Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania

Spis treści

2008.05.01

Aktualizacja Source SDK

Source SDK

  • Obiekty z nowego trybu gry w Team Fortress 2 są już dostępne dla twórców map.
  • Własne ustawienia w edytorze Hammer nie są już nadpisywane gdy SDK jest restartowany.

2008.04.30

Aktualizacja Team Fortress 2

Team Fortress 2 Klient

  • Usunięto komendy konsolowe dotyczące Odznaczeń

Team Fortress 2 Serwer

  • Naprawiono błąd pozwalający graczom włączyć trigger sv_soundscape_printdebuginfo na serwerze.
  • Naprawiono potencjalny exploit pozwalający wywalić serwer za pomocą RCONa.
Darmowy Weekend Team Fortress 2

Zbliża się kolejny Darmowy Weekend na platformie Steam. Tym razem dane będzie nam pograć w niezwykłą strzelarkę drużynową jaką jest niewątpliwie Team Fortress 2. Preload można zacząć już teraz (klikając przycisk poniżej), właściwie to powinno się zacząć już teraz. Do ściągnięcia jest naprawdę sporo danych, bo aż ponad 4GB. Czasu do ściągania nie jest za dużo. Darmowy weekend ma się rozpocząć w piątek w samo południe (czasu PDT), czyli u nas powinna to być godzina 21.

Tf2preload.jpg


Aktualizacja Team Fortress 2


Tf2 logo.png

Valve w końcu wydało bardzo oczekiwaną aktualizację. Lista zmian poniżej:

  • Silnik Source
    • Ulepszono wydajność na wielo-rdzeniowych maszynach.
    • Dodano opcję zmiany FOV do Opcje -> Wideo -> Zaawansowane do wszystkich gier (zostało przeniesione z opcji Multiplayer z TF2).
    • Poprawiono problemy z inicjalizacją dźwięku przestrzennego na nowych trybach głośników w Windows Vista.
  • Team Fortress 2
    • Dodano nową mapę Goldrush.
    • Dodano 'Character Info' oraz 'Loadout' do głównego menu.
    • Dodano 39 nowych osiągnięć dla Medyka.
    • Dodano unikalne bronie dla Medyka:
      • The Blutsaugher, The Kritzkrieg oraz The Ubersaw
    • Dodano nowe animacje ataku broni białej dla większości broni.
    • Dodano nowe odzywki dla Heaviego oraz Demomana.
    • Dodano tryb 'Stopwatch' w trybie 'Tournament'.
      • Jest automatycznie używany na mapach typu Atak/Obrona.
    • Efekt teleportacji nie jest już widoczny na przebranym lub niewidzialnym Szpiegu.
    • Szpieg przebrany za kogoś ze swojej drużyny może teraz przejmować punkt.
    • Zwiększono siłę z jaką eksplozje i naboje oddziałują na samoprzylepne miny Demomana.
    • ID celu jest teraz w kolorze czerwonym lub niebieskim aby dopasować do celu obserwatora.
    • Tryb 'Tournament' nie kończy już meczu wcześniej jeśli czas do końca się kończy a nowa runda się rozpoczęła.
    • Naprawiono exploit grze gracze mogli włączyć tryb testu wydajności na serwerze.
    • Naprawiono exploit z tonięciem pozwalający graczom na regeneracje życia.
    • Naprawiono exploit umożliwiający graczom ciągłe strzelanie po zmianie broni.
    • Naprawiono błąd miotacza ognia gdzie gracz strzelający w ścianę nie mógł być podpalony od przodu.
    • Naprawiono niepokazywanie się efektu nieśmiertelności gdy gracz wcześniej płonął.
    • Naprawiono wartość zwrotu "times used" aby pokazywał wartości ponad 32.
    • Naprawiono rzadkie wywalanie się gry gdy zmienia się mapa podczas przejmowania punktu.
    • Mniejsze usprawnienie aby uniemożliwić graczom używającym sv_cheats zdobycie osiągnięć.
    • Dla twórców map:
      • Twórcy map mogą teraz umieścić bezpośrednio tf_gamerules entity w ich mapach. Naprawiono edytor Hammer aby nie twierdził że to jest zepsute.
      • Twórcy map mogą teraz umieszczać budowle Inżyniera bezpośrednio na mapie, z opcją uczynienia ich niezniszczalnymi.
      • Dodano wejścia "AddRedTeamScore" oraz "AddBlueTeamScore" do tf_gamerules
      • Dodano wejście "SetRequiredObserverTarget" do tf_gamerules. Wymusza specyficzny widok na Obserwatorach.
    • Granary
      • Dodano czas instalacji oraz wrota na środku (tak jak na Wellu).
      • Naprawiono błąd nakładki na jednych z wrót niebieskich.
      • Mniejsze poprawki w oświetleniu na respawnie czerwonych i niebieskich.
    • 2Fort
      • Dodano średnią paczkę z amunicją i apteczkę w piwnicach.
      • Dodano małą paczkę z amunicją i apteczkę na szczycie spirali.
      • Naprawiono exploit poza niebieskim balkonem snajperów.
      • Naprawiono nakładkę numer "2" na wprost od bazy czerwonych która nie była doczepiona.

2008.04.29

Aktualizacja Garry's Mod
  • Naprawiono błędy dźwięków u osób nie mających Half-Life 2.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający załadowanie zapisanej gry na starcie przez maxplayers > 1.
  • Naprawiono błąd powodujący że niektóre modele graczy były niewidzialne (Nova).

2008.04.22

Steam Beta

Valve umożliwiło dzisiaj wszystkim chętnym przetestowanie przyszłej aktualizacji klienta Steam. Aby pobrać wersję Beta trzeba wejść w opcję Steama, w zakładce konto i wybrać odpowiednią pozycję w polu Udział w testach beta. Lista zmian jest bardzo krótka ale za to w jej skład wchodzi bardzo przydatna opcja gdy się na kogoś obrazimy. Lista zmian:

  • Dodano możliwość ignorowania znajomych.
  • Naprawiono nie działanie Kopii Zapasowych niektórych gier oraz wprowadzono ulepszenia do nich.


Oficjalne wsparcie przez Valve 5 najlepszych modów na silniku Source?

Jak można przeczytać na SteamFriends, Valve ma zamiar opublikować na Steam 5 najlepszych modów na silniku Source. Niestety jeszcze nie wiadomo jakie to będą mody. Wiadomo tyle że wkrótce ich autorzy otrzymają "zawiadomienia" na skrzynki pocztowe. Dla nas szarych graczy (i adminów) jest to bardzo duża zaleta, łatki i aktualizacje modów będą się automatycznie pobierały ze Steama - koniec z ręcznym ściąganiem! Pytanie, czy nie będzie tak jak z Garry's Modem, za którego trzeba już płacić... i ciągle się wysypuje ^^


Garry's Mod: Aktualizacja

Wczorajszego wieczoru ukazała się kolejna aktualizacja Garry's Mod'a. Lista zmian:

  • Dodano opcję 'Player List' w menu.
  • Widok nie jest już ograniczony w Prisoner Pod.
  • Dodano siedzenia w pojazdach.
  • Naprawiono "lagujący" efekt motion blur w grze stworzonej przez "Nowa Gra". (Dzięki dla HLCoders)
  • Naprawiono różne problemy z modelami graczy. (Nova)
  • Naprawiono błąd który uniemożliwiał zamontowanie mapy z HL2.
  • Naprawiono niezapisywanie się wybranej zawartości na niektórych systemach.
  • Naprawiono zawsze pozywanie się znacznika "increased_maxplayers" w niestandardowej wyszukiwarce serwerów.
  • Naprawiono rzadkie wywalanie się gry przy zmianie mapy.

2008.04.18

Zombie Panic: Source 1.25b

Wyszła nowa wersja moda Zombie Panic: Source oznaczona numerkiem 1.25b. Nowa wersja jest do pobrania ze strony projektu. Lista zmian:

  • Dodano kilka ulepszeń stabilności, serwery nie powinny się tak często wywalać.
  • Poprawiono TPose kiedy gracz wykonywał kombinację skakania, kucania oraz strzelania.
  • Zaimplementowano nowy system wyróżniania broni.
  • Zedytowano animacje dla weapon_emptyhands.
  • Ulepszono mapy Asylum, Zpo Subway i Silence.
  • Zaktualizowano tekstry Remingtona.
  • Wszystkie modele zostały zrekompilowane oraz zmieniono ich nazwy aby zapobiec błędom animacji oraz ostrzeżeniom na serwerach linuksowych.

2008.04.17

Trackmania Nations Forever na Steam za kompletną darmochę!

Od wczorajszego wieczora na platformie Steam jest dostępna świetna gra wyścigowa Trackmania Nations Forever. Aby w nią pograć wystarczy mieć zainstalowanego Steama, kliknąć w link steam://install/11020 i poczekać aż się ściągnie. Gra wymaga co najmniej 750MB wolnego miejsca na dysku.

2008.04.15

Aktualizacja silnika Half-Life

Oczy Was nie mylą, Valve wypuściło małą aktualizację dla gier działających na silniku Half-Life 1. W oficjalnej liście zmian aktualizacja zapobiega wykorzystywaniu exploitów różnych zmiennych w grach. Niestety nie ma żadnych szczegółów.

2008.04.14

EventScripts beta 2 z opcją autoinstalacji
Eventscripts2.gif

Najnowszy build EventScripts 2.0 zawiera wsparcie dla komendy konsolowej es_install. Komenda pozwala na ściągnięcie i instalację zatwierdzonych skryptów z addons.eventscripts.com z poziomu konsoli serwera. Przykład działania komendy:

es_install gungame4 autoload

Za pomocą tej komendy serwer automatycznie ściągnie najnowszą wersję GunGame 4.0 i załaduje go po restarcie serwera.

2008.04.06

Red Orchestra - nowości

Przed chwilą został wydany trailer Carpathian Crosses. Dodatek będzie miał swoją premierę za 2 dni, czyli 11 kwietnia.



2008.04.06

SourceMod 1.1 - nowe funkcje

Dzisiaj rano Bailopan przedstawił listę dodatkowych rzeczy jakie znajdą się w najnowszym wydaniu SourceModa. Lista zmian nie jest długa ale niezwykle imponująca, ponieważ dodaje do SourceModa naprawdę wiele niesamowitych funkcji. Lista poniżej:

  • Rozszerzenie TF2 ma oferować pełną możliwość zmian prawie wszystkiego w grze, np. odradzanie graczy, możliwość przebrania za inną klasę postaci, ubercharge, zmiany klas, zarządzanie broniami oraz zarządzaniem informacjami o zasobach (ilość przejętych/obronionych punktów). Rozszerzenie pozwala także na dodanie @red i @blue jako cele komend administratora. Poniżej obrazek przedstawiający Szpiega będącego na Ubercharge z toporkiem Pyro oraz Demomana z "Sashą" Heaviego.
Souremodtf2ext.jpg
  • Wykrywanie i przechwytywanie zdarzeń. Jak sama nazwa wskazuje można będzie wykryć otwierające się drzwi na mapie. Dzięki nowym funkcją ma to być trywialne. Programiści mogą zobaczyć nowe funkcje w pliku sdktools_entoutput.inc.
  • Dynamiczne Menu Admina. pRED zaimportował swój plugin Super Menu plugin do standardowego pluginu adminmenu.smx. Więcej informacji na temat konfiguracji menu można znaleźć na wiki AlliedMods.
  • Zrzuty zawartości danych na mapie, teraz za pomocą komendy sm_dump_datamaps można dokonać kompletnego zrzutu danych entities.


X-RaY dodaje support dla gry Enemy Territory oraz Insurgency Mod
Xray.jpg

X-RaY jest anticheatem podobnym do PunkBustera rozwijanym w społeczności Enemy Down w wielkiej Brytanii. Działa też na zasadzie client-server, wykonując u gracza screeny i wrzucając je na serwer www xraygaming, skanuje także w komputerze listę podejrzanych procesów. Zrzuty ekranu są jednak wrzucane po wyłączeniu gry, a nie w czasie grania.

Aby go używać trzeba się zarejestrować na stronie xray oraz zalogować się w aplikacji podczas startu. Na szczęście korzystanie aplikacji jest darmowe (no, trzeba oglądać reklamy) i nie wymaga instalacji jakichś kosmosów na serwerach czy też grania tylko na wybranych serwerach hostingowych. Tak więc można go używać gdzie się chce.

Aktualnie wspierane są poniższe gry:

2008.04.03

Kolejna aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Lista zmian:

  • Naprawiono wywalanie się linuxowego dedykowanego serwera przy zmianie map.

2008.04.02

Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Lista zmian:

  • Dodano okienko z objaśnieniem gdy po raz pierwszy uruchamiana jest zakładka 'Niestandardowe' w wyszukiwarce serwerów.
  • Zmieniono szybkość uciekania Ubercharge gdy Medyk daje nieśmiertelność więcej niż jednemu graczowi na raz.
  • Naprawiono błąd z "wyskokiem z kucnięcia" który umożliwiał graczom wydostanie się poza mapę.
  • Naprawiono pokazywanie się niepoprawnych znaków na chacie gdy gracz zdobędzie Odznaczenie. Problem występował gdy język gry nie był ustawiony na angielski.
  • Naprawiono kilka przypadków obcinania tekstów w menu oraz okienkach gdy język gry nie był ustawiony na angielski.
  • Naprawiono problem uniemożliwiający wysyłanie niektórym serwerom dedykowanym statystyk.
  • Naprawiono bug z naliczaniem punktów podczas Nagłej Śmierci gdy czas mapy minął.
  • Dodano tekst "(extra slot was added for SourceTV)" gdy maksymalna ilość graczy na serwerze jest zwiększana na potrzeby SourceTV.
Aktualizacja Klienta Steam

Lista zmina:

  • Naprawiono nieprawidłowe tworzenie backupów niektórych gier.
  • Zaktualizowano Nakładkę aby wspierała Assassin’s Creed.

2008.03.27

Aktualizacja Klienta Steam

Zmiany jakie zostały wprowadzone w tej aktualizacji:

  • Ulepszono kompatybilność Nakładki z Kaspersky Anti-Virus.
  • Naprawiono potencjalną możliwość wywalenie się gry gdy była dość długa historia rozmowy na chacie.
  • Naprawiono błąd w module automatycznych aktualizacji, który niepoprawnie wykrywał czy Steam działa i nie mógł dokonać aktualizacji.

2008.03.25

Aktualizacja Source SDK

Wczoraj została wydana kolejna aktualizacja SourceSDK. Lista zmian wygląda następująco:

  • Ulepszenia
    • Dodano listę przy starcie SourceSDK na której możemy wybrać z którego silnika chcemy korzystać, OrangeBox Engine czy stary silnik Source.
    • Dodano dwa nowe tryby podglądu oświetlenia w Hammerze.
    • Modele załadowane w FacePoserze są automatycznie wyśrodkowane.
  • Poprawione błędy
    • Naprawiono wywalanie się SourceSDK i błędy w konfiguracji u osób nie posiadających żadnych gier na silniku OrangeBox.
    • Rozwiązano problemy z tworzeniem modeli dla gier na starym silniku Source.
    • Naprawiono wywalanie się SourceSDK się Hammera i FacePosera gdy Half-Life 2 był ustawiony jako domyślna gra.
  • Znane problemy
    • Nie można stworzyć skrótów do Hammera, Faceposera oraz Model Viewera.
    • Linuksowe pliki makefile kodu źródłowego OrangeBox Engine są niekompatybilne, zostanie to poprawione w następnej poprawce.
    • Particle Editor nie jest obecnie dołączony do SourceSDK.


2008.03.23

Red Orchestra

Co na podwórku Red Orchestry? A jakoś leci, w sumie to wiele się dzieje. Ostatnimi czasy wyszedł patch do RO. A było to 20 marca. Nie zapowiadany patch, po tym jak były już słowa ze strony twórców jakoby pracowali oni nad nową grą. Niewątpliwie tak jest jeśli nagrodą do rozgrywanego obecnie WCIII jest nagroda w postaci nowej gry (w wersji beta bodajże) i zamknięte testy ich nowego dzieła. No zobaczymy co z tego będzie... A obecnie TWI znalazło chwilę aby stworzyć kolejną łatkę. Niestety... Ale komercyjną. Nie dość, że poszła bardzo w stronę Steama to jeszcze są z tym problemy. Mianowicie wyszukiwarka serwerów nie działa poprawnie w grze, to jeszcze została dodana nowa do Steama, która nie przypadła do gustu rzeszy graczy. Dodatkowo lista znajomych została usunięta, od teraz należy szukać znajomych w nie tak dawno dodanej społeczności Steamowskiej - też niezbyt dobre posunięcie ze strony TWI. To znaczy dla nas nie dobre, dla nich na pewno ;) Oprócz tych działań w patchu znalazły się drobne poprawki błędów oraz, jak twierdzą twórcy w oficjalnym changelogu, poprawa bezpieczeństwa - czyżby dobrze się sprawował AntiBS?

