian.
    W sumie warto wspomnieć że została porzucona obsługa serwerów odpalonych na binarkach 64bit. Jednakże jeśli ktoś bardzo chce używać 64bitówek to będzie mógł samemu sobie je skompilować. Więcej i dokładniej o tym można sobie poczytać tutaj
  • No i w końcu się doczekaliśmy dynamicznych cen broni i ekwipunku w Counter-Strike: Source.
    Dziwne natomiast jest to że skoro dynamiczne ceny są już jako standard to w Steam nadal widać Counter-Strike: Source Beta. Czyżby Valve coś jeszcze zamierzało zmienić?

2006.11.01

  • Od jutra (02.11) od godziny 22 przez następne 72 godziny będzie można sobie pograć w niezwykłą grę jaką jest The Ship całkowicie za darmo. To wszystko w ramach znanej już użytkownikom platformy Steam akcji FreeWeekend.
    Dla przypomnienia celem akcji jest promowanie jakiejś gry przez udostępnienie jej pełnej wersji wszystkim użytkownikom platformy Steam na kilka dni.
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia