Wyniki wyszukiwania
Utwórz stronę „Serwery gier” na tej wiki.
- [[Kategoria:Serwery gier]]785 B (101 słów) - 13:06, 11 gru 2008
- [[Kategoria:Serwery gier]]488 B (77 słów) - 16:15, 17 cze 2006
- ...zem z bazą danych, udostępnia konta na procesy w tle jak BNC czy serwery gier ;D. [[Kategoria:Serwery gier]]3 KB (557 słów) - 22:10, 9 sty 2008
- ...ppid.txt''', w którym trzeba wpisać odpowiednią wartość dla każdej z gier: [[Kategoria:Serwery gier]]5 KB (859 słów) - 02:21, 3 lut 2009
- ...lbo gry [[Source]] czyli [[SRCDS]], ale jest też spotykany w większości gier FPP, takich jak [[Quake 3]], [[Unreal Tournament]] itd. Moze to byc serwer ...serwery są na tym samym ip ale różnych portach i mają rożne hasła na serwery9 KB (1531 słów) - 08:16, 17 cze 2008
- W większości gier FPP (first person shooter) jak kupujesz grę to kupujesz obie rzeczy na raz Większość dodatków pod serwery dedykowane działa na serwerach listen, ale nie odwrotnie (tzn. nie wszystk4 KB (680 słów) - 10:15, 14 lip 2006
- ...omiony na serwerze gry i jest przeznaczony '''wyłącznie''' na dedykowane serwery internetowe (''nie będzie działał na serwerach na LAN''). Jego działani [[Kategoria:Serwery gier]]5 KB (730 słów) - 19:17, 15 sie 2006
- [[Kategoria:Serwery gier]]186 B (22 słowa) - 18:11, 17 sie 2006
- [[Cheat]]y, czyli oszustwa, istniały w grze od początku gier i nie tylko - mają na celu pomóc graczowi osiągnąć lepszy wynik stosuj ...[Half-Life]], ale bardzo często podobne rozwiązania istnieją dla innych gier (''szczególnie [[FPP]]'').4 KB (523 słowa) - 13:59, 1 sty 2008
- MOD_NAME="/home/users/serwery/srcds/dod"; #Wpisz tutaj sciezke bezwzgledna do moda jaki odpalasz (cstrike [[Kategoria:Serwery gier]]2 KB (349 słów) - 16:47, 6 mar 2007
- [[Kategoria:Serwery gier]]3 KB (431 słów) - 15:49, 6 wrz 2006
- ...]], albo gier na silniku [[Source]] czyli [[SRCDS]] i jest przeznaczony na serwery internetowe, a nie na LAN. ...ostaje dodane do czarnej listy i taki delikwent nie ma wstępu na wszelkie serwery używające systemu SteamBans na swoich serwerach.1 KB (193 słowa) - 16:58, 12 mar 2007
- ...a nie z samej gry. Dlatego mozna dostosować ssServer i ssClienta do wielu gier. *działa na wielu rodzajach serwerów gier.6 KB (917 słów) - 18:11, 21 lis 2006
- ...formacje jakie powinieneś mieć na uwadze, jeśli stawiasz własny serwer gier. Serwery [[SRCDS]] konsumują o wiele więcej.6 KB (1069 słów) - 15:30, 6 lut 2009
- [[Kategoria:Serwery gier]]5 KB (874 słowa) - 12:50, 11 wrz 2007
- [[Kategoria:Serwery gier]]2 KB (341 słów) - 12:40, 17 sie 2009
- [[kategoria:Serwery gier]]7 KB (1241 słów) - 22:05, 14 mar 2009
- ...nych w środnku zmiench, charakterystycznych dla danej gry. W większości gier komenda [[rcon]] działa tak samo. [[Kategoria:serwery gier]]22 KB (3304 słowa) - 20:02, 15 cze 2006
- ...e publiczne serwery gier, na które może wejść każdy. Są to zazwyczaj serwery o wyrównanym poziomie gry, na których nie trzeba trzymać się zasad ligo757 B (126 słów) - 00:40, 9 lis 2009
- [[kategoria:serwery gier]] *Net_Graph FAQ dla gier [[Steam]] i przed Steam.19 KB (3179 słów) - 22:11, 3 sie 2008
- ... na steamie, nie mam najmniejszych problemów z połączeniem się na inne serwery. [[Kategoria:Serwery gier]]2 KB (301 słów) - 10:25, 3 sty 2008
- [[kategoria:Serwery gier]]488 B (55 słów) - 08:43, 14 lip 2006
- // zaleca sie trzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze // zaleca sie trzymanie wartosci 10 ze wzgledu na serwery HLTV21 KB (2924 słowa) - 16:20, 14 lis 2013
- [[kategoria:Serwery gier]]189 B (29 słów) - 13:11, 11 lut 2007
- [[kategoria:serwery gier]]7 KB (1019 słów) - 16:21, 14 lis 2013
- [[kategoria:Serwery gier]]6 KB (946 słów) - 17:24, 14 lip 2006
- [[Kategoria:Serwery gier]]3 KB (545 słów) - 16:57, 7 paź 2007
- [[kategoria:Serwery gier]]990 B (148 słów) - 18:21, 10 sie 2006
- ... drugi napisany został w czasie kiedy Valve wprowadziło ważne zmiany do gier i wymagana była aktualzacja MetaMod-a, a oficjalna strona nie dawała życ [[Kategoria:serwery gier]]24 KB (3504 słowa) - 16:40, 2 maj 2008
- Serwery [[Source]] (''[[SRCDS]]'') zajmują o wiele więcej niż serwery [[Half-Life]] (''[[HLDS]]''), więc ściąganie ich zawartości trwa jeszcz ==Lista gier==7 KB (989 słów) - 19:48, 9 maj 2008
- Serwery [[Source]] (''[[SRCDS]]'') zajmują o wiele więcej niż serwery [[Half-Life]] (''[[HLDS]]''), więc ściąganie ich zawartości trwa jeszcz ...wy instalacji gry - w środku jest plik '''[[hlds.exe]]''' lub w przypadku gier na silniku [[Source]] [[srcds.exe]] którym odpalamy serwer gry.9 KB (1175 słów) - 13:25, 21 lut 2010
- ...arna lista. Oznacza listę osób które nie są mile widziane na serwerach gier za występki - najczęściej za [[cheat]]owanie. ...lbo [[SRCDS]] najczęściej oznacza polską czarną listę (nik niżej), a serwery ładują aktualizowana co jakis czas listę w pliku banned.cfg1 KB (188 słów) - 13:59, 1 sty 2008
- ...ualizacji [[Steam]] oraz pewnych warunków na jakich są hostowane serwery gier, pluginy do SourceMM są często dostępne także jako ładowane bezpośred3 KB (479 słów) - 08:26, 26 maj 2010
- Pod serwery [[Source]] zobacz [[SRCTV]] =Oglądanie gier=37 KB (5992 słowa) - 10:40, 24 cze 2009
- ...iele bardziej odpicowane. Największym atutem tej wersji jest wsparcie dla gier na silniku [[Half-Life]] oraz aktualizacje. ...General Settings'' oraz ''Game Settings''. Pamiętaj, aby poprawnie dodać serwery, bez tego HLStatsX:CE nie będzie działał poprawnie.6 KB (842 słowa) - 16:41, 2 lip 2010
- ...tem lików w [[Red Orchestra]] w wersji beta - przyśpiesza ładowanie sie gier nawet trzykrotnie. Aby aktywować ten tryb należy wylogowac się ze steam * Prawie 100 artykułów odnośnie różnych spraw związanych s serwerami gier. Aby wiedzieć jak zainstalować [[AMX Mod]] musisz znac jakieś conajmniej11 KB (1776 słów) - 19:46, 2 gru 2006
- *można dodać więcej niż np 3 serwery *bardzo często można dodać różne serwery gier, np Half-Life, Quake 3, Unreal Tournament 2004 i tym podobne.13 KB (2149 słów) - 19:36, 15 lut 2010
- ...bele PsychoStats do danej konfiguracji, użyteczne jak mamy na przykład 2 serwery hl i chcemy rozdzielić statystyki, szczególnie jak mamy cstrike i innego Znowu klikamy enter a installka wyrzuca tekst na temat logów serwera gier.14 KB (2470 słów) - 16:38, 2 lut 2007
- ...a którym działa [[HLTV]]. Przydatne, gdy w danym systemie działa serwer gier. ..., jak za dużo gadają to nie sposób czytać, w tym ustawieniu wszystkie serwery (''master i relay proxy'') muszą mieć także ustawione chatmode 2, aby od13 KB (2167 słów) - 16:09, 14 cze 2007
- ...abyś nie miał żadnego firewall'a albo odblokowane połączenia na porty gier. Następnie konfigurujesz serwer albo serwery - chodzi o ''$server[]''17 KB (2532 słowa) - 22:07, 27 gru 2010
- Serwer srednio powinien miec 60-70 fps, dobre serwery maja powyzej 100. Serwery na LAN na mecze np ESL maja wysokie ustawienia (okolo 200fps) i dlatego daj13 KB (1961 słów) - 11:04, 2 sty 2010
- ...na przez firmę Sierra Online, której zadaniem była komunikacja z serią gier, między innymi tych bazowanych na [[Half-Life]]. ...ych przekazywana była autoryzacja klientów grających online - tak zwane serwery auth, sprawdzające czy klient posiada odpowiedni CD-Key aby grac online.961 B (147 słów) - 21:25, 17 wrz 2006
- Serwery gier (i wiele innych programów) uruchamiamy najczęściej z parametrami. Większość serów gier rozpoznaje komendy po znaku plus. Ale to zależy wyłącznie od programu ja2 KB (399 słów) - 20:37, 17 wrz 2006
- ...w .gcf, wielkich archiwów do [[Steam]] zawierających pliki potrzebne do gier. chcą odchudzić serwery z niepotrzebnych plików albo uruchamiać specjalne konfiguracje serwerowe.3 KB (381 słów) - 00:18, 6 mar 2007
- '''SourceTV''' - system oferujący możliwość oglądania gier na silniku [[Source]] przez teoretycznie nieograniczoną liczbę obserwator =Obserwowanie Gier=14 KB (2111 słów) - 19:11, 20 wrz 2009
- [[Kategoria:Serwery gier]]2 KB (343 słowa) - 21:49, 19 lut 2007
- ...w skryptu, czyli klanu '''[Dumb]''' - znajdziecie tam nowszą wersję pod serwery [[Source]] i nie tylko - (wersaj pod Windows). * [http://www.int64.org/docs/gamestat-protocols/index.html Protokoły Gier]3 KB (436 słów) - 19:39, 23 sty 2008
- ...iać serwer gry ;D. Przykład na [[HLDS]] ale można zastosować do innych gier. *Teraz robimy dwie komendy uruchamiające serwery, na przykład dla pierwszego komenda będzie wyglądało tak:4 KB (712 słów) - 16:49, 23 lis 2006
- ...broń - tym droższa i odwrotnie z tymi rzadziej kupowanymi. Co 24 godziny serwery będą wysyłały informacje o naszych "zakupach". Ceny znajdziemy pod [htt ...a niskim zainteresowaniem forum publicznym graczy jak i adminów serwerów gier w rozwoju tego programu, oraz dlatego ze zaoferowana ilość kasy była pew7 KB (1140 słów) - 19:47, 2 gru 2006
- define("_SERVERS","Serwery"); define("_ALLGAMETYPES","wszystkie typy gier");9 KB (1214 słów) - 14:55, 5 paź 2007
- ...'' to specjalne serwery, które przechowują informacje o innych serwerach gier. Do nich zgłaszają się serwery gier przekazując informacje o swoich namiarach (np czy to serwer lanowy czy int1 KB (155 słów) - 02:20, 3 lut 2009
- ... takich rozwiązaniach jak własny serwer widoczny w internecie z serwerem gier, www, bnc , czy tez szybsze ściąganie danych z sieci p2p. Na Windows bez W centrach danych gdzie można wykupić serwery są specjalne dedykowane łącza - np.: kierunkowe anteny radiowe, albo ded7 KB (1126 słów) - 01:50, 4 gru 2009
- ...j stała się rzecz naprawdę niesłychana! [[Valve]] wydało poprawkę do gier na silniku [[Half-Life|Half-Life 1]]. Zmiany są następujące: ***Należy także zaktualizować serwery.4 KB (572 słowa) - 19:47, 2 gru 2006
- ...ji 1.1.5 naprawia problem z nowa wersją rcon'a jaka zapodał [[Steam]] na serwery - uniemozliwiało to pobranie logów z serwerów. ...zi do 100mph. Burza spowodowała wielkie awarie energetyczne wskutek czego serwery sterujące Zaworami ([[Valve]]) od Pary ([[Steam]]) zostały wyłączone. C7 KB (1017 słów) - 12:58, 3 sty 2007
- ** Poprawiono błąd że w Garry's Mod nie były widziane żadne serwery. ** Poprawiono błąd że w [[Steam]] nie był pokazywany status niektórych gier gdy na koncie było ich dużo zainstalowanych.6 KB (961 słów) - 12:58, 3 sty 2007
- [[kategoria:serwery gier]]8 KB (1238 słów) - 16:45, 16 kwi 2010
- ... uświadomiliśmy sobie jak wielkim i znaczącym dla kultury jest zjawisko gier związanych z internetem. Oczywiście nie zabrakło opisu e-sportu jako zja ...że nie sposób wszystkich opisać. Dlatego większość będzie dotyczyć gier [[FPP]]. Za to najbardziej chętnych do rozpisywania się (''PawelS? :P'')9 KB (1467 słów) - 18:44, 24 sie 2007
- *W liście gier widzimy nowy mod Insurgency - odpalamy i konfigurujemy grę jak klawisze, g *serwery '''linuksowe''' są '''niekompatybilne''' z klientami = wszystkie są puste4 KB (673 słowa) - 19:53, 1 gru 2007
- ...wdopodobniea by odciążyć serwery z rusu sieciowego pdoczas aktualizacji gier. Z jednej strony plus, bo szybciej będą się nam dane ściągać, z drugi Znudzeni realistycznym wyglądem gier na [[Source]], to może TeamFortress 2 w komiksowej kresce?3 KB (458 słów) - 19:17, 6 lis 2007
- [[Kategoria:Serwery gier]]7 KB (1160 słów) - 21:39, 17 maj 2008
- ...h zaczyna się naprawde fajny bajer ;). Tylko czekać aż wprowadzą to do gier. Więcej na [http://johnnylee.net/ http://johnnylee.net/]. ** Naprawiono ściąganie gier, ich status sam zmieniał się na zapałzowany.19 KB (2894 słowa) - 00:47, 20 mar 2008
- ...y zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kil ...w a potem rankingowych a my w tym czasie poczekamy na pliki dla serwerów gier oraz klientów.12 KB (1731 słów) - 09:38, 3 lut 2008
- ** Dodano opcję zmiany FOV do Opcje -> Wideo -> Zaawansowane do wszystkich gier (zostało przeniesione z opcji Multiplayer z TF2). * Naprawiono nie działanie Kopii Zapasowych niektórych gier oraz wprowadzono ulepszenia do nich.12 KB (1815 słów) - 10:45, 20 maj 2008
- Skrypt sprawdza wylacznie jeden serwer, czyli jka masz 3 serwery gry to musisz miec 3 rozne wpisy w crontabie do wywolywania 3 roznych skryp *mozliwosc listowania przez usera na ktorym dzialaja serwery gry do listowania procesow, przynajmniej wlasnych, wiekszosc ma taka opcje4 KB (681 słów) - 19:54, 27 paź 2008
- {{news|Migracja gier na silniku [[Half-Life]] do [[SteamWorks]]| ...b możliwości z [[SteamWorks]] zostały dodane także do następujących gier: [[Counter-Strike: Condition Zero]], Team Fortress Classic, Deathmatch Clas18 KB (2694 słowa) - 17:19, 12 lis 2008
- * Naprawiono problem z przeglądarką serwerów, która wyświetlała serwery grup których gracz nie był członkiem. ... przy tworzeniu meczu. Usunięto zmienną <tt>sv_unreserve</tt>, prywatne serwery powinny używać <tt>sv_steamgroup_exclusive</tt>.7 KB (963 słowa) - 18:00, 11 mar 2009
- [[Kategoria:Serwery gier]]2 KB (191 słów) - 14:33, 29 kwi 2009
- '''Serwery''': * Naprawiono problem z tworzeniem gier u użytkowników z Windows Vista64.7 KB (1087 słów) - 21:54, 19 maj 2009
- * Główne serwery nie były znajdowane przy starcie gry ...nd a Game Lobby/Find a Game in Progress''" w menu wyszukiwania dostępnych gier.10 KB (1436 słów) - 13:27, 15 sie 2009
- *Poprawiono logikę nawiązywania połączenia, aby wspomóc serwery, które automatycznie łączą się ze Steamem, oraz dodano dodatkowe logow *Naprawiono błąd powodujący nieznikanie aplikacji z listy gier.10 KB (1568 słów) - 13:26, 15 sie 2009
- ...przypadek który powodował błąd odszyfrowania plików dla nowo wydanych gier. * Serwery LAN będą pokazywały serwery typu listen dla pojedynczej osoby jako takie, do których nie można się p5 KB (789 słów) - 06:55, 10 lis 2009
- ... przykład niech posłuży sytuacja, gdzie gracz mający na swojej liście gier HL2 dostanie dodatkowy, 10% upust na Portala, który i tak już został zda Lista gier, których ceny zostaną sporo obniżone:27 KB (4159 słów) - 17:29, 29 sty 2011
- ...pać się na upominki należy dopisać do swojej listy życzeń minimum 10 gier. ''Give & Get'' potrwa do wtorku. ...które zakupią SMB dodatkowym prezentem jest do unikalnej postaci z serii gier '''Half-Life''' - kosmiczny zwierzak '''headcrab'''. Zastąpi on w grze Gis24 KB (3871 słów) - 17:23, 29 sty 2011
- Do pobrania niektórych gier niezbędne będzie zalogowanie się na swoje konto Steam === Wspierane serwery ===10 KB (1283 słowa) - 07:00, 18 kwi 2013
- ...ystemem dystrybucji na Steam. System ten zmienia sposób, w jaki gry (oraz serwery dedykowane) są pobierane, aktualizowane oraz przechowywane na dysku. Więc *Szybsze uruchamianie gier oraz krótsze czasy ładowania map2 KB (273 słowa) - 12:57, 18 kwi 2013
Zobacz (poprzednie 500 | następne 500) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)