Wczoraj miał premierę patch Open Bety dodatku Mare Nostrum. Łatka z numerem 1.2 jest kompatybilna z tym ostatnim patchem RO. Chodzi o to, że po tym patchu jest dodana wyszukiwarka serwerów Mare Nostrum, ale... nie można poprzez nią się łączyć do serwerów. Bez tego "dodatku" w łatce znajdują się małe korekty techniczne. Łatka do ściągnięcia stąd.

Na koniec krótka wzmianka o mutatorze ArmoredBeasts. Na święta Amizaur postanowił zrobić nam prezent swą pracą w postaci kolejnej odsłony jego mutatora. ArmoredBeasts 2.08 do ściągnięcia stąd.

Smacznego jajka życzy Mati!


2008.03.22

Cip cip cip ;D

Redakcja HLDS.pl składa <colorize>najserdeczniejsze</colorize> życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy wszystkim odwiedzającym: spokojnych, pogodnych, smacznych ;). A w poniedziałek abyście mogli olać wszystko \o/

Bunny series 17.jpg


2008.03.21

Trzy kałasze na wynos proszę...
Battlefield_bad_company.jpg

Ze wszystkiego można zrobić kasę, a najłatwiej na dzieciach i graczach gier online. Jak podaje FileFront w najnowszej grze z Electronic Arts, zatytułowanej Battlefield: Bad Company, będzie można kupić w grze broń za realne pieniądze poprzez Xbox Live Marketplace. Oczywiście nie będzie to prawdziwa broń na ostrą amunicję, ale zablokowanych 10 giwer do użycia w grze dopiero po zakupie mikropłatności. W związku z tym faktem od razu pojawia się problem - w jakim stopniu kupiona broń ułatwi życie graczom ją posiadającą. Przecież znajdzie się dużo ludzi co nie zechcą wydać kasę na ekstra zabawkę, albo na przykład ich nie stać. I czy kupiona broń w wersji gry beta będzie także już dostępna w pełnej wersji.

Przypadki gdzie płaci się za dodatki są właściwie we wszystkich spotykanych produktach - w grach często objawia się to jako ekstra mapka, koszulka, jakaś figurka i tak dalej. No ale to było coś ekstra, gdzie gra już stanowiła całość. A tu mamy taki wyskok, to tak jakbyś za patcha do gry musiał płacić.... A znamy tytuły gdzie pewne bronie są odblokowywane wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia gracza w rozgrywce online.

Wali komerchą bo gra na bazie filmu - do tego się już nawet przyzwyczailiśmy... Pół biedy, kiedy trzeba w niektórych grach płacić miesięcznie pewną sumę za to, że możemy grać online czy też by nam postać nie wyparowała. Ale kasa za ekstra giwerę, która pozostanie nieaktywna w menu bo nie zabuliłeś, pomimo faktu posiadania pełnej gry? Cóż, najwyraźniej handlowcy z EA starają się doić kasę maksymalnie jak się da. A może to panowie z Microsoft?

Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Lista zmian:

  • Naprawiono kilka dziur na Dustbowl, Badlands i Well (ctf)
  • Naprawiono niedziałające komendy FCVAR_REPLICATED i FCVAR_NOTIFY na serwerze Linuxowym
  • Załatano dziurę gdzie serwer nie mógł wysłać kodu do klienta
  • Naprawiono wysypywanie się gry podczas zamykania, gdy wysyłane były statsy
  • Uaktualniono podsumowanie statsów aby zapamiętywały twoją ostatnią klasę za każdym razem jak otworzysz menu i jak zmieni się mapa
  • Dodano komendę mp_stalemate_at_timelimit dla adminów aby zezwolić na Nagłą Śmierć kiedy mp_timelimit dobiegał końca na mapach nieoficjalnych
  • Uaktualniono tryb CTF aby zapamiętywał gracza, który ukradł dokumenty z bazy wroga i nagradzał go jeśli flaga została złapana przez kogoś innego z jego drużyny
  • Zamieniono podkreślenie w nazwach map na spację gdzie mapy nieoficjalne takie jak np. cp_gravel_pit pokażą się jako "GRAVEL PIT"
  • Naciśnięcie F4 kiedy odliczanie trybu „Ready” jest włączone nie ustawi drużyny automatycznie w tryb „Not Ready”
  • Naprawiono auto-screenshoty które nie robił się same pod koniec gry podczas pojedynku
  • Naprawiono bramy które same się zamykały podczas „pre-round time” z aktywnym trybem pojedynku
  • Naprawiono błąd gry GetDynamicBaseline
  • Naprawiono rzadki błąd związany z animacją i dźwiękiem triggera

2008.03.19

Aktualizacja strony
  • _KaszpiR_ w przypływie ekstazy zaktualizował silnik strony (czytaj zrobił upgrade do nowszej wersji MediaWiki). Wszystko byłoby cacy gdybym nie zrobił zamiast upgrade niechcący downgrade do starszej wersji x). Na szczęście był backup. Po upgrade trzeba sprawdzić co nie działa - wiem, że Link do Darów pieniężnych na lewo w menu nie działa (a szkoda, taka fajna graficzka tam była), oraz wali się generacja losowego obrazka w kolumnie na prawo.
    • PawelS poprawił to co _KaszpiR_ zepsuł i zgarnął za to niezłe ciasteczko, niestety długo się nim nie nacieszył, bo zjadł je Ciasteczkowy Potwór :(.
  • W następnej kolejności _KaszpiR_ dostał uszkodzenia mózgu i zaczął modyfikacje wyglądu.

- Z tymi kolorami czuje się jakoś tak swojsko... tworzyłem to jakbym był natchniony logo Windows majaczącym przed oczami X) --_KaszpiR_ 02:02, 20 mar 2008 (CET)

Do poprawki
  • Trzeba dorzucić parę szablonów (template), oraz poprawić skin... czy też olać skin?
  • Co nie działa
    • random image
    • rss/atom
    • Znak równości a więc i niektóre linki z parametrami nie są parsowane w szablonach - kompletnie umiera szablon :/ Jak na razie obejściem jest stosowanie http://tinyurl.com (ale tylko tego serwisu, inaczej będzie notka o probie spamu)

2008.03.18

Tłumy botów
  • Grzebiąc w internecie natrafiłem na ciekawą stronę nt symulacji ludzi i tłumu - szczególnie warto obejrzeć filmik na dole tej strony, aczkolwiek ładuje sie strasznie długo.

2008.03.17

Sourcemod 1.0.0
  • W przeciwieństwie do poprzedniego newsa ten jest świeżutki jak bułeczki wyjęte z piecyka.
    W końcu została wydana wersja 1.0.0 SourceModa. W nowej wersji pozmieniało się troszkę:
    • Zmieniono nazwy pluginów:
      • basefuncommands na funcommands
      • basefunvotes na funvotes
    • Następujące komendy zostały usunięte:
      • sm_randomcycle_file (z randomcycle). Będzie używać pliku "randomcycle" z maplists.cfg.
      • sm_rtv_file (z rockthevote). Będzie używać pliku "rockthevote" z maplists.cfg.
      • sm_mapvote_file (z mapchooser). Będzie używać pliku "mapchooser" z maplists.cfg.
    • Usunięto niektóre funkcje:
      • IsPlayerInGame
      • KvJumpFirstSubKey
      • KvJumpNextSubKey
      • StrBreak
      • StrCopy
      • StrCompare
      • ExtinguishPlayer (zobacz ExtinguishEntity)
      • FloatRound (zobacz RoundFloat)
      • IgnitePlayer (zobacz IgniteEntity)
      • TeleportPlayer (zobaczTeleportEntity)
      • GetNativeFloat (zobacz GetNativeCell)
      • GetNativeHandle (zobacz GetNativeCell)
    • Tłumaczenia
      • Niestety nie udało się dodać tłumaczeń. Tłumaczenia zostaną dodane w następnej wersji.

2008.03.16

CPL is dead
  • My jak zwykle na czasie X), 3 dni temu rozwiązano organizację CPL - oficjalne oświadczenie na stronie CPL.

Cpl rip.jpg


2008.03.14

Aktualizacja TF2
  • Wczoraj wyszła kolejna aktualizacja Team Fortress 2. Poprawia ona jedną rzecz, a mianowicie:
    • Naprawiono ładowanie się map na linuksowych serwerach wyposażonych w procesory AMD Athlon. Nie wywala już błędu "bad_bone_weight".
  • Dodatkowo zmieniła się kolejność (przynajmniej u mnie) wyświetlania odnośników menu na stronie Steam :D.

2008.03.12

Atari na Steamie
  • Od dzisiaj na Steam są dostępne gry wytwórni Atari.
  • Kilka dodanych gier:
    • Act of War: Direct Action
    • Act of War: High Treason
    • ArmA: Combat Operations
    • Atari® 80 Classics in 1
    • Death to Spies
    • Desperados® 2: Cooper’s Revenge
    • Indigo Prophecy®
    • RollerCoaster Tycoon® 3: Platinum
    • Tycoon City™: New York
  • Wszystko pięknie, ale od dnia dzisiejszego cieszyć się dodanymi tytułami do Steama mogą wyłącznie gracze z Ameryki Północnej. My, europejczycy pewnie za jakiś czas będziemy mogli się nimi cieszyć. Wiadomo... bo to takie "Amerykanckie".
Wiedźmin w Saunie i NwN
  • Dodatkowo, w następnych tygodniach na platformie będzie dostępny polski tytuł The Witcher, czyli nasz Wiedźmin. A także Neverwinter Nights™ 2 oraz paczuszka NeverWinter Nights™ 2: Mask of the Betrayer.

2008.03.11

Mody do RedOrchestra
  • Przez ostatnie dni trochę się działo. Chociażby na scenie Red Orchestry bo o niej dziś słów kilka. 1 marca premierę miał dotychczas największy mod do RO. Zwie się on Mare Nostrum i przenosi gracza nad Morze Śródziemne. Początkowo była dostępna tylko jedna nowa nacja – Brytyjczycy, ale po aktualizacji sprzed kilku dni (patch 1.1) doszła następna (wojska Autralijskie), która zastąpiła na kilku mapach tę wcześniejszą. Oprócz nacji wprowadziła ona kilka istotnych zmian na 4 mapach (Akaba, Bardia, Tobruk Central, Fallen Empire), które są w dodatku. Dodam, że nie jest to finalna wersja dodatku, a zaledwie krztyna tego, czego się możemy po nim spodziewać.
    • Podstawka (wymagane) dodatku do zassania stąd.
    • Patch 1.1 stąd, a hotfix 1.1a stąd.
  • Kontynuując temat modów do Red Orchestra, to w weekend wyszedł kolejny trailer Carpathian Crosses, którego premiera jest zapowiadana na miesiąc kwiecień. Do obejrzenia trailer:



Anticheat pod RO
  • Na zakończenie w kwestii RO coś o zabezpieczeniu przeciw cheaterom w RO. Jak dobrze wiadomo VAC w Red Orchestrze się nie sprawdza. No i właśnie dlatego, worluk i jeszcze paru ludzi z otoczenia wzięli się za tworzenie mutatora. Nikogo wcześniej o tym nie informując stworzyli jakże przydatne “narzędzie” o nazwie AntiBS. Jest to malutki mutator, który ma opcje kickowania, banowania na sesję oraz banowania permanentnego takiego delikwenta, który ma za mało ambicji w sobie. Dodatkowo informuje administratorów serwerów w logach o graczach używających głębi 16 bitowej. Do zassania stąd.
Steam znowu zaktualizowany
  • Wczoraj miała miejsce aktualizacja Steama, a poniżej lista zmian:
    • Naprawiono błędnie wyświetlany komunikat błędu "Steam has found a problem with your local game files" w przypadkach gdy połączenie z serwerem nie mogło być uzyskane.
    • Lista zawartości serwerów ładuje się szybciej oraz poprawiono przypadki gdy zatrzymano ściąganie starej listy.
    • Naprawiono zdarzenie gdy Steam wyświetlał przedwcześnie status 100% załadowanej gry. Odnosi się to do błędnego komunikatu z grą Frontlines: Fuel of War.

  • Inną rzeczą związaną z platformą Steam jest umożliwienie graczom ukrywanie swojego profilu w SteamCommunity. Jak wynika z wypowiedzi MikeBlas jest on (wraz z ekipą) w trakcie tworzenia profilu prywatności oraz opcji ignorowania. Podobno ów opcje mają zostać zaimplementowane wkrótce, lecz jak to bywa z wieloma rzeczami u Valve zawsze następuje spore opóźnienie. Tak też należy przeliczyć "wkrótce" na Czas Valve.
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia